Mattias Söderberg
Aktiv på Reco.se sedan 2019

Läs vad 4 Läs vad Mattias Söderberg

• Rolf Gunnar E skrev om Mattias Söderberg en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2019-11-11

Mattias har sålt mitt medfarna hus i Spånga. Genom sina kontakter har han hittat köpare utan omfattande marknadsbearbetning och till villkor som passade oss utmärkt.Mattias har visat god anpassningsförmåga till våra önskemål från val av fikabröd till pris för försäljningsobjektet.
    Vi rekommenderar honom med glädje. Läs mer
    2019-11-14 Mattias Söderberg svarar Rolf Gunnar E
    Tack för omdömet! Kul att ni gillade Gustav Adolfsbakelsen dagen till ära. Jag önskar er all lycka i nya bostaden på Medsolsbacken!/Mattias
  • Ana S skrev om Mattias Söderberg en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2019-10-24

Hej!
    Mattias väldigt lugn och mycket tålamod när processen drog på tiden.
    Han ger stöd och vill hjälpa kunden så bra så möjligt.
    Ana Sauñe Läs mer
    2019-10-24 Mattias Söderberg svarar Ana S
    Tack för omdömet! Problem är till för att lösas. Önskar dig all lycka i nya lägenheten!/Mattias
    Mattias Söderberg gillar detta
  • Dritan S skrev om Mattias Söderberg en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2019-10-23

Mattias Söderberg är en duktig mäklare . Vi kontaktade honom från en annons i Hemnet . Vi funderade att köpa e lgh i Jakobsberg och det fans en lgh i området . Tanken var att det kunde bli en snabb affär .
    Det gick riktig bra !
    Mattias hjälpte med allt .
    Inom 20 dagar vi hade lgh nycklar i handen och lgh är vår nu .

Tack do mycket Mattias Söderberg Läs mer
    2019-10-24 Mattias Söderberg svarar Dritan S
    Tack för det fina omdömet! Lycka till med nya boendet. Ni vet var jag finns om ni har några frågor eller funderingar i framtiden./Mattias
  • Imad Q skrev om Mattias Söderberg en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2019-10-19

Jag sålt min bostad via mäklare Mattias Söderberg en väldet duktig mäklare , svarar alltid på mina frågor även kväller och helger
    Svara tydlig vänlig och engagerade, en mäklare som man önskar , jag rekommenderar honom till alla som vill gör bästa affär i marknaden och känner sig trygg på ett professionellt sätt . Läs mer
    2019-10-24 Mattias Söderberg svarar Imad Q
    Tack för omdömet och förtroendet att genomföra försäljningen av din bostad! Lycka till med ditt nya boende. Du vet var jag finns om du har några frågor eller funderingar i framtiden./Mattias

Andra mäklare hos Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

Johan Siönäs