Mäklare Uppsala Uppsala Mäklarhuset Uppsala Parvane Ottilia Seifi Sjöberg
?

Läs vad 21 kunder tycker om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg

• Erik N skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2018-12-25

Vi har både fått hjälp av att köpa ett radhus och vid försäljning av vår lägenhet. Dessa processer har gått otroligt smidigt till och mäklarhuset har bemött oss proffsigt och varit till stor hjälp under alla skeden. Vår mäklare (Ottilia Sjöberg) har varit jättebra och vi kan varmt rekommendera henne och mäklarhuset. Läs mer
  • Frida P skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2018-12-04

Sålt en ”två rum och kök” på 45 kvm. Fick en fin känsla från början vid mötet med mäklaren. Hon var tydlig med all information, processen och vad hon förväntade sig. Läs mer
  • Sofia S skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2018-11-21

Vi sålde vårat radhus med Ottilia. Hon har verkligen lagt ner 100% på det!
    Väldigt engagerad och driven till att vi ska bli nöjda.
    Jag kan verkligen rekommendera henne! Läs mer
  • Daniel L skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2018-07-16

Mycket professionell, kunnig, engagerad och trevlig vid försäljning av bostadsrätt. Läs mer
    Otilla Seifi gillar detta
  • Gösta och Mari-Ann W skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2018-07-10

Mycket kompetent, engagerad och lyhörd mäklare som höll oss välinformerade i försäljningsprocessen. Även i perioder med låg aktivitet bland kunder kontaktade mäklaren oss regelbundet. Vi befann oss geografiskt långt från försäljningsobjektet, men allt fungerade mycket väl tack vare mäklarens bemötande och tillgänglighet.
    Ett mycket fint samarbete med en gedigen person. Läs mer
    Otilla Seifi gillar detta
  • Alexander W skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2018-07-09

Jag köpte en bostadsrätt på väpnargatan 1 i Uppsala. Min uppfattning av mäklaren var trygg och hjälpsam. Jag skulle rekomendera alla att använda sig av Parvane och mäklarhuset. Jag kommer använda mäklarhuset i framtiden! Läs mer
  • Nenne V skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2018-06-27

Vi valde Ottilia som mäklare när vi sålde vår lägenhet. Fick ett bra intryck redan från början. Mycket kunnig, gav bra råd och var väldigt tillgänglig. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera mäklarhuset och Ottilia som mäklare! Läs mer
  • Magnus S skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2018-06-18

Sålde ett radhus från 1960-talet. Mycket vänligt och professionellt bemötande från mäklaren, som var väl insatt i de särskilda frågor som rör denna typ av fastigheter och fixade allt snabbt och elegant. Noga med att hålla mig uppdaterad under alla faser av försäljningen och mycket trevlig. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    Otilla Seifi gillar detta
  • Annbritt Ö skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2018-03-16

Jag har köpt en liten bostadsrätt i centrala Uppsala och jag blev väldigt bra bemött av Parvane Ottilia Seifi Sjöberg. Jag hade inte förväntat mig en sådan omtanke om mig som köpare då jag inte har gjort detta tidigare.
    Hon informerade mig kontinuerligt och återkopplade med snabba svar på mina frågor. Hon var tillgänglig och mötte upp mina behov. Hon var förstående och empatisk och följde upp saker som min bank hade missat. När köpet väl var gjort följde hon upp om allt var ok med styrelsen i bostadsföreningen vilket jag uppskattade väldigt mycket. Parvane Ottilia Seifi Sjöberg var en kompetent, trygg och pålitlig mäklare och ett stort stöd för mig som ovan köpare. Läs mer
  • Julie S skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2018-02-09

En sympatisk och trevlig och lättgänglig mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Uppsala

Katarina Wiksell