Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala Mäklarhuset Mäklarhuset Uppsala Sofia Petersson

Sofia Petersson
en del av Mäklarhuset Uppsala

Strandbodgatan 10
751 49 Uppsala — Visa karta

Vad tror Sofia att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 12 kunder tycker om Sofia Petersson

• Ozan S skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Hon har varit så trevligt och ärligt den bästa mäklaren utan tvekan! Läs mer
  • Soumi K skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Sold our apartment. Sofia is our mäkkar for the sale of apartment. She is methodical: started with evaluation based on her research for the sale in the area; plan for the sale; her suggestions were very practical. I as a seller had several questions that had communicated with with her with response in time always from her. She had explainedmost of my questions with alot of patience. She is very helpful for the whole process and offered help for getting us in touch with moversand packers as well. i am extremely pleased with Sofia Petersson and Mäklarhuset as a company. Läs mer
  • Jesper A skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Har sålt en bostadsrätt och vart väl tilldelad Sofia när jag ansökte om en värdering samt va i starten av min försäljning.
    Sofia överskred alla förväntningar på alla sätt och hon bistod med hjälp på alla plan även om försäljning blev förhastad och i snabbaste laget.
    Hade inte några förväntningar men vart otroligt glatt överraskad när Sofia kom till undsättning och assisterade på alla sätt.
    Även om de enbart vart korta visit så har Sofia behandlat en som om man vore deras enda och viktigaste kund även om hon haft mycket annat omkring så har man alltid känt att hon genuint har brytt sig om inte enbart försäljningen utan även om en som person.
    Tackar Sofia för en fantastisk upplevelse och för en fantastisk service som man starkt rekommenderar alla som söker en mäklare eller en bra person generellt. Läs mer
  • Eva P skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag och min syster har sålt vår avlidna systers lägenhet. Lägenheten var en etta på 21kvm belägen på Vaksalagatan i Uppsala. Vi fick en väldigt bra kontakt med Sofia direkt, hon har hört av sig och uppdaterat oss hela tiden om vad som hänt. Hon har varit väldigt duktig och jag skulle varmt rekommendera andra att ta kontakt med Sofia när de skall sälja sin bostad. Jag är väldigt nöjd! Läs mer
  • Lena M skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag tycker att Sofia har gjort ett utmärkt jobb när vi sålde vår systers lgh. Vänlig, omtänksam samt proffesionell i sitt utförande som mäklare. Läs mer
  • Lena L skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Sålt en bostadsrätt.
    Bemötandet har varit proffessionellt och mycket vänligt.
    Trots att jag inte funnits på samma ort har försäljningen flutit på jättebra.
    Mäklaren har alltid tid att svara på frågor och förklara på ett enkelt och bra sätt.
    Lätt att få tag på både via mejl och telefon.
    Jag har fått löpande information efter visningarna. Läs mer
  • Anette Å skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Bra service och återkoppling. Snabba svar. Läs mer
  • Ann-Christin O skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Sofia är en mycket engagerad fastighetsmäklare.
    Gav fortlöpande information.
    Glad och positiv.
    Kunnig. Läs mer
  • Erik B skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Sofia är en väldigt tillmötesgående och kompetent mäklare. Hon är väldigt lyhörd och kundmedveten under hela processen. Sofia var lätttillgänglig och presterade över vår förväntan. Sofia kommer vara vårt första val vid framtida försäljningar! Läs mer
  • Barbro K skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Mycket sympatisk och trevlig, samtidigt rak och tydlig om vad som gäller. Läs mer
  • Johanna E skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Professionellt bemötande, inget att klaga på men inte heller en känsla av äkta engagemang Läs mer
  • Maria L skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Professionellt bemötande, engagerad, lätt att nå, ärlig, tydlig, flexibel, effektiv, kunnig, snabb återkoppling, ödmjuk. Jag kommer att rekommendera Sofia. Jag hoppas att hon finns kvar i branschen om/när jag gör fler fastighetsaffärer! Läs mer
Katarina Wiksell
Johan Eriksson