Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby Mäklarhuset Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma

Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma

Vittangigatan 47, 162 61 Vällingby — Visa karta

Vi som jobbar på Mäklarhuset har som mål att göra bostadsmarknaden lättare att förstå och hänga med i. Så ska du sälja eller köpa en bostad i något av våra områden? Gör det enkelt för dig och anlita oss. Vår mäklartjänst täcker alla behov du har inför en bostadsaffär.

Våra mäklare är experter på just sina områden och ska du byta bostad i Västerort har vi någon som kan just ditt område. Vi förmedlar alla typer av bostäder och tack vare vår erfarenhet och kunskap om bostadsmarknaden där du bor kan vi även hjälpa dig med värdering av din fastighet.

Välkommen till Mäklarhuset!

Läs vad 166 kunder tycker om Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma

• Jasmine L
    Jasmine L skrev om Kenneth Viinikka en del av Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma
    Det var första gången jag köpte lägenhet och jag kan inte ha önskat mig en bättre mäklare. Kenneth hade svaret på alla mina frågor och var alltid anträffbar. Han gick igenom alla avtal i minsta detalj och förklarade allt på en mycket förståeligt sätt. Ett professionellt bemötande och framförallt en mäklare jag kände att jag kunde lita på till 110% Läs mer
  • Silver K
    Silver K skrev om Kenneth Viinikka en del av Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma
    Det gick smidigt och lätt att jobba med Kenneth Viinikka. Upplevelde det hela mycket positivt. Allt stämde under affärens gång. En mäklare som absolut rekommenderas. Läs mer
  • Zamir K
    Zamir K skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma
    Johan har ett mycket bra bemötande vad det gäller kunder. Han är även konkret när det gäller köp och försäljning. Johan ger bra information som är lätt att förstå för mig som kund. Läs mer
  • Jan B
    Jan B skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma
    Korrekt och bra bemötande och ett bra genomförande av försäljningen. Läs mer
    2017-12-06 Johan S svarar Jan B
    Tack för ditt fina omdöme Jan. Med hopp om ni nu kommer att trivas på er nya bostadsort.
  • Alexander R
    Alexander R skrev om Kenneth Viinikka en del av Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma
    Ett varmt proffsigt bemötande. För stod mig som köpare vad jag var ute efter, snabb och effektiv mäklare. Är väldigt nöjd hittills Läs mer
  • Yvonne F
    Yvonne F skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma
    Johan är engagerad, kunnig och tydlig. PROFESSIONELL. Vi hade en tät och bra kommunikation vilket gjorde att vi kände oss trygga. Fam. Frölander Läs mer
    2017-12-03 Johan S svarar Yvonne F
    Tack Yvonne och Mats för det fina omdömet. Verkligen kul att ert fina hus nu får en ny nöjd och hängiven ägare.
  • Lars K
    Lars K skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma
    Tryggt bemötande. Kunnig pålitlig. Läs mer
    2017-12-03 Johan S svarar Lars K
    Tack Lars för ditt fina omdöme. Önskar dig varmt välkommen till Ekerö och vet att du kommer att stortrivas i ditt nya hus.
  • Qilin F
    Qilin F skrev om Kenneth Viinikka en del av Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma
    I was very happy to have the service from Kenneth.

The market is now a bit shaky, and he made extensive efforts to bridge the contact between the buyer and the seller.

