Yvonne Ulvegren
Registrerad mäklare sedan 1991
Aktiv på Reco.se sedan 2014
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att hjälpa kunder med deras oftast viktigaste affär i livet.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en erfaren mäklare med stor kunskap om bostäder. Förutom det så är jag positiv, social och hjälpsam. Min långa erfarenhet tror jag hjälper mig på min väg mot nöjdare kunder.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag reser, läser, umgås med familj och vänner.

Vad vet vi inte om dig?
Jag ger mig aldrig oavsett marknadsläge! Läs mer

Läs vad 53 Läs vad Yvonne Ulvegren

• Gunilla L skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2019-04-16

Yvonne sålde min lägenhet i Spånga. Jag fick bra råd och tips inför försäljningen. Bra återkopplande vid de olika processerna. Hon är erfaren och har ett trevligt bemötande. Jag kan rekommendera henne. Läs mer
    2019-04-16 Yvonne U svarar Gunilla L
    Tack Gunilla det var bara roligt o trevligt att hjälpa dig.
  • Elis-elisabeth S
    Elis-elisabeth S skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2019-04-11

Lägenhet på Gränsvägen solhemshjärta.
    Jag upplevde att köpet gick snabbt och smidigt. Yvonne var lätt att nå. Bra bemötande samt trevlig. Fick all information förklarat för mig och hon var väldigt service inriktad. Överlag är jag väldigt nöjd med upplevelsen. Läs mer
  • Susanne D skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2018-12-21

Köpt en trea på Sörgårdsvägen.
    Positivt och handfast bemött.
    Blev glömd en gång för att komma in i lägenheten innan tillträde. fixade sig när jag ringde.
    Snabb bra affär.
    inte rätt uppgifter om garageplats annats stämde allt annat.
    trevligt personligt bemötande.
    Hade inga förväntningar då jag egentligen inte från början tänk p ett köp utan endast skulle titta.
    positivt! Läs mer
  • Ragnhammar Peter Charles R
    Ragnhammar Peter Charles R skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2018-12-21

Har sålt en fin villa med sjöutsikt i Hässelby villa stad. Från början var jag tydlig med att inte sälja under utgångspris vilket mäklaren till fullo förstod och fann mycket rimligt.
    Bemötandet var hela tiden respektfull, förstående och professionellt från mäklaren och hennes kollega Agnetha.
    Båda mäklarna levde till 100% upp till mina förväntningar.
    Bra mäklar som jag varm rekommenderar till vänner, bekanta samt grannar. Läs mer
  • Åke G skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2018-02-02

Mycket bra bemötande under hela försäljningsprocessen. Lyckades hitta köpare trots det skakiga marknadsläget. Läs mer
  • Adina R skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2018-02-01

Yvonne var hur underbar som helst. Såg till att jag som köpare var nöjd och ställde upp och svarade på meddelanden och samtal alla dagar i veckan. Hon verkligen över förväntan, trodde inte man skulle få så mycket hjälp som jag har fått. Läs mer
    2018-02-01 Yvonne U svarar Adina R
    Tack Adina hoppas du och dina vänner kommer att trivas.
  • Maximilian R
    Maximilian R skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2018-02-01

Personlig och pålitlig. Yvonne har haft löpande kontakt med oss och kommit med bra förslag längs försäljningsprocessen när hon hjälpte oss att sälja vårt hus. Hennes erfarenhet i kombination med engagemang är oöverträffbar. Läs mer
    2018-02-01 Yvonne U svarar Maximilian R
    Stort tack för fina ord, hoppas ni får det bra i nya boendet.
  • Kerstin H
    Kerstin H skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2018-02-01

Mycket professionell och saklig, samtidigt utstrålar hon värme
    och personligt engagemang,viktigt för oss som var lite ängsliga och oerfarna hussäljare/lägenhetsköpare.Allt gick smidigt och
    mycket bra.Vi kan verkligen rekomendera Yvonne Ulvegren.

Kerstin o Bosse Scullman Läs mer
    2018-02-01 Yvonne U svarar Kerstin H
    Hej, tack för varma ord, lycka till i ert nya boende.
  • Magnus Å skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2018-02-01

Vänlig, engagerad, erfaren, arbetar verkligen för kundens räkning Läs mer
    2018-02-01 Yvonne U svarar Magnus Å
    Hej Magnus, tack för din rekommendation, lycka till i nya boendet.
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

2018-02-01

Yvonne var klar och tydlig om vad som skulle ske och hon hade ett väldigt proffsigt sätt att hantera hela flödet, från första kontakt tills affären var klar. Helt klart så överträffade hon mina förväntningar och som jag berättade för en bekant:
    - husförsäljningen var som en bra film, bara luta sig tillbaka i soffan och med spänning invänta upplösningen. Läs mer
    2018-02-01 Yvonne U svarar Mikael L
    Tack för trevliga ord, lycka till med nya boendet

Andra mäklare hos Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

Yvonne Ulvegren