Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Skarpnäck Enskededalen Mäklarringen Enskede - Årsta

Mäklarringen Enskede - Årsta

Gamla Tyresövägen 372, 121 34 Enskede — Visa karta

Mäklarringen Enskede-Årsta öppnade sitt Mäklarkontor redan 2006 i det anrika gula huset, Barnvagnsfabriken, i hörnet av Sockenvägen och Gamla Tyresövägen. Enskede-Årsta är en av Stockholms mest populära närförorter. Vi som mäklare är engagerade, kunniga, erfarna och känner till området väl, vi är sedan många år bosatta i området och trivs utmärkt.

Med rätt marknadsföring och engagemang skapar vi de bästa förutsättningarna för både köpare och säljare. Din bostadsförsäljning kostar dig ingenting förrän kontraktet är underskrivet. Så viktigt tycker vi att det är att du blir nöjd.

Går du i säljtankar och bor i bostadsrätt, hus, villa eller radhus? Tveka inte att kontakta oss för ett förutsättningslöst möte.

Läs vad 68 kunder tycker om Mäklarringen Enskede - Årsta

• Johanna R
    Johanna R skrev om Mäklarringen Enskede - Årsta
    Vi är väldigt nöjda med vår mäklare Jessica. Det hela kändes både väldigt proffsigt och personligt. Tack! Läs mer
    2016-03-03 Jessica P svarar Johanna R
    2015-12-10 Jessica P svarar Fredrik A
    Tusen tack! Varma hälsningar till familjen, vi hörs! Mvh Jessica
  • Petter W
    Petter W skrev om Mäklarringen Enskede - Årsta
    Mycket nöjd med mäklaren och köpet! Läs mer
    2015-12-03 Jessica P svarar Petter W
    Hej Petter, roligt att höra! Mvh Jessica
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Mäklarringen Enskede - Årsta
    Jag kan varmt rekommendera Jessica Peters på Mäklarhuset. Hon hjälpte mig med kontraktskrivningen och var en stabil klippa både för säljaren och för mig som köpare. Hon har stenkoll på området och tog inte alls lika mycket betalt som exempelvis Notar gör för kontraktskrivning! Alltid glad och trevlig! Läs mer
    2015-11-03 Jessica P svarar Amanda E
    Tusen tack för förtroendet och lycka till med nya lägenheten! Du menar Mäklarringen :) Med vänlig hälsning Jessica
  • Claes L
    Claes L skrev om Mäklarringen Enskede - Årsta
    Allt sköttes oklanderligt och proffsigt, med ett trevligt bemötande, vi är jättenöjda. Läs mer
    2015-10-19 Jessica P svarar Claes L
    Tusen tack, roligt att höra. Lycka till med nya bostaden. Med vänlig hälsning Jessica
  • Linda L
    Linda L skrev om Mäklarringen Enskede - Årsta
    Jessica Peters hjälpte oss vid försäljningen av vår bostadsrätt och det var ett professionellt och kunnigt bemötande från start till slut. Läs mer
    2015-10-19 Jessica P svarar Linda L
    Hej, tusen tack! Lycka till med allt på nya orten. Med vänlig hälsning Jessica
  • Nathalie F
    Nathalie F skrev om Mäklarringen Enskede - Årsta
    Jessica är trevlig, kunnig, säljande och noggrann. En bättre mäklare kan man inte hitta! Läs mer
    2015-10-08 Jessica P svarar Nathalie F
    Tusen tack för rekommendationen och ett utmärkt samarbete. Varma hälsningar till familjen. Med vänlig hälsning Jessica
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Mäklarringen Enskede - Årsta
    Väl bemött och bra service! Förtroendeingivande och saklig i ärendet. Läs mer
  • Robin J
    Robin J skrev om Mäklarringen Enskede - Årsta
    Strålande från början till slut Läs mer
  • Johan B
    Johan B skrev om Mäklarringen Enskede - Årsta
    Trevlig, professionell, rak och hjärtlig.
    Vi "valde" mellan 4 olika mäklare, och Ann-Marie ingav det där förtroendet som behövs, för att man som säljare ska känna sig trygg. En genomproffsig fasad, där den mänskliga värmen alltid är närvarande. Vi kände direkt att vi skulle vilja möta en sån mäklare om det var vi som var köpare - och därför blev valet enkelt. Och det ångrade vi inte. Läs mer
  • Per J
    Per J skrev om Mäklarringen Enskede - Årsta
    Vi har fått kunnig och trevlig vägledning genom hela vår lägenhetsförsäljning och är nöjda med vårt val av mäklare. Mest nöjda är vi över hennes lyhördhet för våra önskemål och behov. Läs mer
  • Bengt P
    Bengt P skrev om Mäklarringen Enskede - Årsta
    Mäklarringen har hjälpt oss på bästa sätt. Läs mer
  • Beatrice W
    Beatrice W skrev om Mäklarringen Enskede - Årsta
    Trevlig mäklare som är kunnig innom området Läs mer
  • Jan-erik L
    Jan-erik L skrev om Mäklarringen Enskede - Årsta
    Ann-Marie är duktig på sitt yrke. Hon är mycket service inriktad snabb att svara när man har undringar och frågor.
    Om jag går i sälj-/köptankar så kommer jag nog först att höra av mig till henne.
    Jag kan rekommendera Ann-Marie Olson som mäklare!

Jan-Erik Lindström Läs mer
  • Per-Ola C
    Per-Ola C skrev om Mäklarringen Enskede - Årsta
    Mäklare Ann-Marie Ohlsson var lätt att ha att göra med. Hon var objektiv och det kändes som att hon företrädde oss köpare lika mycket som säljaren. Läs mer
  • Burak S
    Burak S skrev om Mäklarringen Enskede - Årsta
    Är alltid tillgänglig på telefon, mejl osv.
    Man får alltid svar på frågor.
    Hjälpsam till slutet, finns alltid där om man har frågor runtomkring själva köpet! Läs mer
  • Therese M
    Therese M skrev om Mäklarringen Enskede - Årsta
    Kan rekommendera mäklaren Jessica Peters. Kändes tryggt att genomföra försäljningen. Jessica gav ett mycket professionellt intryck och var tillgänglig och kunnig i de frågor som uppstod. Läs mer
    2015-08-10 Jessica P svarar Therese M
    Tusen tack Therese för ett toppen samarbete och för rekommendationen. Med vänlig hälsning Jessica
  • Camilla B
    Camilla B skrev om Mäklarringen Enskede - Årsta
    Vi köpte en bostadsrätt som Jessica förmedlade. Hon känns ärlig, är kunnig, trevlig och var alltid lätt att komma i kontakt med. Gav alltid snabbt svar via mail eller telefon när vi hade frågor. Affären var mycket smidig och vi kände oss trygga hela vägen igenom.
    Kan verkligen rekommendera henne! Har tidigare sålt hus via mäklarringen och var även då väldigt nöjda.
    Lägenheten är perfekt!
    Tobias o Camilla Läs mer
    2015-08-10 Jessica P svarar Camilla B
    Hej, roligt att höra. Tusen tack för rekommendationen. All lycka till med nya lägenheten till Tobias! Med vänlig hälsning Jessica
  • Monica H
    Monica H skrev om Mäklarringen Enskede - Årsta
    Jessica är en mycket skicklig mäklare! Litade till fullo på hennes råd och bedömningar. Hon gav också feedback löpande under uppdrage, vilket uppskattdes. Lyckades också få det försäljningspris som vi önskade. Rekommendrar henne varmt! Läs mer
    2015-06-15 Jessica P svarar Monica H
    Tusen tack och för ett strålande samarbete! Varma hälsningar till Henke. Trevlig sommar! Hälsningar Jessica
  • Malin P
    Malin P skrev om Mäklarringen Enskede - Årsta
    Ett proffsigt och tryggt engagemang! Det kändes bra från början till slut. Jessica gjorde ett mycket bra jobb och var mycket engagerad och tillmötesgående i sitt arbetssätt. Läs mer
    2015-05-18 Jessica P svarar Malin P
    Hej Malin, tusen tack för förtroendet och ett utmärkt samarbete. Vi hörs angående kapitalvinstberäkningen. Hälsningar Jessica
  • Birgitta U
    Birgitta U skrev om Mäklarringen Enskede - Årsta