He is very kind, and he works hard. Läs mer
  • Luis R
    Luis R skrev om Kenneth Viinikka en del av Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma
    tyckte att det var generellt en bra bemötande, kenneth var väldigt arrangerat i köpet svarat mina frågor ganska snabb. det kontakten vi hade under tiden var snabb och tydligt en glad och social person som smittar sin glädje till andra. Korrekt i retoriken.
    och även när han inte visste någonting tog reda på det och återkom väldigt snabb. Läs mer
  • Fernando A
    Fernando A skrev om Robert Blomster en del av Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma
    We had to chase him all the time we needed anything. We had some important issues with the apartment once started living, and he wouldn't help despite pretending to be interested in doing it. After a year, it is very unfortunate that we are still in the same situation and he hasn't responded. Läs mer
  • Nadira S
    Nadira S skrev om Kenneth Viinikka en del av Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma
    Kenneth Viinikka som jobbar i Maklärhuset var varan makläre när vi köpte en lägenhet. Min man och jag är väldigt nöjda med mäklarnas arbete. Han förberedde alla dokument under arbetet. Han är ansvar och han vet bra sitt jobb, han har kontakt med banken och föreningen i tid. Vi är tacksamma för hans arbete!!! Läs mer
  • Ann-kristin I
    Ann-kristin I skrev om Kenneth Viinikka en del av Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma
    Informativ om mäklartjänsten, om eventuella tillkommande kostnader, informerade fortlöpande statusen av försäljningen. Proffsig, entusiastiskt och intensiv. Erbjöd utmärkt flyttfirma! Läs mer
  • Nanna G
    Nanna G skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma
    Denna mäklare skulle sälja ett objekt, och vi hade det näst högsta budet och meddelade om att vi ej vill gå vidare med detta objekt utan ser oss om efter annat. Sen hoppade de som budade högst av, då skickade Yvonne ett sms där det står "Kan du ringa mig? Har hänt något". Då visar det sig att de som budat högst hade ångrat sig, och vi blev erbjudna att köpa huset för det bud vi lagt. Jag förklarade att vi redan gått vidare i tankarna men bad om att få tala med min partner och återkomma. Återkopplade via sms några timmar senare och förklarade att vi, som sagt, redan har börjat titta åt andra håll och att vi ej är intresserade (dock eventuellt i framtiden om de lägger ut objektet igen). Då fick jag svaret "Vill bara tala om att min säljare mår väldigt dåligt idag, snälla lägg inga bud ni ej står för". Känns väldigt oproffsigt att försöka skuldbelägga de som hade näst högst bud för att de gått vidare. Läs mer
    2017-10-11 Yvonne U svarar Nanna G
    Ni la bud redan på visningen 300.000 över begärt pris vilket medförde ett totalstopp utom för den kunden som lade över er 25.000 men tyckte att det blev för dyrt för dom. Ni lade trots allt ett högt bud och stod inte för det. Jag välkomnar förslaget om att det även i Sverige som i andra länder är förenat med straffavgift om man inte står för bud man lägger. Varken köpare eller säljare gynnas av det system vi har idag utan det orsakar bara problem.
    2017-10-11 Nanna G svarar Yvonne U
    Det låter inte helt orimligt med det lagförslaget, jag antar att det lagförslaget även skulle innebära att om man vinner en budgivning och mäklaren säger "ni vann budgivningen" så betyder det att man måste sälja till vinnaren, även om ett bud kommer in innan kontraktskrivningen, även om den sker en vecka bort? Det har nämligen hänt oss också.

Angående vårt bud, så var utgångspriset 4 195 000 om jag inte minns fel, och vi bjöd 4.5 mkr. Om man tittade på liknande objekt som sålts i närheten så är 4.5 mkr fortfarande lågt för det området, och du själv sa på telefon att du hade sagt till säljarna att ni siktade på ca 4.7. Det är ett brott mot Marknadsföringslagen att sätta för låga priser (dock svårbevisat eftersom det ska vara satt i system, och den meningen är multifaceterad). Mitt bud på 300 000 var taktiskt och smart (dina egna ord, enligt telefonsamtal), eventuellt skrämde det bort andra spekulanter och det är väl ändå målet för köparen? Att få köpa så bra som möjligt så billigt som möjligt?

Men, huvudsaken är att mitt bud inte gällde eftersom vi blev överbudade, vilket jag sakligt förklarade för dig dels när du ringde om det nya budet, och dels när de drog tillbaka sitt bud. Menar du att ALLA som har lagt bud ska få en straffavgift om man inte köper, även om man blivit utbudad?

Jag förstår att det är en jobbig sits för säljaren och jag hoppas verkligen att de hittar rätt köpare.

