Patrik Lidholm

Patrik Lidholm

Patrik Lidholm är mäklare på Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

Patrik Lidholm har varit registrerad mäklare sedan 2018-03. Patrik Lidholm har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 69 omdömen med ett betyg på 4.8. Patrik Lidholm har haft 24 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

69 omdömen om Patrik Lidholm

Sedan starten hos Reco 2019
Fredrik B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
Hässelby strand

Väldigt seriös, driven, kommunikativ och engagerad.

Göran L
Spånga - Solhem

Har ikke møtt Patrik da jeg bor i Norge, men er fornøyd med det han har gjort med salget av min mammas leilighet i Spånga ( Salagatan 24) Mvh Gøran Linevik.

Eva H
Spånga - Solhem

Upplevde Patrik som sympatisk och vänlig

Fred B
Sålde sitt hus med hjälp av Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
Hässelby Villastad

Kunnig och ambitiös. Snabb respons på frågor. Återkoppling från hans arbete med eventuella köpare sker snabbt. Mycket nöjd med Patriks arbete.

Ann-Charlotte B
Hässelby Villastad

Trevligt bemötande. Mycket kunnig och engagerad

Veronika T
Vinsta-Vällingby

Trevlig snäll och hjälpsam. Mycket flexibel och hörde av sig snabbt vid frågor.

Wilhelm F
Köpte sitt hus med hjälp av Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
Vinsta-Vällingby

Jag tycker att Patrik skötte det bra. Han var väldigt till tillmötesgående och svarade alltid när man hade frågor. Han var även väldigt lyhörd och tog till sig våra behov.

Magnus S
Vällingby-Centrum

Jag har stött på en hel del mäklare genom åren men Patrik står faktiskt ut som en av de absolut bästa. Har genom hela processen varit väldigt professionell och duktig. Kan verkligen rekommendera honom om ni behöver hjälp med att sälja eller köpa. En av Patriks bästa egenskaper skulle jag säga är hans positiva mindset även i en tuff marknad. Det kommer ta honom långt.

Maria W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
Märsta

Rekommenderar varmt Patrik, väldigt trevlig, proffsig och engagerad! Mycket hjälpsam och svarar snabbt på alla frågor och funderingar.

Linn R
Järfälla-Skälby

Han har gjort det igen! Patrik - sålde vår lägenhet i Skälby, trots dessa tuffa tider på bostadsmarknaden fick vi priset vi behövde - som möjliggjorde vår stora flytt som bär av redan nu i November -23. Det var ett självklart val att välja Patrik Lidholm som vår mäklare igen! Några anledningar: 1. Han är enormt engagerad & positiv 2. Han är snabb, skicklig & ärlig 3. Konstant kontakt/nåbar, har stor kunskap & mycket kontakter! Vi är mycket tacksamma och glada att försäljningen gick snabbt & smidigt. Vi rekommenderar...