Mäklarhuset Uppsala

Mäklarhuset Uppsala

En del av Mäklarhuset www.maklarhuset.se
  • BadgeElevenYears
2 914

Mäklarhuset Uppsala & Knivsta är ett av de största kontoren i Sveriges största fria mäklarkedja. Vi drivs av att gå vår egen väg och att tänka nytt. Att göra saker smartare och bättre för våra kunder är vår ledstjärna och ambitionen är att alltid ge en upplevelse i världsklass under hela bostadsaffären – en affär som kanske...

2914 omdömen om Mäklarhuset Uppsala

Sedan starten hos Reco 2014

Monika Ingrid Maria H
Sålde sitt hus med hjälp av Mäklarhuset Uppsala
Kåbo

AnnaSara tog sig an uppdraget med en vänlig och positiv attityd som med känsla presenterade objektet. Hon har god lokalkännedom om området. Dessutom är hon tydlig och tålmodig inför alla frågor som ställs. Vi har hela tiden haft en bra kommunikation med henne och kunnat nå henne när vi vill. Man märker att hon är en kunnig och erfaren säljare, man känner sig trygg med henne.

Simon S
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Sala Backe

Otroligt genuin, proffsig och trevlig. Väldigt tillmötesgående. Helnöjd med Gabriellas jobb, rekommenderas varmt!

Simon K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Olofsson en del av Mäklarhuset Uppsala
Norra Luthagen

Jenny var trevlig, hjälpsam och snabb! Texten måste vara åtminstone 30 tecken!

Bo J
Sålde sitt hus med hjälp av Jenny Olofsson en del av Mäklarhuset Uppsala
Skärfältens

Nogrann, Lyhörd, Professionell

Anna Karin L
Köpte sitt hus med hjälp av Jenny Olofsson en del av Mäklarhuset Uppsala
Skärfältens

Jenny har genom hela processen varit mycket hjälpsam och lätt att nå. Hon tar reda på och besvarar frågor. Är glad och lättsam.

Caroline G
Rosendal

Fint och personligt bemötande, snabba svar på frågor, service minded och mycket tillmötesgående

Sayyed Hossein M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
Sävja

Hon är väldigt kunnig inom sin bransch och är jätte trevlig och tålmodig mäklare vilket är super viktigt.

Eric S
Köpte sin lägenhet med hjälp av William Skage en del av Mäklarhuset Uppsala
Luthagen/Stabby

Mycket bra! Till stor hjälp vid vårt bostadsköp.

Ardit T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Lindfors en del av Mäklarhuset Uppsala
Knivsta

Mattias is very helpful to us and he is guiding all the process since this is our first apartment and we have no experience. we are very happy so far and we like Mattias.

Rikard H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Meyner en del av Mäklarhuset Uppsala
Eriksberg

Det känns riktigt bra med köpet och vi är nöjda med Adam.

Monireh M
Industristaden/Kungsängen

Adam är trevlig, kompetent och målinriktad. Han har bra energi och var engagerad och tillmötesgående. Han var tydlig och höll mig uppdaterad.

Anna H
Köpte sin lägenhet med hjälp av William Skage en del av Mäklarhuset Uppsala
Luthagen/Stabby

Proffsigt bemötande och smidig affär

Ana Carolina Faustino M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Lindfors en del av Mäklarhuset Uppsala
Knivsta

Mattias was very helpful to us. It was our first time going through the process and he explained the procedure patiently to us. He showed the apartment twice in different days and was very fast in replying to us. Very attentive and reliable.

Lars G
Rosendal

Mycket enkelt, professionellt och trevligt från första kontakt till avtalsskrivning.

Svar från Edvin Nicholls

Hej Lars, Stort tack för det fina omdömet, det uppskattas jättemycket!

Lars-Johan B
Norra Luthagen

Jenny är mycket tillmötesgående, kunnig och proffsig. Hon har guidat oss på ett stadigt och pålitligt sätt genom hela bostadsaffären.

Marie W
Sålde sitt hus med hjälp av Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
Storvreta

Trevlig och positiv mäklare han förklarar på ett lätt sätt när man inte hänger med. Detta är en djungel med fastighets affärer. Kan varmt rekommenderas vidare. Marie och Tommy ❤️

Maria J
Köpte sitt hus med hjälp av Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
Storvreta

Jättetrevlig o bra återkoppling!

Ahmet K
Löten

Otroligt trevlig mycket korrekt.

Philip N
Löten

Trevligt och professionellt bemötande. Skapade en lugn och trygg affär med högt servicetänk. Vi uppskattade att ha Adam som vår mäklare.

Fanny E
Löten

Trevlig och professionellt bemötande. Tillgänglig och enkel att ha kontakt med. Vi upplever oss väldigt trygga och nöjda!

Kalle S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Dennis Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
Centrum

Dennas har agerat proffsigt i alla avseenden. Hållit oss mycket bra uppdaterade under hela processen och varit snabb att komma tillbaka när vi sökt honom. Kan inte annat än starkt rekommendera honom.

Viveka R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lindfors en del av Mäklarhuset Uppsala
Luthagen

Mattias var engagerad, tillmötesgående och sympatiskt i sitt bemötande vilket gjorde att jag som säljare kände mig trygg. Samarbetet under bostadsförsäljningen gick mycket smidigt, med tät men avslappnad kontakt. Skulle varmt rekommendera Mattias till andra som letar efter en bra mäklare i Uppsala/Knivsta.

Helén N
Sålde sitt hus med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
Örsundsbro/Fröslunda

Härligt bemötande. Proffesionell. Rak i sin kommunikation. Rekommenderar henne mer än gärna.

Anna W
Sommarro / Eriksberg

Mycket professionell genom hela processen. Lätt att kommunicera med och hjälpte till med alla funderingar både snabbt och enkelt!

Muditha S
Kapellgärdet

Edvin was very friendly and accommodating. We are more than happy to recommend Edvin.

Svar från Edvin Nicholls

Hi Muditha, Thank you so much!

Tom S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
Årsta

Vi valde Malin av den enkla anledningen att vi köpte vår lägenhet av henne, och kände oss totalt trygga med köpet. Hon var transparent, tydlig och lyssnande. Därför valde vi att sälja samma lägenhet med Malin igen och hon gjorde detta med bravur. Inga fulspel (som man känner att vissa mäklare gör) utan bara enkelt, tydligt och transparent. Hon utbildade oss säljare längst hela vägen och gav oss råd för att i slutändan göra VÅR AFFÄR till den bästa - för då blir ju mäklarens affär bra. Absolut fem av fem på alla punkter!...

Jonas B

Trevlig, kunnig, hjälpsam och driven! Mvh Jonas

Bo A

Vänligt bemötande, effektiv, kunnig

Natalie N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
Sommarro / Eriksberg

En helt fantastisk mäklare som har varit ett enormt stöd under hela processen för oss säljare. Glad, entusiastisk, ärlig och väldigt professionell. Erbjöd även oss att kolla upp de bostäder vi tittade på att köpa och gav oss en värdering av dom vilket hjälpte oss att hitta rätt. Alltid lätt att få tag i och återkopplar snabbt gällande våra frågor. Vi har haft fullt förtroende för henne genom hela processen och vi fick ett väldigt bra pris för vår lägenhet. Hon är allt man kan önska hos en mäklare som säljare!

First-Name L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
Alsike/Knivsta

Torbjörn är Uppsalas utan tvekan bästa mäklare. Han satte sig verkligen in i vår situation, tog sig tid att känna in hur vi haft det tidigare när vi sålt bostad och såg till att den upplevelsen inte skulle upprepas. Han bemötte oss med stor empati och förståelse, något som vi verkligen uppskattade. Vi hade egentligen bara förväntningen att få vår bostad såld med tanke på dagens marknad, och Torbjörn lyckades med det utan några större problem. Han verkade jobba aktivt med dom kunder som han trodde mest på och mycket...

Svar från Torbjörn Frylén

Hej! Tusen tack för de fina orden och det är så roligt att ni nu kan ta nästa steg och planera för det kommande huset med alla spännande projekt Hälsningar Torbjörn

Sven Herbert M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Theorin en del av Mäklarhuset Uppsala
Luthagen

Mycket engagerad och lyhörd. Fick mig att känna mig som viktig. Alltid tillgänglig. Föredöme för mäklarkåren.

