Sandra Johansson
Registrerad mäklare sedan 2017-07-20
Aktiv på Reco.se sedan 2017-11-06
2019-08 - 2020-07
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har ett genuint intresse för mina kunders unika behov och jag strävar alltid efter att de ska känna sig så nöjda att de rekommenderar mig till sina nära och kära. Jag har ett förflutet som elitidrottare och är mycket tävlingsinriktad, men samtidigt lyhörd och ödmjuk.

Hur ser din drömbostad ut?
Jag har många olika alternativ på drömbostäder, både små och stora, i Sverige och utomlands. Det återkommande i alla mina drömbostäder är snarare vilka människor som umgås med mig i dem.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har ingen som helst taktkänsla men älskar att spela gitarr. Mindre bra kombo. Läs mer

Läs vad 60 Läs vad Sandra Johansson

• Faysal A köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-07-10

5:a
    Sävja
    She has execellent work ethic, very helpful and efficient. We have bought an home with her and she has helped us in every possible way. I would love to use her in future for any real estate transaction and would highly recommend her. Läs mer
    Sandra J gillar detta
  • Admira E sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-07-09

5:a
    Sävja
    Jag och min sambo är väldigt nöjda med Sandra som mäklare. Inte enbart för att vår försäljning landade på en siffra som vi är nöjda med, utan även för att hon var väldigt tillgänglig och höll oss uppdaterade under hela försäljningsprocessen. Sandra är en kunnig, engagerad, driven och pålitlig mäklare. Vi rekommenderar Sandra varmt som mäklare. Hon får toppbetyget av oss!!! Läs mer
    Sandra J gillar detta
  • Veronika H sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-06-14

2:a
    Årsta
    Sandra jobbar nästan dygnet runt för att hjälpa både säljare och köpare. Hon är serviceinriktad och väldigt hjälpsam. Läs mer
  • Lars N sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-06-13

Fålhagen
    Sålt 1:a. Saklig, korrekt, kunnig , påläst, trevlig Läs mer
  • Maria P köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-06-11

Gränby
    Köp av lägenhet. Mycket fint, lugnt och proffisgt bemötande. Förväntningarna infriades när det gäller saklighet och vänlighet. Sandra är en utsökt mäklare som tar både köpare och säljare på stort allvar. Tack för det! Läs mer
    Sandra J gillar detta
  • Louise N sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-06-10

Fålhagen
    1:a 32 m2 i Fålhagen.

Sålt min lägenhet i Fålhagen med Sandra som mäklare. Hela processen från första kontakt till försäljning gick väldigt snabbt och smidigt. Professionellt bemötande och supertrevlig, tog sig tid att gå igenom alla steg, svara på frågor och sätta sig in i mina förutsättningar och önskemål. Mycket väl förberedd och kunnig om området. Bra återkoppling och höll mig/oss informerade hela tiden. Mycket nöjd med mäklarinsatsen! Läs mer
  • Henrik J köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-06-10

Gränby
    Har köpt en trea tillsammans med min sambo. Blev vänligt och lugnt bemött av mäklaren på såväl visningen som vid kontraktsskrivningen och Sandra svarade på frågor och var väldigt bemötande och tydlig i sin kommunikation. Mäklaren levde verkligen upp till alla förväntningar och jag kan varmt rekommendera Sandra till de som behöver en mäklare! Läs mer
    Sandra J gillar detta
  • Reza G sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-06-06

4:a
    Knivsta
    Trevlig, tillmötesgående och påläst.
    Går till botten och undersöker saker och ting.
    Fin personlighet och med bra kunskap om sitt yrke
    Bra framförhållning. Läs mer
  • Erik H sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-06-05

Salabacke
    Bra på alla sätt, både vid köp och försäljning av våra bostäder. Läs mer
  • Andreas A sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-05-16

2:a
    Alsike
    Som säljare hade egentligen inga förväntningar alls. Tycker Sandra varit proffsig, hjälpsam och väldigt trevlig! Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Uppsala

Katarina Wiksell