Mäklare Uppsala Uppsala Mäklarhuset Uppsala Viktoria Tynell
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 35 kunder tycker om Viktoria Tynell

• Gun A skrev om Viktoria Tynell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Mycket trevligt och respektfullt bemötande redan från när jag öppnade ytterdörren. Korrekt information om allt som hörde till min försäljning. Lätt att nå per telefon. Bra fotograf och bilder! Alltid hjälpsam och fullföljde alltid våra överenskommelser. Även bra vid annonsering och kontakt med köpare och i diskussioner om pris. Jag kan varmt rekommendera Viktoria Tunell. Läs mer
  • Miriam G
    Miriam G skrev om Viktoria Tynell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Viktoria has been a pleasure as our realtor. She has always communicated clearly and with a positive attitude. She helped us get through contract signing even though we were outside the country on vacation, by helping us fill out a power of attorney to leave with our assignee. I would definitely recommend her services. Läs mer
  • Jakob I skrev om Viktoria Tynell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Viktoria är lätt att ha och göra med, alltid positiv och en duktig säljare. Vi sålde vår lägenhet just som marknaden höll på att vända nedåt, vilket tog alla med överraskning, men Viktoria hjälpte oss att få lägenheten såld. Läs mer
  • Nathalie K skrev om Viktoria Tynell en del av Mäklarhuset Uppsala
    En trevlig och kompetent mäklare som kunde svara på alla våra frågor på ett bra sätt. Läs mer
  • Elin B skrev om Viktoria Tynell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Kompetent, trevlig och professionell! Mycket nöjd med Viktoria som mäklare och rekommenderar henne henne varmt! Läs mer
  • Anders E skrev om Viktoria Tynell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi har mött en kompetent och serviceinriktad mäklare. Viktoria har med engagemang och skicklighet hjälpt oss som bostadssäljare att på ett smidigt och enkelt sätt fått bostaden, efter vår far, såld. Läs mer
  • Alexander A skrev om Viktoria Tynell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Har ingen större erfarenhet av mäklare i sig men tyckte att jag blev trevligt bemött och att allt som allt så gick allt smidigt utan några större bekymmer. Om/ när jag väl flyttar igen så skulle jag gärna ha Viktoria igen. Läs mer
  • Emil N skrev om Viktoria Tynell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Mycket positivt bemötande! Trevlig och proffesionel. Läs mer
  • Mats Å skrev om Viktoria Tynell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi känner oss nöjda med Viktorias kommunikation, vägledning och handlande vid försäljningen. Vi ser inte hur hon kunde gjort på något bättre sätt. +++ Läs mer
  • Ingrid E skrev om Viktoria Tynell en del av Mäklarhuset Uppsala
    Ett engagerat och positivt bemötande med stort kundfokus o kunnande. Trygg och tydlig förtroende ingivande .Lämnar inget ogjort eller åt slumpen angelägen om att kund får bästa bemötande o service. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Uppsala

Katarina Wiksell