Torbjörn Frylén

Torbjörn Frylén

Torbjörn Frylén är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

Torbjörn Frylén har varit registrerad mäklare sedan 2000-09. Torbjörn Frylén har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 130 omdömen med ett betyg på 4.8. Torbjörn Frylén har haft 17 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att gång på gång få förtroendet att hjälpa gamla och nya kunder med deras största affär i livet.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag brinner för det jag gör och är tävlingsinriktat med tydlig målbild.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är lyhörd för kundens behov vilket resulterar i ett lyckat resultat.

130 omdömen om Torbjörn Frylén

Sedan starten hos Reco 2015
First-Name L
Alsike/Knivsta

Torbjörn är Uppsalas utan tvekan bästa mäklare. Han satte sig verkligen in i vår situation, tog sig tid att känna in hur vi haft det tidigare när vi sålt bostad och såg till att den upplevelsen inte skulle upprepas. Han bemötte oss med stor empati och förståelse, något som vi verkligen uppskattade. Vi hade egentligen bara förväntningen att få vår bostad såld med tanke på dagens marknad, och Torbjörn lyckades med det utan några större problem. Han verkade jobba aktivt med dom kunder som han trodde mest på och mycket...

Svar från Torbjörn Frylén

Hej! Tusen tack för de fina orden och det är så roligt att ni nu kan ta nästa steg och planera för det kommande huset med alla spännande projekt Hälsningar Torbjörn

Doai Hassan B
Alsike/Knivsta

Torbjörn är så trevligt och social tydlig personer lätt att prata med honom

Svar från Torbjörn Frylén

Hej Doai! Tusen tack för dina fina ord och hoppas att det bir mycket grillande till sommaren Hälsningar Torbjörn

Nathalie S
Luthagen

Trevligt och proffsigt bemötande, vi kände tillit och hade högt förtroende för Torbjörn.

Svar från Torbjörn Frylén

Hej Nathalie! Tack för det fina omdömet och så roligt med eran första gemensamma bostad : ) Hälsningar Torbjörn

Maarit R
Gränby

Mycket empatisk och duktig mäklare, Den löpande informationen under budgivningen uppskattade vi. Vi kommer att rekommendera Torbjörn starkt.

Svar från Torbjörn Frylén

Hej Maarit! Tack för de fina orden och så bra att det inte blir någon lång flytt utan på samma gata : ) Hälsningar Torbjörn

Markus T
Luthagen

Mycket enkel att ha att göra med. Ger ett kunnigt intryck och talar klarspråk. Positiv och outtröttlig även vid en något tungrodd försäljning!

Svar från Torbjörn Frylén

Hej Markus! Tack för de fina orden och det har varit roligt att få hjälpa till och även att få vara bollplank när du nu ska köpa nytt Hälsningar Torbjörn

Viola H
Gränby

Torbjörn har varit med oss under flera år och funnits som ett bollplank i jakten på nästa boende. Han har varit ett fantastiskt stöd både nu vid köpet av vår nya bostad samt som mäklare för försäljningen av vår nuvarande. Tydlig och snabb kommunikation, uppdaterar oss alltid om nästa steg, inga falska förhoppningar utan ger raka svar. Märks att han varit med länge och kan marknaden här i Uppsala.

Svar från Torbjörn Frylén

Hej Viola! Tack för era fina ord och jag är så glad att det blev bra både med lägenheten och huset Hälsningar Torbjörn

Hans-Åke N
Norby

Mycket bra.Tillmötesgående och mån om att det ska vara så smidigt och korrekt för både säljare och köpare. Rekommenderas! Hans-Åke Nääs

Hej Hans-Åke! Tack för de värmande orden Hälsningar Torbjörn

Janne E
Salabacke

Bra koll på marknaden men framför allt en bra förmåga att läsa av köparna och ser hela tiden till att informera mig om hur det går och hur han resonerar kring det. Ett objektivt resonemang utan att ge några falska förhoppningar.

Svar från Torbjörn Frylén

Hej Janne! Tack för de fina orden som värmer i vintervädret : ) Hälsningar Torbjörn

Sofia P
Svartbäcken

Torbjörn är en väldigt kompetent mäklare som man kan känna sig trygg med genom hela köpprocessen. Trevlig och lätt att ha att göra med!

Hej Sofia! Tusen tack för det fina orden : ) Hälsningar Torbjörn

Mikael E
Tunabackar/Svartbäcken

Upplevelsen att ha Torbjörn som mäklare kännetecknas av professionalitet, trygghet och kunnighet. Särskilt uppskattade vi tydligheten i kommunikationen och strukturen i arbetssättet. Med andra ord är det en mäklare som starkt rekommenderas.