Mäklare Uppsala Uppsala Mäklarhuset Uppsala Sofia Petersson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 16 kunder tycker om Sofia Petersson

• Margareta O skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Har aldrig tidigare upplevt dess like.
    Kan verkligen rekommendera Sofia P. Läs mer
  • Sandra W skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Hela processen i köpet av vårt hus har varit otroligt smidig och gått jättefort! Sofia har varit proffesionell, glad och kunnat svara på alla våra frågor på ett sätt så vi förstått direkt.

Det är första gången vi köper något och är verkligen supernöjda med hela upplevelsen!

Toppbetyg till Sofia 😊 Läs mer
  • Louise W skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Min man och jag har köpt bostadsrätt i 55+ förening.
    Vi har under hela processen blivit otroligt bra bemötta av Sofia. Hon har snabbt och professionellt besvarat alla våra frågor, och varit klar och tydlig i samband med avtal mm. Sofia har hjälpt till med flera praktiska saker t ex kontakt med säljarna och bostadsrättsföreningen, bankkontakt, nyckelservice mm.
    Sammanfattningsvis så har vi enbart haft positiva erfarenheter av våra kontakter med Sofia, glad o positiv och trevlig!
    Mvh Louise o Ulf Wallberg Läs mer
  • Elisabet A
    Elisabet A skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi har köpt bostadsrätt. Vårt intryck har varit varmt och välkomnande från första början. Vi upplever att allt har gått som på räls med Sofia Petersson.så trevlig, positiv och hjälpsam! Hon har även hört av sig till oss lite under köptidens gång och hört sig för hur det känns, hur det går, om vi behöver hjälp med något. Det har känts väldigt skönt även om det inte behövts! Vi kan rekommendera henne varmt! Läs mer
  • Ozan S skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Hon har varit så trevligt och ärligt den bästa mäklaren utan tvekan! Läs mer
  • Soumi K skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Sold our apartment. Sofia is our mäkkar for the sale of apartment. She is methodical: started with evaluation based on her research for the sale in the area; plan for the sale; her suggestions were very practical. I as a seller had several questions that had communicated with with her with response in time always from her. She had explainedmost of my questions with alot of patience. She is very helpful for the whole process and offered help for getting us in touch with moversand packers as well. i am extremely pleased with Sofia Petersson and Mäklarhuset as a company. Läs mer
  • Jesper A skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Har sålt en bostadsrätt och vart väl tilldelad Sofia när jag ansökte om en värdering samt va i starten av min försäljning.
    Sofia överskred alla förväntningar på alla sätt och hon bistod med hjälp på alla plan även om försäljning blev förhastad och i snabbaste laget.
    Hade inte några förväntningar men vart otroligt glatt överraskad när Sofia kom till undsättning och assisterade på alla sätt.
    Även om de enbart vart korta visit så har Sofia behandlat en som om man vore deras enda och viktigaste kund även om hon haft mycket annat omkring så har man alltid känt att hon genuint har brytt sig om inte enbart försäljningen utan även om en som person.
    Tackar Sofia för en fantastisk upplevelse och för en fantastisk service som man starkt rekommenderar alla som söker en mäklare eller en bra person generellt. Läs mer
  • Eva P skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag och min syster har sålt vår avlidna systers lägenhet. Lägenheten var en etta på 21kvm belägen på Vaksalagatan i Uppsala. Vi fick en väldigt bra kontakt med Sofia direkt, hon har hört av sig och uppdaterat oss hela tiden om vad som hänt. Hon har varit väldigt duktig och jag skulle varmt rekommendera andra att ta kontakt med Sofia när de skall sälja sin bostad. Jag är väldigt nöjd! Läs mer
  • Lena M skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag tycker att Sofia har gjort ett utmärkt jobb när vi sålde vår systers lgh. Vänlig, omtänksam samt proffesionell i sitt utförande som mäklare. Läs mer
  • Lena L skrev om Sofia Petersson en del av Mäklarhuset Uppsala
    Sålt en bostadsrätt.
    Bemötandet har varit proffessionellt och mycket vänligt.
    Trots att jag inte funnits på samma ort har försäljningen flutit på jättebra.
    Mäklaren har alltid tid att svara på frågor och förklara på ett enkelt och bra sätt.
    Lätt att få tag på både via mejl och telefon.
    Jag har fått löpande information efter visningarna. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Uppsala

Katarina Wiksell