Mäklare Uppsala Uppsala Mäklarhuset Uppsala Sofia Petersson
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 21 Läs vad Sofia Petersson

• Mats J skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-05-06

Vi har sålt vårat hus. Sofia har uppfyllt alla våra förväntningar som vi har på en mäklare. Proffesionell, bra lyssnare, positiv och ger ett mycket gott förtroende, har kunskap vet vad hon pratar om. Bra bemötande med mycket gott skratt. Malin har också hjälpt till och varit lika trevlig som Sofia. Det har hela tiden känts som ett bra samarbete. Vi är så nöjda med Sofia och även Malin, kunde inte ha blivit bättre! Läs mer
  • Annika H skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-05-03

Glad trevlig tjej som var lagom kompis men väldigt proffsig. Läs mer
  • Martin C
    Martin C skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-04-26

Väldigt professionell mäklare, väldigt trevlig, informativ och lättillgänglig. Sofia levde upp till våra förväntningar och vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Ninni W
    Ninni W skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-01-30

Sofia har sålt vår lägenhet i Uppsala. Det har varit en lång resa under ett halvår och det har fordrats tålamod och entusiasm av mäklaren. Det har Sofia. Dessutom är hon strukturerad, envis och kommunikativ på alla sätt. Öppen för problemlösning. Lätt att få kontakt med på fler plan. En utmärkt mäklare. Läs mer
  • Mikael H skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-01-30

Köpt bostadsrätt. Sofia höll oss ständigt uppdaterad under processen, gav rikligt med information och var mån om att räta ut alla frågetecken längs vägen. Utmärkt mäklat helt enkelt. Läs mer
  • Margareta O skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala

2018-11-12

Har aldrig tidigare upplevt dess like.
    Kan verkligen rekommendera Sofia P. Läs mer
  • Sandra W skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala

2018-11-12

Hela processen i köpet av vårt hus har varit otroligt smidig och gått jättefort! Sofia har varit proffesionell, glad och kunnat svara på alla våra frågor på ett sätt så vi förstått direkt.

Det är första gången vi köper något och är verkligen supernöjda med hela upplevelsen!

Toppbetyg till Sofia 😊 Läs mer
  • Louise W skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala

2018-11-06

Min man och jag har köpt bostadsrätt i 55+ förening.
    Vi har under hela processen blivit otroligt bra bemötta av Sofia. Hon har snabbt och professionellt besvarat alla våra frågor, och varit klar och tydlig i samband med avtal mm. Sofia har hjälpt till med flera praktiska saker t ex kontakt med säljarna och bostadsrättsföreningen, bankkontakt, nyckelservice mm.
    Sammanfattningsvis så har vi enbart haft positiva erfarenheter av våra kontakter med Sofia, glad o positiv och trevlig!
    Mvh Louise o Ulf Wallberg Läs mer
  • Elisabet A
    Elisabet A skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala

2018-11-04

Vi har köpt bostadsrätt. Vårt intryck har varit varmt och välkomnande från första början. Vi upplever att allt har gått som på räls med Sofia Petersson.så trevlig, positiv och hjälpsam! Hon har även hört av sig till oss lite under köptidens gång och hört sig för hur det känns, hur det går, om vi behöver hjälp med något. Det har känts väldigt skönt även om det inte behövts! Vi kan rekommendera henne varmt! Läs mer
  • Ozan S skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala

2018-10-19

Hon har varit så trevligt och ärligt den bästa mäklaren utan tvekan! Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Uppsala

Katarina Wiksell