Sandra Johansson

Sandra Johansson

Sandra Johansson är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

Sandra Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. Sandra Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 119 omdömen med ett betyg på 4.9. Sandra Johansson har haft 30 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har ett genuint intresse för mina kunders unika behov och jag strävar alltid efter att de ska känna sig så nöjda att de rekommenderar mig till sina nära och kära. Jag har ett förflutet som elitidrottare och är mycket tävlingsinriktad, men samtidigt lyhörd och ödmjuk.

Hur ser din drömbostad ut?
Jag har många olika alternativ på drömbostäder, både små och stora, i Sverige och utomlands. Det återkommande i alla mina drömbostäder är snarare vilka människor som umgås med mig i dem.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har ingen som helst taktkänsla men älskar att spela gitarr. Mindre bra kombo.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 119 Läs vad Sandra Johansson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Höganäs
    2022-08-02 Verifierad kund
    Sandra har utmärkt sig på ett mycket positivt sätt. Återkom omgående när vi visade intresse för bostaden, mycket proffsig innan visning då skickade ut all information via mail, påläst och kunde svara på frågor vid visningen mm.
    Både jag och min man sa flera ggr till varandra att hon var mkt proffsig och förtroendeingivande. Nu ska förhoppningsvis vår dotter bo många år i bostaden men vid en framtida försäljning är Sandra ett självklart val.
    / Vira, Kristina och Anders Stjärnberg
    2022-07-17 Verifierad kund
    Jättebra alltihop! Trevligt och bra bemötande och hjälpsam!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
    2022-07-15 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, kunnig och professionell. Uppdaterar löpande om vad som händer.
    2022-07-01 Verifierad kund
    Sandra har ett trevligt sätt och återkom alltid dagen efter om vi pratat om något.
    2022-06-17 Verifierad kund
    Sandra är lugn, metodisk och trevlig. Hon vet vad hon gör. Alltid ett leende på läpparna!
    2022-06-16 Verifierad kund
    Hon är trevlig som person, tar reda på saker som man frågar om och är kundvänlig i sitt bemötande. Alltså fungerar väl som en mäklare.
    2022-06-16 Verifierad kund
    Upplevelse av försäljningen av bostaden är ganska okej. Sandra är trevlig och lätt att prata med. Skönt på det sätt. Lite besviken då att Sandra har inte hört av sig så mycket under 2 år efterfotograferingen. Vi har talat om att vi behöver köpa ett hus innan vi säljer vår lägenhet, men ingenting från henne om hon har haft något pågick husprojekt som skulle passar oss. Jag undrar verkligen att är det så att hon inte har haft något projekt som egentligen kunde passa oss och hon skulle kunna hör av sig till oss?
    2022-06-04 Verifierad kund
    Vi köpte bostad av Sandra o tog själva kontakt vid vår försäljning. Hon levde verkligen upp till förväntningarna. Mkt tillmötesgående, kompetent, påläst, noggrann, engagerad, serviceinriktad. Vi fick fortlöpande och enkelt återkoppling och dialogen kändes genuin. Även de som var intresserade av bostaden tror vi fick ett bra bemötande och hon var snabb att tillgodose deras önskemål om extra information/visning. Vi kan varmt rekommendera henne till andra!
    • Fålhagen
    2022-05-30 Verifierad kund
    Sandra was really amazing during the entire selling/buying process ( me and my Sambo were the buyers). I am a foreigner and don't speak Swedish but she did everything that was possible to include me in the transaction discussions etc... I recommend Sandra 100% !
    • Fålhagen
    2022-05-29 Verifierad kund
    Superbra mäklare! Hjälpte oss mycket med råd vid köp och vid försäljning av bostad.