Av ren nyfikenhet, budförs de bud som även dras tillbaka? Så eventuella köpare och säljare kan skydda sig mot bulvaner och andra mörkare sidor i fastighetsbranschen.
    2017-10-12 Yvonne U svarar Nanna G
    Ja alla budgivare redovisas alltid. Svårt i ditt fall står som Nanna G på visningen men du skriver hit som Hanna W??
    2017-10-12 Nanna G svarar Yvonne U
    När man loggar in på Reco med Facebook så använder de ens profilbild men de anonymiserar namn. Detta förmodligen för att kunder ska våga lämna ärliga rekommendationer. Alltså, när jag loggar in med Facebook på Reco så får jag inte välja namn, och Hanna W dök upp automatiskt. Antingen så kan du ta bort den kommentaren du skrev nu, eller så kan jag kontakta Reco så får vi höra vad de tycker om att Mäklarhuset av-anonymiserar någonting som de jobbat för att göra anonymt?
    2017-10-12 Yvonne U svarar Nanna G
    Har talat med kundtjänst Reco och dom bekräftar att kunderna skall göra inlägg med sitt riktiga namn dom förstår inte att du skulle fått alternativ
    2017-10-12 Nanna G svarar Yvonne U
    Det var det som stod när jag loggade in med Facebook, men det går att ändra under profilen såg jag nu. Dock står mitt efternamn inte med utan det står Nanna G. Känner du fortfarande för att hänga ut mig med för och efternamn, på din egna Reco sida?

Märker att du inte kommenterar prissättningen, vad du trodde fastigheten skulle nå för pris, men men.

Jag rekommenderar dig varmt att be någon utomstående gå in på din recosida, och sen får de avgöra huruvida de skulle anlita dig som mäklare eller om de väljer att anlita någon som uppför dig på ett mer proffsigt sätt.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Sebastian M
    Sebastian M skrev om Caroline Engman en del av Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma
    Mycket professionell med ett mycket stort tålamod. Caroline ger det lilla extra för att alla parter skall bli nöjda även om situationen kan vara lite knivig ibland. Läs mer
  • Christina N
    Christina N skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma
    Positiv, entusiastisk, kunnig och tillgänglig. Vad mera kan man begära. Läs mer
  • Monica T
    Monica T skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma
    Väldigt trevlig, hjälpsam, snabba svar. Har genomfört 3 försäljningar med Yvonne och lika nöjd varje tillfälle.

