Sofia Petersson
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 24 Läs vad Sofia Petersson

• Anita K skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-10-06

Har köpt en 2 rums lägenhet i Uppsala som Sofia förmedlade på ett utmärkt sätt. Smidigt och med snabb information och återkoppling vid varje kontakttillfälle. Läs mer
  • Erik E skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-09-29

Sofia hjälpte oss att på ett väldigt smidigt och enkelt sätt sälja vår etta i Uppsala. Sofia hade en professionell framtoning och hjälpte oss att i ett tidigt skede lägga upp en tidsplan vilket gjorde oss trygga och skapade bra förutsättningar för försäljningen. Vi kan verkligen rekommendera Sofia till andra som går i säljtankar! Läs mer
  • Kersti N
    Kersti N skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-07-05

Ingen kan på bättre sätt, hjälpa till, upplysa, eller bistå, vid en lägenhetsförsäljning, än vad Sofia gjort! Hon är lugn, glad och trevlig, informativ och ingenting verkar jobbigt och besvärligt! Hon hör alltid av sig, om minsta grej, och ingenting är jobbigt eller svårt. Vi kunde inte fått en bättre mäklare! Tack Sofia! Läs mer
  • Mats J skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-05-06

Vi har sålt vårat hus. Sofia har uppfyllt alla våra förväntningar som vi har på en mäklare. Proffesionell, bra lyssnare, positiv och ger ett mycket gott förtroende, har kunskap vet vad hon pratar om. Bra bemötande med mycket gott skratt. Malin har också hjälpt till och varit lika trevlig som Sofia. Det har hela tiden känts som ett bra samarbete. Vi är så nöjda med Sofia och även Malin, kunde inte ha blivit bättre! Läs mer
  • Annika H skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-05-03

Glad trevlig tjej som var lagom kompis men väldigt proffsig. Läs mer
  • Martin C
    Martin C skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-04-26

Väldigt professionell mäklare, väldigt trevlig, informativ och lättillgänglig. Sofia levde upp till våra förväntningar och vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Ninni W
    Ninni W skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-01-30

Sofia har sålt vår lägenhet i Uppsala. Det har varit en lång resa under ett halvår och det har fordrats tålamod och entusiasm av mäklaren. Det har Sofia. Dessutom är hon strukturerad, envis och kommunikativ på alla sätt. Öppen för problemlösning. Lätt att få kontakt med på fler plan. En utmärkt mäklare. Läs mer
  • Mikael H skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-01-30

Köpt bostadsrätt. Sofia höll oss ständigt uppdaterad under processen, gav rikligt med information och var mån om att räta ut alla frågetecken längs vägen. Utmärkt mäklat helt enkelt. Läs mer
  • Margareta O skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala

2018-11-12

Har aldrig tidigare upplevt dess like.
    Kan verkligen rekommendera Sofia P. Läs mer
  • Sandra W skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala

2018-11-12

Hela processen i köpet av vårt hus har varit otroligt smidig och gått jättefort! Sofia har varit proffesionell, glad och kunnat svara på alla våra frågor på ett sätt så vi förstått direkt.

Det är första gången vi köper något och är verkligen supernöjda med hela upplevelsen!

Toppbetyg till Sofia 😊 Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Uppsala