Agnetha Pettersson
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 29 Läs vad Agnetha Pettersson

• Håkan S skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2019-06-23

vi har sålt ett radhus, Blev bemött på ett proffsigt och trevligt sätt kände direkt att Agnetha skulle få uppdraget att sälja vårat hus, allt gick väldigt smidigt, kan varmt rekommendera Agnetha som mäklare Läs mer
    2019-06-24 Agnetha P svarar Håkan S
    Tack Håkan! Det var så roligt att hjälpa er sälja ert fina radhus. Den nya ägaren kommer ta väl hand om ert hus och trivas lika bra som ni har gjort! Önskar dig varmt lycka till framöver!
  • Daniel H skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2019-06-19

Köpte hus via Agnetha, väldigt trevligt och flexibelt bemötande. Pålitlig och kompetent mäklare. Rekommenderas. Läs mer
    2019-06-20 Agnetha P svarar Daniel H
    Tack för fina ord Daniel. Huset och området kommer passa dig och familjen perfekt!
  • Caroline H skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2019-06-19

Agnetha har med kunnighet, värme och trevligt bemötande förmedlat vårt framtida hus! Läs mer
    2019-06-20 Agnetha P svarar Caroline H
    Stort tack för värmande ord Caroline. Välkomna till Bromma, ni kommer att trivas så bra!
  • Chet B skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2019-05-06

Hon var jätte trevlig och svarade snabbt när hade jag nångra frågor genom perioden innan tillträdesdagen. Hon tog hand om allt och allting gick smidigt. Läs mer
    2019-05-07 Agnetha P svarar Chet B
    Tack för fina ord Chet! Önskar dig varmt lycka till i din nya lägenhet.
  • Henrik N
    Henrik N skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2019-05-06

Agnetha sålde min lgh i bromma.

gick smidigt och snabbt, kände mig trygg med agnetha och blev nöjd med resultatet. Läs mer
    2019-05-07 Agnetha P svarar Henrik N
    Tack Henrik! Det var så roligt och trevligt att hjälpa dig att sälja din fina lägenhet. Varmt lycka till med ert letande efter nytt boende inne i city!
  • Moa E
    Moa E skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2019-05-06

Vi köpte en villa genom Agnetha. Hon var trevlig och lätt att få tag på. Hon såg till att vi fick en privat visning när budgivningen redan påbörjats. Vi ändrade även tillträdesdag i sista sekund och det löste hon, vilket var väldigt positivt för både oss och säljaren.
    Hon levde upp till mina förväntningar. Eftersom vi fick vårt drömhus så är jag ju väldigt tacksam över att Agnetha ställde upp så mycket för oss och gjorde detta möjligt! Läs mer
    2019-05-07 Agnetha P svarar Moa E
    Tack Moa för fina ord! Det var väldigt trevligt att vara med på er resa när ni ville köpa hus. Ni kommer att trivas så bra i ert drömhus! Varmt lycka till!
  • Maria K
    Maria K skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2017-04-28

Efter ett noga förarbete valde vi västerorts mäklarstjärna Agnetha. Hon presenterade vår bostad på ett fint sätt och var ett fint stöd under hela affären. Kommer att vara vårt självklara val vid vår nästa affär. Tack! Läs mer
    2017-04-28 Agnetha P svarar Maria K
    Tack själva Maria! Det var så roligt att hjälpa er sälja ert fina radhus. De nya ägarna kommer ta väl hand om er lilla pärla och trivas lika bra som ni har gjort! Önskar er varmt lycka till i Spånga och ert nya äventyr som villaägare! :)
  • Johann S skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2017-02-06

Agnetha Har ett mycket bra och professionellt bemötande. Hon leverera det som man förväntar sig och mer där till. Vi kan verkligen rekommendera Agnetha som Mäklare. Läs mer
    2017-02-06 Agnetha P svarar Johann S
    Tack för värmande ord Johann! Det var jättetrevligt att hjälpa er att sälja er lägenhet. Önskar er varmt lycka till nu när ni går vidare och blir husägare.
  • Curt E
    Curt E skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2017-01-02

Vi fick ett mycket bra bemötande av Agnetha.
    Trevlig, duktig, positiv samt ett väldigt
    familjärt bemötande, en mycket rolig lära känna tid
    Hälsar
    Monica och Curre Elmesten Läs mer
    2017-02-06 Agnetha P svarar Curt E
    Tusen tack för fina ord! Det var så fantastiskt roligt att få det fina uppdraget att sälja ert underbara hus och få samarbeta med er samt att hitta de perfekta köparna! De kommer att vårda er villa med varm hand! :)
  • Staffan H skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2016-12-31

Hög trovärdighet, lugn, professionell, seriös, erfaren. Läs mer
    2017-02-06 Agnetha P svarar Staffan H
    Tack Staffan för fina ord! Önskar dig och din familj varmt lycka till i huset!

Andra mäklare hos Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

Yvonne Ulvegren