Patrik Lidholm
Aktiv på Reco.se sedan 2019

Läs vad 12 Läs vad Patrik Lidholm

• Wilma E skrev om Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2019-11-11

Jag och min sambo köpte en 2a av Patrik och är supernöjda med all hjälp vi har fått inför köpet av våran första egna bostad! :) Läs mer
  • Camilla E skrev om Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2019-08-13

Köpte en lägenhet som Patrik förmedlade.
    Från första kontakt till avslut var Patrik mycket lyhörd och snabbt behjälplig. En trevlig och kunnig mäklare jag starkt rekommenderar.
    // Camilla Läs mer
  • Vardges K
    Vardges K skrev om Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2019-08-12

Patrik är den bästa mäklaren man kan hitta på marknaden. Väldigt professionell, alltid tillgänglig och rak i kommunikationen. Man kan inte önska sig något mer, vare sig man köper eller säljer med honom som mäklare.

Vi både köpte vår nya lägenhet och sålde vår dåvarande lägenhet med Patrik. Båda affärerna gick så smidigt det kan gå, mycket tack vare Patriks engagemang och arbete. Väldigt nöjd kund, kommer att kontakta Patrik när det är dags igen! Läs mer
  • Mia S skrev om Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2019-07-13

Jag var på jakt efter en lägenhet i Vällingbyområdet och mötte Patrik på en visning av en tvåa. Den lägenheten var fin men för stor för mitt behov. Då tipsade han om att en fin etta skulle komma ut till försäljning inom närmsta tiden. När den på Vittangigatan 1 dök upp på hemnet förstod jag att det var den och jag var på visning och fick ett jättebra bemötande. Därefter tycker jag att allt gått jättebra och jag har snabbt fått den information jag behövt. Patrik har varit väldigt hjälpsam! Jag är jättenöjd! Tack tack! :) Läs mer
  • Kristian P skrev om Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2019-07-11

Som köpare fick jag bra guidening genom hela processen och var det något jag undrade så fixade Patrik fram infon. Både säljare och jag fick också hjälp av Patrik med att involverandet en entreprenör så att köpet kunde bli av vilket var mycket avlastande. Helt nöjd, nu ska jag njuta av mitt nya hus! Mvh Kristian Läs mer
  • Elias S skrev om Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2019-06-29

Förtroendeingivande, professionell och en skicklig förhandlare. +++++ Läs mer
  • Robin B skrev om Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2019-06-10

Har köpt en lägenhet.

Patrik var alltid ärlig och rak på sak, vilket uppskattdes. Riktigt trevlig och hjälpsam, alltid lätt att få tag i. Han var över förväntan. Läs mer
  • Jimmy W skrev om Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2019-05-02

Mäklaren fick i uppdrag att sälja vår lägenhet i Mariehäll och vill upplever att han skötte det galant.
    Alltid proffsigt och trevligt bemötande, samt väldigt god kommunikation med oss som säljare.
    Kan varmt rekommendera honom som mäklare och kommer absolut anlita honom vid nästa försäljning. Läs mer
  • Midya S skrev om Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2019-05-02

Jag är jättenöjd med Patrik Lidholm som mäklare, ett bra bemötande, kan sin sak. Jag har köpt en lägenhet. Har kunnat fråga vad som helst och han har svarat. Jag fick ett bra förtroende för honom. Läs mer
  • Elisa P skrev om Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2019-04-08

- Jag såld
    - Jag kontaktede honom genom en annan mäklares telefonnummer som jag hade träffat för ut
    - ja
    - Han är konkret med sitt arbete. Läs mer