Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Bandhagen Mäklarringen Farsta - Bandhagen

Mäklarringen Farsta - Bandhagen

Björksundsslingan 1, 124 31 Bandhagen — Visa karta

Mäklarringen Farsta–Bandhagen rätar ut frågetecknen kring bostadsfrågorna

Funderar du på att köpa hus eller kanske en lägenhet? Ofta dyker det upp bostadsfrågor som det kan kännas tryggt att bolla med ett proffs. Våra mäklare på Mäklarringen Farsta–Bandhagen hjälper dig gärna att räta ut frågetecknen!

Vi på Mäklarringen Farsta–Bandhagen kan hus och besiktningsprotokoll, vi bedömer en förenings ekonomi eller ger råd om rimligt värde för den bostad du är intresserad av.

Ska du sälja din bostad?
Även här dyker det upp frågor.
Renovera eller inte?
Lönar det sig att styla bostaden?
Är det någon idé att göra i ordning trädgården?
Hur stor blir skatten?

Vi hjälper dig hela vägen till största möjliga vinst!

Vi mäklar med engagemang, kompetens och järnvilja

Vi har goda kontakter med hantverkare, banker, jurister, flyttfirmor, städbolag, stylister, trädgårdsexperter och alla aktörer som kan behövas för en så smidig och trygg affär som möjligt. Vi är ett oberoende kontor inom Mäklarringen utan kopplingar till banker och försäkringsbolag, vilket gör att du kan vara säker på att vi alltid har ditt bästa för ögonen.

Vad är viktigt för dig i valet av mäklare? Om trygghet, engagemang och kompetens tillsammans med en järnvilja att alltid nå absolut bästa möjliga resultat är betydelsefullt för dig – då ska du välja oss som din mäklare!

Vill du veta mer om vad vi kan göra för just dig är du varmt välkommen att kontakta oss!
Du når oss på telefon 08-727 59 40.

Läs vad 261 kunder tycker om Mäklarringen Farsta - Bandhagen

• Marika T skrev om Michel Citgez en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Jättetrevlig och kunnig mäklare. Vi köpte en 3a i Bandhagen. Läs mer
    2018-11-06 Michel C svarar Marika T
    Tack för din fina rekommendation.
  • Riina T skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Vi har fått vänligt bemötande vid lägenhetsköp. Marcus är kunnig på sitt område och ger en tydlig, professionell och trygg upplevelse för sina kunder genom hela processen. Tack! Riina Turunen och Christer Lidén Läs mer
    2018-10-31 Marcus K svarar Riina T
    Tack för den fina rekommendationen och stort grattis till er nya fina lägenhet!
  • peter l skrev om Michel Citgez en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Min fars lägenhet har länge varit objekt för försäljning. Ambitionen var att få iväg lägenheten redan ifjol men ej fått den såld än pga icke seriösa eljest kompetenta mäklare. Men sen träffa jag på Mäklaren Michel och spontana intrycket var god. Den allt igenom stick i stäv de mäklare man stött på visade prov på en skicklig kompetent och påläst mäklare. Rekommenderas varmt alls dar i veckan och om året. //// Peter Lahdo. Läs mer
    2018-10-31 Michel C svarar peter l
    Tack för din fina rekommendation.
    peter l gillar detta
  • Anders K skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Sålde lägenhet i Högdalen och efter lite strul med byte av mäklare inom kontoret löpte ddet på helt OK Läs mer
    2018-10-01 Marcus K svarar Anders K
    Tack för din rekommendation. Ja det blev ju ett byte av mäklare inom kontoret då er första mäklare slutat helt inom branschen. Men det var roligt att jag fick chansen att vända detta till ett slutpris över förväntan:)
  • Frida L skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Köpte en två. Jag är väldigt nöjd med hans bemötande och hans sätt att göra en snabb affär även fast det var en fredagkväll. Läs mer
    2018-09-29 Marcus K svarar Frida L
    Tack för din rekommendation och stort grattis till 2.an:)
  • Kjell E skrev om Michel Citgez en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Jag har sålt en 1:a som var min fars ,och kontaktade ett par mäklare men fastnade för Michel, han pratade inte för mycket (säljare) utan mycket trovärdigt,som sen visade sig vara
    mycket kompetent mäklare, trevlig och verkligen arbetar för kunden,och informerar om allt under resan gång.
    Jag rekommenderar honom utan tvekan,anlitar ni honom blir ni inte missnöjda.
    Med vänlig hälsning, Kjelle Läs mer
    2018-09-24 Michel C svarar Kjell E
    Tack för ditt förtroende och din rekommendation.
  • Ulla J skrev om Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Hon fick ett uppdrag några veckor efter en budgivning som jag var med i och frågade om jag hittat ngt. Det hade jag inte, så hon visade mig en lgh som jag sedermera köpte. Jag är jättenöjd, flyttar in i mitten av september ska bli så kul. Läs mer
    2018-08-02 Susanne K svarar Ulla J
    Tack för din fina rekommendation. Hoppas att du ska trivas i din fina lgh med fantastisk utsikt!
  • Helena B skrev om Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Lätt att ha att göra med. Vi blev nöjda. Läs mer
    2018-08-01 Susanne K svarar Helena B
    Tack för er fina rekommendation!
  • Sara G skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Superproffsigt, ärligt bemötande Läs mer
    2018-06-24 Marcus K svarar Sara G
    Tack för din reco och grattis till er nya fina bostad:)
  • Emil A
    Emil A skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Vi har köpt och sålt vår 3:a i Bandhagen med Marcus. Han är en säljare ut i fingerspetsarna. Anlitar man honom så blir det garanterad en försäljning även i en något sämre marknad än innan.

Försäljningspriset blev ungefär vad värderingssidor förutspådde, vilket är helt ok för oss eftersom vi köpte ett nytt objekt ett par dagar efter vår försäljning.

Jag skulle inte tveka att anlita Marcus igen. Om man som säljare har en klar målbild för sin försäljning så är Marcus tveklöst rätt samarbetspartner.

Ett plus i marknadsföringen är kontorets stora spekulantregister. Läs mer
    2018-06-21 Marcus K svarar Emil A
    Tack för din rekommendation och roligt att det blev en lyckad försäljning till slut trots tuff marknad! Hoppas det går bra med ert husköp:)
  • Elias M skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    + Tät och personlig kontakt
    + Mycket god kännedom om lokala bostadsrättsföreningen

--> Rekommenderar starkt Läs mer
    2018-06-20 Marcus K svarar Elias M
    Tack för den fina rekommendationen och grattis till er nya fina bostad:) Trevlig sommar☀️
  • Magnus P skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Sjösavägen 17, bra bemötande, kämpade på trots tuff marknad! Läs mer
    2018-06-18 Marcus K svarar Magnus P
    Tack för din rekommendation:) Hoppas du får en fin sommar!
  • Evi Saga M skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Marcus är mycket effektiv och duktig på att planera alla moment som ett lägenhetsköp innebär. Det går undan verkligen! Läs mer
    2018-06-12 Marcus K svarar Evi Saga M
    Tack det var roligt att få höra! Grattis igen till er nya fina lägenhet:)
  • kerstin b skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Toppen bemötande, tydlig information om processen. Marcus överträffade mina förväntningar. Jag kände mig med i försäljningen och fick rapport inför varje nytt steg. Jag är mer än nöjd. Kan absolut rekommendera Marcus till alla. Läs mer
    2018-05-18 Marcus K svarar kerstin b
    Tack för din rekommendation! Det har varit roligt att få hjälpa er och er mycket trevliga mamma med försäljningen:)
  • Astrid O skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Vi köpte en bostadsrätt till vår dotter i Högdalen genom Marcus. Vi fick stort förtroende för honom då han var trevlig, lugn, noggrann och hela tiden höll han oss uppdaterade. Hans tillgänglighet och snabba återkoppling var ett stort plus.
    Jag kan varmt rekommendera Marcus och den dag vi säljer lägenheten igen kommer vi säkerligen vända oss till honom. Läs mer
    2018-05-11 Marcus K svarar Astrid O
    Tack för rekommendationen! Roligt att höra att ni är nöjda med ert köp och processen som varit. Hoppas er dotter ska bo och trivas några år framöver:)
  • Angelica O skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Har köpt bostadsrätt i Högdalen. Marcus var väldigt trevlig och hjälpsam från första mötet och har därefter gett mig och min familj bra service. Detta var mitt första bostadsrättsköp så hade inga större förväntningar, men fick ett bra första erfarenhet tack vare Marcus. Läs mer
    2018-05-08 Marcus K svarar Angelica O
    Tack snälla för de fina orden:) och stort grattis till din nya fina lägenhet!
  • Ana P skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Jag har sålt en etta på 47 kvm i Högdalen.
    Jag blev bemött på ett bra sätt. Professionellt. Tydligt. Sakkunnigt. Engagerat. Jag köpte min sålda bostad tidigare av samma mäklare.
    Jag hade inga specifika förväntningar. Affären sköttes smidigt.
    Jag har en bra upplevelse av hela försäljningsprocessen och är glad att mäklaren var drivande utan att pusha för mkt. I mitt fall behövde jag det för att inte backa ur processen. Läs mer
