Mäklarringen Farsta - Bandhagen

Björksundsslingan 1, 124 31 Bandhagen — Visa karta

Mäklarringen Farsta–Bandhagen rätar ut frågetecknen kring bostadsfrågorna

Funderar du på att köpa hus eller kanske en lägenhet? Ofta dyker det upp bostadsfrågor som det kan kännas tryggt att bolla med ett proffs. Våra mäklare på Mäklarringen Farsta–Bandhagen hjälper dig gärna att räta ut frågetecknen!

Vi på Mäklarringen Farsta–Bandhagen kan hus och besiktningsprotokoll, vi bedömer en förenings ekonomi eller ger råd om rimligt värde för den bostad du är intresserad av.

Ska du sälja din bostad?
Även här dyker det upp frågor.
Renovera eller inte?
Lönar det sig att styla bostaden?
Är det någon idé att göra i ordning trädgården?
Hur stor blir skatten?

Vi hjälper dig hela vägen till största möjliga vinst!

Vi mäklar med engagemang, kompetens och järnvilja

Vi har goda kontakter med hantverkare, banker, jurister, flyttfirmor, städbolag, stylister, trädgårdsexperter och alla aktörer som kan behövas för en så smidig och trygg affär som möjligt. Vi är ett oberoende kontor inom Mäklarringen utan kopplingar till banker och försäkringsbolag, vilket gör att du kan vara säker på att vi alltid har ditt bästa för ögonen.

Vad är viktigt för dig i valet av mäklare? Om trygghet, engagemang och kompetens tillsammans med en järnvilja att alltid nå absolut bästa möjliga resultat är betydelsefullt för dig – då ska du välja oss som din mäklare!

Vill du veta mer om vad vi kan göra för just dig är du varmt välkommen att kontakta oss!
Du når oss på telefon 08-727 59 40.

Läs vad 303 kunder tycker om Mäklarringen Farsta - Bandhagen

• 2020-02-17

Patrik B skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Marcus är ärlig och rak. köpte ett radhus av honom. Läs mer
    2020-02-17 Marcus K svarar Patrik B
    Tack för din rekommendation och roligt att det blev ni som köpte radhuset till slut!
  • 2020-02-11

Lennart J skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Köpt nybyggt hus. Trevligt bemötande och snabba svar.
    Dock har han inte full koll över allt som gäller.

Förväntning på bemötande etc är i princip som man kan förvänta av en mäklare som har många objekt att ha koll på.

Under de omständigheterna så blir det full pott, ingen klarar att göra det som varje köpare/ säljare vill ha, det hinns inte med. Läs mer
    2020-02-11 Marcus K svarar Lennart J
    Tack för din rekommendation och fint att ni fick just det huset som har egen infart och är lite mer avskilt.
  • 2020-01-31

Jozephine L skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Sålt en bostadsrätt. Trevlig bemötande men rätt slarvig med en del fel på vägen. (fel arvode i kontrakt, fel adress, glömde ta leg, skyllde ifrån sina fel på att vi som säljare var stressade). Fick det pris marknaden ville ge.
    Skulle inte anlita Marcus igen. Läs mer
    2020-01-31 Marcus K svarar Jozephine L
    Hej, tack för din rekommendation och dina synpunkter.
  • 2020-01-25

Mimmi C skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Sålde min bostadsrätt. Supernöjd. Marcus är professionell, flexibel, trevlig och förtroendeingivande! Rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2020-01-25 Marcus K svarar Mimmi C
    Tack för den fina rekommendationen, skönt att allt löste sig så smidigt för dig! Det har varit roligt att få hjälpa dig med din försäljning!
  • 2020-01-16

Oliver M skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Jag har köpt en 2:a i Högdalen.
    Marcus har fötterna på jorden, är lugn, har ordning och reda, samt flexibel. Läs mer
    2020-01-16 Marcus K svarar Oliver M
    Tack för de fina orden och grattis till den nya fina bostaden!
  • 2020-01-16

Ram A skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Sålde våran 3:a via Marcus. Tycker om att han är ambitiös och lyckades genomföra en smidig affär. Höll oss informerade hela tiden. Supernöjd! Läs mer
    2020-01-16 Marcus K svarar Ram A
    Tack för rekommendationen, det har varit roligt att hjälpa er med er försäljning och skönt att det blev en smidig affär!
  • 2020-01-15

Lina S skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Vi sålde våran 2:a i högdalen genom Marcus. Vi har alltid blivit väl bemötta av Marcus och han levde upp till alla våra förväntningar. Vi sålde lägenheten smidigt och snabbt och skulle absolut rekommendera honom till nära och kära.

