Mäklarhuset Vänersborg

Mäklarhuset Vänersborg

4.5

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen. Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla...

23 omdömen om Mäklarhuset Vänersborg

Ingrid N

Ett bra bemötande. Visste vad han gjorde, var intresserad av att alla var nöjda.

Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
4.8/5 i betyg av 998 omdömen 4.8 av 998 omdömen

Suveränt bemötande och service från Simon. Han hjälpte mig under hela processen, en trygg upplevelse som förstaköpare.

Marta M

Solgte et feriehus, og fikk meget god hjelp av Bo-Göran. Han var svært motivert og holdt god fremdrift, kunnskapsrik, mye initiativ og løsningsorientert. Alle ledd i prosessen gikk smertefritt. En veldig pålitelig mekler!

Adam L

Vi köpte ett radhus i Göteborg och är jättenöjda. Bo-Göran har varit hjälpsam och engagerad.

Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
4.7/5 i betyg av 2211 omdömen 4.7 av 2211 omdömen

Lisa är en väldigt trevlig mäklare, gav väldigt bra information om objektet och området. Ställde upp och svarade på frågor hela tiden och de

Charlie T Charlie T
Henrik K

Jag är helt och hållet nöjd med Mäklarhuset Vänersborg. Rekommenderar gärna Bo-Göran, han var engagerad, aktiv och förtroendeingivande. Henrik Krokstrand

Christer G

Bra bemötande och service, tyvärr blev det inte någon affär.

HusmanHagberg Härryda/Landvetter
4.7/5 i betyg av 72 omdömen 4.7 av 72 omdömen

Vi sålde vår lägenhet genom Lenita på Husman Hagberg. Vi blev väldigt nöjda både av utfallet samt genom bemötandet under processen. Vi hade

Fredrik G

Väldigt bra mäklare på alla viss

Mats B

Tillgänglig, oftast lätt att få tag på. Sunt förnuft. En reko kille.

Kalle V

En jordnära och trevlig människa! Det kändes väldigt tryggt att ha honom som mäklare, att han tog sin yrkesroll på allvar och gjorde sedan det bästa för att få affären att gå igenom snyggt och smidigt. Alla delar föll smidigt på plats. Kort och gott är han duktig på sitt gebit.

Johan A

Köpt bostadsrätt. Min upplevelse av mäklaren var att personen var stressad. Kort sammanfattat kändes processen förvirrande och oklart.

Thom E

Har inte tillräckligt med tålamod för att fylla hela denna rutan, men han var en härlig snubbe.

Berit E

Köpte en äldre lägenhet med behov av renovering. Besvikna är vi över att de är så mycket som behöver åtgärdas utöver de som en första titt gav vid handen, som ett hemskt badrum och gamla vitvaror. Upplevde att mäklaren var mycket stressad vid vår andra titt på objektet så det kändes inte bra. Dessutom borde han som "proffssäljare" av området ha vetat att inget köp skulle genomföras om inte tre nycklar fanns vid överlämnandet (enl. bostadsrättordföranden). Jag ville gärna ha lägenheten för dess layout och läge så vi kan...

Berit E

Sålde en äldre fastighet med diverse skavanker. Robert var behjälplig och visade sig vara mycket kunnig i dessa frågor och gav oss råd om vart vi kunde vända oss för att få hjälp att rätta till det som behövdes. Han fixade en väldigt fin presentation av fastigh. trots att vi i vår ålder inte hade ork att "stila" till det och heller inte ville ha hjälp utifrån med detta. Upplevde att Robert var lyhörd om våra önskemål och vi är mycket nöjda med försäljningen.

Okubay G

Jag vill kontakta med kontor så jag ska utveckla tillsammans med fråtag

Zdenka P

I bought apartment in. Okgatan 22 and Bo-Goran helped me with that . He is really nice and helpful . He explain me everything . The best mäklare in Vänersborg :)

Kristina Ö
Skrev om Mäklarhuset Vänersborg

Utmärkt. Snabb försäljning och profsionellt bemötande. Sålde min bostadsrätt. Aug-13

Ingegerd K

Jag kom i kontakt med Mäklarhuset i Vänersborg när jag köpte en bostadsrätt 2013. Eftersom allt sköttes på bästa sätt anlitade jag därefter samma mäklare (Bo-Göran Kling)vid försäljning av två fastigheter. Han har visat stort engagemang, ingett förtroende och genomfört alla affärerna på ett mycket professionellt sätt. I. Carlsson

Uno D

Engagerat och trevligt. Kan rekommenderas

Jennie E
Skrev om Mäklarhuset Vänersborg

Bra! Tack för 2014, snabbt och enkelt:)

Britt E
Skrev om Mäklarhuset Vänersborg

trevlig personal , lättillgänglig via kontoret eller telefon. anlitades vid husförsäljning.

Sven J
Skrev om Mäklarhuset Vänersborg

Fick mycket bra bemötande, proffsighet och kunnighet samt mycket bra response under hela husaffärer.

Margit L
Skrev om Mäklarhuset Vänersborg

Trevligt bemötande och mycket hjälp med husförsäljningen.

Erik B
Skrev om Mäklarhuset Vänersborg

Det funkade bra, varorna kom i tid denna gång

Anders T

Bo-Göran Kling har varit en fantastiskt engagerad mäklare och han har varit ett bra stöd genom hela försäljningen. Skall ni sälja en bostad i trestad? Tveka inte att ringa Bo-Göran.