Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala Mäklarhuset Mäklarhuset Uppsala Parvane Ottilia Seifi Sjöberg

Parvane Ottilia Seifi Sjöberg
en del av Mäklarhuset Uppsala

Strandbodgatan 10
751 49 Uppsala — Visa karta

Vad tror Parvane att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 18 kunder tycker om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg

• Daniel L skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Mycket professionell, kunnig, engagerad och trevlig vid försäljning av bostadsrätt. Läs mer
  • Gösta och Mari-Ann W skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Mycket kompetent, engagerad och lyhörd mäklare som höll oss välinformerade i försäljningsprocessen. Även i perioder med låg aktivitet bland kunder kontaktade mäklaren oss regelbundet. Vi befann oss geografiskt långt från försäljningsobjektet, men allt fungerade mycket väl tack vare mäklarens bemötande och tillgänglighet.
    Ett mycket fint samarbete med en gedigen person. Läs mer
  • Alexander W skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag köpte en bostadsrätt på väpnargatan 1 i Uppsala. Min uppfattning av mäklaren var trygg och hjälpsam. Jag skulle rekomendera alla att använda sig av Parvane och mäklarhuset. Jag kommer använda mäklarhuset i framtiden! Läs mer
  • Nenne V skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi valde Ottilia som mäklare när vi sålde vår lägenhet. Fick ett bra intryck redan från början. Mycket kunnig, gav bra råd och var väldigt tillgänglig. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera mäklarhuset och Ottilia som mäklare! Läs mer
  • Magnus S skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Sålde ett radhus från 1960-talet. Mycket vänligt och professionellt bemötande från mäklaren, som var väl insatt i de särskilda frågor som rör denna typ av fastigheter och fixade allt snabbt och elegant. Noga med att hålla mig uppdaterad under alla faser av försäljningen och mycket trevlig. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    Otilla Seifi gillar detta
  • Annbritt Ö skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag har köpt en liten bostadsrätt i centrala Uppsala och jag blev väldigt bra bemött av Parvane Ottilia Seifi Sjöberg. Jag hade inte förväntat mig en sådan omtanke om mig som köpare då jag inte har gjort detta tidigare.
    Hon informerade mig kontinuerligt och återkopplade med snabba svar på mina frågor. Hon var tillgänglig och mötte upp mina behov. Hon var förstående och empatisk och följde upp saker som min bank hade missat. När köpet väl var gjort följde hon upp om allt var ok med styrelsen i bostadsföreningen vilket jag uppskattade väldigt mycket. Parvane Ottilia Seifi Sjöberg var en kompetent, trygg och pålitlig mäklare och ett stort stöd för mig som ovan köpare. Läs mer
  • Julie S skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    En sympatisk och trevlig och lättgänglig mäklare. Läs mer
  • Henryk G skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Proffsig, snäll och engagerat utöver det vanliga.
    Högsta betyg. Läs mer
  • Peter L skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jätte trevlig mäklare och verkar mycket proffsig på sitt jobb.väldigt nöjd .mvh Peter Läs mer
  • Leila L skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Hon har varit väldigt lyhörd och hjälpande i sina kontakter med oss. Vi känner stort förtroende för henne. Läs mer
  • Lucie H skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Hjälpsam, opartisk, empatisk, professionell Läs mer
  • Martin N skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Mycket kunnig och otroligt trevlig mäklare, som alltid fanns tillgänglig när man behövde henne! Läs mer
  • Matti Y skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jätte imponerande bemätande som egentligen reflekterat en stor erfarenhet och kompetens i sitt yrke och kundkänslor.

MVH

Matti Yacob Läs mer
  • Lena C skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag känner mig mycket nöjd med mitt möte med Ottilia. Hon är kunnig och tydlig och sympatisk. Läs mer
    Otilla Seifi gillar detta
  • Marianne P skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Tillmötesgående villig att hjälpa till lätt att prata med Läs mer
  • Camilla B
    Camilla B skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Effektiv, duktig, tillmötesgående och trevlig, gjorde hela processen väldigt enkel. Läs mer
  • Jon J skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Klar och tydlig och ser verkligen till att alla frågor får bli ställda. Väldigt trevlig! Läs mer
  • Disa J skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    Trevlig, noggran, mån om både säljare och köpare Läs mer
Katarina Wiksell
Johan Eriksson