Mäklare Uppsala Uppsala Mäklarhuset Uppsala Parvane Ottilia Seifi Sjöberg
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?

Läs vad 32 Läs vad Parvane Ottilia Seifi Sjöberg

• Beatriz Q skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-04-11

Vi sålde våran lägenhet i Uppsala med hjälp av Ottilia. Vi hade alltid bra kommunikation med henne och vi fick kloka råd från hennes långa erfarenhet. Även om marknaden var lite dåligt så hjälpte hon oss att sälja vår bostad. Vi är glada att vi valde Ottilia från Mäklarhuset för försäljningen. Läs mer
  • Martin L
    Martin L skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-04-11

Vi har sålt vår bostadsrätt i Uppsala med hjälp av Ottilia. Försäljningen har tagit lång tid då marknaden har varit vikande när vi ville sälja. Ottilia har varit professionell, arbetat hårt för vår försäljning och har varit stöttande under hela processen. Hon är en väldigt trevlig, social kompetent person som har god personkännedom. Priset blev inte som vi initialt hoppades på, men det kan inte Ottilia lastas för. Hon var tydlig med förutsättningarna och vi känner att hon har ansträngt sig för att hjälpa oss till bäst möjliga affär. Vi kommer absolut rekommendera Ottilia till vänner som ska sälja lägenhet eller hus. Läs mer
  • Anna B skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-03-20

Sålde mitt bostadsrättshus. Upplevde ett mycket bra och proffsigt bemötande. Förtroendeingivande och engagerad. Kan verkligen rekommendera Ottilia till vänner och bekanta som går i säljtankar! (y) Läs mer
  • Maria B skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-03-17

Vi sålde vår lägenhet med Ottilia och är jättenöjda. Väldigt hjälpsam genom hela säljprocessen, lättillgänglig och positiv. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Johannes S
    Johannes S skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-03-14

Vi köpte ett hus av Parvane och blev jätte bra bemötta. Det var vårt första husköp och vi tyckte att hon hjälpte oss med förklaringar och detaljer hela tiden. Vi är helt enkelt jätte nöjda! Läs mer
  • Kristian J skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-03-13

Otroligt gladlynt, trevlig och engagerad. Tog hand om oss och har visat ett tålamod med våra svängiga beslut. Läs mer
  • Victoria H skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-02-27

Otilia hjälpte mig och min sambo att sälja våran lgh vi valde henne för att hon va rak och inte tog upp massa onödigt hon va profisionell i sitt bemötande och väldigt hjälpsam skulle rekomendera henne till andra Läs mer
    Otilla Seifi gillar detta
  • Lisa M skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-02-08

Seriös, kunnig, inkännande och tillgänglig! Min försäljning blev en utdragen affär på grund av marknadsläget. Ottilia gjorde så gott hon kunde. Kanske vi skulle ha haft en annan strategi men det är lätt att vara efterklok. Själva försäljningen med tillträde osv gick mycket smidigt. Kan varmt rekommendera Ottilia. Läs mer
  • Madelene F skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-02-07

Tusen tack för fin hjälp inför vår första bostadsrättsaffär. Vi kunde inte vara gladare eller mer nöjda!
    Många varma hälsningar från oss 😄 Läs mer
  • Ingrid H skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-01-31

Sålde villa i Sunnersta med hjälp av Ottilia på Mäklarhuset. Jag valde Ottilia som mäklare eftersom jag redan vid första kontakten uppfattade henne som både proffsig och personlig. Mycket trevligt bemötande, lätt att hålla kontakt med och snabb att svara på frågor. Både visningar och försäljning genomfördes på bästa sätt och jag kunde hela tiden förlita mig på att Ottilia skötte allt perfekt. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
    Otilla Seifi gillar detta

Andra mäklare hos Mäklarhuset Uppsala