I framtiden kommer vi troligtvis vända oss till Marcus för mer affärer Läs mer
    2020-01-15 Marcus K svarar Lina S
    Tack för den fina rekommendationen och grattis till er lyckade försäljning!
  • 2019-12-22

Ramina R skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Marcus har varit en fantastisk mäklare! Han har en enorm erfarenhet och har varit mycket bra att samarbeta med. Resultat blev lång över våra förväntningar och vi är tacksamma för Marcus insats. Vi rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2019-12-23 Marcus K svarar Ramina R
    Tack för den fina rekommendationen och det har varit roligt att få hjälpa er med er försäljning!
  • 2019-12-21

Samori T skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Mycket bra och hederlig mäklare som jag rekommenderar! Läs mer
    2019-12-22 Marcus K svarar Samori T
    Tack för den fina rekommendationen, lycka till med er nya fina bostad!
  • 2019-12-21

Stina J skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Trevlig och tjänstvillig men ganska rörig -många småmissar. Läs mer
    2019-12-22 Marcus K svarar Stina J
    Tack för din rekommendation, jag tar dina synpunkter till mig i framtida arbete. Hoppas du ska trivas bra i din nya fina lägenhet.
  • 2019-12-20

Patrik E skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Köpt en lägenhet.
    Blev bra bemött och fick den hjälp som situationen krävde.
    Var på jakt efter ett hem och tillslut fick jag det jag verkligen ville ha.
    Positiv och spännande Läs mer
    2019-12-22 Marcus K svarar Patrik E
    Tack Patrik för din rekommendation och lycka till med din nya bostad!
  • 2019-12-19

Olivia T skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Köpte bostad i Bandhagen. Fick bra bemötande och guidning till att hitta den lägenhet som vi sökte efter. Fick även fortsatt bra bemötande och guidning under hela köpprocessen. Läs mer
    2019-12-22 Marcus K svarar Olivia T
    Hej Olivia, tack för din rekommendation och lyckat till nu med er nya fina bostad, hoppas ni ska trivas bra!
  • 2019-10-14

Benjamin S skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Tydlig. Effektiv. Ärlig. Trevlig, Läs mer
    2019-10-14 Marcus K svarar Benjamin S
    Tack för de fina orden och roligt att det blev ni som blev köpare till huset:)
  • 2019-10-02

Mary Gunvi G skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Jag kom i kontakt med mäklaren eftersom han hade sålt min dotters lägenhet.
    Därför hade jag stora förväntningar att det skulle gå lika bra med försäljning av min lägenheten.
    Lite trögt i början men han lyckades till slut. Läs mer
    2019-10-04 Marcus K svarar Mary Gunvi G
    Hej Mary, tack för din rekommendation! Ja så är det ibland att det kan behövas extra visningar, men vad skönt att du fick en bra försäljning till slut.
  • 2019-09-30

Bozo N skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    jag har sålt en bostad i Rågsved.
    Vi fick ett mycket bra bemötande, engagerad!
    vi hade inte dom största förväntningarna men vi satte tillsammans en lite högre lägsta nivå på försäljningen som vi hade hoppats på som han nådde på ganska kort tid.

Ge denna mäklare ditt förtroende och låt han jobba så blir det bra. han kommer vara min mäklare framåt också. Läs mer
    2019-09-30 Marcus K svarar Bozo N
    Tack för den fina rekommendationen, det har varit ett nöje att hjälpa er med er försäljning!
  • 2019-09-19

Izabelle F skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Allt fungerade bra och smidigt vid köpet. Vi fick snabbt svar och är jättenöjda. Läs mer
    2019-09-30 Marcus K svarar Izabelle F
    Tack för er rekommendation och vad roligt att höra att ni hade en bra upplevelse av ert köp!
    Marcus K gillar detta
  • 2019-09-09

Tola G skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Fick hjälp med att köpa en lägenhet och kontakt med en Mäklare som säljer min lägenhet.
    Fick även hjälp med kontakt med en målare/golvläggare via honom
    Mycket bra hjälp med allt som behövs vid köp och försäljning kan verkligen rekommendera honom
    Tack ! Läs mer
    2019-09-09 Marcus K svarar Tola G
    Tack Tola för din rekommendation och grattis till din nya fina lägenhet. Önskar all lycka till med din försäljning!
  • 2019-08-28

Tania S skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Marcus var lyhörd och återkopplade ofta under hela processen. Vi sålde en fyra från 2012 och även om marknaden har varit lite tuffare på sistone är vi nöjda med resultatet. Vi kan varmt rekommendera Marcus. Läs mer
    2019-08-28 Marcus K svarar Tania S
    Tack snälla för er fina rekommendation och vad skönt att ni fick en så bra försäljning till slut. Ni är alltid välkomna att höra av er igen när ni vill eller behöver.
  • 2019-08-28

Gunilla L skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Min försäljning pågår varför det är svårt att ange ett omdöme.
    Vid köp med hjälp av Marcus så är han mycket noggrann och informativ. En mäklare att lita på. Läs mer
    2019-08-28 Marcus K svarar Gunilla L
    Hej, jag vet inte varför du fick det redan innan er bostad är såld och ska undersöka det. Tack för er rekommendation!
  • 2019-08-27

Noor D skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Han är hjälpsam och jätte trevlig ! Jag rekmendera 👍👍 Läs mer
    2019-08-28 Marcus K svarar Noor D
    Tack för din rekommendation och grattis till er nya fina bostad!
  • Jouri P

2019-08-10

Jouri P skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Marcus Klass är en otroligt kunnig mäklare som jag verkligen kan rekommendera! Marcus är extremt kunnig i området och fanns där för oss under hela säljprocessen. En mäklare du kan lita på! Läs mer
    2019-08-10 Marcus K svarar Jouri P
    Tack Jouri för den fina rekommendationen:)
  • 2019-08-09

Charlotte G skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Jag är väldigt nöjd. med Marcus Klass som mäklare.väldigt bra bemöt väldigt kunnigt trevligt glad artig.Jag är så nöjd. Kan verkligen rekommendera han. Har redan gjort det och kommer göra det också. Läs mer
    2019-08-09 Marcus K svarar Charlotte G
    Hej, tack snälla för din rekommendation!
  • Sorin M

2019-08-08

Sorin M skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Thanks to Marcus, I was able to quickly secure an apartment purchase. He was very professional, and helped me navigate all the purchase steps with confidence, in what can otherwise be a very hectic market. Läs mer
    2019-08-09 Marcus K svarar Sorin M
    Thank you so much for your rekommendation!
  • 2019-06-19

Margit Davida G skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Bra beskrivning av objektet i annonsen b.l.a. fantastisk prisutväckling. Läs mer
    2019-06-19 Marcus K svarar Margit Davida G
    Tack för er rekommendation och grattis till lyckad försäljning!
  • 2019-05-23

Siddharth C skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Marcus was nice to show us apartment and other stuff like storage, parking etc.. but there were some things where information was not correct like he mentioned storage was free but it was not. Läs mer
    2019-05-23 Marcus K svarar Siddharth C
    Thanks for your recommendation and congratulations to your new apartment.
  • 2019-05-05

Maria M skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Marcus hjälpte oss att sälja vår trea i Hagsätra. Lyhörd, kunnig, professionell och med stor lokalkännedom förmedlade Marcus vår lägenhet på ett bra sätt och hittade den perfekta kunden utan offentlig visning eller annons på Hemnet.
    Tack Marcus för din hjälp! Läs mer
    2019-05-05 Marcus K svarar Maria M
    Tack för den fina rekommendationen! Roligt att allt går så bra för er och lycka till med den nya bostaden:)
  • 2019-04-29

Kristofer J skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Jag sålde min 2:a i Hjorthagen med hjälp av Marcus. Jag upplevde att han var mycket seriös och uppriktig i all kommunikation. Han gjorde även det lilla extra för att lägenheten skulle bli så attraktiv som möjligt, t.ex. hjälpte mig att fixa till en dörr som inte gick att stänga. Jag kan verkligen rekommendera Marcus! Läs mer
    2019-04-29 Marcus K svarar Kristofer J
    Tack för din fina rekommendation, det har varit en glädje att hjälpa dig med din försäljning!
  • 2019-04-28

Halil K skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Vi hsr sålt ett bostadsrätt.
    Vår mäklare har varit engagerad . Läs mer
    2019-04-28 Marcus K svarar Halil K
    Hej, tack för din rekommendation!
  • 2019-04-27

Gabriel T skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Marcus hjälpte oss sälja vår bostad och gjorde ett kanonjobb!!

Alltid trevlig, tillgänglig och förtroendeingivande. Han var behjälplig med det där "lilla extra" och motiverade alla sina förslag på ett professionellt och bra sätt.

Det kändes tryggt och bekvämt att ha med Marcus att göra från start till mål. Han levde upp till alla våra förväntningar och mer därtill.

