Sandra Johansson

Sandra Johansson

Sandra Johansson är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

Sandra Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. Sandra Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 81 omdömen med ett betyg på 4.9. Sandra Johansson har haft 32 försäljningar sen 2020-06 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har ett genuint intresse för mina kunders unika behov och jag strävar alltid efter att de ska känna sig så nöjda att de rekommenderar mig till sina nära och kära. Jag har ett förflutet som elitidrottare och är mycket tävlingsinriktad, men samtidigt lyhörd och ödmjuk.

Hur ser din drömbostad ut?
Jag har många olika alternativ på drömbostäder, både små och stora, i Sverige och utomlands. Det återkommande i alla mina drömbostäder är snarare vilka människor som umgås med mig i dem.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har ingen som helst taktkänsla men älskar att spela gitarr. Mindre bra kombo.

Försäljningar 2020-06 - 2021-05

Läs vad 81 Läs vad Sandra Johansson

• köpte sin stuga med hjälp av Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Järlåsa
    2021-06-14
    Sandra bemötte oss alla på ett väldigt trevligt, personligt och proffesionellt sätt. Vi är väldigt glada för att Sandra tog sig tid att svara utförligt på våra frågor och alltid snabb med återkoppling.
    Vi rekommenderar henne varmt .
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Gränby
    2021-05-26
    Väldigt trevlig. Den enda mäklaren jag mött som varit väl förberedd och skickat ut detaljerad information inför och efter visning. Känns tryggt att köpa då.
    Hej Sofia, tack för de fina orden och för feedbacken! Vad roligt att höra att ni uppskattade att få ut all information inför visningen - då är det något jag ska fortsätta att göra! Nu räknar vi ned dagarna till inflytt. Ni kommer att få en fantastisk sommar med den härliga balkongen och utsikten! :-) Sandra Johansson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Gränby
    2021-05-26
    Vi köpte vår bostad av Sandra våren 2017 och nu när vi skulle sälja då vi flyttar större var det ingen tvekan om att vi ville ha Sandra som mäklare. Hon gjorde ett fantastiskt intryck då när vi köpte den och likaså nu när vi sålt den. Sandra är oerhört lyhörd, varm, klok och proffsig. Tack Sandra för allt! Vi hör definitivt av oss igen till dig igen vid framtida försäljningar!
    Åh, vad glad jag blir av de fina orden! Och tack för ett fantastiskt samarbete med allt ifrån feedback av annons till toppfixat till fotografering och visning! Det har varit jätteroligt att få hjälpa er både med köpet och försäljningen av lägenheten! :-) Sandra Johansson
  • köpte sitt hus med hjälp av Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Örsundsbro
    2021-05-05
    Otroligt trevlig mäklare. Ger bra med information och förklarar vad allt innebär i ett husköp
    • Årsta
    2021-01-24
    Sålde min första lägenhet med hjälp av Sandra.
    Svårt att kunna allt man ska veta och göra inför och under en försäljning. Från första möte till kontraktskrivning var Sandra pedagogisk, hjälpsam och gav precis det jag behövde för att kunna genomföra försäljningen på bästa sätt. Under hela processen var hon precis det stöd som behövdes!
    • Årsta
    2021-01-23
    Hej, jag köpte en bostadsrätt som Sandra förmedlade. Sandra gjorde ett gott intryck på mig. Hon var trevlig, kunnig, återkopplade snabbt.
    • Stabby
    2021-01-20
    Vi har sålt en 4 rums lght. Sandra var alltigenom positiv, tydlig och lyhörd. Vi önskade en mäklare som vi kunde ha god kommunikation med och det fick vi verkligen! Snabb, effektiv och trevlig. Bäst!
    • Kåbo
    2021-01-11
    Sandra Johansson är en engagerad och professionell mäklare.
    • Skyttorp
    2020-12-22
    Jag upplevde Sandra som påläst och kunnig. Hon återkopplade direkt så snart något hänt.

Det som gör att jag inte ger en femma är på grund av hanteringen kring hur det gick till när jag gick ner i pris för att jag hade svårt att få lägenheten såld. Att gå ner i pris är absolut en rimligt åtgärd om ett objekt inte säljs inom en viss tidsrymd. Däremot gick det för fort och jag som kund skickade lydigt sms med bekräftelse att jag skulle gå ner i pris så mycket som Sandra rekommenderade mig att göra. Det gick dock lite för fort, jag hade behövt sova på saken och titta igenom mina kalkyler innan jag godkände en sänkning av försäljningspriset. För mig var det olyckligt eftersom det nya lägre priset till slut blev lägre än jag har råd med.
    • Svartbäcken
    2020-12-14
    Jag har köpt ett lägenhet genom mäklare och jag är nöjda