Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Bandhagen Mäklarringen Farsta - Bandhagen

Mäklarringen Farsta - Bandhagen

Björksundsslingan 1, 124 31 Bandhagen — Visa karta

Mäklarringen Farsta–Bandhagen rätar ut frågetecknen kring bostadsfrågorna

Funderar du på att köpa hus eller kanske en lägenhet? Ofta dyker det upp bostadsfrågor som det kan kännas tryggt att bolla med ett proffs. Våra mäklare på Mäklarringen Farsta–Bandhagen hjälper dig gärna att räta ut frågetecknen!

Vi på Mäklarringen Farsta–Bandhagen kan hus och besiktningsprotokoll, vi bedömer en förenings ekonomi eller ger råd om rimligt värde för den bostad du är intresserad av.

Ska du sälja din bostad?
Även här dyker det upp frågor.
Renovera eller inte?
Lönar det sig att styla bostaden?
Är det någon idé att göra i ordning trädgården?
Hur stor blir skatten?

Vi hjälper dig hela vägen till största möjliga vinst!

Vi mäklar med engagemang, kompetens och järnvilja

Vi har goda kontakter med hantverkare, banker, jurister, flyttfirmor, städbolag, stylister, trädgårdsexperter och alla aktörer som kan behövas för en så smidig och trygg affär som möjligt. Vi är ett oberoende kontor inom Mäklarringen utan kopplingar till banker och försäkringsbolag, vilket gör att du kan vara säker på att vi alltid har ditt bästa för ögonen.

Vad är viktigt för dig i valet av mäklare? Om trygghet, engagemang och kompetens tillsammans med en järnvilja att alltid nå absolut bästa möjliga resultat är betydelsefullt för dig – då ska du välja oss som din mäklare!

Vill du veta mer om vad vi kan göra för just dig är du varmt välkommen att kontakta oss!
Du når oss på telefon 08-727 59 40.