    Jag fick genast förtroende för Jessica. Hade tänkt välja mellan flera mäklare men kände direkt att jag ville att Jessica skulle sälja min lägenhet. Det har jag inte ångrat. Hon höll mig informerad hela tiden och gjorde ett mycket bra jobb. Jag kommer anlita henne igen om jag ska sälja min lägenhet och dessutom rekommendera henne till andra. Läs mer
    2015-05-18 Jessica P svarar Birgitta U
    Tusen tack Birgitta för den rekommendationen. Ser fram emot att höra ifrån er igen. Önskar er en skön sommar! Hälsningar Jessica
  • Bengt B
    Bengt B skrev om Mäklarringen Enskede - Årsta
    Fick ett mycket trevligt bemötande redan första gången vi sågs. Min uppfattning om Jessica är att hon har kunskap och vet vad som förväntas av mig som kund.
    Som kund känner jag mig säker och har inga oklarheter. Läs mer
    2015-05-13 Jessica P svarar Bengt B
    Tusen tack! Lycka till med huset, det kommer bli toppen! Hälsningar Jessica
  • Tomas S
    Tomas S skrev om Mäklarringen Enskede - Årsta
    En duktig och trevlig mäklare som var både flexibel och hjälpsam under försäljningen av min bostad. Lättsam och ärlig. Jag var jättenöjd helt enkelt. Läs mer
  • Mattias W
    Mattias W skrev om Mäklarringen Enskede - Årsta
    Utmärkt mäklare som är flexibel och kundfokuserad. Läs mer
  • Ludmila D
    Ludmila D skrev om Mäklarringen Enskede - Årsta
    Jag skulle verkligen rekommendera Jessica Peters. Hon är duktig i det hon gör och fick alltid ett bra bemötande utav henne. Väldigt hjälpsam, jag kände att jag kunde kontakta henne närsomhelst om jag hade frågor kring försäljningen av min lägenhet. Jag skulle absolut kunna tänka mig att anlita henne igen om jag någon gång ska sälja eller köpa bostad. Läs mer
    2015-01-26 Jessica P svarar Ludmila D
    Tusen tack, vi hörs! Hälsningar Jessica
  • Inga Lill A
    Inga Lill A skrev om Mäklarringen Enskede - Årsta
    Utomordentligt i alla avseenden. Läs mer
    2014-11-14 Jessica P svarar Inga Lill A
    Tusen tack! Hälsningar Jessica
  • Zandra R
    Zandra R skrev om Mäklarringen Enskede - Årsta
    Ann-Marie var från första värderingsmötet - genom hela försäljningsprocessen - till sista pappret var påskrivet och nycklarna överlämnade oerhört förtroendeingivande, alert, trevlig och proffesionell. En mäklare som ansträngde sig det där lilla extra man som säljare uppskattar så mycket. Jag skulle med glädje anlita henne igen! Läs mer
  • Charlotte N
    Charlotte N skrev om Mäklarringen Enskede - Årsta
    Väldigt bra och proffsigt bemötande fick jag av Ann-Marie när jag ville ha hjälp av henne att sälja mitt hus.

Allt var otroligt bra från början till slut och jag kommer absolut att rekommendera henne till alla mina vänner och bekanta som går i säljtankar.

obs. Konstig ruta när jag ska ange betyg under, jag ger henne en 5:a så ni vet. Läs mer
  • Odd S
    Odd S skrev om Mäklarringen Enskede - Årsta
    Jag fick ett professionellt bemötande när jag köpte en lägenhet.

Har bara gott att säga om mina kontakter med företaget och med Ann-Marie Ohlsson. Läs mer
    2014-11-12 Ann-Marie O svarar Odd S
    Tack Odd! Hoppas du kommit i ordning ordentligt i din lägenhet och att du trivs!
    Må väl, mvh Ann-Marie
  • Andres D
    Andres D skrev om Mäklarringen Enskede - Årsta
    Vi fick stort förtroende för Ann-Marie som visade sig vara ett mycket bra val av mäklare. Säljfokuserad utan att vara för pushig, påläst och engagerad hela vägen från första kontakt till kontraktsskrivning. Läs mer
    2014-11-12 Ann-Marie O svarar Andres D
    Hej Andres och tack för det fina omdömet! Det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen och jag hoppas ni nu kommer trivas i er nya lägenhet som inte ligger så långt bort... :-).

• Joneca M
    Joneca M skrev om Mäklarringen Enskede - Årsta
    Jessica är positiv, hjälpsam och alltid redo att göra det lilla extra för att få till en bra försäljning. Jag kan starkt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
    2014-09-02 Jessica P svarar Joneca M
    Hej, tusen tack för rekommendationen. Varma hälsningar till alla i familjen. Ser fram emot att höra från er snart igen. Hälsningar Jessica
  • Karin L
    Karin L skrev om Mäklarringen Enskede - Årsta
    Jag har anlitat Jessica Peters i samband med försäljningen av tidigare bosad, en fastighet (villa) i Enskededalen. Jag har blivit mycket positivt bemött och fått utomordenligt professionell hjälp med försäljningen av bostaden. Läs mer
    2014-09-02 Jessica P svarar Karin L
    Hej Karin, tusen tack för rekommendationen. Vi hörs! Hälsningar Jessica
  • Annika N
    Annika N skrev om Mäklarringen Enskede - Årsta
    Jessica sålde min lägenhet i Bromma på ett mycket professionellt sätt. Hon engagerade sig och man upplevde att hon verkligen ville att vi skulle få det allra bästa. Jessica gav det där "lilla extra" som gjorde att vi fick förtroende för henne. Lugn lyhörd och pålitlig och framför allt positiv för både oss som säljare och de som ville köpa. Jag kommer absolut anlita henne och Mäklaringen nästa gång jag får för mig att sälja. Mäklarringen har varit ett naturligt och lätt val för oss med Jessica i spetsen, tusen tack!! Läs mer
    2014-08-28 Jessica P svarar Annika N
    Tusen tack för rekommendationen. Vi hörs snart igen! Varma hälsningar Jessica
  • Benjamin Q
    Benjamin Q skrev om Mäklarringen Enskede - Årsta
    Supersmidigt, trevligt bemötande, inga problem överhuvudtaget. Läs mer
    2014-08-25 Jessica P svarar Benjamin Q
    Tusen tack Benjamin! Hoppas allt är bra med dig och lägenheten. Hälsningar Jessica
  • Carl Johan H
    Carl Johan H skrev om Mäklarringen Enskede - Årsta
    Drivande och serviceminded både mot säljare och köpare. God kontakt med bra uppdateringar om status e.t.c. Läs mer
    2014-08-19 Jessica P svarar Carl Johan H
    Hej Carl Johan och tack för rekommendationen! Lycka till i nya bostaden. Hälsningar Jessica
  • Bertil D
    Bertil D skrev om Mäklarringen Enskede - Årsta
    Mäklarringen har fungerat bra. Mäklaren har löst sin uppgift. Hon är kunnig, positiv och lyhörd. När försäljningen ett teg gick trögt kom hon med bra lösningar och rekommendationer. Vi är nöjda som kunder och kan rekommendera Ann-Marie till andra säljare. Läs mer
    2014-07-09 Ann-Marie O svarar Bertil D
    Hej!

