Sandra Johansson är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

Sandra Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. Sandra Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 71 omdömen med ett betyg på 4.9. Sandra Johansson har haft 36 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har ett genuint intresse för mina kunders unika behov och jag strävar alltid efter att de ska känna sig så nöjda att de rekommenderar mig till sina nära och kära. Jag har ett förflutet som elitidrottare och är mycket tävlingsinriktad, men samtidigt lyhörd och ödmjuk.

Hur ser din drömbostad ut?
Jag har många olika alternativ på drömbostäder, både små och stora, i Sverige och utomlands. Det återkommande i alla mina drömbostäder är snarare vilka människor som umgås med mig i dem.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har ingen som helst taktkänsla men älskar att spela gitarr. Mindre bra kombo.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 71 Läs vad Sandra Johansson

• 2020-11-25
    Jag vill lämna mina varmaste rekommendationer att anlita Sandra som mäklare, till dig som funderar på att sälja eller köpa bostad! Hennes varma och professionella sätt gjorde att jag som säljare kände mig väldigt trygg genom hela försäljningsprocessen av min etta.
    Linnea H
    • 1:a
    • 32.0 m²
    • Södra Rosendal
  • 2020-11-24
    Har just köpt en liten 2;5:a med Sandra som mäklare. Hela processen, från första kontakten då jag ringde Sandra för att säga att vi var intresserade av en visning, visningen, kontakten därefter, budgivningen och ända fram till kontraktskrivning, kändes mycket bra tack vare Sandras behagliga och trevliga sätt. Sandra är lugn och trygg vilket gav ett mycket seriöst intryck.
    Åsa B
    • 2.5:a
    • 52.0 m²
    • Kåbo
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
  • 2020-11-14
    Mycket trevlig och välkomnande, hon gjorde så att bostäderna hon visade kändes som hemma. Allmänt bra!!
    Hedda G
    • 1:a
    • 26.5 m²
    • Salabacke
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
  • 2020-10-25
    Köpt fastighet. Väldigt trevlig, håller kontakten och hjälpsam. Rekommenderas!
    Joel H
    • 0:a
    • 0.0 m²
    • Slavsta
    köpte en tomt med hjälp av Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
  • 2020-10-20
    Vi har sålt vår lägenhet med hjälp av Sandra. Från början var Sandra välorganiserad och vi har kunnat träffa stylisten och fotografen snabbt. Under hela processen var Snadra tydlig och kunde förklara allt i detalj och var alltid tillgänglig via telefon eller epost när vi behövde det. Vi kände oss säkra hela vägen genom hennes professionella arbete. Vi rekommenderar Sandra helhjärtat som mäklare. Cédric.
    Cedric R
    • 2.5:a
    • 64.0 m²
    • Höganäs
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Stort tack för de fina orden! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er genom säljprocessen och ni har gjort ett fantastiskt arbete med förberedelser inför fotografering och visning! Vi ses vid tillträdet! :)

• 2020-10-15
    Vi tycker Sandra gjorde ett mycket bra jobb med att sälja våran lägenhet i Uppsala. Allt gick snabbt och smidigt, vi var alltid väl informerade om vad som hände med allt. Vi är mycket nöjda!
    Andreas W
    • 68.0 m²
    • Kapellgärdet
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Tack för de fina orden, Andreas! Jag är övertygad om att köparen kommer stortrivas i lägenheten! Ta hand om er så hörs vi inför tillträdet! :)

• 2020-10-09
    Hej vi har sålt lägenhet Vi har blivit fin bemöt med respekt .Vi fick uppdatering varje dag ,genom Samtal eller Sms. Hon gör sitt jobb proffsigt. Vi tackar henne
    Sükran A
    • 4:a
    • 100.0 m²
    • Fålhagen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Hej Sükran och Hidir, tack för era fina ord! De värmer verkligen! Jag hoppas att ni kommer trivas lika bra i nya lägenheten som ni har gjort i denna! :)

• 2020-10-02
    Jag har sålt min lägenhet och det känns att mäklaren var inte tillräckligt engagerad. Slutpriset blev mycket under våra förväntningar.
    Hooman A
    • 61.0 m²
    • Salabacke
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Hej Hooman, tack för din kommentar! Jag förstår er frustration, det är självklart trist att intressenternas bedömning av bostadens värde inte reflekterade er förväntan. Önskar er en fin höst och hoppas att ni kommer trivas i nya radhuset. Hör av dig vid frågor. Vi ses vid tillträdet!

• 2020-09-03
    Jag köpte villa via Sandra och hon har väldigt fint bemötande. Jag tycker att jag har fått den förväntningen som jag hade innan! Hon ringer efter att jag har flyttat och frågade om hur har det gått med flyttning och Hur med bostaden är samt vi kan vända oss till Sandra vid frågor, säger hon. Sandra är mycket bra mäklare!!!
    Hemen A
    • 121.0 m²
    • Gåvsta
    köpte sitt hus med hjälp av Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
  • 2020-09-02
    Jag sålde min lägenhet med Sandra. Från början till slut av försäljningen var hon engagerad och lätt att få tag på. Hon var bland annat med vid fotograferingen vilket jag uppskattade. Rak tydlig kommunikation under hela processen. Utöver det fick jag även goda råd och hjälp inför framtida köp av bostad. Rekommenderas definitivt!
    Alexander J
    • 55.7 m²
    • Luthagen/Stabby
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte