Sandra Johansson

Sandra Johansson

Sandra Johansson är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

Sandra Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. Sandra Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 148 omdömen med ett betyg på 4.9. Sandra Johansson har haft 13 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har ett genuint intresse för mina kunders unika behov och jag strävar alltid efter att de ska känna sig så nöjda att de rekommenderar mig till sina nära och kära. Jag har ett förflutet som elitidrottare och är mycket tävlingsinriktad, men samtidigt lyhörd och ödmjuk.

Hur ser din drömbostad ut?
Jag har många olika alternativ på drömbostäder, både små och stora, i Sverige och utomlands. Det återkommande i alla mina drömbostäder är snarare vilka människor som umgås med mig i dem.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har ingen som helst taktkänsla men älskar att spela gitarr. Mindre bra kombo.

148 omdömen om Sandra Johansson

Sedan starten hos Reco 2017
Sayyed Hossein M
Sävja

Hon är väldigt kunnig inom sin bransch och är jätte trevlig och tålmodig mäklare vilket är super viktigt.

Mahdad D
Luthagen

Absolut den allra bästa mäklaren!

Sofia H
Salabacke

Sandra har varit väldigt pedagogisk och hjälpt oss genom hela processen från första träffen till kontraktsskrivning. Hon är väldigt trevlig och bra på att återkoppla så att man ständigt känner sig uppdaterad. Vi har känt oss trygga genom hela processen med Sandra!

Natasa S
Gränby

Eftersom detta var vår första försäljning visste vi inte riktigt vad vi kunde förvänta oss eller hur allt skulle ske, Sandra lyckades få oss att känna oss trygga och välinformerade om varje beslut/kontakt hon haft. Hon har varit otroligt lätt att ha att göra med och kan varmt rekommendera henne.

Ioannis M
Gränby

Kommunikativ,målmedveten, trevlig och gör allt för att helheten ska bli så bra som möjligt för båda parter, rekommenderas varmt!

Lena P
Eriksberg

Håller en uppdaterad utan att man behöver ringa och fråga hur det går. Down to earth. Får känslan att hon verkligen bryr sig om kundens situation.

Madina D
Fålhagen

Professionell, trevlig och kunnig

Birk R
Salabacke

Jag är väldigt nöjd med mäklarens service, Sandra var otroligt flexibel och tog sig tid att svara på alla mina frågor. Dessutom visade hon lägenheten på ett professionellt och kunnigt sätt, vilket gjorde hela köpupplevelsen mycket positiv. Tack för en smidig affär!

Sofia M
Sävja

Tydlig och lätt att ha kontakt med. Rekommenderar!

Svar från Sandra Johansson

Tack så mycket för den fina rekommendationen, Sofia! Jag hoppas att ni kommer att stortrivas i ert nya radhus! :-)

Fredrik S
Sävja

Sandra är lyhörd och har hela tiden kommit med bra hjälp, råd och stöd.

Svar från Sandra Johansson

Tack snälla för de fina orden! Det har varit oerhört roligt att få hjälpa er med er lägenhetsförsäljning!