Tack för rekommendationen! Hoppas ni nu har börjat trivas i det nya huset. Det är ju toppenväder att gå och påta i trädgården nu med detta Medelhavsklimat :-). Tack för denna gång och må väl!

• Saulo L
    Saulo L skrev om Mäklarringen Enskede - Årsta
    Tack vare Jessicas prestation så gick affären väldigt smidigt. Hon var punktlig, tydlig och professionell. Läs mer
    2014-07-07 Jessica P svarar Saulo L
    Tack Saulo, önskar er en solig och skön sommar! Hälsningar Jessica
  • Lena L
    Lena L skrev om Mäklarringen Enskede - Årsta
    Jag är mycket nöjd med hur jag har blivit bemött och det kändes som om Jessica stod på både köpare och säljares "sida". Allt har flutit på bra och hon har varit tydlig och svarat snabbt på de frågor jag haft. Trevligt och professionellt bemötande.

Jag har känt mig trygg under köpprocessen. Läs mer
    2014-07-03 Jessica P svarar Lena L
    Hej Lena, tusen tack! Lycka till med nya boendet. Trevlig sommar med många sköna stunder på terrassen. Hälsningar Jessica
  • Lars T
    Lars T skrev om Mäklarringen Enskede - Årsta
    Hade det funnits en sjätte stjärna, hade Jessica Peters definitivt fått den!
    Hon har gjort ett fantastiskt arbete i samband med försäljning av min mammas radhus. Hon är ambitiös, engagerad, målinriktad och har ett mycket trevligt och okomplicerat sätt. Jessica gör helt enkelt ALLT hon kan - plus lite till(!) - för en lyckad affär och är mån om att både säljare och köpare skall känna sig 100%-igt nöjda. Det är också ovärderligt att hon är lätt att få tag i, svarar oftast direkt i telefon - annars ringer hon upp inom kort.

Jag är alltså mer än nöjd med Jessicas arbetsinsats och kan bara lämna mina varmaste rekommendationer! Läs mer
    2014-07-02 Jessica P svarar Lars T
    Tusen tack för rekommendationen! Det har varit ett nöje att samarbeta med er och roligt att kunna hjälpa till. Önskar er en skön, trevlig och lång sommar! Hälsningar Jessica
  • Karin R
    Karin R skrev om Mäklarringen Enskede - Årsta
    Ann-Marie är kunnig och professionell, vilket ger trygghet för både säljare och köpare, och alltid trevlig. Läs mer
    2014-06-27 Ann-Marie O svarar Karin R
    Hej Karin,

tack för din rekommendation! Hoppas ni får en härlig sommar :-).

• Cecilia D
    Cecilia D skrev om Mäklarringen Enskede - Årsta
    Jag har köpt en lägenhet med hjälp av Ann-Marie Ohlson på Mäklarringen. Jag fick mycket bra hjälp med allt det praktiska och jag är mycket nöjd. Läs mer
    2014-07-02 Ann-Marie O svarar Cecilia D
    Hej Cecilia, tack för ett gott samarbete och fin rekommendation.
    Hoppas du kommer trivas och du är alltid välkommen tillbaka om du skulle komma i flyttankar igen.

Trevlig sommar!

• Tove H
    Tove H skrev om Mäklarringen Enskede - Årsta
    Trevligt, tryggt och proffsigt bemötande hela vägen. Läs mer
    2014-06-19 Ann-Marie O svarar Tove H
    Tack för rekommendationen!
    Hoppas ni kommer trivas (vilket jag verkligen tror att ni kommer göra)!

