Parvane Ottilia Seifi Sjöberg

Parvane Ottilia Seifi Sjöberg

Parvane Ottilia Seifi Sjöberg är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

Parvane Ottilia Seifi Sjöberg har varit registrerad mäklare sedan 2010-09. Parvane Ottilia Seifi Sjöberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 63 omdömen med ett betyg på 4.8. Parvane Ottilia Seifi Sjöberg har haft 23 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 63 Läs vad Parvane Ottilia Seifi Sjöberg

2021-09-13
    Professionell och trevligt bemötande. Ottilia har varit väldigt hjälpsam och engagerad under hela processen. Otroligt snabb återkoppling då vi haft frågor kring försäljningen. Kan varmt rekommendera om man vill anlita en proffsig och trygg mäklare.
    2021-06-21
    Parvane har genom sitt engagemang för mitt uppdrag gjort ett bra jobb. Hon har ett driv och en energi som jag tycker är bra. Jag har blivit väl bemött av henne. Jag hade hoppats på budgivning och något bättre pris men jag är nöjd med resultatet och vi har varit överens om allting.
    2021-06-18
    Trevlig, glad, tillgänglig och strukturerad.
    2021-05-20
    Tryggt och tydligt bemötande. Enkel att få tag på om man hade frågor.
    2021-05-07
    Bästa mäklaren vi haft. Otroligt nöjda med Ottilia. Ingen fråga vem vi vänder oss till nästa gång.
    2021-04-03
    Köpte nyproducerad villa som inte är färdig än. Otillia har varit mycket trevlig men hade inte full koll på läget, så kändes inte hundra procent tryggt tyvärr. Hon var inte den bästa på återkoppling heller. Men som sagt mycket trevlig kvinna.
    2021-02-12
    Vi har köpt tomt och ska bygga hus,
    Jag tycker hon är jättetrevlig person och väldigt hjälpsam, Professionellt bemötande!’
    Jag tycker att vi blev behandlad med respekt. och jag uppskattar det!
    Jag skulle varmt rekommendera mäklarhuset för mina vänner 🤩
    2020-12-01
    Tog hjälp av Mäklarhuset och Ottilia när vi skulle sälja vår lägenhet.
    Man märker att Ottilia har en gedigen erfarenhet från branschen och extremt duktiga kunskaper. Hon skapar en trygghet som vi säljare gärna vill ha. Svarar alltid snabbt på frågor och bollar idéer. En extremt duktig och lyhörd mäklare.
    2020-11-28
    Köpte en lägenhet och hade jättebra kommunikation med Ottilia. Hon var trevlig, hjälpsam och tydlig genom hela processen.
    2020-11-12
    Ottilia hjälpte mig med försäljning av min 3a där det var bråttom med försäljning pga husköp. Ottilia jobbade snabbt men höll sig lugn, sansad och förklarade alla steg i processen och var väldigt tillgänglig för frågor och funderingar som jag haft under försäljningen. Kan verkligen rekommendera Ottilia!