Läs vad 56 Läs vad Parvane Ottilia Seifi Sjöberg

• 2020-12-01
    Tog hjälp av Mäklarhuset och Ottilia när vi skulle sälja vår lägenhet.
    Man märker att Ottilia har en gedigen erfarenhet från branschen och extremt duktiga kunskaper. Hon skapar en trygghet som vi säljare gärna vill ha. Svarar alltid snabbt på frågor och bollar idéer. En extremt duktig och lyhörd mäklare.
    Tobias G
    • 4:a
    • 81.0 m²
    • Fullerö Hage
    sålde sin lägenhet med hjälp av Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
  • 2020-11-28
    Köpte en lägenhet och hade jättebra kommunikation med Ottilia. Hon var trevlig, hjälpsam och tydlig genom hela processen.
    Jennifer H
    • 4:a
    • 81.0 m²
    • Fullerö Hage
    köpte sin lägenhet med hjälp av Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
  • 2020-11-12
    Ottilia hjälpte mig med försäljning av min 3a där det var bråttom med försäljning pga husköp. Ottilia jobbade snabbt men höll sig lugn, sansad och förklarade alla steg i processen och var väldigt tillgänglig för frågor och funderingar som jag haft under försäljningen. Kan verkligen rekommendera Ottilia!
    John K
    • 3:a
    • 77.2 m²
    • Malma Backe
  • 2020-11-03
    Mycket kunnig och kompetent!
    Väldigt positiv och även som köpare kändes det som om hon också tog hand om våra behov.
    George R
    • Sunnersta
    köpte sitt hus med hjälp av Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
  • 2020-10-29
    Proffsig, trygg och snabb med återkoppling under hela processen.
    Regina R
    • Sunnersta
    sålde sitt hus med hjälp av Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
  • 2020-10-28
    Köpt villa, vi fick flera extra visningar och mycket professionell genomgång vid kontraktskrivning.

Vi tänkte även be om hjälp att sälja vår bostad men hade redan kontakt med annan mäklare som nyss sålt i området och hade aktuella köpare.
    Elisabeth B
  • 2020-08-03
    Trevlig bemötande fram början till slutet av köpet
    Sadaf K
    • 2:a
    • 35.0 m²
    • Järlåsa
    köpte sin stuga med hjälp av Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
  • 2020-07-24
    Vi blev bemötta på ett bra sätt, sett över de olika tillfällen vi hade med henne att göra. Hon är insatt i sitt jobb och är förtrogen med de regler och riktlinjer som gäller för mäklararbetet.
    Joel P
    • 3:a
    • 70.0 m²
  • 2020-07-23
    Fantastiskt engagemang vid försäljning av studentlägenhet.
    Nicole H
    • 1:a
    • 29.7 m²
    • Eklundshov
  • 2020-07-18
    Ottilia hjälpte oss att sälja vårt fritidshus. Ottilia har sen första mötet överträffat alla våra förväntningar. Ett tryggare stöd och kunnigare mäklare kunde vi inte hittat. Hon såg vad vi värderade i vårt hus och lyckades förmedla samma känsla till köparna. Hon tog lika stort ansvar för oss som för köparens upplevelse av affären. Varje liten detalj ombesörjde hon och hon manövrerade hela affären åt oss på rekordtid. Professionell, pålitlig och hjärtlig. Har aldrig träffat en bättre eller mer omtänksam mäklare!
    Liv L
    • 2:a
    • 35.0 m²
    • Järlåsa
    sålde sin stuga med hjälp av Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte