Gabriel Nordenhaag

Gabriel Nordenhaag

Gabriel Nordenhaag är mäklare på Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

Gabriel Nordenhaag har varit registrerad mäklare sedan 2021-01. Gabriel Nordenhaag har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 8 omdömen med ett betyg på 4.5. Gabriel Nordenhaag har haft 9 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 8 Läs vad Gabriel Nordenhaag

• sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Nordenhaag en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Vällingby Centrum
    2022-09-10 Verifierad kund
    Har knappast träffat Gabriel utan det är min syster som har haft den kontakten med honom, så jag har tyvärr ingen uppfattning om honom.
    • Hässelby - Lövsta Allé
    2022-07-22 Verifierad kund
    Bra mäklare som verkligen var positiv och försökte på alla sätt uppfylla våra önskemål trots alla negativa löpsedlar om räntehöjningar, inflation och sänkta priser på bostadsrätter.
    • Hässelby - Lövsta Allé
    2022-07-22 Verifierad kund
    Gabriel var trevlig, korrekt och väldigt bra på att informera mig som kund vad som pågick i säljprocessen.

Gabriel kommer att bli ännu bättre med lite ytterligare erfarenhet // Ola
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Nordenhaag en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    2022-02-05 Verifierad kund
    en vänlig och entusiastisk mäklare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Gabriel Nordenhaag en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Ekerö
    2021-10-09 Verifierad kund
    Förmågan att se alla & ge det där lilla extra, som för var och en betyder så mycket. All framtida lycka som mäklare Gabriel, -fortsätt precis som du är så fler får ta del av värdet du ger!
    2021-10-07 Verifierad kund
    Kontakten med mäklaren Gabriel Nordenhaag startade med en liten räddningsaktion, då en liten fågel blivit fånge på min balkong. Direkt på med handskar lyfte han ut den till friheten.

Han gav ett ärligt och förtroendegivande intryck.
    Lyssnade med respekt på mina egna tankar och åsikter.
    Höll mig underrättad med rekordsnabb återkoppling på telefon, mail eller sms.
    Fick mig att känna mig trygg och lugn genom processen, vilket var fantastiskt.

Jag kände mig lite omtumlad och nervös inför "visningen" av lägenheten på Svartviksslingan 33.
    Skulle titta på den bara förutsättningslöst enligt Gabriel, när han erbjöd sig att följa med.
    Han förhöll sig neutral hela tiden och frågade efteråt vad jag tyckte.

Då det föreföll helt otroligt osannolikt att jag skulle erbjudas köpa en lägenhet i ett område som jag helst skulle vilja bo i fanns inget annat alternativ än att svara ja tack till erbjudandet.
    Då även försäljningen av huset tillåtit detta ekonomiskt samt en skicklig förhandling vad jag förstår från mäklarens sida.

Han lugnade mig även denna gång och tyckte att jag ändå skulle tänka över detta i lugn och ro innan jag bestämde mig definitivt.

Slutligen är jag överväldigad efter hela processen och hade inte kunnat tänka mig ett mer professionellt mäklar-arbete och bemötande.
    Såå tacksam och nöjd!
    2021-10-07 Verifierad kund
    Gabriel har haft ett mycket bra bemötande, väldigt hjälpsam och lyhörd. Rekommenderas starkt!
    2021-08-24 Verifierad kund
    He is very professional to give adivise and very helpeful to decorate my apartment before photograph