Mäklare Uppsala Uppsala Mäklarhuset Uppsala Sandra Johansson
Sandra Johansson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har ett genuint intresse för mina kunders unika behov och jag strävar alltid efter att de ska känna sig så nöjda att de rekommenderar mig till sina nära och kära. Jag har ett förflutet som elitidrottare och är mycket tävlingsinriktad, men samtidigt lyhörd och ödmjuk.

Hur ser din drömbostad ut?
Jag har många olika alternativ på drömbostäder, både små och stora, i Sverige och utomlands. Det återkommande i alla mina drömbostäder är snarare vilka människor som umgås med mig i dem.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har ingen som helst taktkänsla men älskar att spela gitarr. Mindre bra kombo. Läs mer

Läs vad 22 kunder tycker om Sandra Johansson

• Agneta S skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag har köpt en bostad av en saklig och förtroendeingivande mäklare med ett behagligt sätt- Tack för det Läs mer
  • Jonas Z skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi kontaktade Sandra för att sälja en lägenhet i Ekeby hus som är ett 55+ boende. Hon har varit proffessionel från första början. Jag uppskattar speciellt att hon tog sig tid att alltid förklara ingående vad som behövde göras. Det är också skönt att ha att göra med någon som har en positiv inställning och som kommer med lösningar till allt.

Sandra är en mycket kompetent mäklare som levde upp till de förväntningarna vi hade. Läs mer
  • Josefin J skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Har köpt en bostad på S:t olofsgatan. Jag har blivit väldigt bra bemött av Sandra vid samtliga bemötanden.
    Snabb återkoppling.
    Överlag riktigt proffsigt intryck. Läs mer
  • Martin L skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag sålde min tvåa i Höganäs med hjälp av Sandra. Hon är mycket hjälpsam, även med tips och råd som gäller andra bostadsaffärer. Påläst, väl förberedd och pedagogiskt, allt jag sökte med en mäklare. Läs mer
  • Pia H skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Sålt lgh i Uppsala. Väldigt bra bemötande under hela tiden, alltid glad, vänlig och tillmötesgående vid kontakt på telefon och möten.
    Professionellt sätt som märktes genom att Sandra informerade och var ständigt uppdaterad om marknaden, bostadspriser mm.
    Sandra är väldigt flexibel och vi som kunder har kunnat vara med och besluta om visningar, mötestider osv då vi ibland har haft tidsbrist som säljare.
    Upplever samarbetet med Sandra som mycket positivt och det lämnar oss i en bra känsla att få haft Sandra som våran mäklare. Läs mer
  • Fredrik A skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Väldigt professionell! Snabba svar och lätt att få svar på frågor och funderingar. Kan varmt rekommendera Sandra! Läs mer
  • Hotan P skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Sakligt och metodiskt. Fint bemötande. Läs mer
  • Martin Z skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag har sålt min bostad. Sandra har alltid varit snabb och tillgänglig samt har alltid gett ett trevligt intryck. Jag har inget att klaga på. Läs mer
  • Elliot F skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Köpt bostad på kungsängsgatan 36D

Sandra var väldigt trevlig och bemötte mig väl och visade stort engagemang, och levde helt klart upp till mina förväntningar,

Kontaktade mäklaren via mail och bokade en visning innan den öppna visningen, sedan la jag ett bud på plats, och mäklaren kontaktade säljaren och höll mig uppdaterad genom hela processen tills jag dagen efter fick veta att säljaren godtagit mitt bud, sedan träffades vi dagen efter och skrev på kontrakt, snabbt och enkelt (: Läs mer
  • Linda M skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag har nästan bara haft kontakt med Malin. Jag har pratat med henne väldigt mycket i telefonen och hon har alltid varit lika glad och trevlig! Superbra person och mäklare! Hon har alltid varit väldigt hjälpsam, duktig och gett oss bra med information. Jag har träffat Sandra på visningen och pratat med henne en gång i telefonen. Av henne har jag också fått ett jättebra intryck! På visningen var hon väldigt trevlig och bra! Även mina släktingar (som var med på visningen) sa att det verkade vara två väldigt bra mäklare. Två toppenbra mäklare som jag hemskt gärna själv skulle anlita sen när jag väl ska sälja lägenheten. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Uppsala

Katarina Wiksell