Parvane Ottilia Seifi Sjöberg
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 38 Läs vad Parvane Ottilia Seifi Sjöberg

• Sophie K köpte sin lägenhet med hjälp av Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-04-02

Fullerö Hage
    Jag har köpt en bostadsrätt.

Jag blev väldigt bra bemött av Ottilia. Hon var väldigt ödmjuk och hjälpsam.

Hon levde över förväntan upp till mina förväntningar.

Henne kommer jag verkligen att rekommendera till andra. Läs mer
  • Soma B köpte sin lägenhet med hjälp av Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-04-01

Gränby Backe
    - Köpt bostad
    - Väldigt bra bemöt
    - God kommunikation
    - Förklara bra för en som köper sin första bostad
    - Har hjälpt till och förklarat mycket vad som ska och kommer ske i processen Läs mer
  • Christian S skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-07-08

Mycket nöjd med min upplevelse. Snabb, tydlig och kontinuerlig uppföljning samt stor engagemang som gav utdelning. Rekommenderar varmt. Läs mer
  • Roger V skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-06-30

Alltid ett trevligt bemötande och var snabb på att återkomma. Skötte detta hela mycket bra Läs mer
    Otilla Seifi gillar detta
  • Ann-Sophie N skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-06-28

Vi har sålt vår fina lägenhet i Uppsala och till vår hjälp har vi haft en utmärkt, trevlig och proffsig mäklare! Läs mer
  • Tony N skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-06-28

Sålt lägenhet i Uppsala.
    Trevligt bemött och hon verkar kunna sin sak.
    Mina förväntningar var över förväntan! Läs mer
    Otilla Seifi gillar detta
  • Beatriz Q skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-04-11

Vi sålde våran lägenhet i Uppsala med hjälp av Ottilia. Vi hade alltid bra kommunikation med henne och vi fick kloka råd från hennes långa erfarenhet. Även om marknaden var lite dåligt så hjälpte hon oss att sälja vår bostad. Vi är glada att vi valde Ottilia från Mäklarhuset för försäljningen. Läs mer
  • Martin L
    Martin L skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-04-11

Vi har sålt vår bostadsrätt i Uppsala med hjälp av Ottilia. Försäljningen har tagit lång tid då marknaden har varit vikande när vi ville sälja. Ottilia har varit professionell, arbetat hårt för vår försäljning och har varit stöttande under hela processen. Hon är en väldigt trevlig, social kompetent person som har god personkännedom. Priset blev inte som vi initialt hoppades på, men det kan inte Ottilia lastas för. Hon var tydlig med förutsättningarna och vi känner att hon har ansträngt sig för att hjälpa oss till bäst möjliga affär. Vi kommer absolut rekommendera Ottilia till vänner som ska sälja lägenhet eller hus. Läs mer
  • Anna B skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-03-20

Sålde mitt bostadsrättshus. Upplevde ett mycket bra och proffsigt bemötande. Förtroendeingivande och engagerad. Kan verkligen rekommendera Ottilia till vänner och bekanta som går i säljtankar! (y) Läs mer
  • Maria B skrev om Parvane Ottilia Seifi Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-03-17

Vi sålde vår lägenhet med Ottilia och är jättenöjda. Väldigt hjälpsam genom hela säljprocessen, lättillgänglig och positiv. Rekommenderas varmt! Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Uppsala

Katarina Wiksell