Sandra Johansson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har ett genuint intresse för mina kunders unika behov och jag strävar alltid efter att de ska känna sig så nöjda att de rekommenderar mig till sina nära och kära. Jag har ett förflutet som elitidrottare och är mycket tävlingsinriktad, men samtidigt lyhörd och ödmjuk.

Hur ser din drömbostad ut?
Jag har många olika alternativ på drömbostäder, både små och stora, i Sverige och utomlands. Det återkommande i alla mina drömbostäder är snarare vilka människor som umgås med mig i dem.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har ingen som helst taktkänsla men älskar att spela gitarr. Mindre bra kombo. Läs mer

Läs vad 48 Läs vad Sandra Johansson

• Fredrik M köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-04-02

Köppt en bostadsrätt

Fick jättebra bemötande av mäklaren

Hela förloppet kändes jättebra från början till slut Läs mer
  • Jannike J köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-03-31

Salabacke
    Jag köpt bostad och är väldigt nöjd Läs mer
  • Christian A sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-03-16

Fantastisk på alla sätt!
    Jag hade relativt höga förväntningar och ganska kort om tid men Sandra tog direkt ansvar och överlevererade på alla punkter. Läs mer
  • Matilda K köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-03-13

Fålhagen
    Jag köpte en etta i centrala Uppsala. Jag hade varit på andra visningar med Sandra tidigare och blev alltid bemött på ett väldigt bra sätt. Till skillnad från andra mäklare jag träffat så la hon fokus på mig istället för på min pappa som var med på visningar. Detta är något jag vill betona för det är inte självklart; hon pratade med mig som en vuxen och tittade mig i ögonen när hon berättade info om lögenheten. Tidigare visningar jag varit på tittade mäklaren knappt på mig utan pratade endast med min pappa trots att han visste att det var jag som var köparen.

Sandra är en suverän mäklare och en ännu bättre person. Ska rekommendera henne till mina nära och kära! Läs mer
    2020-03-14 Sandra J svarar Matilda K
    Tack snälla Matilda för de fina orden! De värmer! Jag hoppas att du kommer stortrivas i lägenheten och önskar dig lycka till med de framtida studierna! :-)
  • Alexander B köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-03-12

Salabacke
    Sjukt bra bemötande samt mycket bra hjälp med frågor och sånt! Rekommenderar starkt! Läs mer
    Sandra J gillar detta
  • My B sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-03-05

Fålhagen
    Sandra sålde en lägenhet åt oss och hon var rakt igenom superproffsig! Läs mer
  • Filip F köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-03-05

Fålhagen
    Väldigt positiva saker! Lite svår att få tag på ibland bara. Men rekommenderar starkt! Läs mer
  • Philip L
    Philip L sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-02-29

Höganäs
    Sandra skötte försäljningen av min lägenhet exemplariskt. Genom hela processen var hon rak, tydlig och tillmötesgående. Hon tog de rätta initiativen och överträffade alla mina förväntningar. Här är en trygg mäklare man kan lita på! Läs mer
    2020-02-29 Sandra J svarar Philip L
    Tack Philip för de fina orden - de värmer verkligen! NI hade gjort ett otroligt fint förarbete med styling inför fotografering och visning och sådant lönar sig helt klart. :)
  • Linnéa H skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-02-07

Jag sålde min bostad med Sandra. Hon var ett bra stöd under hela processen som man kan bolla tankar med. Sandra är väldigt hjälpsam och vänlig. Om jag ska sälja någon mer lägenhet så kommer jag helt klart att vända mig till Sandra igen. Läs mer
  • Alexander B skrev om Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-02-07

Det gick snabbt och smidigt, bra kontakt samt väldigt trevligt bemötande! Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Uppsala

Katarina Wiksell