Tack Marcus! Läs mer
    2019-04-27 Marcus K svarar Gabriel T
    Tack för din rekommendation, roligt att ni fick så bra försäljning:)
  • 2019-04-26

Inger S skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Vi har sålt en etta i Bandhagen.
    Vi blev väl bemötta och väl informerade under försäljningens gång.
    Vi fick effektiv hjälp med förmedling av tjänster i samband med försäljningen.
    Försäljningen genomfördes till vår fulla belåtenhet,snabbt och effektivt! Läs mer
    2019-04-26 Marcus K svarar Inger S
    Tack båda ni, det har varit trevligt att hjälpa er med er försäljning!
  • 2019-04-26

Gitana Cekutyte T skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Vi köpte en lägenhet för första gången. Så visste inte exakt hur allting fungerar. Mäkllare Marcus Klass var mycket hjälpsam, svarade på alla våra frågor, förklarade allt tydligt. Det var mycket lätt att kommunicera med honom. Läs mer
    2019-04-26 Marcus K svarar Gitana Cekutyte T
    Tack för din rekommendation och stort grattis till er nya bostad, vi ses snart inför tillträdet!
  • Arnold B

2019-04-25

Arnold B skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Sålde en 2:a i Bandhagen och anlitade Marcus Klass för att få hjälp med processen.
    Jag uppfattade Marcus som påläst, kunnig, tydlig och enormt service minded. Det märktes tydligt att han hade säljarens bästa i åtanke och han var mycket hjälpsam under hela processen.
    Marcus guidade professionellt och personligt genom hela processen och hjälpte mig att fatta smarta beslut. Försäljningen gick som en dans helt enkelt.
    Jag rekommenderar Marcus Klass varmt. Läs mer
    2019-04-25 Marcus K svarar Arnold B
    Tack för den fina rekommendationen, det har varit ett nöje att få hjälpa dig med din försäljning!
  • 2019-04-05

Karin H skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Engagerad och har mycket kunskap om området.

Jag köpte en tvåa i Högdalen. Tycker att allt gick väldigt smidigt, det var första gången jag köpte bostadsrätt och jag uppskattade att allt kändes tydligt och att inget skyndades igenom vid kontraktsskrivning och tillträde. Allt som allt är jag väldigt nöjd. Läs mer
    2019-04-05 Marcus K svarar Karin H
    Tack för den fina rekommendationen och grattis till din fina nya lägenhet:)
  • 2019-03-04

Mirja Daun skrev om Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Mäklare Michel Citgez - Tusen tack för snabb och smidig försäljning. Vi kände oss trygga och väl omhändertagna genom hela processen, mycket proffsigt! Läs mer
    2019-04-04 Marcus K svarar Mirja Daun
    Tack för den fina rekommendationen!
  • 2019-02-28

Johan L skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Köpte en 4 rok.
    Noggrann, effektiv och trevlig.

Adaptiv efter omständigheter.

Som köpare förväntar jag mig mycket information och vilket vindrickare. Läs mer
    2019-02-28 Marcus K svarar Johan L
    Tack för rekommendationen och grattis till er nya fina lägenhet.

Therése E skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Vi sålde en bostadsrätt. Marcus var engagerad och tycks trivas med de han gör och hade realistiska ambitioner. Vi blev väl bemötta. Läs mer
    2019-02-26 Marcus K svarar Therése E
    Tack för din rekommendation och roligt att ni fick en så bra försäljning!

Carin P skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Lättsam och mycket lätt att ha att göra med. Kunnig och välinformerad om området där min 2 rums lägenhet finns.
    Marcus uppfyllde på alla sätt de krav jag ställt. Läs mer
    2019-02-26 Marcus K svarar Carin P
    Tack, det har varit roligt att hjälpa dig med din försäljning!
  • 2019-02-26

Victor Michel Herrera N skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Marcus hjälpte mig sälja min lägenhet .
    Jättebra kund bemötande och super trevlig .
    Alla förväntningar som jag hade , levde Marcus upp till . Läs mer
    2019-02-26 Marcus K svarar Victor Michel Herrera N
    Tack för din rekommendation, kul att det gick så bra med din försäljning!

Sebastian A skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Super bra!! Enkel och tydlig! En stabil mäklare Läs mer
    2019-02-26 Marcus K svarar Sebastian A
    Tack för er rekommendation och grattis till er nya fina lägenhet:)
  • 2019-01-24

