Agnetha Pettersson
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 23 kunder tycker om Agnetha Pettersson

• Maria K
    Maria K skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Efter ett noga förarbete valde vi västerorts mäklarstjärna Agnetha. Hon presenterade vår bostad på ett fint sätt och var ett fint stöd under hela affären. Kommer att vara vårt självklara val vid vår nästa affär. Tack! Läs mer
    2017-04-28 Agnetha P svarar Maria K
    Tack själva Maria! Det var så roligt att hjälpa er sälja ert fina radhus. De nya ägarna kommer ta väl hand om er lilla pärla och trivas lika bra som ni har gjort! Önskar er varmt lycka till i Spånga och ert nya äventyr som villaägare! :)
  • Johann S skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Agnetha Har ett mycket bra och professionellt bemötande. Hon leverera det som man förväntar sig och mer där till. Vi kan verkligen rekommendera Agnetha som Mäklare. Läs mer
    2017-02-06 Agnetha P svarar Johann S
    Tack för värmande ord Johann! Det var jättetrevligt att hjälpa er att sälja er lägenhet. Önskar er varmt lycka till nu när ni går vidare och blir husägare.
  • Curt E
    Curt E skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Vi fick ett mycket bra bemötande av Agnetha.
    Trevlig, duktig, positiv samt ett väldigt
    familjärt bemötande, en mycket rolig lära känna tid
    Hälsar
    Monica och Curre Elmesten Läs mer
    2017-02-06 Agnetha P svarar Curt E
    Tusen tack för fina ord! Det var så fantastiskt roligt att få det fina uppdraget att sälja ert underbara hus och få samarbeta med er samt att hitta de perfekta köparna! De kommer att vårda er villa med varm hand! :)
  • Staffan H skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Hög trovärdighet, lugn, professionell, seriös, erfaren. Läs mer
    2017-02-06 Agnetha P svarar Staffan H
    Tack Staffan för fina ord! Önskar dig och din familj varmt lycka till i huset!
  • Ann-Kristin N skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Vi upplevde Agnetha P. som mycket
    professionell med stort engagemang, personligt bemötande, med kunnighet
    och pålitlighet. Alltid nåbar och med en glad framtoning!
    Vi kan verkligen rekommendera Agnetha! Läs mer
    2017-02-06 Agnetha P svarar Ann-Kristin N
    Tack snälla Ann-Kristin för värmande ord! Det var ett nöje att hjälpa er sälja er villa. Många glada och trevliga stunder har vi haft tillsammans!
  • Sophie W skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    En trygg mäklare som levererar en trygg affär Läs mer
    2017-02-06 Agnetha P svarar Sophie W
    Tack för fina ord Sophie! Ni kommer att trivas utmärkt i huset och i området, det vet vi! Varmt lycka till!
  • Nael M
    Nael M skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Aktiv och ärlig mäklare..Agnetha kan sitt jobb. Läs mer
    2016-10-29 Agnetha P svarar Nael M
    Tusen tack för fina ord Nael - det värmer! Du och din kära hustru kommer trivas utmärkt i villan, det är jag helt säker på! Det har varit så trevligt att lära känna er. Önskar er varmt lycka till!
  • Suzanne E skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    vi är väldigt nöjda med Agneta som mäklare. hon har alltid varit tillmötesgående och behjälplig med våra frågor. Jättrevlig och villig att ordna allt till det bästa.

Med vänlig hälsning Suzanne Ekblom Läs mer
    2016-10-29 Agnetha P svarar Suzanne E
    Tack kära Suzanne för fina ord. Det har varit fantastiskt roligt att hjälpa er när ni letade efter en ny bostad. Varmt välkomna till Spånga!
  • Jagannath T
    Jagannath T skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Fungerade mycket bra och hon spela med öppna kort och höll vad hon lovade. Läs mer
    2016-10-29 Agnetha P svarar Jagannath T
    Stort tack för dina ord. Du och din familj kommer trivas så bra i huset! Varmt lycka till!
  • Helene L skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    Bra, seriös! Noggrann och tillmötesgående Läs mer
    2016-10-29 Agnetha P svarar Helene L
    Tack Heléne för fina ord! Ni kommer att trivas så bra i ert nya hus och med området!

Andra mäklare hos Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

Yvonne Ulvegren