Agnetha Pettersson
Registrerad mäklare sedan 2014-02-05
Aktiv på Reco.se sedan 2016-04-19

Läs vad 34 Läs vad Agnetha Pettersson

• Tuuli S skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2020-07-03

Sålt en villa i Jakobsberg, Järfälla, 1 juli 2020. Kontaktade Agnetha i början av året, fick bra känsla direkt. Trevlig, strukturerad, noga, proffsig, hörde av sig vid minsta lilla fundering, jordnära med glimten i ögat. Hjälpte till med tankar kring coronavirusets ev. påverkan. Vi ville helst sälja så fort och smidigt som möjligt till bra pris, mest pga att börja en ny fas i livet som pensionär i ett befintligt fritidshus. Försäljningen gick otroligt bra, över förväntningarna på 3 dgr. Agnetha lyckades matcha köparen med huset och det kändes väldigt bra att sälja just till den familjen. Högsta betyg i alla detaljer! Läs mer
  • Joakim S skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2020-07-02

Villa-försäljning.
    Agneta visade professionalism och var glad, öppen och lyhörd. Läs mer
  • Jalina E skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2020-07-02

Köpt villa. Jättebra bemötande av Agnetha. Läs mer
  • Jenny P skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2019-09-12

Mkt nöjd med all kontakt och service. Jag kunde känna mig trygg i att hon hade koll på allt och alltid var hjälpsam. Alltid smidigt att hitta dagar att träffas och inte en mäklare som försökte sälja in sig själv utan med fint bemötande fick oss att känna oss i trygga händer. Läs mer
    2019-09-16 Agnetha P svarar Jenny P
    Tack för fina ord Jenny! Det var roligt att hjälpa er att sälja er fina lägenhet. Den nya ägaren kommer att trivas så bra, det vet vi! :)
  • Maria O skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2019-09-09

Ett trevligt och vänligt bemötande i kombination med kunnighet och professionalitet. Läs mer
    2019-09-16 Agnetha P svarar Maria O
    Tack Maria! Det var så roligt att träffa dig och att du är så nöjd med din nya bostad. Önskar dig varmt lycka till!
  • Håkan S skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2019-06-23

vi har sålt ett radhus, Blev bemött på ett proffsigt och trevligt sätt kände direkt att Agnetha skulle få uppdraget att sälja vårat hus, allt gick väldigt smidigt, kan varmt rekommendera Agnetha som mäklare Läs mer
    2019-06-24 Agnetha P svarar Håkan S
    Tack Håkan! Det var så roligt att hjälpa er sälja ert fina radhus. Den nya ägaren kommer ta väl hand om ert hus och trivas lika bra som ni har gjort! Önskar dig varmt lycka till framöver!
  • Daniel H skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2019-06-19

Köpte hus via Agnetha, väldigt trevligt och flexibelt bemötande. Pålitlig och kompetent mäklare. Rekommenderas. Läs mer
    2019-06-20 Agnetha P svarar Daniel H
    Tack för fina ord Daniel. Huset och området kommer passa dig och familjen perfekt!
  • Caroline H skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2019-06-19

Agnetha har med kunnighet, värme och trevligt bemötande förmedlat vårt framtida hus! Läs mer
    2019-06-20 Agnetha P svarar Caroline H
    Stort tack för värmande ord Caroline. Välkomna till Bromma, ni kommer att trivas så bra!
  • Chet B skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2019-05-06

Hon var jätte trevlig och svarade snabbt när hade jag nångra frågor genom perioden innan tillträdesdagen. Hon tog hand om allt och allting gick smidigt. Läs mer
    2019-05-07 Agnetha P svarar Chet B
    Tack för fina ord Chet! Önskar dig varmt lycka till i din nya lägenhet.
  • Henrik N
    Henrik N skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2019-05-06

Agnetha sålde min lgh i bromma.

gick smidigt och snabbt, kände mig trygg med agnetha och blev nöjd med resultatet. Läs mer
    2019-05-07 Agnetha P svarar Henrik N
    Tack Henrik! Det var så roligt och trevligt att hjälpa dig att sälja din fina lägenhet. Varmt lycka till med ert letande efter nytt boende inne i city!

Andra mäklare hos Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

Johan Siönäs