Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

En del av Mäklarhuset www.maklarhuset.se
  • BadgeSixYears

Vi som jobbar på Mäklarhuset har som mål att göra bostadsmarknaden lättare att förstå och hänga med i. Så ska du sälja eller köpa en bostad i något av våra områden? Gör det enkelt för dig och anlita oss. Vår mäklartjänst täcker alla behov du har inför en bostadsaffär. Våra mäklare är experter på just sina områden och ska du...

388 omdömen om Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

Sedan starten hos Reco 2014

Fredrik B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
Hässelby strand

Väldigt seriös, driven, kommunikativ och engagerad.

Pyry N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Blomster en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
Spånga - Bromstensstaden

Ett bra och proffsigt bemötande. Raka puckar och inget krångel. Agerade snabbt och transparent när det blev läge att skriva köpekontrakt.

Anders G
Sålde sitt hus med hjälp av Gabriel Nordenhaag en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
Hässelby Villastad

Gabriel är en engagerad, kunnig och trevlig mäklare som hanterade vår husförsäljning i en period där marknaden helt stannade av. Han gjorde en stor arbetsinsats med separatvisningar på udda tider för krävande potentiella köpare. Han har ett starkt driv att komma i mål.

Johanna B och Gabriel N gillar detta
Mikael F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Blomster en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
Sundbyberg

Vänlig,pålitlig och kunnig.Dessutom väldigt bra svenskt språk

Alina M
Stockholm

Very helpful and commiserative advisor.

Göran L
Spånga - Solhem

Har ikke møtt Patrik da jeg bor i Norge, men er fornøyd med det han har gjort med salget av min mammas leilighet i Spånga ( Salagatan 24) Mvh Gøran Linevik.

Eva H
Spånga - Solhem

Upplevde Patrik som sympatisk och vänlig

Ali B
Spånga - Bromsten

Väldigt proffsig, återkopplar snabbt, upplever att han är väldugt kunnig, serviceinriktat

Fred B
Sålde sitt hus med hjälp av Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
Hässelby Villastad

Kunnig och ambitiös. Snabb respons på frågor. Återkoppling från hans arbete med eventuella köpare sker snabbt. Mycket nöjd med Patriks arbete.

Ann-Charlotte B
Hässelby Villastad

Trevligt bemötande. Mycket kunnig och engagerad

Noriko J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Nordenhaag en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
Jakobsberg Centrum

Gabriel Nordenhaag arbetade mycket effektivt och tillmötesgående, så vi kunde sälja lägenheten över utgångspris på kort tid, det är vi tacksam för.

Veronika T
Vinsta-Vällingby

Trevlig snäll och hjälpsam. Mycket flexibel och hörde av sig snabbt vid frågor.

Wilhelm F
Köpte sitt hus med hjälp av Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
Vinsta-Vällingby

Jag tycker att Patrik skötte det bra. Han var väldigt till tillmötesgående och svarade alltid när man hade frågor. Han var även väldigt lyhörd och tog till sig våra behov.

Sebastian B
Köpte sitt hus med hjälp av Gabriel Nordenhaag en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
Färingsö

Kompetent och duktig mäklare. Villig att jobba hårt på en tuff marknad. Trevlig och positivt bemötande vi varje samtal och möte.

Anna O
Färingsö

Trevlig och engagerad mäklare som tar sig tid.

Janne F
Sålde sitt hus med hjälp av Johanna Blomster en del av Mäklarhuset Järfälla
Spånga - Solhem

Fått rediga svar på alla de frågor som uppkommit i samband med husförsäljningen, dessutom har jag kunnat bolla tankar kring framtida köpobjekt vilket har varit värdefullt. Johanna har en bra kombination av att vara saklig och samtidigt ha ett sympatiskt personligt bemötande.

Svar från Johanna Blomster

Stort tack Janne, det har varit en ära att få hjälpa dig med försäljningen av ditt hus och jag finns här som bollplank framöver också!

NATALIE S
Köpte sitt hus med hjälp av Johanna Blomster en del av Mäklarhuset Järfälla
Spånga - Solhem

Supertrevlig, professionell och tillgänglig. Allt man kan önska av en mäklare!

Svar från Johanna Blomster

Stort tack för fina ord. Betyder mycket! Hoppas ni kommer trivas i huset.

Ahri R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Blomster en del av Mäklarhuset Järfälla
Hässelby strand

Detta var mitt första lägenhetsköp. Johanna är tydlig och hjälpsam med alla frågor man kan ha

Svar från Johanna Blomster

Tack så mycket och hoppas ni kommer trivas bra!

Magnus S
Vällingby-Centrum

Jag har stött på en hel del mäklare genom åren men Patrik står faktiskt ut som en av de absolut bästa. Har genom hela processen varit väldigt professionell och duktig. Kan verkligen rekommendera honom om ni behöver hjälp med att sälja eller köpa. En av Patriks bästa egenskaper skulle jag säga är hans positiva mindset även i en tuff marknad. Det kommer ta honom långt.

Arvid P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Nordenhaag en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
Vällingby Centrum

Proffsig, lättillgänglig, trevlig! Allt man behöver hos en mäklare.

Maria W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
Märsta

Rekommenderar varmt Patrik, väldigt trevlig, proffsig och engagerad! Mycket hjälpsam och svarar snabbt på alla frågor och funderingar.

Esen K
Ekerö - Färingsö - Stenhamra

Han är grym mäklare! Kommer rekommenderas starkt! En genuin mäklare.

Anna O
Råcksta - Vällingby Parkstad

Trevlig, kunnig och outtröttlig! En riktig arbetsmyra som kämpar för sina kunder. Så nöjd!

