Johan Siönäs

Johan Siönäs

Johan Siönäs är mäklare på Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

Johan Siönäs har varit registrerad mäklare sedan 1989-02. Johan Siönäs har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-12 och har fått 106 omdömen med ett betyg på 4.9. Johan Siönäs har haft 18 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-01 - 2021-09

Läs vad 106 Läs vad Johan Siönäs

• köpte sitt hus med hjälp av Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Färingsö - Ölsta
    2021-10-10
    Jag har blivit bra bemött av mäklaren!
    Tack Daniel för det fina omdömet. Johan Siönäs
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Ekerö - Färingsö - Stenhamra
    2021-10-08
    Johan har varit tydlig och professionell genom hela processen, vi är mycket nöjda!
    Tack Christoffer för det fina omdömet, det värmer ett mäklarhjärta. Johan Siönäs
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Svartsjö
    2021-09-17
    Johans erfarna, professionella och otroligt trevliga bemötande var långt över min förväntan och har varit till stor hjälp under min första bostadsaffär. Johan har på ett otroligt tydligt sätt hjälpt mig förstå processer och avtal som jag tidigare inte hade någon koll på samt hjälpt mig att få kontakt med banker och varit snabb och flexibel i mina behov. Han har helt enkelt gjort den här affären väldigt enkel för mig och en bättre mäklare får man verkligen leta efter! Han får full poäng från min sida! Rekommenderar starkt!
    Tack Jasmine för det enastående fina omdömet. Vet att du kommer att stortrivas i din nya bostad. Välkommen till Ekerö! Johan Siönäs
  • 2021-08-27
    Föräldrarna köpte radhus via Johan. Vi bemöttes professionellt och bra.
    Tack för det fina omdömet Anja, det värmer. Johan Siönäs
    • Sandudden
    2021-08-27
    Trevlig, snabb och saklig. Tog snabbt fram svar på frågor vi hade och höll de tider vi kommit överens om.
    Tack för det fina omdömet Christer, det värmer. Johan Siönäs
    • Ekerö
    2021-08-26
    Bemötande 100 procent proffsigt, vi lade tillsammans upp plan och genomförande strategi som vi tillsammans genomförde.
    Stort tack Margareta för det jättefina omdömet. Johan Siönäs
    • Färingsö
    2021-08-25
    Proffsig, kunnig, engagerad, hjälpsam, snabb på att återkoppla frågor. Jag har både köpt hus och sålt hus via Johan, kan rekommendera honom till 100 %
    Stort tack Gigi för det fina omdömet. Johan Siönäs
  • 2021-08-25
    Johan är kunnig och jag var helt trygg med att hans råd var det bästa.
    Försäljningen översteg mina förväntningar.
    Stort tack Elisabeth för det fina omdömet. Johan Siönäs
    • Stenhamra C
    2021-08-24
    Hela försäljningsprocessen gick snabbt och smidigt.
    Stort tack Helena för det fina omdömet. Johan Siönäs
    • Stenhamra / Rosenborg
    2021-07-07
    Vänligt bemötande av Johan. Berättade vad som kommer att hända och förklarade bra ang fotograferingen.
    Hjälpte till med att få bra bilder. Även med budgivningen förklarade han vad som var bra köpare och vad man ska tänka på.
    Vi har förut använt oss av Johan och det var det självklara valet av mäklare även nu.
    Stort tack Arne för det fina omdömet. Johan Siönäs