Kan och har varmt rekommenderar henne till vänner. Läs mer
  • Evy E
    Evy E skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma
    Mycket tillmötesgående och ger ett gediget intryck som förmedlar lång erfarenhet med stor kundkrets av både köpare och säljare. Läs mer
    2017-08-15 Yvonne U svarar Evy E
    Tack, lycka till i nya boendet!
  • Tommy E
    Tommy E skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma
    Positiv, noggrann och pålitlig. Läs mer
    2017-08-15 Yvonne U svarar Tommy E
    Tack, kul att du är nöjd med affären.
  • Lena J
    Lena J skrev om Jan Lindström en del av Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma
    Väldigt fint bemötande och förståelse. Mycket hjälpsam och snabb! Allt gick snabbt så plågan med att sälja sin bostad man bott i 17 år blev väldigt kort och nästan smärtfri :) Rekommenderar Jan som mäklare. Läs mer
    2017-06-07 Jan L svarar Lena J
    Tack ! Det var roligt att sälja er bostad och att det blev riktigt bra ! JL
  • Bo J
    Bo J skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma
    Jag vill lämna mina bästa rekommendationer till Johan Siönäs för ett utomordentligt proffesionellt bemötande,agenderande under hela säljprocessen. Läs mer
    2017-06-04 Johan S svarar Bo J
    Tack Bo för det fina omdömet. Nöjda kunder är alltid prio ett.
  • Maria K
    Maria K skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma
    Efter ett noga förarbete valde vi västerorts mäklarstjärna Agnetha. Hon presenterade vår bostad på ett fint sätt och var ett fint stöd under hela affären. Kommer att vara vårt självklara val vid vår nästa affär. Tack! Läs mer
    2017-04-28 Agnetha P svarar Maria K
    Tack själva Maria! Det var så roligt att hjälpa er sälja ert fina radhus. De nya ägarna kommer ta väl hand om er lilla pärla och trivas lika bra som ni har gjort! Önskar er varmt lycka till i Spånga och ert nya äventyr som villaägare! :)
  • Lisbeth A
    Lisbeth A skrev om Marina Blom en del av Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma
    Jättetrevlig tjej och mycket kompetens
    Inspirerande och flexibel
    Med vänlig hälsning, Lisa Läs mer
  • Eleni S
    Eleni S skrev om Caroline Engman en del av Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma
    Super proffsig och duktig mäklare! Läs mer
  • Anastasios M
    Anastasios M skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma
    Hon var jätte trevligt och va tillgänglig när vi behövde ställa några frågor. Hon skötte hela projektet professionellt och gav oss alla information som vi behövde. Vi är jätte nöjda och har inga synpunkter att lägga på. Läs mer
    2017-02-19 Yvonne U svarar Anastasios M
    Tack snälla ni hoppas ni kommer trivas
  • Maria S
    Maria S skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma
    Vi fick ett proffsigt och bra bemötande med snabb återkoppling i dom frågor som dök upp. Vi var mycket nöjda med Yvonne som även hade en god lokalkännedom. Läs mer
  • Christer S
    Christer S skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma
    Snabb, effektiv, trevligt bemötande Läs mer
  • Ann-caroline L
    Ann-caroline L skrev om Marina Blom en del av Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma
    Kunnig och engagerad mäklsre. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Göte H
    Göte H skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma
    Sympatisk och glad mäklare samt korrekt i sitt bemötande med de fakta som efterfrågades. Läs mer
  • Jimmy O
    Jimmy O skrev om Caroline Engman en del av Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma
    Fhckfjcfjbxh14766463634hjjfhhcfjvxtjvfhhgkvxyjv Läs mer
  • Marja- Leena S
    Marja- Leena S skrev om Marina Blom en del av Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma
    Jag tycker att Marina Blom var en kunnig och väldigt lyhörd person som jag kände mig trygg med. Läs mer
  • Margaretha B
    Margaretha B skrev om Marina Blom en del av Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma
    Allt det bästa; positiv, engagerad och smart! Läs mer
  • Lennart E
    Lennart E skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma
    bra information och visning samt ytterligare bra möte med säljaren.. Läs mer
    2017-02-16 Yvonne U svarar Lennart E
    Tack, kul att ni va nöjda, ses snart igen.
  • Alexandra D
    Alexandra D skrev om Caroline Engman en del av Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma
    Jag är väldigt nöjd med Caroline som mäklare, hon var hjälpsam, trevlig, förstående och lätt att kommunicera med via mejl, sms och telefon. Hon var tydlig och informerade om saker man själv inte tänkt på och fick en att känna sig trygg i sitt köp. Läs mer
  • Peter M
    Peter M skrev om Caroline Engman en del av Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma
    Caroline överträffar alla förväntningar, tar reda på de allra minsta detaljer, respekterar sina motparter, är engagerad och duktig på det hon gör; det hon säger hon ska göra gör hon på riktigt bra sätt; väljer man Caroline som mäklare kan man luta tillbaka och vara lugn att allt kommer gå utmärkt! Läs mer
  • Athanasia P
