Mäklarringen Farsta - Bandhagen

Björksundsslingan 1, 124 31 Bandhagen — Visa karta

Mäklarringen Farsta–Bandhagen rätar ut frågetecknen kring bostadsfrågorna

Funderar du på att köpa hus eller kanske en lägenhet? Ofta dyker det upp bostadsfrågor som det kan kännas tryggt att bolla med ett proffs. Våra mäklare på Mäklarringen Farsta–Bandhagen hjälper dig gärna att räta ut frågetecknen!

Vi på Mäklarringen Farsta–Bandhagen kan hus och besiktningsprotokoll, vi bedömer en förenings ekonomi eller ger råd om rimligt värde för den bostad du är intresserad av.

Ska du sälja din bostad?
Även här dyker det upp frågor.
Renovera eller inte?
Lönar det sig att styla bostaden?
Är det någon idé att göra i ordning trädgården?
Hur stor blir skatten?

Vi hjälper dig hela vägen till största möjliga vinst!

Vi mäklar med engagemang, kompetens och järnvilja

Vi har goda kontakter med hantverkare, banker, jurister, flyttfirmor, städbolag, stylister, trädgårdsexperter och alla aktörer som kan behövas för en så smidig och trygg affär som möjligt. Vi är ett oberoende kontor inom Mäklarringen utan kopplingar till banker och försäkringsbolag, vilket gör att du kan vara säker på att vi alltid har ditt bästa för ögonen.

Vad är viktigt för dig i valet av mäklare? Om trygghet, engagemang och kompetens tillsammans med en järnvilja att alltid nå absolut bästa möjliga resultat är betydelsefullt för dig – då ska du välja oss som din mäklare!

Vill du veta mer om vad vi kan göra för just dig är du varmt välkommen att kontakta oss!
Du når oss på telefon 08-727 59 40.

Läs vad 373 kunder tycker om Mäklarringen Farsta - Bandhagen

Joseph S skrev om Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Professionellt och bra bemötande, samt hantering av hela processen. Tillgänglig och kunnig om objektet vi köpte. Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2020-10-20 Moussa E svarar Joseph S
    Hej Joseph!
    Tack för den fina recensionen. Hoppas du trivs i din nya bostad!

Safa B skrev om Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Moussa är en duktig, rak och tillmötesgående mäklare som hjälpte oss att hitta vår drömbostad. Tog hand om alla frågor på ett bra sätt och ordnade en smidig affär för alla parter. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-10-20 Moussa E svarar Safa B
    Hej Safa!
    Vad kul att jag kunde hjälpa er att hitta er drömbostad!
    Ni kommer definitivt att trivas i bostaden. Grattis!

Sherzod K skrev om Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Moussa är en proffsig mäklare som jag kände stor tillförlit till från första stund. Han är lugn och lyhörd, samt lätt att samarbeta med. Han uppdaterade mig hela tiden genom varje steg, så att jag kunde känna mig trygg. Han nådde alla våra mål och var realistisk från början till slut. Jag kommer absolut att anlita honom i framtiden.
    Kan varmt rekommendera honom!
    Tack för hjälpen Moussa. Läs mer
    2020-10-20 Moussa E svarar Sherzod K
    Tack Sherzod för din fina recension. Det var en ära att få hjälp dig med försäljningen!
    Önskar dig all lycka framöver.
  • 2020-10-19

Vesna V skrev om Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Vi valde Moussa som mäklare då han redan vid första mötet var extremt förtroendegivande, självsäker och målmedveten. Han hjälpte oss med att sälja vår bostad men också att hitta rätt hus som han lovade. Vi är idag mycket nöjda med både försäljningen av vår bostad men även vårt nya hus som passar oss perfekt utefter våra behov. Han har hjälpt oss igenom hela processen och allt funkade utmärkt! Han slog våra förväntningar med slutpriset! Rekommenderar Moussa till alla då han vet vad han håller på med! En mäklare som verkligen älskar sitt jobb! Bra jobbat! Läs mer
    2020-10-19 Moussa E svarar Vesna V
    Hej Vesna!
    Tusen tack för dom fina orden. Det var verkligen superkul att få hjälpa er att sälja er bostad samt vara behjälplig att hitta ert drömhus.
    Önskar er all lycka till i fortsättningen!
  • 2020-10-18

Oleg G skrev om Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Jag köpte en lägenhet! Moussa El Masri är en bra och trevlig person! Jag är väldigt glad! Jag rekomenderar !!! Tack så mycket!!! Läs mer
    2020-10-19 Moussa E svarar Oleg G
    Hej Oleg,
    Supertack för din fina reco. Önskar dig allt gott i din nya bostad!
  • 2020-10-18

Stina M skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Jag köpte en trea i Farsta. Marcus var tillgänglig, trevlig och proffsig under hela försäljningen. Under kontraktsskrivningen var han mycket lugn och pedagogisk vilket gjorde att jag kände mig bekväm. Läs mer
    2020-10-18 Marcus K svarar Stina M
    Hej Stina, tack för din rekommendation och grattis till din nya fina bostad!
  • 2020-10-16

Mira M skrev om Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Vi köpte och sålde via Moussa på Mäklarringen och är jättenöjda.
    Rekommenderas varmt,jättetrevlig mäklare! Läs mer
    2020-10-19 Moussa E svarar Mira M
    Hej Mira,
    Vad kul att du är nöjd med mitt resultat! Önskar er all lycka i nya huset!
  • 2020-10-16

Johan B skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Köpte Sjösavägen 71.
    Mötte oss utomhus, mycket trevligt.
    Marcus, svarade på våra frågor som vi hade vilket var bra.
    // Johan Läs mer
    2020-10-16 Marcus K svarar Johan B
    Hej Johan, tack för din rekommendation! Ja det blir lite annorlunda visningar i dessa tider av Corona och då är det ju bra att jag möter spekulanterna utanför porten och slussar in några i taget, roligt att ni uppskattade det:)
  • 2020-10-13

Hossam B skrev om Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Mycket bra jobbat Moussa bästa mäklaren Läs mer
    2020-10-14 Moussa E svarar Hossam B
    Tack Hossam för ditt förtroende och den fina recensionen!
    Önskar dig lycka till framöver.
  • 2020-10-11

Barbro B skrev om Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Som köpare blev professionellt och trevligt bemötta på alla sätt. Läs mer
    2020-10-12 Moussa E svarar Barbro B
    Tack Barbro för den fina recensionen.
  • 2020-10-07

Göran N skrev om Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Jag har sålt en lägenhet med hjälp av Moussas fantastiska kunskaper om närområdet. Han var snabb och var mycket kunnig i dom frågor som uppstått under försäljningens gång. Läs mer
    2020-10-12 Moussa E svarar Göran N
    Stort tack för den fina recensionen Göran!
    Så kul att du är nöjd och önskar dig en fortsatt fin framtid!
  • 2020-10-02

Björn N skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Marcus hjälpte mej att sälja en tvåa med god utsikt och balkong. Jag tyckte att jag fick assistans och gott om info runt hela proceduren, mer än vad jag räknat med. Jag blev hela tiden väl bemött och Marcus var väldigt trevlig och jordnära. Jag vill ge Marcus Klass högsta betyg. Läs mer
    2020-10-06 Marcus K svarar Björn N
    Hej Björn, roligt att du är nöjd med din försäljning och tack för den fina rekommendationen!
  • 2020-10-01

Stefan S skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Fantastiskt bra bemötande. Vi blev båda mkt nöjda med servicen under hela försäljningsprocessen och kan verkligen rekommendera Marcus Klass tillsammans med övriga på det lokala kontoret i Bandhagen. Läs mer
    2020-10-01 Marcus K svarar Stefan S
    Roligt att ni är nöjda med er försäljning och stort tack för den fina rekommendationen!
  • 2020-10-01

Inger M skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    En helt underbar mäklare den bästa mäklaren som vi har haft snabb o duktig Läs mer
    2020-10-01 Marcus K svarar Inger M
    Hej Inger, grattis till er lyckade försäljning och tack snälla för den fina rekommendationen!
  • 2020-09-21