    2018-05-07 Marcus K svarar Ana P
    Tack för den fina rekommendationen och roligt att du är nöjd med din försäljning. Det har varit roligt att få hjälpa dig med din försäljning. Jag hjälper dig gärna även med frågor som kan komma nu när du är ute och letar ny bostad.
  • Jörgen O
    Jörgen O skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Bemötandet var helt igenom professionellt. Informationen vid mötet lämnade ingenting övrigt att önska.
    Mötet gällde köp av en lgh i Högdalen. Läs mer
    2018-05-07 Marcus K svarar Jörgen O
    Tack för din rekommendation! Hoppas er dotter ska tycka om sin nya fina lägenhet:)
  • Tezel R skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Marcus han bra forseljare tenksam Läs mer
    2018-04-23 Marcus K svarar Tezel R
    Tack för din rekemmendation! Vi ses snart på tillträdet:)
  • Xagan B
    Xagan B skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Vi sålde ett radhus i Alby, Botkyrka. Det som vi gillade om Marcus om försäljning var hans tillgänglighet, strategier, tydlighet och ärlighet och bemötande..

Han gav oss en bild av marknaden i framtiden, bankernas räntor och förändrade vilkor som var avgörande för att ägna en strategi om försäljningen. Han var tillgängligt när vi hade frågor och funderingar även efter äfären..Han är en bra representant och bra ambassadörer för företaget som ger en känsla av tryghet till kunderna...

Tack Marcus! Läs mer
    2018-05-07 Marcus K svarar Xagan B
    Tack för er fina rekommendation! Hoppas vi kan ses om jag kommer till London någon gång framöver.
  • Panagiota T skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Markus var väldigt artig och vänlig! Rekommenderas! Läs mer
    2018-04-23 Marcus K svarar Panagiota T
    Tack för din rekommendation och grattis till ert nya fina hus:)
  • Mathias M
    Mathias M skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Jag tycker han e väldigt kunnig och ger ett proffsigt intryck. Han är snäll och tillmötesgående. Bra service. Det enda minuset e att han kan va lite väl på, samt så känns han stressad o lite förvirrad. Läs mer
    2018-04-20 Marcus K svarar Mathias M
    Hej, tack för din rekommendation och stort grattis till er nya fina bostad:)
  • Jessica H skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Marcus skötte min försäljning bra på alla punkter från värdering till kontraktskrivning. Läs mer
    2018-04-03 Marcus K svarar Jessica H
    Tack för din rekommendation! Hoppas du ska trivas bra i din nya bostad.
  • Esbjörn J skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Marcus ansträngde sig verkligen för att vi skulle få ett så bra bud som möjligt. trots att marknaden dalade lyckades Marcus få fram ett bud som vi kände oss nöjda med. Läs mer
    2018-04-03 Marcus K svarar Esbjörn J
    Tack för den fina rekommendationen! Det har varit mycket roligt att få hjälpa er i er försäljning och skönt att det gick så bra för er även i en vikande marknad.
  • Catharina J skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Har sålt en lägenhet, fick ett bra bemötande från vår mäklare som sålde efter de förväntningar som vi hade. Läs mer
    2018-03-31 Marcus K svarar Catharina J
    Tack, det har varit roligt att hjälpa er med er försäljning!
  • Yusra B skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Vi sålde och köpte lägenheterna samtidigt. Hela processen gick som blixten.