Läs vad 332 kunder tycker om Mäklarringen Farsta - Bandhagen

• Alexander P
    Alexander P skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Jag sålde min 3a och tyckte susanne var väldigt bra! Läs mer
    2018-05-25 Susanne K svarar Alexander P
    Tack för den jättefina rekommendationen! Tack för ditt lungna och fina sätt trots en något trög marknad. Önskar er allt gott i er nya bostad!
  • Erik E
    Erik E skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Jag är en förstagångsköpare och jag känner mig nöjd. Vicky är trevlig och informativ. Hon känns ärlig och är inte "mäklarsnoffsig". Minus för att Vicky inte hörde av sig när handpenningen hade landat på hennes konto.. Läs mer
    2018-05-25 Vicky S svarar Erik E
    Hej Erik! Vad märkligt med återkopplingen för handpenningen, i mitt system står det att sms har gått iväg. Jag ber om ursäkt om så inte är fallet i er telefon. Jag hoppas verkligen att ni ska trivas i lägenheten! :)
  • kerstin b
    kerstin b skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Toppen bemötande, tydlig information om processen. Marcus överträffade mina förväntningar. Jag kände mig med i försäljningen och fick rapport inför varje nytt steg. Jag är mer än nöjd. Kan absolut rekommendera Marcus till alla. Läs mer
    2018-05-18 Marcus K svarar kerstin b
    Tack för din rekommendation! Det har varit roligt att få hjälpa er och er mycket trevliga mamma med försäljningen:)
  • Astrid O
    Astrid O skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Vi köpte en bostadsrätt till vår dotter i Högdalen genom Marcus. Vi fick stort förtroende för honom då han var trevlig, lugn, noggrann och hela tiden höll han oss uppdaterade. Hans tillgänglighet och snabba återkoppling var ett stort plus.
    Jag kan varmt rekommendera Marcus och den dag vi säljer lägenheten igen kommer vi säkerligen vända oss till honom. Läs mer
    2018-05-11 Marcus K svarar Astrid O
    Tack för rekommendationen! Roligt att höra att ni är nöjda med ert köp och processen som varit. Hoppas er dotter ska bo och trivas några år framöver:)
  • Angelica O
    Angelica O skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Har köpt bostadsrätt i Högdalen. Marcus var väldigt trevlig och hjälpsam från första mötet och har därefter gett mig och min familj bra service. Detta var mitt första bostadsrättsköp så hade inga större förväntningar, men fick ett bra första erfarenhet tack vare Marcus. Läs mer
    2018-05-08 Marcus K svarar Angelica O
    Tack snälla för de fina orden:) och stort grattis till din nya fina lägenhet!
  • Ana P
    Ana P skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Jag har sålt en etta på 47 kvm i Högdalen.
    Jag blev bemött på ett bra sätt. Professionellt. Tydligt. Sakkunnigt. Engagerat. Jag köpte min sålda bostad tidigare av samma mäklare.
    Jag hade inga specifika förväntningar. Affären sköttes smidigt.
    Jag har en bra upplevelse av hela försäljningsprocessen och är glad att mäklaren var drivande utan att pusha för mkt. I mitt fall behövde jag det för att inte backa ur processen. Läs mer
    2018-05-07 Marcus K svarar Ana P
    Tack för den fina rekommendationen och roligt att du är nöjd med din försäljning. Det har varit roligt att få hjälpa dig med din försäljning. Jag hjälper dig gärna även med frågor som kan komma nu när du är ute och letar ny bostad.
  • Jörgen O
    Jörgen O skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Bemötandet var helt igenom professionellt. Informationen vid mötet lämnade ingenting övrigt att önska.
    Mötet gällde köp av en lgh i Högdalen. Läs mer
    2018-05-07 Marcus K svarar Jörgen O
    Tack för din rekommendation! Hoppas er dotter ska tycka om sin nya fina lägenhet:)
  • Britt-Inger Elisabet J
    Britt-Inger Elisabet J skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar på alla sätt. Trevlig, noggrann och lät mig påverka försäljningen i lagom omfattning. Har sålt och köpt flera hus och lägenheter tidigare och anser att Susanne Kylander är mycket duktig. Rekommenderas! Läs mer
    2018-05-04 Susanne K svarar Britt-Inger Elisabet J
    Tack för din fina rekommendation. Extra roligt att sälja ditt smakfulla och välskötta radhus!
  • Peter F
    Peter F skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Susanne var ansvarig för försäljningen av radhuset vi köpte och för försäljningen av vår lägenhet. Såväl vårt köp som försäljning fungerade mycket bra och överträffade våra förväntningar. Susanne är en mycket kompetent och kunnig mäklare som sätter objektet i fokus. Kan endast ge våra allra bästa rekommendationer. Läs mer
    2018-04-27 Susanne K svarar Peter F
    Tack för er fina rekommendation, ett rent nöje att ha er som kunder! Ni homestagade er lägenhet själva med ett superbra resultat!
  • Emma E
    Emma E skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Jag köpte en lägenhet med hjälp av Vicky och är mycket nöjd med hela processen. Läs mer
    2018-04-25 Vicky S svarar Emma E
    Kul att du är nöjd, hoppas att flytten har gått bra!
  • Tezel R
    Tezel R skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Marcus han bra forseljare tenksam Läs mer
    2018-04-23 Marcus K svarar Tezel R
    Tack för din rekemmendation! Vi ses snart på tillträdet:)
  • Xagan B
    Xagan B skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Vi sålde ett radhus i Alby, Botkyrka. Det som vi gillade om Marcus om försäljning var hans tillgänglighet, strategier, tydlighet och ärlighet och bemötande..

Han gav oss en bild av marknaden i framtiden, bankernas räntor och förändrade vilkor som var avgörande för att ägna en strategi om försäljningen. Han var tillgängligt när vi hade frågor och funderingar även efter äfären..Han är en bra representant och bra ambassadörer för företaget som ger en känsla av tryghet till kunderna...

