Marcus Klass
Registrerad mäklare sedan 2011-07-22
Aktiv på Reco.se sedan 2013-10-09
2019-08 - 2020-07
Ska du köpa eller sälja en bostad och söker mäklare i Farsta - Bandhagen - Sköndal - Trångsund? Då har du kommit rätt!

Vi har arbetat i området under längre tid med god lokalkännedom, bra kontaktnät och bred fackkunskap.

Vill du köpa en bostad hjälper vi dig gärna med bankkontakter, hantverkare, jurister, flyttfirmor och städbolag. Vi som arbetar på kontoret är själva boende i området sen många år och känner därför väl till alla smultronställen i området och kan svara på frågor som rör dagis, skolor och kommunikationer. Läs mer

Läs vad 194 Läs vad Marcus Klass

• Viktor P sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

2020-06-23

Högdalen
    Marcus sålde min bostadsrätt utan problem i en tuff marknad.
    Ärligt, smidigt och bra bemött genom hela processen. Jag rekommenderar Marcus starkt! Läs mer
    2020-06-24 Marcus K svarar Viktor P
    Tack Viktor, det har varit ett nöje att hjälpa dig med din försäljning!
  • Robert B sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

2020-06-22

3:a
    Norrmalm-City
    Marcus är proffsig och visar stor kompetens från första mötet till avslut. Detta med sin ödmjukhet var han ett givet val att sälja min stora lägenhet i Stockholms innerstad. Han gav råd under hela försäljningsprocessen och tog även extra visning mitt i budgivningen för nya intresserade vilket gjorde att slutpriset överträffade bådas våra förväntningar! Jag kommer med glädje rekommendera honom för mina vänner och bekanta. Läs mer
    2020-06-24 Marcus K svarar Robert B
    Tack Robert, det har varit ett nöje att hjälpa dig med din försäljning:)
  • Staffan Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

2020-06-22

Bandhagen
    Tack vare Marcus köpte jag en underbar lägenhet som jag inte ens visste fans till salu så nog kan han sitt jobb :-) Läs mer
    2020-06-22 Marcus K svarar Staffan Ö
    Hej Staffan, grattis till din nya fina lägenhet och tack för din rekommendation!
  • Joanna D köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

2020-06-12

1.5:a
    Örby
    Jag har köpt en lägenhet och jag fick trevligt bemötande från mäklare och snabb återkoppling på bud och frågor. Han var förbered och flexibel på nya uppkomster. Läs mer
    2020-06-12 Marcus K svarar Joanna D
    Tack för din rekommendation och grattis till din nya fina lägenhet!
  • Fredrik L sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

2020-06-10

Bandhagen
    Personlig kontakt. Känns mer "jordnära" än många andra mäklare jag har anlitat/haft att göra med Läs mer
    2020-06-10 Marcus K svarar Fredrik L
    Tack för din rekommendation! Känns bra med jordnära:)
  • Anna Kajsa Helena Langemar M sålde sitt hus med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

2020-05-18

Bandhagen/ Högdalen
    Jättetrevlig och proffsig! Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2020-05-18 Marcus K svarar Anna Kajsa Helena Langemar M
    Tack för din rekommendation och grattis till ert fina hus till slut!
  • Jessica P köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

2020-03-05

2:a
    Svedmyra
    Jag köpte en lägenhet av Marcus. Han är professionell och en utomordentlig mäklare. Läs mer
    2020-03-05 Marcus K svarar Jessica P
    Tack för din rekommendation, det var roligt att det till slut blev du som köpte lägenheten:)
  • Patrik B köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

2020-02-17

Örby
    Marcus är ärlig och rak. köpte ett radhus av honom. Läs mer
    2020-02-17 Marcus K svarar Patrik B
    Tack för din rekommendation och roligt att det blev ni som köpte radhuset till slut!
  • Lennart J köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

2020-02-11

Örby
    Köpt nybyggt hus. Trevligt bemötande och snabba svar.
    Dock har han inte full koll över allt som gäller.

Förväntning på bemötande etc är i princip som man kan förvänta av en mäklare som har många objekt att ha koll på.

Under de omständigheterna så blir det full pott, ingen klarar att göra det som varje köpare/ säljare vill ha, det hinns inte med. Läs mer
    2020-02-11 Marcus K svarar Lennart J
    Tack för din rekommendation och fint att ni fick just det huset som har egen infart och är lite mer avskilt.
  • Jozephine L sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

2020-01-31

2:a
    Stureby
    Sålt en bostadsrätt. Trevlig bemötande men rätt slarvig med en del fel på vägen. (fel arvode i kontrakt, fel adress, glömde ta leg, skyllde ifrån sina fel på att vi som säljare var stressade). Fick det pris marknaden ville ge.
    Skulle inte anlita Marcus igen. Läs mer
    2020-01-31 Marcus K svarar Jozephine L
    Hej, tack för din rekommendation och dina synpunkter.

Senaste försäljningarna

Lillhagsvägen