Marcus är en professionell och kompetenta duktigt mäklare.
    Han ar också lösningsorienterad, man kommer långt med det. Läs mer
    2018-03-31 Marcus K svarar Yusra B
    Tacl för din rekommendation! Roligt när allt går att pussla ihop så det blir bra för alla parter.
  • Gleb H skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Mycket bra service från början till färdig försäljning. Läs mer
    2018-03-29 Marcus K svarar Gleb H
    Tack för rekommendationen. Det har varit roligt att få göra din försäljning!
  • Jonny L skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Snabbt och smidigt. Fick det vi ville ha trots att köparens marknad råder. Helt klart nöjd. Läs mer
    2018-03-29 Marcus K svarar Jonny L
    Tack för rekommendationen! Hoppas ni ska trivas bra i ert nya hus:)
  • Daniel K skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Super trevligt bemötande av Markus och är lätt tillgängliga när man behöver nå honom.
    Mvh Daniel och Jessica Läs mer
    2018-03-29 Marcus K svarar Daniel K
    Tack för er rekommendation! Det skulle vara roligt att se den ”lilla pärlan” när ni renoverat den:)
  • Åsa J skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Marcus Klass har hjälpt oss att sälja vårt radhus. Marcus har skött försäljningen mycket proffsigt och med stort engagemang. Marcus har ett mycket trevligt bemötande. Jag lämnar Marcus mina allra bästa rekommendationer. Läs mer
    2018-03-29 Marcus K svarar Åsa J
    Tack för de fina orden:) Det har varit roligt att få hjälpa er med er försäljningen.
  • Shalaw R
    Shalaw R skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Marcus är mycke noggran och seriös mäklare han skötte försäljning av min bostad. Jag är jätre nöjd :)

