Parvane Ottilia Seifi Sjöberg
Registrerad mäklare sedan 2010-09-09
Aktiv på Reco.se sedan 2017-01-17
2019-08 - 2020-07

Läs vad 50 Läs vad Parvane Ottilia Seifi Sjöberg

• Sadaf K köpte sin stuga med hjälp av Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-08-03

Järlåsa
    Trevlig bemötande fram början till slutet av köpet Läs mer
  • Joel P köpte sin lägenhet med hjälp av Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-07-24

3:a
    Fullerö Hage
    Vi blev bemötta på ett bra sätt, sett över de olika tillfällen vi hade med henne att göra. Hon är insatt i sitt jobb och är förtrogen med de regler och riktlinjer som gäller för mäklararbetet. Läs mer
  • Nicole H sålde sin lägenhet med hjälp av Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-07-23

Eklundshov
    Fantastiskt engagemang vid försäljning av studentlägenhet. Läs mer
  • Liv L sålde sin stuga med hjälp av Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-07-18

Järlåsa
    Ottilia hjälpte oss att sälja vårt fritidshus. Ottilia har sen första mötet överträffat alla våra förväntningar. Ett tryggare stöd och kunnigare mäklare kunde vi inte hittat. Hon såg vad vi värderade i vårt hus och lyckades förmedla samma känsla till köparna. Hon tog lika stort ansvar för oss som för köparens upplevelse av affären. Varje liten detalj ombesörjde hon och hon manövrerade hela affären åt oss på rekordtid. Professionell, pålitlig och hjärtlig. Har aldrig träffat en bättre eller mer omtänksam mäklare! Läs mer
  • Petrus G sålde sin lägenhet med hjälp av Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-07-10

4:a
    Fullerö Hage
    Hon levde upp till alla förväntningar och var med under en tuff period men behöll lugnet hos både mig och sig själv.

Rekommenderar starkt. Läs mer
  • Mattias F sålde sin lägenhet med hjälp av Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-06-24

4:a
    Fullerö Hage
    Ottilia hjälpte mig sälja min lägenhet. Det gick smidigare än förväntat och alla parter är nöjda. Bra bemötande och en väldigt sympatisk och trevlig mäklare. Läs mer
  • Liam E köpte sin lägenhet med hjälp av Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-06-22

Fålhagen
    Mycket trevlig och hjälpsam genom köpets gång Läs mer
  • Sofie E köpte sin lägenhet med hjälp av Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-06-22

Fålhagen
    Ottilia bemötte oss med ett leende och mycket kunskap gällande lägenheten och förseningen. Hon ställde upp på en andra visning då hela sällskapet inte kunde på första visningen. Under vårt köp har hon väglett oss och förklarat alla delar på ett pedagogiskt sätt vilket varit mycket hjälpsamt då det är vår första gång på bostadsmarknaden. Hon har varit tillgänglig stora delar av dygnet för att hjälpa oss svara på frågor och funderingar och håller oss hela tiden uppdaterad. Skulle verkligen rekommendera en mäklare som Ottilia. Läs mer
  • Karin H sålde sitt hus med hjälp av Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-05-14

Järlåsa
    Vi har just sålt vår Sommarstuga och är så nöjda med Ottilia!
    Hon har hjälpt till på ett suveränt sätt med att finnas till hands om det har behövts och tagit hand om allt på ett föredömligt vis.
    Vi kan varmt rekomendera henne. Läs mer
    Otilla Seifi gillar detta
  • Elin O sålde sin lägenhet med hjälp av Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-04-22

Stabby
    Jättenöjd med Ottilias arbete med försäljningen av min bostad. Bra kommunikation under hela processen och nådde upp till de förväntningar jag hade. Läs mer
    Otilla Seifi gillar detta

Andra mäklare hos Mäklarhuset Uppsala