Lina P skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Sålde min lägenhet. Kan varmt rekommendera Marcus; han höll mig uppdaterad och var noggrann. Väldigt nöjd!:) Läs mer
    2020-09-21 Marcus K svarar Lina P
    Tack Lina för din rekommendation och grattis till din försäljning och ännu mer grattis till ert hus😊
  • 2020-09-18

Anders H skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Gott bemötande, strukturerad process. Möjligen lite väl snabbt krav på bindande besked från banken. Läs mer
    2020-09-19 Marcus K svarar Anders H
    Hej Anders, grattis till er fina lägenhet och tack för din rekommendation!
  • 2020-09-18

Yudit S skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Jag har sålt en lägenhet via Marcus Klass.
    Markus är lyhörd och ambitiös.
    Han överträffade mina förväntningar och jag känner mig väldigt nöjd med slutresultatet. Läs mer
    2020-09-19 Marcus K svarar Yudit S
    Hej Yudit, tack för din fina rekommendation och grattis till er rekordförsäljning!
  • 2020-09-16

Arash A skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Bra & smidig kontakt.
    Professionellt hantering av ärendet. Läs mer
    2020-09-16 Marcus K svarar Arash A
    Hej Arash, tack för din rekommendation och grattis till nya bostaden!
  • 2020-09-10

Tage K skrev om Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Sålt en bostadsrätt.
    Trevligt och proffsigt bemötande av mäklaren. Försäljningen gick både smidigt och snabbt plus att förväntningarna vad gäller priset överträffades. Läs mer
    2020-09-10 Moussa E svarar Tage K
    Stort tack för den fina recessionen Tage!
    Hoppas du får en fortsatt fin tid framöver.
  • 2020-09-04

Helidon A skrev om Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Jag har köpt en lägenhet. Det gick väldigt bra och snabbt. Jag upplevde en bra bemötande av mäklaren, fick svar på alla mina frågor och är nöjd. Läs mer
    2020-09-08 Moussa E svarar Helidon A
    Tack Helidon för den fina recensionen! Vad kul att du känner dig nöjd och trygg med nya bostadsköpet.
  • 2020-09-03

Shahla Marie A skrev om Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Moussa was both ambitious, yet realistic throughout the sale of my apartment. The market has been very volatile since the onslaught of the global pandemic, and there was understandably a lot of uncertainty for buyers this past summer. Despite this, Moussa managed to find serious buyers, following up on interest Immediately, and even strategically arranging extra viewings that suited all parties’ schedules when necessary. He switched effortlessly between Swedish and English, for my sake, and even took on a few sensitive Banking issues that arose during the process. His commission was indeed well-earned! Läs mer
    2020-09-04 Moussa E svarar Shahla Marie A
    Thank you so much for your kind words Shahla. It's been a pleasure to help you!
  • 2020-08-31

Giorgi T skrev om Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Jag sålde min lägenhet och mäklaren gjorde ett underbart jobb. Han levde upp till alla mina förväntningar och gjorde allt perfekt. Vi är jätte nöjda med hans jobb och allt hans hjälp!!!! Läs mer
    2020-09-01 Moussa E svarar Giorgi T
    Stort tack för den fina recensionen Giorgi.
    Härligt att höra att du är nöjd!
    Hoppas du får det bra i din kommande bostad.
  • 2020-08-19

Nour F skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Jag har köpt min första lägenhet i Sverige genom Marcus, han var super hjälpsam, förklarade för mig allt jag undrade om utan tvekan. Läs mer
    2020-08-19 Marcus K svarar Nour F
    Hej Nour, tack för rekommendationen och grattis till bostaden!
  • 2020-07-21

Pia B skrev om Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Jag har köpt en lägenhet i Stureby och mäklare var Moussa El Masri. Detta var första gången som jag köper ett objekt och jag var därför innan jag träffade honom osäker på hur saker och ting brukar gå till. Men med Moussas lugn, kunskap och hjälp så har jag känt mig lugn och trygg redan sedan vår första kontakt. Han är mycket trevlig, har ett mycket gott bemötande, är snabb på att återkoppla och svara på frågor. Jag som köpare för första gången har haft många frågor och Moussa har hjälpt mig med allt från att förklara vissa juridiska termer till att hjälpa mig med att kommunicera med bostadsrättens förening gällande frågor rörande dem.
    Jag kan varmt rekomendera Moussa El Masri. Läs mer
    2020-07-22 Moussa E svarar Pia B
    Hej Pia,
    Supertack för den fina recensionen och för ditt förtroende. Jag gör självklart allt för att mina kunder ska vara så nöjda så möjligt och känna tryggheten.
  • 2020-07-20

Abdulla A skrev om Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Efter att träffat några mäklare var valet enkelt, Moussa var mäklare som skulle sälja vår bostad. Valet var helt rätt! Moussa överträffa våra egna förväntningar på slutpriset. Moussa uppdatera oss under hela processen dag som kväll. Det märktes att Moussa har jobbat in i det sista för att sälja vår bostad. På en tuff marknad visade Moussa vad han går för. Valet av mäklare gör verkligen skillnad! Vill du ha en mäklare som gör skillnad så rekommenderar jag att ni kontaktar Moussa.
    Tack Moussa för din insatts! Läs mer
    2020-07-22 Moussa E svarar Abdulla A
    Hej Abdulla,
    Supertack för den fina recensionen och för ditt förtroende.
  • Jr. D

2020-07-19

Jr. D skrev om Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Första mötet med Moussa så gav han mig ett gott intryck. Han var ödmjuk och väldigt förtroendegivande. Under hela försäljningsprocessen höll han mig uppdaterad. Hans hårda arbete och engagemang resulterade över mina förväntningar och dessutom slog rekordpris i föreningen trots Covid-19 perioden. Han gjorde allt en mäklare bör göra och även lite till. Han har en bra service känsla och jag vill rekommendera denna fantastiska mäklaren! Läs mer
    2020-07-22 Moussa E svarar Jr. D
    Hej Nur,
    Supertack för den fina recensionen och för ditt förtroende.
  • 2020-07-06

Linnea H skrev om Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Mycket nöjda. Fick vår bostad såld till önskat pris utan öppen visning. En smidig affär som passade oss perfekt och var helt enligt våra önskemål. Läs mer
    2020-07-20 Moussa E svarar Linnea H
    Hej Linnea, stort tack för den fina recensionen.
  • 2020-07-06

Oscar L skrev om Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Smidig affär.
    Nöjd med bemötande och utfall. Läs mer
    2020-07-20 Moussa E svarar Oscar L
    Hej Oscar,
    Tack för ditt förtroende.
  • 2020-06-26

Claus B skrev om Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Hej köpt en lägenhet till min dotter.
    Moussa var väldigt tillmötesgående och förklarade ingående allt om köpet.
    Han är tillgänglig även utanför kontorstid om det är några frågor som kommer upp vilket är positivt.
    Är mycket nöjd med samarbetet så här långt. Läs mer
    2020-07-05 Moussa E svarar Claus B
    Hej Claus, stort tack för den fina recensionen.
  • 2020-06-24

Lars B skrev om Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Moussa lyckades sälja min bostadsrätt till ett rimligt pris före den allmänna visningen. Han ordnade med tre stycken privatvisningar med kort varsel. Det kändes som att han alltid var tillgänglig och även mån om att det skulle bli bra. Läs mer
    2020-06-24 Moussa E svarar Lars B
    Hej Lars, stort tack för ditt förtroende och den fina recensionen.
  • 2020-06-23

Viktor P skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Marcus sålde min bostadsrätt utan problem i en tuff marknad.
    Ärligt, smidigt och bra bemött genom hela processen. Jag rekommenderar Marcus starkt! Läs mer
    2020-06-24 Marcus K svarar Viktor P
    Tack Viktor, det har varit ett nöje att hjälpa dig med din försäljning!
  • 2020-06-23

Natasha A skrev om Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    jag har köpt lägenhet genom fastighetsmäklaringen och Moussa arbetar som mäklare.Han hjälpte att ordna överlåtelse avtal.