Shalaw Läs mer
    2018-03-29 Marcus K svarar Shalaw R
    Tack för rekommendationen! Skönt att allt ordnat sig för dig, hoppas du ska trivas i din nya bostad:)
  • Benjamin I skrev om Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Inget att anmärka. Har tyckt att allting gått korrekt till. Läs mer
    2018-04-19 Mäklarringen Farsta - Bandhagen svarar Benjamin I
    Tack Benjamin! Roligt att höra att du trivs!
  • Dmitri K skrev om Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Jag har köpt bostadsrätt. Mäklare gjorde en trevlig visning, fick svar på alla frågor, allt gick snabbt och enkelt. Läs mer
    Susanne K gillar detta
  • Axel A skrev om Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Helt OK. Mycket bra. Min nästa mäklare. Läs mer
    2018-03-13 Mäklarringen Farsta - Bandhagen svarar Axel A
    Tack Axel, hoppas att ni ska trivas. :)
  • Ewa K skrev om Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Trevligt, bra, sakligt bemötande. Inte påträngande utan bra distans.
    Hjälpte snabbt till med svar på frågor.
    Trevligt med blommor som jag fick. Läs mer
    2018-03-13 Mäklarringen Farsta - Bandhagen svarar Ewa K
    Tack Ewa, jag hoppas att du trivs i din fina lägenhet!
  • Oscar L skrev om Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Mycket bra erfarenhet överlag, flexibel och fokuserad på att få till en så bra lösning som möjligt. Läs mer
    2018-02-12 Susanne K svarar Oscar L
    Tack Oscar, för din fina rekommendation!
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Mycket bra. Hon bryr sig både om köpare och säljare! Högsta betyg :) :) :) :) :) :) av 5 möjliga! Läs mer
    2018-02-12 Susanne K svarar Mikael E
    Tack Mickael, din rekommendation gör mig extra glad!
  • Tomas J skrev om Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Mycket trevligt och professionellt bemötande under hela försäljningstiden. Bra presentation på nätet och i broschyren.
    Slutpriset klart högre än förväntat. Rekommenderar gärna Mäklarringen till bekanta som ska sälja sin bostad. Läs mer
    2017-12-25 Marcus K svarar Tomas J
    Hej Tomas, tack för den fina rekommendationen! Jag önskar er ett Gott Nytt År!
  • Lars L skrev om Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Jag fick den hjälp jag ville ha på ett proffesionellt vis. Vi låg hela tiden i fas med överenskommen tidplan. Om jag skulle behöva mäklarhjälp igen kommerjag om möjligt att anlita samma mäklare. Läs mer
    2017-12-22 Marcus K svarar Lars L
    Roligt att höra att du är nöjd med din försäljning. Jag kommer absolut kunna hjälpa dig igen nästa gång när så behövs.
  • Tobias L skrev om Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Professional, keeping me updated all time, friendly Läs mer
    2017-12-13 Mäklarringen Farsta - Bandhagen svarar Tobias L
    Roligt Tobias, hoppas att du trivs! God jul!
  • Reza S skrev om Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Jag upplevde henne som saklig, professionell, tillgänglig när jag behövde nå henne, kunnig inom sitt område och positivt envis i sitt åtagande. Läs mer
    2017-12-01 Susanne K svarar Reza S
    Tack Reza för din fina rekommendation!!
  • Maria N skrev om Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Snabb, proffsig och väldigt trevlig! Läs mer
    2017-12-13 Mäklarringen Farsta - Bandhagen svarar Maria N
    Tack Maria! Hoppas att ni trivs!
  • Barry L skrev om Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Mycket bra och väldigt hjälpsam! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2017-10-30 Mäklarringen Farsta - Bandhagen svarar Barry L
    Tack Barry! Lycka till med renoveringen!
  • May P skrev om Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Proffsig o mycket trevlig mäklare.rekomenderas
    Guldstjärnor. Läs mer
    2017-10-30 Mäklarringen Farsta - Bandhagen svarar May P
    Tack så mycket May, jag hoppas verkligen att du kommer att trivas! :)
  • Tony L skrev om Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Kundmedveten, trygg och engagerad. Vi är jättenöjda!!
    Tony Levis Läs mer
    2017-10-30 Mäklarringen Farsta - Bandhagen svarar Tony L
    Tack så mycket Tony! Allt gott!
  • Charlott Q skrev om Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Positiv och enkel att ha att göra med. Läs mer
    2017-10-30 Mäklarringen Farsta - Bandhagen svarar Charlott Q
    Tack Charlott! Det var trevligt att ha dig som kund, samarbetsvillig och lättsam. :)
  • Bennet B skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    En suverän och klanderfri försäljning. Mycket trevligt och tillmötesgående bemötande. Rekommenderas!!!! Läs mer
    2017-09-15 Marcus K svarar Bennet B
    Hej Bennet, Tack för din rekommendation! kul att höra att du hade en fin upplevelse av affären.
  • Björn W skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Marcus var tydlig och pedagogisk under hela budgivningsprocessen. När vi vunnit budgivningen och skulle skriva kontrakt gick han igenom och förklarade alla dokument på ett tydligt och konkret sätt. I den perioden som är nu innan vi slutför vårt köp av bostadsrätten har Marcus varit väldigt pedagogisk och tillmötesgående under hela processen.

Vi kan varmt rekommendera Marcus som mäklare! Läs mer
    2017-09-15 Marcus K svarar Björn W
    Hej Björn, tack för den fina rekommendationen! Roligt att det blev ni som fick den fina lägenheten:)
  • Maria S skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Snabb försäljning med kvalitet Läs mer
    2017-09-14 Marcus K svarar Maria S
    Hej Maria, tack för din rekommendation! Hoppas ni ska trivas bra i ert nya ni flyttade till:)
  • Lena E skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
    2017-09-13 Marcus K svarar Lena E
    Hej Lena, tack för din rekommendation!
Marcus Klass
Michel Citgez