87 rekommendationer

Niklas Enlund
en del av Mäklarhuset Uppsala

Maila mig gärna på: niklas.enlund@maklarhuset.se
Strandbodgatan 10
751 49 Uppsala — Visa karta

Vad tror Niklas att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 87 kunder tycker om Niklas Enlund

• Leif E
    Leif E skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Hela försäljningen sköttes oerhört bra, väldigt proffsigt agerande.
  • Maria Ö
    Maria Ö skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag fick ett väldigt trevligt bemötande
  • Anders C
    Anders C skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Mycket kunnig och trevlig! Bryr sig mycket om kunden och gör allt han kan för att se till att bostaden är såld.
  • Gorana Ö
    Gorana Ö skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Trevligt och professionellt bemötande från och med första stunden när vi visade intresse inför visningen. Hjälpsam och löser allt så att hela köpprocessen känns lättare. Inga anmärkningar, bara beröm.
  • Jonas R
    Jonas R skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Bra förutom när det kom till datum för inflyttning. Han hade ingen tydlig dialog med oss om det innan han skickade köpekontraktet till oss några timmar före mötet där kontaktet skulle skrivas på.
    Positivt att han visar lägenheten en extra gång för oss efter kontraktskrivningen.
    Han är ganska lätt att nå på telefon, mejl och SMS.
  • Maria B
    Maria B skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Niklas Enlund var seriös och lätt att kommunicera med. Lätt att få kontakt med och förklarade alla delar i visning och köp på ett mycket bra sätt. Om vi behöver anlita mäklare så kommer vi att vända oss till Niklas.
    2017-09-07 Niklas E svarar Maria B
    Tack Maria för din fina rekommendation, det värmer! Ni är alltid välkomna tillbaka när jag kan hjälpa er med något!
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag tyckte att Niklas Enlund kändes som en trygg mäklare. Han bemötte mig som kund väldigt bra och tog mig på allvar och svarade på alla frågor jag hade. Dessutom var han lätt att få kontakt med när jag hade frågor.
    Jag skulle inte kunnat önska mig en bättre mäklare, utan är supernöjd.
    2017-09-07 Niklas E svarar Sandra B
    Vad glad jag blir att ni känner er nöjda med affären. Tack själv för ett gott samarbete, ni är alltid välkomna tillbaka! Hoppas du ska trivas bra i lägenheten och att det har gått bra med fläkten!
  • Hedvig J
    Hedvig J skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag har fått en otroligt bra upplevelse av mäklarhuset och av Niklas Enlund. Han är noggrann, lugn, ärlig och kompetent. Niklas känns även som en person som aldrig ger upp och som alltid är beredd att möta både säljare och köpare på dennes planhalva. Han är dessutom alltid tillgänglig, ger konstant återkoppling och är enkel att få tag på vid behov. Jag hade inte kunnat bli mer nöjd med försäljningen av min lägenhet. Tack!
    2017-08-02 Niklas E svarar Hedvig J
    Tack för ditt fina omdöme, vad glad jag blir! Det har varit ett nöje att hjälpa er med affären. Lycka till med jobbet och den nya lägenheten!
  • Maria B
    Maria B skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Trevligt och proffessionellt bemötande, hjälpsam.
    2017-08-02 Niklas E svarar Maria B
    Tack Maria för ditt fina omdöme och tveka inte att höra av er om jag kan hjälpa er med något framöver!
  • Moa S
    Moa S skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag fick ett mycket bra bemötande och han levde upp till mina förväntningar och han har varit mycket hjälpsam!
    2017-08-02 Niklas E svarar Moa S
    Tack själv Moa för mycket bra och trevligt samarbete. Ni är alltid välkomna tillbaka om jag kan hjälpa er med något framöver!
  • Linnea G
    Linnea G skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Ordentlig och hjälpsam mäklare
    2017-08-02 Niklas E svarar Linnea G
    Tack för det fina omdömet, det värmer! Hoppas ni trivs bra och tveka inte att höra av er om jag kan hjälpa er med något framöver!
  • Jim N
    Jim N skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    En av de trevligaste mäklarna jag träffat under visningar. Informerade om lägenheten och alla delar av kontraktet på ett pedagogiskt vis.
    2017-06-09 Niklas E svarar Jim N
    Hej Jim, tack för dina fina ord! Hoppas du ska trivas i din nya bostad!
  • Chaima B
    Chaima B skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Väldigt bra och professionell mäklare.
    2017-08-02 Niklas E svarar Chaima B
    Hej Chaima!
    Vilket fint omdöme, det värmer verkligen! Hälsa familjen och tveka inte att höra av er om jag kan hjälpa er med något, tex om ni vill ha stöttning i bostadsletandet.
  • Vera J
    Vera J skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Niklas E. har ett trevligt och positivt bemötande, trygg och artig. Bra på att förklara saker och snabb återkoppling.
    2017-08-02 Niklas E svarar Vera J
    Vad glad jag blir för det fina omdömet och att ni har känt er trygga med mig! Tveka inte att höra av er om jag kan hjälpa er med något annat framöver!
  • Vivi M
    Vivi M skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Niklas var hela tiden tydlig med VAD och Varför han/vi gjorde saker.
    Bra driv å högt tempo i arbete å kontakter.
    Mycket bra jobbat under budgivning, snabb återkoppling men ändå ingen känsla av stress
    2017-08-02 Niklas E svarar Vivi M
    Tack! Vad glad jag blir för det fina omdömet och jag är tacksam för det förtroende jag fick att hjälpa er familj igen! Tveka inte att höra av er om jag kan hjälpa er med något framöver!
  • Frida F
    Frida F skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Trevlig, duktig på sitt jobb. Gick igenom kontrakt och vad allt innebar grundligt, vilket uppskattades enormt vid första lägenhetsköpet.
    2017-08-02 Niklas E svarar Frida F
    Hej Frida, vad glad jag blir för ditt omdöme, tack! Hoppas du trivs i den första egna lägenheten och tveka inte att höra av dig om du undrar över något!
  • Maria S
    Maria S skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Niklas enlund är en mycket trevlig mäklare. Bra bemötande! Vi är så nöjda! Mvh Maria Svensson
    2017-08-02 Niklas E svarar Maria S
    Tack Maria för den fina rekommendationen och hoppas att ni trivs i er nya bostad!
  • Vera J
    Vera J skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Niklas Enligt är en trygg och artig mäklare.
    2017-08-02 Niklas E svarar Vera J
    Tack Vera för din fina rekommendation, vad glad jag blir.
  • Emil R
    Emil R skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Niklas Enlund har varit väldigt bra mäklare för mitt bostadsköp genom att vara väldigt lättilgänglig, service-minded, bra på att förklara, snabb på att ta reda på saker jag undrat över samt skött kontakt mellan mig och säljare väldigt bra.
    2017-08-02 Niklas E svarar Emil R
    Stort tack Emil för de fina vitsorden, de värmer verkligen!
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Trevlig mäklare.
    Vart bra pris vid försäljningen
    Helt nöjd
    2017-08-02 Niklas E svarar Patrik S
    Patrik, tack själva för ett trevligt samarbete! Hoppas ni trivs i den nya bostaden och hälsa familjen så gott!
  • Erik M
    Erik M skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Helt okey, lite dålig koll och sen återkoppling.
    Annars väldigt trevligt bemötande.
  • Rekan K
    Rekan K skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Han var mycket noggran, trevlig. Fick tag på honom dygnet runt
    2017-06-09 Niklas E svarar Rekan K
    Tack Rekan för din fina rekommendation, bara att ropa till när ni vill stämma av värdet på er nya bostad! Ha en trevlig sommar!
  • Anders M
    Anders M skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Trevlig, professionell och han gav verkligen ett helhetsstöd.
  • Boel Ö
    Boel Ö skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Har redan besvarat en enkät och jag måste påpeka att det är tröttande att besvara ytterligare en. Vi var nöjda med bemötandet.
  • Marcus W
    Marcus W skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag tittade på många lägenheter och träffade därför många mäklare, och Niklas var den i särklass bästa. Niklas var engagerad, sympatisk och insatt vilket underlättade enormt vid köpet. På en betygsskala mellan 1-10 så skulle Niklas få en solklar 10a utav mig då han gjorde mitt första lägenhetsköp mycket enkel.
  • Annelie S
    Annelie S skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Han är väldigt trevlig, saklig och informativ. Hjälpsam. Kan sin sak
  • Simon K
    Simon K skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    En otroligt hängiven mäklare med både säljare och köpare i fokus. Vi har varit och är nöjda med kontakten som vi haft under och efter budgivning.
    Vid försäljning av lägenheten så kommer vi med stor sannolikhet att ta kontakt med Niklas Eklund igen.
    2017-01-17 Niklas E svarar Simon K
    Tack Simon för din fina rekommendation, det värmer! Det är och har varit trevligt att arbeta med er också. Vi ses på tillträdet, allt gott!
  • Niclas J
    Niclas J skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Seriös, trevlig, förtroendeingivande.
  • Tomas N
    Tomas N skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Effektiv och proffesionell mäklare som gör alla parter nöjda.
    2017-01-17 Niklas E svarar Tomas N
    Tack för rekommendationen Tomas! Hoppas du trivs bra i nya lägenheten och att sommaren kommer snart så du kan njuta på balkongen!
  • Jaber H
    Jaber H skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    It was a great service from Mäklarehset and Niklas Enlund.
  • Monica H
    Monica H skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Engegerad, trevlig, professionell.
    2017-01-17 Niklas E svarar Monica H
    Tack för dem fina orden Monica. Hoppas du kommer trivas bra i din nya bostad.
  • Henrik A
    Henrik A skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Niklas är en engagerad och professionell mäklare som jag rekommenderar varmt.
    2017-01-17 Niklas E svarar Henrik A
    Tack för din rekommendation, det värmer!
  • William E
    William E skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Bästa mäklaren! Alltid tillgänglig 24/7 och gör vad som krävs för att få ett högt slutpris. Han har mina rekommendationer !!
    2017-01-17 Niklas E svarar William E
    Tack för de fina orden William, vad glad jag blir! Det var mycket trevligt att jobba med er också! Ser fram emot att se den nya lägenheten 😉
  • Kerstin L
    Kerstin L skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Niklas gav ett sympatiskt och otroligt engagerat intryck och genomförde sitt arbete på allra bästa sätt! Kan verkligen rekommendera honom som mäklare!
    2017-01-17 Niklas E svarar Kerstin L
    Tack för din fina rekommendation Kerstin och för bra samarbete. Er styling var verkligen en bidragande faktor till det goda resultatet.
  • Madeleine K
    Madeleine K skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag har en mycket god upplevelse som kund hos Mäklarhuset och Niklas Enlund. Gott bemötande och kunnig inom sitt yrke. Även väldigt flexibel då en del av pappersarbetet egentligen krävde underskrifter från föräldrar i en annan del av Sverige men det löstes på ett mycket bra sätt. Tydlig och tät kontakt vid affär vilket gjorde att jag kände mig trygg som kund. Kommer absolut att rekommendera Niklas och Mäklarhuset till bekanta.
  • Margaretha M
    Margaretha M skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Saklig och korrekt. Ett trevligt bemötande.
  • Anja B
    Anja B skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Niklas Enlund är kunnig och noggrann. Han är professionell i sitt bemötande med kunder.
  • Ola S
    Ola S skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Noggrann, korrekt, ung, välvillig.
    Han har gjort det jag förväntat mig.
    Jag är nöjd!
  • Anette H
    Anette H skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    En mäklare som är professionell i sin framtoning - lätt att prata med och som gav ett mycket bra bemötande. Hade ett stort förtroende för honom under hela försäljningen av min bostad.
    2017-08-02 Niklas E svarar Anette H
    Anette, tack för dina fina vitsord dem värmer verkligen! Hoppas du trivs bra i den nya lägenheten och att det har gått bra med renoveringarna.
  • Erik L
    Erik L skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Väl bemött, strukturerat och kände mig välinformerad
  • Viktoria R
    Viktoria R skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Niklas är förutom en trevlig och väldigt lugn mäklare en person som inte ger upp i första taget. Han möter kunden och spelar också gärna på dennes planhalva för att hjälpa kunden vidare. Niklas är en person att hålla i när åskan går och han är alltid bara ett sms away. Vi har hittat vår mäklare och kommer att använda honom igen och igen.
  • Annelie A
    Annelie A skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi skulle verkligen rekommendera Mäklarhuset och Niklas Enlund. Han var mycket professionell och engagerad mäklare. Vi kände oss hela tiden uppdaterade om hur försäljningen fortgick och allt gick väldigt smidigt och snabbt./ Anneli och Stefan Alm
  • Felix N
    Felix N skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Niklas är en trevlig och duktig mäklare som levererade ett mycket bra resultat för mig.
    Jag rekommenderar verkligen er att anlita Niklas som mäklare. Han engagerar sig till 100% och ser till att inga frågor lämnas obesvarade.
    Jag är väldigt nöjd och kommer att höra av mig till honom för försäljning av nästa boende!
    2017-06-09 Niklas E svarar Felix N
    Stort tack för din rekommendation! Tveka inte att höra av er om jag kan hjälpa er med något framöver!
  • Hans P
    Hans P skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi har ingen tidigare erfarenhet av mäklare i allmänhet, men det vi undrat över har Niklas svarat på, både per telefon och via mail. Fysiskt har vi bara setts på visningen och då gav han ett gott intryck. Vi bor ej i trakterna utan 25 mil bort, därför har all kontakt skett på tidigare angivet sett.
    Vi vänder oss gärna till Mäklarhuset senare vid ev. försäljning.
  • Per L
    Per L skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Engagerad, noggrann, tillgänglig, ringer tillbaks snabbt om upptagen. Bra!
  • Johan N
    Johan N skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Helt ok. Inget att klaga på men jag ser mäklaren främst som säljarens ombud.
  • Joachim A
    Joachim A skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Mäklarhuset och Niklas har varit enkla att samarbeta med under försäljningen av min lägenhet. Professionellt agerande och snabb återkoppling på mina frågor/funderingar.
  • Pia H
    Pia H skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande
  • Anne S
    Anne S skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Hej! Min son peder siöcrona svarat för oss båda!!
  • Ida G
    Ida G skrev om Niklas Enlund en del av Mäklarhuset Uppsala
    Bra på alla sätt. Niklas har varit ärlig, hjälpsam och otroligt serviceinriktad. Vi är jättenöjda 😊
Katarina Wiksell
Ann Sjöberg