Linn R
Järfälla-Skälby

Han har gjort det igen! Patrik - sålde vår lägenhet i Skälby, trots dessa tuffa tider på bostadsmarknaden fick vi priset vi behövde - som möjliggjorde vår stora flytt som bär av redan nu i November -23. Det var ett självklart val att välja Patrik Lidholm som vår mäklare igen! Några anledningar: 1. Han är enormt engagerad & positiv 2. Han är snabb, skicklig & ärlig 3. Konstant kontakt/nåbar, har stor kunskap & mycket kontakter! Vi är mycket tacksamma och glada att försäljningen gick snabbt & smidigt. Vi rekommenderar...

Marie L
Nälsta-Vällingby

proffsig, för allt framåt, förtroendeingivande och personlig mycket goda och bra råd tålmodig vilket var bra i vårt fall 🙂 mycket nöjda

Kirollos G
Solhem - Spånga

Jag varmt rekommenderar Moa som en mycket engagerad, professionell, tillgänglig och lyhörd mäklare

Jonatan G
Centralt / Öster

Mycket engagerad och hjälpsam. Var alltid tillgänglig under hella affären.

Jennifer K
Järfälla-Skälby

Kunnig, hjälpsam, snabb återkoppling.

Patrik E
Beckomberga

Lugnt och stabilt intryck. Fokus på rätt saker och ger det lilla extra. Rekommenderas varmt.

Niklas L
Järfälla-Skälby

Patrik är helt Suverän. Otroligt proffsig. Mycket tillmötesgående. Tar fram det där lilla extra Som behövs. Även när det kan va tuffa tider på marknaden.

Alex J
Vällingby

Efter att ha provat en mängd olika mäklare tidigare, så var detta något utöver det vanliga. Jag köpte lägenheten av Moa och fick ett väldigt personligt bemötande samt proffsig bild av henne vilket gjorde det till en självklarhet att välja just henne när jag väl skulle sälja. Moa visar stort engagemang i sitt yrke och håller dig ständigt uppdaterad under hela försäljningsprocessen. Som grädde på moset lyckades Moa sälja till ett enastående pris. Detta visar på att mäklaren verkligen spelar roll. En riktig stjärna!

Jonas B
Färingsö - Svartsjö

Gabriel var engagerad, intresserad och lyhörd. Han kom med bra idéer och goda råd och samarbetet fungerade fantastiskt. Han la ned en stor arbetsinsats och skötte budgivningen perfekt. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera honom till alla andra som vill sälja sitt hus och känna sig i trygga händer.

Louice E
Färingsö - Svartsjö

Träffade Gabriel på visning på ett hus som inte passade mig. Vi pratade o han kom ihåg vad jag sökte och rekommenderade senare att komma på visning till vad som blev mitt hus. Kort o gott: hjälpsam, lyhörd o trevlig

Victor N
Skå - Troxhammar

Trevlig, målmedveten och serviceinriktad! Öppen för våra tankar och förslag som säljare.

Rebecka A
Skå - Troxhammar

Tillgänglig och smidig att prata med. Kämpade på med visningar trots svårt säljläge.

YVONNE C
Hässelby Villastad

Kommunikationen fungerade jättebra. Bemötandet likaså.

Agnes L
Berghem

Moa var supertrevlig och seriös, väldigt förtroendeingivande. Engagerad och gjorde allt väldigt smidigt. Helt rätt val av mäklare!

Kaan G
Ekerö

Gebriel är exakt så som jag förväntar mig att en fastighetsmäklare skall vara. Lyhörd, professionell och med en mycket bra positiv energi. Med vänlig hälsning, Kaan Gentele

Bengt J
Beckomberga/Söderberga allé

Förtroendegivande saklig och jordnära som man förväntar sig

Tom B
Vendelsö

Mäklare som får till det trots svåra sälj tider, rekommenderas!

Pia H
Hässelby Stand

Patrik har verkligen gjort sitt yttersta för att sälja lägenheten. Timingen för försäljningen var inte såg god men till slut gick det bra.

Jonatan G
Finnsta

Mycket trevlig och kunnig. Tog på sig extravisningar och alltid anträffbar. Mäklarnas mäklare.

Fredrik L
Hässelby Stand

Trots den sviktande bostadsmarknaden så blev lägenheten såld till slut.

Sonja L
Hässelby Stand

Patrik vet vad han gör och är proffsig. Han jobbade hårt med försäljningen av lägenheten, många visningar blev det.

Felicia E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Blomster en del av Mäklarhuset Järfälla
Vällingby Parkstad - Råcksta

Hon höll bra kontakt med oss, uppdaterade så fort någonting nytt skedde. Märks att hon ville både köpare och säljare väl och inte endast sälja!

Tack för dina fina ord! Betyder mycket. /Johanna

Stefan A
Vällingby-Johannelund

Lättåtkomlig och trevlig tjej som skötte hela prosessen på ett smidigt och proffsigt sätt. Rekommenderar varmt att använda er av Moa.

Johan W
Hässelby strand

Bra service, kunnig, gav bra råd, hjälpte oss med all det praktiska,

Karin S
Vällingby - Grimsta - Råcksta

Bra bemötande, duktig säljare. Pålitlig och serviceinriktad

Joakim W
Hässelby strand

Bra service och engagerad mäklare. Snabb försäljning

Roger S
Vällingby - Grimsta - Råcksta

Moa uppfyllde alla våra förväntningar. Moa har en professionell och vänlig attityd. Jag vill varmt rekomendera henne.