Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala Mäklarhuset Mäklarhuset Uppsala Sandra Johansson
7 rekommendationer

Sandra Johansson
en del av Mäklarhuset Uppsala

Strandbodgatan 10
751 49 Uppsala — Visa karta

Vad tror Sandra att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 7 kunder tycker om Sandra Johansson

• Maria M
    Maria M skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vänlig och förtroendeingivande. Till skillnad från många andra hetsiga, ofta kaxiga och businessfokuserade mäklare så framkom inte en sån attityd vilket gjorde att jag som kund kände att hon såg till både kundens och säljarens bästa. Professionellt handlande. Märkte absolut inte att hon bara jobbat seb i somras! Läs mer
  • Bo V
    Bo V skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Det bemötande jag fick var proffesionellt och vänligt.
    Tydliga och relevanta svar.
    Snabb i kommunikationen.
    Nöjd med kontakten
    Bo Erling Vagnhammar Läs mer
  • Otto W
    Otto W skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Under tidspress på en svajig marknad har Sandra hjälpt oss hela vägen från rådgivning till genomförande av affären på bästa sätt! Vi är mycket nöjda och tacksamma för att nu kunna starta nästa kapitel i våra liv med detta i bagaget och kan varmt rekommendera henne för framtida mäklaruppdrag. Läs mer
  • Bertil V
    Bertil V skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Sandra Johansson's professionella och vänliga bemötande övergick förväntan. Hon har varit lyhörd för våra önskemål och behov - svarat snabbt på alla frågor och kommit med förslag till lösningar på problem som dykt upp (fullmakter och kontakter med bostadsrättsförening). Läs mer
  • Liselott v
    Liselott v skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Korrekt, vänligt, professionellt, engagerat och positivt bemötande. Hon lever upp till de förväntningar jag hade och lite tilll. Det är skönt att kunna lägga allt praktiskt i händerna på en person man känner är kompetent och duktig. Kan varmt rekommendera Sandra till andra säljare Läs mer
  • Maria O
    Maria O skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Mycket trevlig mäklare som verkligen tog sig tid för oss både före och faktiskt även efter köpet av bostaden. Över förväntan helt klart jättefin service från henne. Lättsamt möte vid skrivande av överlåtelseavtal/deposition. Tack Sandra! Läs mer
  • Birgitta B
    Birgitta B skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Lyhörd och tydlig. Proffsig och positiv. Läs mer
    2017-11-06 Sandra J svarar Birgitta B
    Tack Birgitta för de fina orden!
Katarina Wiksell
Ann Sjöberg