Marcus Klass
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2019-04 - 2020-03
Ska du köpa eller sälja en bostad och söker mäklare i Farsta - Bandhagen - Sköndal - Trångsund? Då har du kommit rätt!

Vi har arbetat i området under längre tid med god lokalkännedom, bra kontaktnät och bred fackkunskap.

Vill du köpa en bostad hjälper vi dig gärna med bankkontakter, hantverkare, jurister, flyttfirmor och städbolag. Vi som arbetar på kontoret är själva boende i området sen många år och känner därför väl till alla smultronställen i området och kan svara på frågor som rör dagis, skolor och kommunikationer. Läs mer

Läs vad 188 Läs vad Marcus Klass

• Jessica P köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

2020-03-05

Svedmyra
    Jag köpte en lägenhet av Marcus. Han är professionell och en utomordentlig mäklare. Läs mer
    2020-03-05 Marcus K svarar Jessica P
    Tack för din rekommendation, det var roligt att det till slut blev du som köpte lägenheten:)
  • Patrik B köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

2020-02-17

Örby
    Marcus är ärlig och rak. köpte ett radhus av honom. Läs mer
    2020-02-17 Marcus K svarar Patrik B
    Tack för din rekommendation och roligt att det blev ni som köpte radhuset till slut!
  • Lennart J köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

2020-02-11

Örby
    Köpt nybyggt hus. Trevligt bemötande och snabba svar.
    Dock har han inte full koll över allt som gäller.

Förväntning på bemötande etc är i princip som man kan förvänta av en mäklare som har många objekt att ha koll på.

Under de omständigheterna så blir det full pott, ingen klarar att göra det som varje köpare/ säljare vill ha, det hinns inte med. Läs mer
    2020-02-11 Marcus K svarar Lennart J
    Tack för din rekommendation och fint att ni fick just det huset som har egen infart och är lite mer avskilt.
  • Jozephine L sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

2020-01-31

Stureby
    Sålt en bostadsrätt. Trevlig bemötande men rätt slarvig med en del fel på vägen. (fel arvode i kontrakt, fel adress, glömde ta leg, skyllde ifrån sina fel på att vi som säljare var stressade). Fick det pris marknaden ville ge.
    Skulle inte anlita Marcus igen. Läs mer
    2020-01-31 Marcus K svarar Jozephine L
    Hej, tack för din rekommendation och dina synpunkter.
  • Mimmi C sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

2020-01-25

Bandhagen
    Sålde min bostadsrätt. Supernöjd. Marcus är professionell, flexibel, trevlig och förtroendeingivande! Rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2020-01-25 Marcus K svarar Mimmi C
    Tack för den fina rekommendationen, skönt att allt löste sig så smidigt för dig! Det har varit roligt att få hjälpa dig med din försäljning!
  • Oliver M köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

2020-01-16

Högdalen
    Jag har köpt en 2:a i Högdalen.
    Marcus har fötterna på jorden, är lugn, har ordning och reda, samt flexibel. Läs mer
    2020-01-16 Marcus K svarar Oliver M
    Tack för de fina orden och grattis till den nya fina bostaden!
  • Ram A sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

2020-01-16

Bandhagen
    Sålde våran 3:a via Marcus. Tycker om att han är ambitiös och lyckades genomföra en smidig affär. Höll oss informerade hela tiden. Supernöjd! Läs mer
    2020-01-16 Marcus K svarar Ram A
    Tack för rekommendationen, det har varit roligt att hjälpa er med er försäljning och skönt att det blev en smidig affär!
  • Lina S sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

2020-01-15

Högdalen
    Vi sålde våran 2:a i högdalen genom Marcus. Vi har alltid blivit väl bemötta av Marcus och han levde upp till alla våra förväntningar. Vi sålde lägenheten smidigt och snabbt och skulle absolut rekommendera honom till nära och kära.

I framtiden kommer vi troligtvis vända oss till Marcus för mer affärer Läs mer
    2020-01-15 Marcus K svarar Lina S
    Tack för den fina rekommendationen och grattis till er lyckade försäljning!
  • Ramina R sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

2019-12-22

Bandhagen
    Marcus har varit en fantastisk mäklare! Han har en enorm erfarenhet och har varit mycket bra att samarbeta med. Resultat blev lång över våra förväntningar och vi är tacksamma för Marcus insats. Vi rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2019-12-23 Marcus K svarar Ramina R
    Tack för den fina rekommendationen och det har varit roligt att få hjälpa er med er försäljning!
  • Samori T köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

2019-12-21

Bandhagen
    Mycket bra och hederlig mäklare som jag rekommenderar! Läs mer
    2019-12-22 Marcus K svarar Samori T
    Tack för den fina rekommendationen, lycka till med er nya fina bostad!

Senaste försäljningarna

Sjösavägen