Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala Mäklarhuset Mäklarhuset Uppsala Sandra Johansson

Sandra Johansson
en del av Mäklarhuset Uppsala

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har ett genuint intresse för mina kunders unika behov och jag strävar alltid efter att de ska känna sig så nöjda att de rekommenderar mig till sina nära och kära. Jag har ett förflutet som elitidrottare och är mycket tävlingsinriktad, men samtidigt lyhörd och ödmjuk.

Hur ser din drömbostad ut?
Jag har många olika alternativ på drömbostäder, både små och stora, i Sverige och utomlands. Det återkommande i alla mina drömbostäder är snarare vilka människor som umgås med mig i dem.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har ingen som helst taktkänsla men älskar att spela gitarr. Mindre bra kombo.
Strandbodgatan 10
751 49 Uppsala — Visa karta

Vad tror Sandra att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 18 kunder tycker om Sandra Johansson

• Pia H
    Pia H skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Sålt lgh i Uppsala. Väldigt bra bemötande under hela tiden, alltid glad, vänlig och tillmötesgående vid kontakt på telefon och möten.
    Professionellt sätt som märktes genom att Sandra informerade och var ständigt uppdaterad om marknaden, bostadspriser mm.
    Sandra är väldigt flexibel och vi som kunder har kunnat vara med och besluta om visningar, mötestider osv då vi ibland har haft tidsbrist som säljare.
    Upplever samarbetet med Sandra som mycket positivt och det lämnar oss i en bra känsla att få haft Sandra som våran mäklare. Läs mer
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Väldigt professionell! Snabba svar och lätt att få svar på frågor och funderingar. Kan varmt rekommendera Sandra! Läs mer
  • Hotan P
    Hotan P skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Sakligt och metodiskt. Fint bemötande. Läs mer
  • Martin Z
    Martin Z skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag har sålt min bostad. Sandra har alltid varit snabb och tillgänglig samt har alltid gett ett trevligt intryck. Jag har inget att klaga på. Läs mer
  • Elliot F
    Elliot F skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Köpt bostad på kungsängsgatan 36D

Sandra var väldigt trevlig och bemötte mig väl och visade stort engagemang, och levde helt klart upp till mina förväntningar,

Kontaktade mäklaren via mail och bokade en visning innan den öppna visningen, sedan la jag ett bud på plats, och mäklaren kontaktade säljaren och höll mig uppdaterad genom hela processen tills jag dagen efter fick veta att säljaren godtagit mitt bud, sedan träffades vi dagen efter och skrev på kontrakt, snabbt och enkelt (: Läs mer
  • Linda M
    Linda M skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag har nästan bara haft kontakt med Malin. Jag har pratat med henne väldigt mycket i telefonen och hon har alltid varit lika glad och trevlig! Superbra person och mäklare! Hon har alltid varit väldigt hjälpsam, duktig och gett oss bra med information. Jag har träffat Sandra på visningen och pratat med henne en gång i telefonen. Av henne har jag också fått ett jättebra intryck! På visningen var hon väldigt trevlig och bra! Även mina släktingar (som var med på visningen) sa att det verkade vara två väldigt bra mäklare. Två toppenbra mäklare som jag hemskt gärna själv skulle anlita sen när jag väl ska sälja lägenheten. Läs mer
  • Joel B
    Joel B skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Köpt en 2a
    Bra trevlig tjej, inte så värst på eller driven i att försöka sälja på en någonting utan mest bara trevlig.
    Lätt att ha och göra med och bra service! Läs mer
  • Amelie P
    Amelie P skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Sålt 2:a i centrala Uppsala, mycket nöjd med Sandras bemötande och guidning genom hela processen. Läs mer
  • Susann S
    Susann S skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag och min sambo blev väl bemötta och är över hela taget nöjda. Läs mer
  • Ramona A
    Ramona A skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Väldigt nöjd efter att ha haft Sandra som mäklare. Hon fanns alltid till hands när man hade frågor och lyckades sälja vår lägenhet på en tid man trodde skulle vara omöjlig (precis innan jul). Mycket proffessionell och nogrann i sitt arbete, man märker att hon brinner för sitt yrke!
    Om vi flyttar igen kommer jag defenetivt höra av mig till Sandra! Läs mer
  • Erik L
    Erik L skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Mycket bra. Väldigt tydlig med information, hjälpsam om man har frågor och är väldigt professionell Läs mer
  • Maria M
    Maria M skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vänlig och förtroendeingivande. Till skillnad från många andra hetsiga, ofta kaxiga och businessfokuserade mäklare så framkom inte en sån attityd vilket gjorde att jag som kund kände att hon såg till både kundens och säljarens bästa. Professionellt handlande. Märkte absolut inte att hon bara jobbat seb i somras! Läs mer
  • Bo V
    Bo V skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Det bemötande jag fick var proffesionellt och vänligt.
    Tydliga och relevanta svar.
    Snabb i kommunikationen.
    Nöjd med kontakten
    Bo Erling Vagnhammar Läs mer
  • Otto W
    Otto W skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Under tidspress på en svajig marknad har Sandra hjälpt oss hela vägen från rådgivning till genomförande av affären på bästa sätt! Vi är mycket nöjda och tacksamma för att nu kunna starta nästa kapitel i våra liv med detta i bagaget och kan varmt rekommendera henne för framtida mäklaruppdrag. Läs mer
  • Bertil V
    Bertil V skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Sandra Johansson's professionella och vänliga bemötande övergick förväntan. Hon har varit lyhörd för våra önskemål och behov - svarat snabbt på alla frågor och kommit med förslag till lösningar på problem som dykt upp (fullmakter och kontakter med bostadsrättsförening). Läs mer
  • Liselott v
    Liselott v skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Korrekt, vänligt, professionellt, engagerat och positivt bemötande. Hon lever upp till de förväntningar jag hade och lite tilll. Det är skönt att kunna lägga allt praktiskt i händerna på en person man känner är kompetent och duktig. Kan varmt rekommendera Sandra till andra säljare Läs mer
  • Maria O
    Maria O skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Mycket trevlig mäklare som verkligen tog sig tid för oss både före och faktiskt även efter köpet av bostaden. Över förväntan helt klart jättefin service från henne. Lättsamt möte vid skrivande av överlåtelseavtal/deposition. Tack Sandra! Läs mer
  • Birgitta B
    Birgitta B skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Lyhörd och tydlig. Proffsig och positiv. Läs mer
    2017-11-06 Sandra J svarar Birgitta B
    Tack Birgitta för de fina orden!
Katarina Wiksell
Johan Eriksson