Karl Andreas E skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Vi kom i kontakt med vår mäklare för nära ett år sedan. Han förstod direkt att vi inte var redo för försäljning men behöll ändå kontakten. Han föreslog att vi skulle ta sommarbilder ifall vi skulle vilja sälja under vintern vilket visade sig vara ert väldigt bra drag. Under ett år tid höll han hela tiden en professionell roll, kom med bra råd, tog egna bea intiativ, arbetade aktivt med kunder. När vi väl hade bestämt oss för att sälja så fick han åtta personer att anmäla intresse innan visningen (1 månad innan vi hade tänkt lägga ut den). Vi fick en väldigt bra budgivning och radhuset sålt långt innan huset blev publikt. Om jag skulle rekommendera Marcus? Så är svaret ett rungande JA! Visst vi satte en prisplan med en % morot men vi fick också upp priset mer en vad vi hade hoppats på. Läs mer
    2019-01-25 Marcus K svarar Karl Andreas E
    Tack för den fina rekommendationen och verkligen kul att ni fick en så bra försäljning! Ni får gärna höra av er till mig om ni vill ha min hjälp med tips och råd när ni går på egna visningar. Hoppas ni snart hittar ert nya drömboende:)
  • 2019-01-23

Tomas W skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Mycket bra och hjälpsam. Inga klagomål Läs mer
    2019-01-24 Marcus K svarar Tomas W
    Tack för din rekommendation och grattis till den fina lägenheten.
  • Agneta T

2019-01-21

Agneta T skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Vi har sålt en 4-rumslägenhet i Gubbängen. Marcus är alltid glad och tillmötesgående och noga att förklara allt han gjort och hur han tänkt vilket skapade trygghet för oss i processen. Vi upplevde att Marcus gjorde allt för att vi skulle bli så nöjda som möjligt, allt från fotografering till kontraktsskrivning. Alltid tillgänglig. Vi är jättenöjda med vårt val av mäklare och rekommenderar Marcus varmt. Läs mer
    2019-01-21 Marcus K svarar Agneta T
    Tack för den fina rekommendationen. Det har rakt igenom varit ett nöje att få hjälpa er med er försäljning:)
  • 2018-12-01

Ann-Christin N skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Trevligt och proffsigt bemötande ; kunnig och pedagogisk vägledning vid kontraktsskrivning - vid köp av bostadsrätt. Har klara svar och är förberedd o insatt i ärendet.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-12-01 Marcus K svarar Ann-Christin N
    Tack snälla för din rekommendation:) Stort grattis till er fin 3:a i Farsta!
  • 2018-11-20

Åsa B skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Köpt villa med Marcus som mäklare. Trevliga visningar, påläst om bostaden. Svarar snabbt via telefon och sms. Ibland lite för ”säljig” i sina argument för min smak. Läs mer
    2018-11-20 Marcus K svarar Åsa B
    Hej Åsa, tack för din rekommendation och roligt att det till slut blev ni som köpte huset:)
  • 2018-11-02

Marika T skrev om Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Jättetrevlig och kunnig mäklare. Vi köpte en 3a i Bandhagen. Läs mer
    2018-11-06 Michel C svarar Marika T
    Tack för din fina rekommendation.
  • 2018-10-31

Riina T skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Vi har fått vänligt bemötande vid lägenhetsköp. Marcus är kunnig på sitt område och ger en tydlig, professionell och trygg upplevelse för sina kunder genom hela processen. Tack! Riina Turunen och Christer Lidén Läs mer
    2018-10-31 Marcus K svarar Riina T
    Tack för den fina rekommendationen och stort grattis till er nya fina lägenhet!
  • 2018-10-01

Anders K skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Sålde lägenhet i Högdalen och efter lite strul med byte av mäklare inom kontoret löpte ddet på helt OK Läs mer
    2018-10-01 Marcus K svarar Anders K
    Tack för din rekommendation. Ja det blev ju ett byte av mäklare inom kontoret då er första mäklare slutat helt inom branschen. Men det var roligt att jag fick chansen att vända detta till ett slutpris över förväntan:)
  • 2018-09-29

Frida L skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Köpte en två. Jag är väldigt nöjd med hans bemötande och hans sätt att göra en snabb affär även fast det var en fredagkväll. Läs mer
    2018-09-29 Marcus K svarar Frida L
    Tack för din rekommendation och stort grattis till 2.an:)
  • 2018-08-01

Ulla J skrev om Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Hon fick ett uppdrag några veckor efter en budgivning som jag var med i och frågade om jag hittat ngt. Det hade jag inte, så hon visade mig en lgh som jag sedermera köpte. Jag är jättenöjd, flyttar in i mitten av september ska bli så kul. Läs mer
    2018-08-02 Susanne K svarar Ulla J
    Tack för din fina rekommendation. Hoppas att du ska trivas i din fina lgh med fantastisk utsikt!
  • 2018-06-30

Helena B skrev om Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Lätt att ha att göra med. Vi blev nöjda. Läs mer
    2018-08-01 Susanne K svarar Helena B
    Tack för er fina rekommendation!
Marcus Klass
Adam Palm