Trevlig midsommar!
  • Klara G
    Klara G skrev om Mäklarringen Enskede - Årsta
    Trevlig och lättillgänglig. Bra service. Läs mer
    2014-06-19 Ann-Marie O svarar Klara G
    Tack Klara för rekommendationen!
    Hoppas ni får en härlig midsommar och slipper sitta under paraply!
  • Bianca M
    Bianca M skrev om Mäklarringen Enskede - Årsta
    Vi har köpt en fastighet och bemötandet har varit professionellt och flexibelt, med bra service. Läs mer
    2014-06-19 Ann-Marie O svarar Bianca M
    Tack Bianca för rekommendationen!
    Hoppas ni får en skön sommar i trädgården :-).

• Kurt T
    Kurt T skrev om Mäklarringen Enskede - Årsta
    hej Jag er väldig fornöjd .

kan varmt anbefale hon . Läs mer
    2014-05-06 Jessica P svarar Kurt T
    Hej Kurt, Tack för rekommendationen. Hilsen/Hälsningar Jessica
  • Nivin A
    Nivin A skrev om Mäklarringen Enskede - Årsta
    Jessica Peters är lösnings fokuserad, hon jobbar för att både säljare och köpare ska känna sig så nöjda som möjligt. Jessica är även väldigt sak kunnig och juridisk insatt och ser noga till att allt går rätt till. Hon arbetar i högt tempo och håller alltid kunden underrättad. Jag har både köpt och sålt lägenheten med hjälp av Peters och har varit lika nöjd i bägge ärenden. Jessica är även lätt tillgänglig att nås per telefon och mail, och återkommer ofta inom kort de gånger hon inte kunnat svara.

Jessica håller mycket hög kvalité och har hög kompetens. Läs mer
    2014-04-03 Jessica P svarar Nivin A
    Hej Nivin, tusen tack och tack för ett toppen bra samarbete. Vi hörs och syns. Hälsningar Jessica
  • Ann-Marie L
    Ann-Marie L skrev om Mäklarringen Enskede - Årsta
    Proffsigt,kunnigt och lättsam att arbeta med. Snabb handläggning utan komplikationer. Super nöjd och kan gladerligen rekommendera till nya potensiella kunder. Läs mer
    2014-04-02 Jessica P svarar Ann-Marie L
    Tusen tack Ann-Marie, varma hälsningar till Sören och Elton, hoppas benet är återställt.
  • Gunilla F
    Gunilla F skrev om Mäklarringen Enskede - Årsta
    En lyhörd mäklare som vi haft en mycket god kontakt med och som höll i trådarna vid försäljningen på ett alldeles utomordentligt sätt. En mäklare att minnas om vi behöver mäklartjänst i framtiden Läs mer
    2014-04-01 Ann-Marie O svarar Gunilla F
    Hej Gunilla!
    Tack för de fina orden och lycka till med ert fantastiska hus!

• Ludvig O
    Ludvig O skrev om Mäklarringen Enskede - Årsta
    Mycket bra utfört arbete. Kan verkligen rekommenderas. Läs mer
    2014-03-31 Ann-Marie O svarar Ludvig O
    Hej Ludvig,

med gott samarbete nådde vi ett bra resultat tillsammans :-)!
    Hoppas ni kommit i ordning i det nya huset och att ni trivs.
    Tack för rekommendationen!

• Kjell E
    Kjell E skrev om Mäklarringen Enskede - Årsta
    Det var service från första början till slutet på lägenhetsaffären samt ett professionellt agerande, då visningen ägde rum var vi bortresta så Ann-Marie ordnade så att vi fick en extra visning och även under budgivningen så agerade hon förtroende fullt. Läs mer
    2014-03-31 Ann-Marie O svarar Kjell E
    Hej Kjell,

tusen tack för dina fina ord. Det gick mycket smidigt då vi hade ett gott samarbete hela vägen. Hoppas renoveringarna gått bra och att trivs i er lägenhet :-)!

Bästa mäklarna i Stockholm:

Felix W Felix W tycker:
“Kan inte göra annat än att rek...” Läs mer

Kung Agnes Väg 11, 19128, SOLLENTUNA