Charlotte K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
Sunnersta

Trevlig, professionell och "går den extra milen". Bra återkoppling och levde upp till alla förväntningar. Rekommenderas!

Alice B
Luthagen/Stabby

Malin var en trevlig och professionell mäklare, det märks att hon vill det bästa för både köpare och säljare. Hon var väldigt trevlig att prata med och gav mycket bra tips för att underlätta flytten. Hade verkligen rekommenderat henne till en vän.

Liselotte S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
Sunnersta

Trevligt bemötande, professionell och snabb i återkoppling

Josefin W
Sålde sin lägenhet med hjälp av William Skage en del av Mäklarhuset Uppsala
Fålhagen

William är supertrevlig, kunnig, driven och tillgänglig. Han höll oss uppdaterade och vi kände oss trygga i hela processen. Kan varmt rekommendera William, han är en mäklare som gör det lilla extra.

Agneta L
Norra Luthagen

Jenny Olofsson är en mycket inkännande, lyhörd och professionell mäklare som jag varmt kan rekommendera. Jenny var snabb med återkoppling och information till oss under vår försäljning, är lätt att nå och har ett stort kundfokus. Ett stort plus var hennes glada, varma och positiva bemötande genom hela försäljningsprocessen.

Mahdad D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
Luthagen

Absolut den allra bästa mäklaren!

Göran W
Norra Luthagen

Perfekt och trevlig samt duktig på att fånga upp kunder!

Cecilia K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Dennis Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
Alsike

Jag upplevde Dennis som väldigt pålitlig och tillgänglig. Han förmedlade min bostad med trygg och van hand och lämnade inga frågor obesvarade. Jag kan varmt rekommendera honom.

Christoffer F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Meyner en del av Mäklarhuset Uppsala
Höganäs

Adam har varit en klippa genom hela processen! Han är lugn, strukturerad och kunnig. Vi har genom hela processen fått tydlig information om vad planen för nästa steg är. Med Adam känner man sig trygg, kan varmt rekommendera honom för din nästa bostadsförsäljning!

Rebecca W
Sävja

Supertrevlig och vänlig mäklare som fick oss att känna oss trygga i vårt köp.

Max O
Salabacke

Vi som säljare kan verkligen rekommendera Adam. Han är lätt att ha och göra med, är trevlig och gör ett bra jobb. Han levererade ett bra slutpris trots marknadsläget.

Doai Hassan B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
Alsike/Knivsta

Torbjörn är så trevligt och social tydlig personer lätt att prata med honom

Svar från Torbjörn Frylén

Hej Doai! Tusen tack för dina fina ord och hoppas att det bir mycket grillande till sommaren Hälsningar Torbjörn

Lars Inge L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
Ekeby/Flogsta

Bra bemött vid visning.Kan sitt arbete.

Marita H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Olofsson en del av Mäklarhuset Uppsala
Norra Luthagen

Ett trevligt möte med Jenny när vi tittade på lägenheten som vi dessutom blev överförtjusta i! Jenny har svarat på alla frågor via mobil, mail och sms och har en vilja att hjälpa till och fixa det man frågat och bett om. Så jag kan varmt rekommendera Jenny Olofsson!

Boel Ö
Höganäs

En synnerligen professionell mäklare som man kan känna sig trygg med.

Jacob U
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ann Sjöberg en del av Mäklarhuset Uppsala
Fålhagen/Petterslund

Ann är en riktig stjärna! Verkligen behjälplig genom hela processen.

Svar från Ann Sjöberg

Tack Jacob för dina fina ord, det värmer!

Lena T
Sålde sitt hus med hjälp av Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
Strömsund

Mycket trevligt bemötande. Klara besked om vad som skulle göras och av vem. Inga tveksamheter. Bra och trevlig kommunikation.

Sofia H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Johansson en del av Mäklarhuset Uppsala
Salabacke

Sandra har varit väldigt pedagogisk och hjälpt oss genom hela processen från första träffen till kontraktsskrivning. Hon är väldigt trevlig och bra på att återkoppla så att man ständigt känner sig uppdaterad. Vi har känt oss trygga genom hela processen med Sandra!

Monica E
Luthagen / Stabby

Mycket sympatiskt, trevlig och kunnig person. Ett jättebra bemötande mot oss som kund.