Marcus Klass
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2018-01 - 2018-12
Ska du köpa eller sälja en bostad och söker mäklare i Farsta - Bandhagen - Sköndal - Trångsund? Då har du kommit rätt!

Vi har arbetat i området under längre tid med god lokalkännedom, bra kontaktnät och bred fackkunskap.

Vill du köpa en bostad hjälper vi dig gärna med bankkontakter, hantverkare, jurister, flyttfirmor och städbolag. Vi som arbetar på kontoret är själva boende i området sen många år och känner därför väl till alla smultronställen i området och kan svara på frågor som rör dagis, skolor och kommunikationer. Läs mer

Läs vad 146 kunder tycker om Marcus Klass

• Ann-Christin N köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

2018-12-01

63.5m²
    Farsta
    Trevligt och proffsigt bemötande ; kunnig och pedagogisk vägledning vid kontraktsskrivning - vid köp av bostadsrätt. Har klara svar och är förberedd o insatt i ärendet.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-12-01 Marcus K svarar Ann-Christin N
    Tack snälla för din rekommendation:) Stort grattis till er fin 3:a i Farsta!
  • Åsa B köpte sitt hus med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

2018-11-20

118m²
    Trollbäcken
    Köpt villa med Marcus som mäklare. Trevliga visningar, påläst om bostaden. Svarar snabbt via telefon och sms. Ibland lite för ”säljig” i sina argument för min smak. Läs mer
    2018-11-20 Marcus K svarar Åsa B
    Hej Åsa, tack för din rekommendation och roligt att det till slut blev ni som köpte huset:)
  • Riina T köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

2018-10-31

77m²
    Farsta
    Vi har fått vänligt bemötande vid lägenhetsköp. Marcus är kunnig på sitt område och ger en tydlig, professionell och trygg upplevelse för sina kunder genom hela processen. Tack! Riina Turunen och Christer Lidén Läs mer
    2018-10-31 Marcus K svarar Riina T
    Tack för den fina rekommendationen och stort grattis till er nya fina lägenhet!
  • Anders K sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

2018-10-01

61m²
    Högdalen
    Sålde lägenhet i Högdalen och efter lite strul med byte av mäklare inom kontoret löpte ddet på helt OK Läs mer
    2018-10-01 Marcus K svarar Anders K
    Tack för din rekommendation. Ja det blev ju ett byte av mäklare inom kontoret då er första mäklare slutat helt inom branschen. Men det var roligt att jag fick chansen att vända detta till ett slutpris över förväntan:)
  • Frida L köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

2018-09-29

57m²
    Bandhagen
    Köpte en två. Jag är väldigt nöjd med hans bemötande och hans sätt att göra en snabb affär även fast det var en fredagkväll. Läs mer
    2018-09-29 Marcus K svarar Frida L
    Tack för din rekommendation och stort grattis till 2.an:)
  • Sara G skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

2018-06-24

Superproffsigt, ärligt bemötande Läs mer
    2018-06-24 Marcus K svarar Sara G
    Tack för din reco och grattis till er nya fina bostad:)
  • Emil A
    Emil A skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

2018-06-20

Vi har köpt och sålt vår 3:a i Bandhagen med Marcus. Han är en säljare ut i fingerspetsarna. Anlitar man honom så blir det garanterad en försäljning även i en något sämre marknad än innan.

Försäljningspriset blev ungefär vad värderingssidor förutspådde, vilket är helt ok för oss eftersom vi köpte ett nytt objekt ett par dagar efter vår försäljning.

Jag skulle inte tveka att anlita Marcus igen. Om man som säljare har en klar målbild för sin försäljning så är Marcus tveklöst rätt samarbetspartner.

Ett plus i marknadsföringen är kontorets stora spekulantregister. Läs mer
    2018-06-21 Marcus K svarar Emil A
    Tack för din rekommendation och roligt att det blev en lyckad försäljning till slut trots tuff marknad! Hoppas det går bra med ert husköp:)
  • Elias M skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

2018-06-20

+ Tät och personlig kontakt
    + Mycket god kännedom om lokala bostadsrättsföreningen

--> Rekommenderar starkt Läs mer
    2018-06-20 Marcus K svarar Elias M
    Tack för den fina rekommendationen och grattis till er nya fina bostad:) Trevlig sommar☀️
  • Magnus P skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

2018-06-18

Sjösavägen 17, bra bemötande, kämpade på trots tuff marknad! Läs mer
    2018-06-18 Marcus K svarar Magnus P
    Tack för din rekommendation:) Hoppas du får en fin sommar!
  • Evi Saga M skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

2018-06-12

Marcus är mycket effektiv och duktig på att planera alla moment som ett lägenhetsköp innebär. Det går undan verkligen! Läs mer
    2018-06-12 Marcus K svarar Evi Saga M
    Tack det var roligt att få höra! Grattis igen till er nya fina lägenhet:)

Senaste försäljningarna

Brevvägen