Gabriel Nordenhaag

Gabriel Nordenhaag

Gabriel Nordenhaag är mäklare på Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

Gabriel Nordenhaag har varit registrerad mäklare sedan 2021-01. Gabriel Nordenhaag har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 30 omdömen med ett betyg på 4.8. Gabriel Nordenhaag har haft 17 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

30 omdömen om Gabriel Nordenhaag

Sedan starten hos Reco 2021
Anders G
Sålde sitt hus med hjälp av Gabriel Nordenhaag en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
Hässelby Villastad

Gabriel är en engagerad, kunnig och trevlig mäklare som hanterade vår husförsäljning i en period där marknaden helt stannade av. Han gjorde en stor arbetsinsats med separatvisningar på udda tider för krävande potentiella köpare. Han har ett starkt driv att komma i mål.

Johanna B och Gabriel N gillar detta
Noriko J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Nordenhaag en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
Jakobsberg Centrum

Gabriel Nordenhaag arbetade mycket effektivt och tillmötesgående, så vi kunde sälja lägenheten över utgångspris på kort tid, det är vi tacksam för.

Sebastian B
Köpte sitt hus med hjälp av Gabriel Nordenhaag en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
Färingsö

Kompetent och duktig mäklare. Villig att jobba hårt på en tuff marknad. Trevlig och positivt bemötande vi varje samtal och möte.

Anna O
Färingsö

Trevlig och engagerad mäklare som tar sig tid.

Arvid P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Nordenhaag en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
Vällingby Centrum

Proffsig, lättillgänglig, trevlig! Allt man behöver hos en mäklare.

Esen K
Ekerö - Färingsö - Stenhamra

Han är grym mäklare! Kommer rekommenderas starkt! En genuin mäklare.

Anna O
Råcksta - Vällingby Parkstad

Trevlig, kunnig och outtröttlig! En riktig arbetsmyra som kämpar för sina kunder. Så nöjd!

Jonas B
Färingsö - Svartsjö

Gabriel var engagerad, intresserad och lyhörd. Han kom med bra idéer och goda råd och samarbetet fungerade fantastiskt. Han la ned en stor arbetsinsats och skötte budgivningen perfekt. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera honom till alla andra som vill sälja sitt hus och känna sig i trygga händer.

Louice E
Färingsö - Svartsjö

Träffade Gabriel på visning på ett hus som inte passade mig. Vi pratade o han kom ihåg vad jag sökte och rekommenderade senare att komma på visning till vad som blev mitt hus. Kort o gott: hjälpsam, lyhörd o trevlig

Victor N
Skå - Troxhammar

Trevlig, målmedveten och serviceinriktad! Öppen för våra tankar och förslag som säljare.