    Athanasia P skrev om Jan Lindström en del av Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma
    En professionell bemötande av mäklare Läs mer
  • Alexander G
    Alexander G skrev om Caroline Engman en del av Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma
    Driven och personlig mäklare! Bara + Läs mer
  • Roger A
    Roger A skrev om Jan Lindström en del av Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma
    Mäklaren Jan Lindström på Mäklarhuset var mycket kompetent, effektiv och trevlig person. Vi blev väl omhändertagna och informerades fortlöpande vad som skulle hända och göras under försäljningen av vårt hus. Allt utfördes smidigt och professionellt. Vi kan därför varmt rekommendera Mäklarhuset. Läs mer
  • Lennart B
    Lennart B skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma
    Hon var bra, känner oss väldigt nöjda.
    Lennart och Christina Läs mer
    2017-02-15 Yvonne U svarar Lennart B
    Tack hoppas ni kommer att ha det bra när ni lämnar oss i Spånga.
  • Diana K
    Diana K skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma
    Yvonne har en riktigt härlig och energisk personlighet. Dessutom är hon vänlig och varm. Hon är snabb på att svara på mail och upplevs som väldigt professisonell och erfaren. Hon ligger i och ser till att ro sina projekt i hamn. Läs mer
    2017-02-15 Yvonne U svarar Diana K
    Hej, tackar varmast för dina omdömen, må så gott, hör av dig om du behöver hjälp någon gång.
  • Johann S
    Johann S skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma
    Agnetha Har ett mycket bra och professionellt bemötande. Hon leverera det som man förväntar sig och mer där till. Vi kan verkligen rekommendera Agnetha som Mäklare. Läs mer
    2017-02-06 Agnetha P svarar Johann S
    Tack för värmande ord Johann! Det var jättetrevligt att hjälpa er att sälja er lägenhet. Önskar er varmt lycka till nu när ni går vidare och blir husägare.
  • Johan S
    Johan S skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma
    Proffsig mäklare som man känner stort förtroende för Läs mer
    2017-02-03 Johan S svarar Johan S
    Tack för de fina vitsorden! Hoppas ni kommer att trivas i ert nya boende.
  • Anders B
    Anders B skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma
    Gått på flera visningar där Yvonne vart mäklare. Mycket trevligt bemötande, man får en varm ärlig känsla och känner att svaren man får är både korrekta och tydliga. Kommer känna mig trygg om vi köper en bostad via henne. Läs mer
    2017-01-16 Yvonne U svarar Anders B
    Tack för dina ord, hoppas ni får köpa av mig
  • Curt E
    Curt E skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma
    Vi fick ett mycket bra bemötande av Agnetha.
    Trevlig, duktig, positiv samt ett väldigt
    familjärt bemötande, en mycket rolig lära känna tid
    Hälsar
    Monica och Curre Elmesten Läs mer
    2017-02-06 Agnetha P svarar Curt E
    Tusen tack för fina ord! Det var så fantastiskt roligt att få det fina uppdraget att sälja ert underbara hus och få samarbeta med er samt att hitta de perfekta köparna! De kommer att vårda er villa med varm hand! :)
  • Staffan H
    Staffan H skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma
    Hög trovärdighet, lugn, professionell, seriös, erfaren. Läs mer
    2017-02-06 Agnetha P svarar Staffan H
    Tack Staffan för fina ord! Önskar dig och din familj varmt lycka till i huset!
  • Ann-Kristin N
    Ann-Kristin N skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma
    Vi upplevde Agnetha P. som mycket
    professionell med stort engagemang, personligt bemötande, med kunnighet
    och pålitlighet. Alltid nåbar och med en glad framtoning!
    Vi kan verkligen rekommendera Agnetha! Läs mer
    2017-02-06 Agnetha P svarar Ann-Kristin N
    Tack snälla Ann-Kristin för värmande ord! Det var ett nöje att hjälpa er sälja er villa. Många glada och trevliga stunder har vi haft tillsammans!
  • Sophie W
    Sophie W skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma
    En trygg mäklare som levererar en trygg affär Läs mer
    2017-02-06 Agnetha P svarar Sophie W
    Tack för fina ord Sophie! Ni kommer att trivas utmärkt i huset och i området, det vet vi! Varmt lycka till!
  • Bo J
    Trevlig, professionell, effektiv, korrekt, pålitlig och med integritet. Läs mer
    Johan S gillar detta
  • Lena Z
    Lena Z skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma
    Mycket lugnt och trevligt bemötande. Professionell i sin framtoning. Det kändes väldigt tryggt att ha kontakt med Yvonne i en sådan stor affär som en bostad är. Hon är mycket kunnig. Det är bara en positiv känsla alltihopa. Läs mer
    2016-11-21 Yvonne U svarar Lena Z
    Tack det känns bra att du blev nöjd jobbar ständigt med att få nöjda kunder.
  • Margaretha B
    Margaretha B skrev om Robert Blomster en del av Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma
    Vänligt och korrekt och besvarade mina frågor. Precis som det skall vara. Läs mer
  • Desiree C
    Desiree C skrev om Robert Blomster en del av Mäklarhuset Vällingby,Hässelby, Spånga, Ekerö & Bromma
    En mycket kompetent mäklare på alla sätt. Engagerad, lyhörd och lätt att få tag på. Läs mer

Vittangigatan 47, 162 61 Vällingby