Marcus Klass
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2018-05 - 2019-04
Ska du köpa eller sälja en bostad och söker mäklare i Farsta - Bandhagen - Sköndal - Trångsund? Då har du kommit rätt!

Vi har arbetat i området under längre tid med god lokalkännedom, bra kontaktnät och bred fackkunskap.

Vill du köpa en bostad hjälper vi dig gärna med bankkontakter, hantverkare, jurister, flyttfirmor och städbolag. Vi som arbetar på kontoret är själva boende i området sen många år och känner därför väl till alla smultronställen i området och kan svara på frågor som rör dagis, skolor och kommunikationer. Läs mer

Läs vad 162 Läs vad Marcus Klass

• Maria M sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

2019-05-05

Hagsätra
    Marcus hjälpte oss att sälja vår trea i Hagsätra. Lyhörd, kunnig, professionell och med stor lokalkännedom förmedlade Marcus vår lägenhet på ett bra sätt och hittade den perfekta kunden utan offentlig visning eller annons på Hemnet.
    Tack Marcus för din hjälp! Läs mer
    2019-05-05 Marcus K svarar Maria M
    Tack för den fina rekommendationen! Roligt att allt går så bra för er och lycka till med den nya bostaden:)
  • Kristofer J sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

2019-04-29

Hjorthagen
    Jag sålde min 2:a i Hjorthagen med hjälp av Marcus. Jag upplevde att han var mycket seriös och uppriktig i all kommunikation. Han gjorde även det lilla extra för att lägenheten skulle bli så attraktiv som möjligt, t.ex. hjälpte mig att fixa till en dörr som inte gick att stänga. Jag kan verkligen rekommendera Marcus! Läs mer
    2019-04-29 Marcus K svarar Kristofer J
    Tack för din fina rekommendation, det har varit en glädje att hjälpa dig med din försäljning!
  • Halil K sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

2019-04-28

Farsta
    Vi hsr sålt ett bostadsrätt.
    Vår mäklare har varit engagerad . Läs mer
    2019-04-28 Marcus K svarar Halil K
    Hej, tack för din rekommendation!
  • Gabriel T sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

2019-04-27

Svedmyra
    Marcus hjälpte oss sälja vår bostad och gjorde ett kanonjobb!!

Alltid trevlig, tillgänglig och förtroendeingivande. Han var behjälplig med det där "lilla extra" och motiverade alla sina förslag på ett professionellt och bra sätt.

Det kändes tryggt och bekvämt att ha med Marcus att göra från start till mål. Han levde upp till alla våra förväntningar och mer därtill.

Tack Marcus! Läs mer
    2019-04-27 Marcus K svarar Gabriel T
    Tack för din rekommendation, roligt att ni fick så bra försäljning:)
  • Inger S sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

2019-04-26

Bandhagen
    Vi har sålt en etta i Bandhagen.
    Vi blev väl bemötta och väl informerade under försäljningens gång.
    Vi fick effektiv hjälp med förmedling av tjänster i samband med försäljningen.
    Försäljningen genomfördes till vår fulla belåtenhet,snabbt och effektivt! Läs mer
    2019-04-26 Marcus K svarar Inger S
    Tack båda ni, det har varit trevligt att hjälpa er med er försäljning!
  • Gitana Cekutyte T köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

2019-04-26

Bandhagen-Hagsätra-Rågsved
    Vi köpte en lägenhet för första gången. Så visste inte exakt hur allting fungerar. Mäkllare Marcus Klass var mycket hjälpsam, svarade på alla våra frågor, förklarade allt tydligt. Det var mycket lätt att kommunicera med honom. Läs mer
    2019-04-26 Marcus K svarar Gitana Cekutyte T
    Tack för din rekommendation och stort grattis till er nya bostad, vi ses snart inför tillträdet!
  • Arnold B
    Arnold B sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

2019-04-25

Bandhagen
    Sålde en 2:a i Bandhagen och anlitade Marcus Klass för att få hjälp med processen.
    Jag uppfattade Marcus som påläst, kunnig, tydlig och enormt service minded. Det märktes tydligt att han hade säljarens bästa i åtanke och han var mycket hjälpsam under hela processen.
    Marcus guidade professionellt och personligt genom hela processen och hjälpte mig att fatta smarta beslut. Försäljningen gick som en dans helt enkelt.
    Jag rekommenderar Marcus Klass varmt. Läs mer
    2019-04-25 Marcus K svarar Arnold B
    Tack för den fina rekommendationen, det har varit ett nöje att få hjälpa dig med din försäljning!
  • Karin H köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

2019-04-05

Bandhagen/ Högdalen
    Engagerad och har mycket kunskap om området.

Jag köpte en tvåa i Högdalen. Tycker att allt gick väldigt smidigt, det var första gången jag köpte bostadsrätt och jag uppskattade att allt kändes tydligt och att inget skyndades igenom vid kontraktsskrivning och tillträde. Allt som allt är jag väldigt nöjd. Läs mer
    2019-04-05 Marcus K svarar Karin H
    Tack för den fina rekommendationen och grattis till din fina nya lägenhet:)
  • Johan L köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

2019-02-28

Älvsjöbadet, Hagsätra
    Köpte en 4 rok.
    Noggrann, effektiv och trevlig.

Adaptiv efter omständigheter.

Som köpare förväntar jag mig mycket information och vilket vindrickare. Läs mer
    2019-02-28 Marcus K svarar Johan L
    Tack för rekommendationen och grattis till er nya fina lägenhet.
  • Therése E sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

2019-02-26

Älvsjöbadet, Hagsätra
    Vi sålde en bostadsrätt. Marcus var engagerad och tycks trivas med de han gör och hade realistiska ambitioner. Vi blev väl bemötta. Läs mer
    2019-02-26 Marcus K svarar Therése E
    Tack för din rekommendation och roligt att ni fick en så bra försäljning!

Senaste försäljningarna

Glanshammarsgatan