Tack Marcus! Läs mer
    2018-05-07 Marcus K svarar Xagan B
    Tack för er fina rekommendation! Hoppas vi kan ses om jag kommer till London någon gång framöver.
  • Panagiota T
    Panagiota T skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Markus var väldigt artig och vänlig! Rekommenderas! Läs mer
    2018-04-23 Marcus K svarar Panagiota T
    Tack för din rekommendation och grattis till ert nya fina hus:)
  • Mathias M
    Mathias M skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Jag tycker han e väldigt kunnig och ger ett proffsigt intryck. Han är snäll och tillmötesgående. Bra service. Det enda minuset e att han kan va lite väl på, samt så känns han stressad o lite förvirrad. Läs mer
    2018-04-20 Marcus K svarar Mathias M
    Hej, tack för din rekommendation och stort grattis till er nya fina bostad:)
  • Jessica H
    Jessica H skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Marcus skötte min försäljning bra på alla punkter från värdering till kontraktskrivning. Läs mer
    2018-04-03 Marcus K svarar Jessica H
    Tack för din rekommendation! Hoppas du ska trivas bra i din nya bostad.
  • Esbjörn J
    Esbjörn J skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Marcus ansträngde sig verkligen för att vi skulle få ett så bra bud som möjligt. trots att marknaden dalade lyckades Marcus få fram ett bud som vi kände oss nöjda med. Läs mer
    2018-04-03 Marcus K svarar Esbjörn J
    Tack för den fina rekommendationen! Det har varit mycket roligt att få hjälpa er i er försäljning och skönt att det gick så bra för er även i en vikande marknad.
  • Catharina J
    Catharina J skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Har sålt en lägenhet, fick ett bra bemötande från vår mäklare som sålde efter de förväntningar som vi hade. Läs mer
    2018-03-31 Marcus K svarar Catharina J
    Tack, det har varit roligt att hjälpa er med er försäljning!
  • Yusra B
    Yusra B skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Vi sålde och köpte lägenheterna samtidigt. Hela processen gick som blixten.

Marcus är en professionell och kompetenta duktigt mäklare.
    Han ar också lösningsorienterad, man kommer långt med det. Läs mer
    2018-03-31 Marcus K svarar Yusra B
    Tacl för din rekommendation! Roligt när allt går att pussla ihop så det blir bra för alla parter.
  • Gleb H
    Gleb H skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Mycket bra service från början till färdig försäljning. Läs mer
    2018-03-29 Marcus K svarar Gleb H
    Tack för rekommendationen. Det har varit roligt att få göra din försäljning!
  • Jonny L
    Jonny L skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Snabbt och smidigt. Fick det vi ville ha trots att köparens marknad råder. Helt klart nöjd. Läs mer
    2018-03-29 Marcus K svarar Jonny L
    Tack för rekommendationen! Hoppas ni ska trivas bra i ert nya hus:)
  • Daniel K
    Daniel K skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Super trevligt bemötande av Markus och är lätt tillgängliga när man behöver nå honom.
    Mvh Daniel och Jessica Läs mer
    2018-03-29 Marcus K svarar Daniel K
    Tack för er rekommendation! Det skulle vara roligt att se den ”lilla pärlan” när ni renoverat den:)
  • Åsa J
    Åsa J skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Marcus Klass har hjälpt oss att sälja vårt radhus. Marcus har skött försäljningen mycket proffsigt och med stort engagemang. Marcus har ett mycket trevligt bemötande. Jag lämnar Marcus mina allra bästa rekommendationer. Läs mer
    2018-03-29 Marcus K svarar Åsa J
    Tack för de fina orden:) Det har varit roligt att få hjälpa er med er försäljningen.
  • Shalaw R
    Shalaw R skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Marcus är mycke noggran och seriös mäklare han skötte försäljning av min bostad. Jag är jätre nöjd :)

Shalaw Läs mer
    2018-03-29 Marcus K svarar Shalaw R
    Tack för rekommendationen! Skönt att allt ordnat sig för dig, hoppas du ska trivas i din nya bostad:)
  • Benjamin I
    Benjamin I skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Inget att anmärka. Har tyckt att allting gått korrekt till. Läs mer
    2018-04-19 Vicky S svarar Benjamin I
    Tack Benjamin! Roligt att höra att du trivs!
  • David H
    David H skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Medans jag var och tittade på lägenheten var Susanne jätte hjälpsam och hjälpte till med vad jag borde kolla efter och gick igenom allting i detalj. Det har inte varit några konstigheter från början till slut. Läs mer
    2018-05-04 Susanne K svarar David H
    Tack för din utmärkta rekommendation!
  • Dmitri K
    Dmitri K skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Jag har köpt bostadsrätt. Mäklare gjorde en trevlig visning, fick svar på alla frågor, allt gick snabbt och enkelt. Läs mer
    Susanne K gillar detta
  • Tommy M
    Tommy M skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Sålt bostad blev mycket bra bemött av Susanne samt att hon har gjort ett mycket bra jobb Läs mer
    2018-03-17 Susanne K svarar Tommy M
    Tack! Tommy för din fina rekommendation!
  • Axel A
    Axel A skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Helt OK. Mycket bra. Min nästa mäklare. Läs mer
    2018-03-13 Vicky S svarar Axel A
    Tack Axel, hoppas att ni ska trivas. :)
  • Ewa K
    Ewa K skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Trevligt, bra, sakligt bemötande. Inte påträngande utan bra distans.
    Hjälpte snabbt till med svar på frågor.
    Trevligt med blommor som jag fick. Läs mer
    2018-03-13 Vicky S svarar Ewa K
    Tack Ewa, jag hoppas att du trivs i din fina lägenhet!
  • Ewa Meldrum M
    Ewa Meldrum M skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Jag är väldigt nöjd med hur Susanne Kylander tog sig an uppgiften att sälja min lägenhet! Hon är och har varit väldigt lyhörd under processen vilket gjorde att jag kände mig trygg. Jag kände hela tiden att hon på ett ärligt sätt ville att det skulle bli så bra som möjligt för mig! Jag kan varmt rekommendera henne att ta hand om framtida kunder! Läs mer
    2018-02-22 Susanne K svarar Ewa Meldrum M
    Tack Eva för din fina rekommendation! Du har med ditt konstnärliga öga, homestagat själv.
    Det blev jättefint!
  • Oscar L
    Oscar L skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Mycket bra erfarenhet överlag, flexibel och fokuserad på att få till en så bra lösning som möjligt. Läs mer
    2018-02-12 Susanne K svarar Oscar L
    Tack Oscar, för din fina rekommendation!
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Mycket bra. Hon bryr sig både om köpare och säljare! Högsta betyg :) :) :) :) :) :) av 5 möjliga! Läs mer
    2018-02-12 Susanne K svarar Mikael E
    Tack Mickael, din rekommendation gör mig extra glad!
  • Jan T
    Jan T skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Susanne har gjort ett professionellt och på alla sett ett utmärkt jobb med försäljningen av vår bostadsrätt. Jag kan varmt rekommendera Susannes mäklartjänster. Läs mer
    2018-01-25 Susanne K svarar Jan T
    Tack Jan och Elisabet för den fina rekommendationen. Extra roligt med denna fantastiska etagelägenhet!
  • Christoffer Söderstjerna S
    Christoffer Söderstjerna S skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Jag har haft löpande kontakt med Susanne som köpare och är genomgående väldigt nöjd. Både personligt bemötande, proffsighet och kontakt har fungerat kanon. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-01-25 Susanne K svarar Christoffer Söderstjerna S
    Tack Christoffer för den fina rekommendationen!
  • Tomas J
    Tomas J skrev om Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Mycket trevligt och professionellt bemötande under hela försäljningstiden. Bra presentation på nätet och i broschyren.
    Slutpriset klart högre än förväntat. Rekommenderar gärna Mäklarringen till bekanta som ska sälja sin bostad. Läs mer
    2017-12-25 Marcus K svarar Tomas J
    Hej Tomas, tack för den fina rekommendationen! Jag önskar er ett Gott Nytt År!
  • Lars L
    Lars L skrev om Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Jag fick den hjälp jag ville ha på ett proffesionellt vis. Vi låg hela tiden i fas med överenskommen tidplan. Om jag skulle behöva mäklarhjälp igen kommerjag om möjligt att anlita samma mäklare. Läs mer
    2017-12-22 Marcus K svarar Lars L
    Roligt att höra att du är nöjd med din försäljning. Jag kommer absolut kunna hjälpa dig igen nästa gång när så behövs.
  • Tobias L
    Tobias L skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Professional, keeping me updated all time, friendly Läs mer
    2017-12-13 Vicky S svarar Tobias L
    Roligt Tobias, hoppas att du trivs! God jul!
  • Reza S
    Reza S skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Jag upplevde henne som saklig, professionell, tillgänglig när jag behövde nå henne, kunnig inom sitt område och positivt envis i sitt åtagande. Läs mer
    2017-12-01 Susanne K svarar Reza S
    Tack Reza för din fina rekommendation!!
  • Timmy S
    Timmy S skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Vicky är social, proffsig och trevlig med fint bemötande på både kontor och vid prospekt. Hon är dessutom väldigt effektiv och snabb på att svara på all kommunikation, vilket underlättar oerhört när man befinner sig mitt i ett köpekaos. Vicky är en toppenmäklare! Läs mer
    2017-12-13 Vicky S svarar Timmy S
    Tack så mycket Timmy, roligt att höra!
  • Maria N
    Maria N skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Snabb, proffsig och väldigt trevlig! Läs mer
    2017-12-13 Vicky S svarar Maria N
    Tack Maria! Hoppas att ni trivs!
  • Barry L
    Barry L skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Mycket bra och väldigt hjälpsam! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2017-10-30 Vicky S svarar Barry L
    Tack Barry! Lycka till med renoveringen!
  • May P
    May P skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Proffsig o mycket trevlig mäklare.rekomenderas
    Guldstjärnor. Läs mer
    2017-10-30 Vicky S svarar May P
    Tack så mycket May, jag hoppas verkligen att du kommer att trivas! :)
  • Tony L
    Tony L skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Kundmedveten, trygg och engagerad. Vi är jättenöjda!!
    Tony Levis Läs mer
    2017-10-30 Vicky S svarar Tony L
    Tack så mycket Tony! Allt gott!
  • Bo G
    Bo G skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Susanne gjorde ett proffisionellt intryck vid första besöket och
    att inte måla upp en orealistisk bild av försäljningen Läs mer
    2017-10-26 Susanne K svarar Bo G
    Tack Bo för din fina rekommendation. Snyggt renoverad lägenhet.
  • Emilia Å
    Emilia Å skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Vicky är en bra och lyhörd mäklare som alltid finns tillgänglig. Läs mer
    2017-10-30 Vicky S svarar Emilia Å
    Tack Emilia! Hoppas att du trivs i din lilla pärla!
  • Charlott Q
    Charlott Q skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Positiv och enkel att ha att göra med. Läs mer
    2017-10-30 Vicky S svarar Charlott Q
    Tack Charlott! Det var trevligt att ha dig som kund, samarbetsvillig och lättsam. :)
  • Bennet B
    Bennet B skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    En suverän och klanderfri försäljning. Mycket trevligt och tillmötesgående bemötande. Rekommenderas!!!! Läs mer
    2017-09-15 Marcus K svarar Bennet B
    Hej Bennet, Tack för din rekommendation! kul att höra att du hade en fin upplevelse av affären.
  • Björn W
    Björn W skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Marcus var tydlig och pedagogisk under hela budgivningsprocessen. När vi vunnit budgivningen och skulle skriva kontrakt gick han igenom och förklarade alla dokument på ett tydligt och konkret sätt. I den perioden som är nu innan vi slutför vårt köp av bostadsrätten har Marcus varit väldigt pedagogisk och tillmötesgående under hela processen.

Vi kan varmt rekommendera Marcus som mäklare! Läs mer
    2017-09-15 Marcus K svarar Björn W
    Hej Björn, tack för den fina rekommendationen! Roligt att det blev ni som fick den fina lägenheten:)
  • Maria S
    Maria S skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Snabb försäljning med kvalitet Läs mer
    2017-09-14 Marcus K svarar Maria S
    Hej Maria, tack för din rekommendation! Hoppas ni ska trivas bra i ert nya ni flyttade till:)
  • Lena E
    Lena E skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
    2017-09-13 Marcus K svarar Lena E
    Hej Lena, tack för din rekommendation!
Marcus Klass
Vicky Sandström