Mäklare är snäll och arbetar effektivt. Han gjorde bra jobb att bedriva avtal process smidigt sätt. Han ordnade möte tillsammans med ägare , jag ,mäklare chef och andra assistant som var där på ställe.

Det var trevlig upplevesle eftersom mäklare förklarade avtal synpunkter och gjorde process lättare.

Hoppas att mäklare fortsätter att samarbeta och gör kunder nöjda. Lycka till för framtiden.

Tack
    / Natasha azam Läs mer
    2020-06-23 Moussa E svarar Natasha A
    Hej Natasha,
    Tack för dom fina orden! Du kommer att trivas bra i din mysiga bostad!
  • 2020-06-22

Robert B skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Marcus är proffsig och visar stor kompetens från första mötet till avslut. Detta med sin ödmjukhet var han ett givet val att sälja min stora lägenhet i Stockholms innerstad. Han gav råd under hela försäljningsprocessen och tog även extra visning mitt i budgivningen för nya intresserade vilket gjorde att slutpriset överträffade bådas våra förväntningar! Jag kommer med glädje rekommendera honom för mina vänner och bekanta. Läs mer
    2020-06-24 Marcus K svarar Robert B
    Tack Robert, det har varit ett nöje att hjälpa dig med din försäljning:)
  • 2020-06-22

Staffan Ö skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Tack vare Marcus köpte jag en underbar lägenhet som jag inte ens visste fans till salu så nog kan han sitt jobb :-) Läs mer
    2020-06-22 Marcus K svarar Staffan Ö
    Hej Staffan, grattis till din nya fina lägenhet och tack för din rekommendation!
  • 2020-06-12

Joanna D skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Jag har köpt en lägenhet och jag fick trevligt bemötande från mäklare och snabb återkoppling på bud och frågor. Han var förbered och flexibel på nya uppkomster. Läs mer
    2020-06-12 Marcus K svarar Joanna D
    Tack för din rekommendation och grattis till din nya fina lägenhet!
  • 2020-06-12

Lena P skrev om Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Moussa är tillmötesgående, lyhörd och mycket proffsig i sitt bemötande.
    Alltid tillgänglig vid frågor och lämnar inget åt slumpen.

Jag skulle varmt rekommendera honom till er som går i säljtankar! Läs mer
    2020-06-12 Moussa E svarar Lena P
    Hej Lena, tack för dom fina orden. Grattis till din mysiga bostad och hoppas att du trivs i den.
  • 2020-06-11

Peter Anders N skrev om Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Mycket bra bemötande, rekommenderar verkligen Mäklare Moussa El Masri! Läs mer
    2020-06-15 Moussa E svarar Peter Anders N
    Hej Peter, tack för din rekommendation. Du kommer garanterat trivas i nya bostaden!
  • 2020-06-10

Fredrik L skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Personlig kontakt. Känns mer "jordnära" än många andra mäklare jag har anlitat/haft att göra med Läs mer
    2020-06-10 Marcus K svarar Fredrik L
    Tack för din rekommendation! Känns bra med jordnära:)
  • 2020-05-25

Chinie H skrev om Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Professionellt bemötande och kommunikation. Jag sålde min lägenhet under covid våren och Moussa har hanterat den unika situationen väl. Vi hade en god kommunikation och Moussa kom med förslag under försäljningens gång. Jag är även mycket nöjd med styling av lägenheten.
    Bästa rekommendationer. Läs mer
    2020-05-25 Moussa E svarar Chinie H
    Hej Chinie, stort tack för ditt förtroende och den fina recensionen.
    / Moussa
  • 2020-05-18

Anna Kajsa Helena Langemar M skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Jättetrevlig och proffsig! Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2020-05-18 Marcus K svarar Anna Kajsa Helena Langemar M
    Tack för din rekommendation och grattis till ert fina hus till slut!
  • 2020-04-03

