Johan Siönäs är mäklare på Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

Johan Siönäs har varit registrerad mäklare sedan 1989-02. Johan Siönäs har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-12 och har fått 80 omdömen med ett betyg på 4.9. Johan Siönäs har haft 1 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-01 - 2021-02

Läs vad 80 Läs vad Johan Siönäs

• Jonas B
    köpte sitt hus med hjälp av Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • 50.0 m²
    • Ricksättra
    2021-03-04
    Vi köpte en tomt med ett fallfärdigt hus i ett fritidshusområde. Johan var proffsig, snabb och hjälpsam och tog bl a på eget initiativ kontakt med kommunen för att reda ut avloppskrav. Trevligt och personligt avslut med säljaren.
    Stort tack för det jättefina omdömet Jonas.

Johan Siönäs

• köpte en tomt med hjälp av Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Skå
    2021-01-27
    En tomt

Mycket bra bemötande.

Mycket tydliga svar och va påläst

Har gjort ett tiotal köp av hus i Sverige och i Spanien senaste 20 åren och johan är absolut en av dom bästa jag har stött på.
    Tack Mikael för det fina omdömet. Stort grattis också till det framtida fantastiska boendet ni kommer att skapa.👌

• Skå
    2021-01-26
    Mycket nöjd med hela processen i samband med köpet av tomt. Johan är mycket kunnig och han var tillmötesgående och svarade på alla våra frågor under hela tiden under köpets gång. Sammantaget en mäklare trevlig och proffsig jag verkligen rekommenderar!
    Stort tack för ditt fina omdöme Carolina, det värmer:)

• 2020-11-16
    Vi fick ett mycket bra bemötande av Johan, och vi upplevde han som proffsig, säker, tydlig och kunnig under hela processen.
    Stort tack Christopher för ditt jättefina omdöme.

• 2020-11-16
    Sålt en underbar tomt på 2007 kvm med en litern röd stuga.
    Den trevligaste mäklare hittills som jag har haft med att göra.
    Mäklaren har utfört hittils sitt uppdrag bästa tänkbara.

Mäklaren har utfört uppdraget till måtto fullo.
    Bäde när det gäller information service under budgivningen
    och mötet med köparna
    och hoppas dom nu fullgör sin uppgift som köpare
    mvh
    Marianne
    Stort tack Marianne för ditt jättefina omdöme. Min ambition är att försöka överträffa de högt ställda förväntningarna på mitt arbetet och det alltid lika kul när det lyckas. På återhörande ;)

• 2020-11-16
    Utmärkt, person, mäklare, med lokalkännedom, kunskap och engagemang utöver det vanliga - rekommendabel i högsta grad!
    Stort tack Håkan för ditt jättefina omdöme.

• 2020-10-06
    Skulle sälja villan och ville vara ute i god tid. Tog kontakt med Johan då han även var med när vi köpte villan för 24 år sedan och var ute efter hans erfarenhet och kontaktnät och det betalade sig. Efter 2 privata visningar är kontrakt skrivet med tillträde om 9 månader utan stök och bök med styling och öppna visningar.
    Stort tack Urban för ditt fina omdöme. Nu kan ni planera i mycket god tid för er stundande flytt.

• 2020-09-17
    Köpte en tomt som Johan sålde. Enkel att ha att göra med, trovärdig och tog reda på det jag undrade över som inte fanns info om. Skulle absolut rekommendera Johan
    Stort tack Jan för ditt fina omdöme, lycka till med byggnationen av ert nya fina hem.

• 2020-09-14
    Johan har genomfört försäljningen av vår villa på ett alldeles utmärkt sätt. Professionell , erfaren och kunnig.
    Stort tack för det fina omdömet.

• 2020-09-14
    Försäljning av villa och tomt.
    Hjäpsam, pålitlig och kunnig.
    Rekommenderas å det varmaste.
    Stort tack Pär för det fina omdömet.