Agnetha Pettersson
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 26 Läs vad Agnetha Pettersson

• Chet B skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2019-05-06

Hon var jätte trevlig och svarade snabbt när hade jag nångra frågor genom perioden innan tillträdesdagen. Hon tog hand om allt och allting gick smidigt. Läs mer
    2019-05-07 Agnetha P svarar Chet B
    Tack för fina ord Chet! Önskar dig varmt lycka till i din nya lägenhet.
  • Henrik N
    Henrik N skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2019-05-06

Agnetha sålde min lgh i bromma.

gick smidigt och snabbt, kände mig trygg med agnetha och blev nöjd med resultatet. Läs mer
    2019-05-07 Agnetha P svarar Henrik N
    Tack Henrik! Det var så roligt och trevligt att hjälpa dig att sälja din fina lägenhet. Varmt lycka till med ert letande efter nytt boende inne i city!
  • Moa E
    Moa E skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2019-05-06

Vi köpte en villa genom Agnetha. Hon var trevlig och lätt att få tag på. Hon såg till att vi fick en privat visning när budgivningen redan påbörjats. Vi ändrade även tillträdesdag i sista sekund och det löste hon, vilket var väldigt positivt för både oss och säljaren.
    Hon levde upp till mina förväntningar. Eftersom vi fick vårt drömhus så är jag ju väldigt tacksam över att Agnetha ställde upp så mycket för oss och gjorde detta möjligt! Läs mer
    2019-05-07 Agnetha P svarar Moa E
    Tack Moa för fina ord! Det var väldigt trevligt att vara med på er resa när ni ville köpa hus. Ni kommer att trivas så bra i ert drömhus! Varmt lycka till!
  • Maria K
    Maria K skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2017-04-28

Efter ett noga förarbete valde vi västerorts mäklarstjärna Agnetha. Hon presenterade vår bostad på ett fint sätt och var ett fint stöd under hela affären. Kommer att vara vårt självklara val vid vår nästa affär. Tack! Läs mer
    2017-04-28 Agnetha P svarar Maria K
    Tack själva Maria! Det var så roligt att hjälpa er sälja ert fina radhus. De nya ägarna kommer ta väl hand om er lilla pärla och trivas lika bra som ni har gjort! Önskar er varmt lycka till i Spånga och ert nya äventyr som villaägare! :)
  • Johann S skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2017-02-06

Agnetha Har ett mycket bra och professionellt bemötande. Hon leverera det som man förväntar sig och mer där till. Vi kan verkligen rekommendera Agnetha som Mäklare. Läs mer
    2017-02-06 Agnetha P svarar Johann S
    Tack för värmande ord Johann! Det var jättetrevligt att hjälpa er att sälja er lägenhet. Önskar er varmt lycka till nu när ni går vidare och blir husägare.
  • Curt E
    Curt E skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2017-01-02

Vi fick ett mycket bra bemötande av Agnetha.
    Trevlig, duktig, positiv samt ett väldigt
    familjärt bemötande, en mycket rolig lära känna tid
    Hälsar
    Monica och Curre Elmesten Läs mer
    2017-02-06 Agnetha P svarar Curt E
    Tusen tack för fina ord! Det var så fantastiskt roligt att få det fina uppdraget att sälja ert underbara hus och få samarbeta med er samt att hitta de perfekta köparna! De kommer att vårda er villa med varm hand! :)
  • Staffan H skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2016-12-31

Hög trovärdighet, lugn, professionell, seriös, erfaren. Läs mer
    2017-02-06 Agnetha P svarar Staffan H
    Tack Staffan för fina ord! Önskar dig och din familj varmt lycka till i huset!
  • Ann-Kristin N skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2016-12-29

Vi upplevde Agnetha P. som mycket
    professionell med stort engagemang, personligt bemötande, med kunnighet
    och pålitlighet. Alltid nåbar och med en glad framtoning!
    Vi kan verkligen rekommendera Agnetha! Läs mer
    2017-02-06 Agnetha P svarar Ann-Kristin N
    Tack snälla Ann-Kristin för värmande ord! Det var ett nöje att hjälpa er sälja er villa. Många glada och trevliga stunder har vi haft tillsammans!
  • Sophie W skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2016-12-29

En trygg mäklare som levererar en trygg affär Läs mer
    2017-02-06 Agnetha P svarar Sophie W
    Tack för fina ord Sophie! Ni kommer att trivas utmärkt i huset och i området, det vet vi! Varmt lycka till!
  • Nael M
    Nael M skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2016-10-29

Aktiv och ärlig mäklare..Agnetha kan sitt jobb. Läs mer
    2016-10-29 Agnetha P svarar Nael M
    Tusen tack för fina ord Nael - det värmer! Du och din kära hustru kommer trivas utmärkt i villan, det är jag helt säker på! Det har varit så trevligt att lära känna er. Önskar er varmt lycka till!

Andra mäklare hos Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

Yvonne Ulvegren