Torbjörn L skrev om Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Vänlig och hjälpsam. Lätt att samarbeta med. Hjälpt till med både uppstädning före och efter visningen. Gör allt vad jag tycker en mäklare ska göra. Läs mer
    2020-04-03 Moussa E svarar Torbjörn L
    Stort tack Torbjörn för dina fina ord och för förtroendet! Det var en glädje att få hjälpa dig med försäljningen.
  • 2020-03-05

Jessica P skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Jag köpte en lägenhet av Marcus. Han är professionell och en utomordentlig mäklare. Läs mer
    2020-03-05 Marcus K svarar Jessica P
    Tack för din rekommendation, det var roligt att det till slut blev du som köpte lägenheten:)
  • 2020-02-17

Patrik B skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Marcus är ärlig och rak. köpte ett radhus av honom. Läs mer
    2020-02-17 Marcus K svarar Patrik B
    Tack för din rekommendation och roligt att det blev ni som köpte radhuset till slut!
  • 2020-02-11

Lennart J skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Köpt nybyggt hus. Trevligt bemötande och snabba svar.
    Dock har han inte full koll över allt som gäller.

Förväntning på bemötande etc är i princip som man kan förvänta av en mäklare som har många objekt att ha koll på.

Under de omständigheterna så blir det full pott, ingen klarar att göra det som varje köpare/ säljare vill ha, det hinns inte med. Läs mer
    2020-02-11 Marcus K svarar Lennart J
    Tack för din rekommendation och fint att ni fick just det huset som har egen infart och är lite mer avskilt.
  • 2020-01-31

Jozephine L skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Sålt en bostadsrätt. Trevlig bemötande men rätt slarvig med en del fel på vägen. (fel arvode i kontrakt, fel adress, glömde ta leg, skyllde ifrån sina fel på att vi som säljare var stressade). Fick det pris marknaden ville ge.
    Skulle inte anlita Marcus igen. Läs mer
    2020-01-31 Marcus K svarar Jozephine L
    Hej, tack för din rekommendation och dina synpunkter.
  • 2020-01-25

Mimmi C skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Sålde min bostadsrätt. Supernöjd. Marcus är professionell, flexibel, trevlig och förtroendeingivande! Rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2020-01-25 Marcus K svarar Mimmi C
    Tack för den fina rekommendationen, skönt att allt löste sig så smidigt för dig! Det har varit roligt att få hjälpa dig med din försäljning!
  • 2020-01-16

Oliver M skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Jag har köpt en 2:a i Högdalen.
    Marcus har fötterna på jorden, är lugn, har ordning och reda, samt flexibel. Läs mer
    2020-01-16 Marcus K svarar Oliver M
    Tack för de fina orden och grattis till den nya fina bostaden!
  • 2020-01-16

Ram A skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Sålde våran 3:a via Marcus. Tycker om att han är ambitiös och lyckades genomföra en smidig affär. Höll oss informerade hela tiden. Supernöjd! Läs mer
    2020-01-16 Marcus K svarar Ram A
    Tack för rekommendationen, det har varit roligt att hjälpa er med er försäljning och skönt att det blev en smidig affär!
  • 2020-01-15

Lina S skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Vi sålde våran 2:a i högdalen genom Marcus. Vi har alltid blivit väl bemötta av Marcus och han levde upp till alla våra förväntningar. Vi sålde lägenheten smidigt och snabbt och skulle absolut rekommendera honom till nära och kära.

I framtiden kommer vi troligtvis vända oss till Marcus för mer affärer Läs mer
    2020-01-15 Marcus K svarar Lina S
    Tack för den fina rekommendationen och grattis till er lyckade försäljning!
  • 2019-12-22

Ramina R skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Marcus har varit en fantastisk mäklare! Han har en enorm erfarenhet och har varit mycket bra att samarbeta med. Resultat blev lång över våra förväntningar och vi är tacksamma för Marcus insats. Vi rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2019-12-23 Marcus K svarar Ramina R
    Tack för den fina rekommendationen och det har varit roligt att få hjälpa er med er försäljning!
Marcus Klass
Moussa El Masri