Läs vad 208 Läs vad Marcus Klass

• 2020-12-29
    Marcus var väldigt tillmötesgående och förstående. Detta är min första bostad och han var väldigt noga med att berätta om området och HSBs förening.

Lägenheten jag köpte ligger på Harpsundsvägen 135, och är en 1,5a på 46,5 kvm. Marcus såg till att bemötandet mellan mäklare och intressanter skedde utomhus och släppte inte in mer än 4 personer åt gången, vilket uppskattades av både mig och min mamma.

När jag skulle skriva på kontrakt så var Marcus tålmodig med mig som ny köpare, och lät mig kolla igenom pappren utan att stressa. Han förklarade även vad vissa saker innebar, samt hjälpte mig komma ihåg viktiga steg i processen som jag behövde ordna på egen hand.

Tack för ett fint samarbete!

Mvh Mathilda
    Mathilda H
    • 1.5:a
    • 46.5 m²
    • Högdalen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Hej Mathilda, grattis till din nya bostad och tack för din rekommendation!

• 2020-12-03
    Villaförsäljning!
    Bra och tydligt bemötande!
    Snabb och smidig visning och försäljning
    som mäklaren levde upp till.
    Rekommenderar gärna Marcus Klass till andra.
    Tack för hjälpen!
    Peter M
    • 175.0 m²
    • Stureby
    sålde sitt hus med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Hej Birgitta och Peter, tack för den fina rekommendationen, det har varit roligt att hjälpa er med er försäljning:)

• 2020-11-04
    Trevlig att ha att göra med och snabb återkoppling.
    Jonas L
    • 4:a
    • 91.0 m²
    • Bandhagen
    Hej Jonas, tack för din rekommendation och grattis än en gång till ert nya fina hem!

• 2020-10-28
    Anlitade Marcus för andra gången för försäljning av den bostad vi köpte genom honom för 7 år sen i Farsta, valet var självklart för oss när det var dags för försäljning.

otroligt engagerad och charmig som person, bra kunskap om området och föreningen och alltid ett proffsigt bemötande.
    vid oklarheter eller frågor fanns möjlighet att få svar väldigt många timmar på dygnet med tydliga och genomtänkta svar.
    För Marcus är kunden alltid i fokus och det märks!

Försäljningen gick över förväntan och vi landade på ett pris vi inte i närheten trodde vi skulle komma upp i.

Jag och min bror rekommenderar Marcus Klass starkt!
    Eric Anders B
    • 77.0 m²
    • Farsta
    sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Hej Eric, stort tack för er fina rekommendation:) Det har varit roligt att hjälpa er med er försäljning!

• 2020-10-18
    Jag köpte en trea i Farsta. Marcus var tillgänglig, trevlig och proffsig under hela försäljningen. Under kontraktsskrivningen var han mycket lugn och pedagogisk vilket gjorde att jag kände mig bekväm.
    Stina M
    • 77.0 m²
    • Farsta
    Hej Stina, tack för din rekommendation och grattis till din nya fina bostad!

• 2020-10-16
    Köpte Sjösavägen 71.
    Mötte oss utomhus, mycket trevligt.
    Marcus, svarade på våra frågor som vi hade vilket var bra.
    // Johan
    Johan B
    • 70.0 m²
    • Bandhagen/ Högdalen
    Hej Johan, tack för din rekommendation! Ja det blir lite annorlunda visningar i dessa tider av Corona och då är det ju bra att jag möter spekulanterna utanför porten och slussar in några i taget, roligt att ni uppskattade det:)

• 2020-10-02
    Marcus hjälpte mej att sälja en tvåa med god utsikt och balkong. Jag tyckte att jag fick assistans och gott om info runt hela proceduren, mer än vad jag räknat med. Jag blev hela tiden väl bemött och Marcus var väldigt trevlig och jordnära. Jag vill ge Marcus Klass högsta betyg.
    Björn N
    • 2:a
    • 54.0 m²
    • Björkhagen
    Hej Björn, roligt att du är nöjd med din försäljning och tack för den fina rekommendationen!

• 2020-10-01
    Fantastiskt bra bemötande. Vi blev båda mkt nöjda med servicen under hela försäljningsprocessen och kan verkligen rekommendera Marcus Klass tillsammans med övriga på det lokala kontoret i Bandhagen.
    Stefan S
    • 2:a
    • 67.0 m²
    • Bandhagen
    Roligt att ni är nöjda med er försäljning och stort tack för den fina rekommendationen!

• 2020-10-01
    En helt underbar mäklare den bästa mäklaren som vi har haft snabb o duktig
    Inger M
    • 70.0 m²
    • Bandhagen/ Högdalen
    Hej Inger, grattis till er lyckade försäljning och tack snälla för den fina rekommendationen!

• 2020-09-21
    Sålde min lägenhet. Kan varmt rekommendera Marcus; han höll mig uppdaterad och var noggrann. Väldigt nöjd!:)
    Lina P
    • 1:a
    • 33.0 m²
    • Högdalen
    Tack Lina för din rekommendation och grattis till din försäljning och ännu mer grattis till ert hus😊

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte