Marcus Klass
en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

Ska du köpa eller sälja en bostad och söker mäklare i Farsta - Bandhagen - Sköndal - Trångsund? Då har du kommit rätt!

Vi har arbetat i området under längre tid med god lokalkännedom, bra kontaktnät och bred fackkunskap.

Vill du köpa en bostad hjälper vi dig gärna med bankkontakter, hantverkare, jurister, flyttfirmor och städbolag. Vi som arbetar på kontoret är själva boende i området sen många år och känner därför väl till alla smultronställen i området och kan svara på frågor som rör dagis, skolor och kommunikationer.
Björksundsslingan 1
124 31 Bandhagen — Visa karta

Vad tror Marcus att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 141 kunder tycker om Marcus Klass

• Sara G
    Sara G skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Superproffsigt, ärligt bemötande Läs mer
    2018-06-24 Marcus K svarar Sara G
    Tack för din reco och grattis till er nya fina bostad:)
  • Emil A
    Emil A skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Vi har köpt och sålt vår 3:a i Bandhagen med Marcus. Han är en säljare ut i fingerspetsarna. Anlitar man honom så blir det garanterad en försäljning även i en något sämre marknad än innan.

Försäljningspriset blev ungefär vad värderingssidor förutspådde, vilket är helt ok för oss eftersom vi köpte ett nytt objekt ett par dagar efter vår försäljning.

Jag skulle inte tveka att anlita Marcus igen. Om man som säljare har en klar målbild för sin försäljning så är Marcus tveklöst rätt samarbetspartner.

Ett plus i marknadsföringen är kontorets stora spekulantregister. Läs mer
    2018-06-21 Marcus K svarar Emil A
    Tack för din rekommendation och roligt att det blev en lyckad försäljning till slut trots tuff marknad! Hoppas det går bra med ert husköp:)
  • Elias M
    Elias M skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    + Tät och personlig kontakt
    + Mycket god kännedom om lokala bostadsrättsföreningen

--> Rekommenderar starkt Läs mer
    2018-06-20 Marcus K svarar Elias M
    Tack för den fina rekommendationen och grattis till er nya fina bostad:) Trevlig sommar☀️
  • Magnus P
    Magnus P skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Sjösavägen 17, bra bemötande, kämpade på trots tuff marknad! Läs mer
    2018-06-18 Marcus K svarar Magnus P
    Tack för din rekommendation:) Hoppas du får en fin sommar!
  • Evi Saga M
    Evi Saga M skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Marcus är mycket effektiv och duktig på att planera alla moment som ett lägenhetsköp innebär. Det går undan verkligen! Läs mer
    2018-06-12 Marcus K svarar Evi Saga M
    Tack det var roligt att få höra! Grattis igen till er nya fina lägenhet:)
  • kerstin b
    kerstin b skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Toppen bemötande, tydlig information om processen. Marcus överträffade mina förväntningar. Jag kände mig med i försäljningen och fick rapport inför varje nytt steg. Jag är mer än nöjd. Kan absolut rekommendera Marcus till alla. Läs mer
    2018-05-18 Marcus K svarar kerstin b
    Tack för din rekommendation! Det har varit roligt att få hjälpa er och er mycket trevliga mamma med försäljningen:)
  • Astrid O
    Astrid O skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Vi köpte en bostadsrätt till vår dotter i Högdalen genom Marcus. Vi fick stort förtroende för honom då han var trevlig, lugn, noggrann och hela tiden höll han oss uppdaterade. Hans tillgänglighet och snabba återkoppling var ett stort plus.
    Jag kan varmt rekommendera Marcus och den dag vi säljer lägenheten igen kommer vi säkerligen vända oss till honom. Läs mer
    2018-05-11 Marcus K svarar Astrid O
    Tack för rekommendationen! Roligt att höra att ni är nöjda med ert köp och processen som varit. Hoppas er dotter ska bo och trivas några år framöver:)
  • Angelica O
    Angelica O skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Har köpt bostadsrätt i Högdalen. Marcus var väldigt trevlig och hjälpsam från första mötet och har därefter gett mig och min familj bra service. Detta var mitt första bostadsrättsköp så hade inga större förväntningar, men fick ett bra första erfarenhet tack vare Marcus. Läs mer
    2018-05-08 Marcus K svarar Angelica O
    Tack snälla för de fina orden:) och stort grattis till din nya fina lägenhet!
  • Ana P
    Ana P skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Jag har sålt en etta på 47 kvm i Högdalen.
    Jag blev bemött på ett bra sätt. Professionellt. Tydligt. Sakkunnigt. Engagerat. Jag köpte min sålda bostad tidigare av samma mäklare.
    Jag hade inga specifika förväntningar. Affären sköttes smidigt.
    Jag har en bra upplevelse av hela försäljningsprocessen och är glad att mäklaren var drivande utan att pusha för mkt. I mitt fall behövde jag det för att inte backa ur processen. Läs mer
    2018-05-07 Marcus K svarar Ana P
    Tack för den fina rekommendationen och roligt att du är nöjd med din försäljning. Det har varit roligt att få hjälpa dig med din försäljning. Jag hjälper dig gärna även med frågor som kan komma nu när du är ute och letar ny bostad.
  • Jörgen O
    Jörgen O skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Bemötandet var helt igenom professionellt. Informationen vid mötet lämnade ingenting övrigt att önska.
    Mötet gällde köp av en lgh i Högdalen. Läs mer
    2018-05-07 Marcus K svarar Jörgen O
    Tack för din rekommendation! Hoppas er dotter ska tycka om sin nya fina lägenhet:)
  • Tezel R
    Tezel R skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Marcus han bra forseljare tenksam Läs mer
    2018-04-23 Marcus K svarar Tezel R
    Tack för din rekemmendation! Vi ses snart på tillträdet:)
  • Xagan B
    Xagan B skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Vi sålde ett radhus i Alby, Botkyrka. Det som vi gillade om Marcus om försäljning var hans tillgänglighet, strategier, tydlighet och ärlighet och bemötande..

Han gav oss en bild av marknaden i framtiden, bankernas räntor och förändrade vilkor som var avgörande för att ägna en strategi om försäljningen. Han var tillgängligt när vi hade frågor och funderingar även efter äfären..Han är en bra representant och bra ambassadörer för företaget som ger en känsla av tryghet till kunderna...

Tack Marcus! Läs mer
    2018-05-07 Marcus K svarar Xagan B
    Tack för er fina rekommendation! Hoppas vi kan ses om jag kommer till London någon gång framöver.
  • Panagiota T
    Panagiota T skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Markus var väldigt artig och vänlig! Rekommenderas! Läs mer
    2018-04-23 Marcus K svarar Panagiota T
    Tack för din rekommendation och grattis till ert nya fina hus:)
  • Mathias M
    Mathias M skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Jag tycker han e väldigt kunnig och ger ett proffsigt intryck. Han är snäll och tillmötesgående. Bra service. Det enda minuset e att han kan va lite väl på, samt så känns han stressad o lite förvirrad. Läs mer
    2018-04-20 Marcus K svarar Mathias M
    Hej, tack för din rekommendation och stort grattis till er nya fina bostad:)
  • Jessica H
    Jessica H skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Marcus skötte min försäljning bra på alla punkter från värdering till kontraktskrivning. Läs mer
    2018-04-03 Marcus K svarar Jessica H
    Tack för din rekommendation! Hoppas du ska trivas bra i din nya bostad.
  • Esbjörn J
    Esbjörn J skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Marcus ansträngde sig verkligen för att vi skulle få ett så bra bud som möjligt. trots att marknaden dalade lyckades Marcus få fram ett bud som vi kände oss nöjda med. Läs mer
    2018-04-03 Marcus K svarar Esbjörn J
    Tack för den fina rekommendationen! Det har varit mycket roligt att få hjälpa er i er försäljning och skönt att det gick så bra för er även i en vikande marknad.
  • Catharina J
    Catharina J skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Har sålt en lägenhet, fick ett bra bemötande från vår mäklare som sålde efter de förväntningar som vi hade. Läs mer
    2018-03-31 Marcus K svarar Catharina J
    Tack, det har varit roligt att hjälpa er med er försäljning!
  • Yusra B
    Yusra B skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Vi sålde och köpte lägenheterna samtidigt. Hela processen gick som blixten.

Marcus är en professionell och kompetenta duktigt mäklare.
    Han ar också lösningsorienterad, man kommer långt med det. Läs mer
    2018-03-31 Marcus K svarar Yusra B
    Tacl för din rekommendation! Roligt när allt går att pussla ihop så det blir bra för alla parter.
  • Gleb H
    Gleb H skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Mycket bra service från början till färdig försäljning. Läs mer
    2018-03-29 Marcus K svarar Gleb H
    Tack för rekommendationen. Det har varit roligt att få göra din försäljning!
  • Jonny L
    Jonny L skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Snabbt och smidigt. Fick det vi ville ha trots att köparens marknad råder. Helt klart nöjd. Läs mer
    2018-03-29 Marcus K svarar Jonny L
    Tack för rekommendationen! Hoppas ni ska trivas bra i ert nya hus:)
  • Daniel K
    Daniel K skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Super trevligt bemötande av Markus och är lätt tillgängliga när man behöver nå honom.
    Mvh Daniel och Jessica Läs mer
    2018-03-29 Marcus K svarar Daniel K
    Tack för er rekommendation! Det skulle vara roligt att se den ”lilla pärlan” när ni renoverat den:)
  • Åsa J
    Åsa J skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Marcus Klass har hjälpt oss att sälja vårt radhus. Marcus har skött försäljningen mycket proffsigt och med stort engagemang. Marcus har ett mycket trevligt bemötande. Jag lämnar Marcus mina allra bästa rekommendationer. Läs mer
    2018-03-29 Marcus K svarar Åsa J
    Tack för de fina orden:) Det har varit roligt att få hjälpa er med er försäljningen.
  • Shalaw R
    Shalaw R skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Marcus är mycke noggran och seriös mäklare han skötte försäljning av min bostad. Jag är jätre nöjd :)

Shalaw Läs mer
    2018-03-29 Marcus K svarar Shalaw R
    Tack för rekommendationen! Skönt att allt ordnat sig för dig, hoppas du ska trivas i din nya bostad:)
  • Bennet B
    Bennet B skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    En suverän och klanderfri försäljning. Mycket trevligt och tillmötesgående bemötande. Rekommenderas!!!! Läs mer
    2017-09-15 Marcus K svarar Bennet B
    Hej Bennet, Tack för din rekommendation! kul att höra att du hade en fin upplevelse av affären.
  • Björn W
    Björn W skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Marcus var tydlig och pedagogisk under hela budgivningsprocessen. När vi vunnit budgivningen och skulle skriva kontrakt gick han igenom och förklarade alla dokument på ett tydligt och konkret sätt. I den perioden som är nu innan vi slutför vårt köp av bostadsrätten har Marcus varit väldigt pedagogisk och tillmötesgående under hela processen.

Vi kan varmt rekommendera Marcus som mäklare! Läs mer
    2017-09-15 Marcus K svarar Björn W
    Hej Björn, tack för den fina rekommendationen! Roligt att det blev ni som fick den fina lägenheten:)
  • Maria S
    Maria S skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Snabb försäljning med kvalitet Läs mer
    2017-09-14 Marcus K svarar Maria S
    Hej Maria, tack för din rekommendation! Hoppas ni ska trivas bra i ert nya ni flyttade till:)
  • Lena E
    Lena E skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
    2017-09-13 Marcus K svarar Lena E
    Hej Lena, tack för din rekommendation!
  • Viktor F
    Viktor F skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Marcus upplevdes som en ärlig och genuint vänlig mäklare. Det var för mig uppenbart att han strävade efter att göra både säljare och köpare så nöjda som möjligt. I sammanhanget var detta mitt första bostadsköp och i den kontexten var Marcus Klass perfekt: Han förklarade pedagogiskt varje steg och fanns alltid tillgänglig för enkla svar på frågor. Jag rekommenderar honom varmt till både säljare och köpare. Läs mer
    2017-09-13 Marcus K svarar Viktor F
    Tack Viktor för de värmande orden! Det är särskilt roligt när även mina köpare får en god upplevelse i affären. Grattis till den fina lägenheten, hoppas att ni ska trivas bra:)
  • Sara N
    Sara N skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Vi är otroligt nöjda med Marcus under hela processen i samband med försäljning av vår lägenhet. Vi har blivit professionellt bemötta och känt att vi varit i trygga händer under hela resan.
    Kan varmt rekommendera Marcus Klass till kommande säljare/köpare. Läs mer
    2017-09-13 Marcus K svarar Sara N
    Hej Sara & Max, tack för den fina rekommendationen:) Roligt att ni haft en bra upplevelse genom affären!
  • Gösta L
    Gösta L skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Det är en angenäm upplevelse att få hjälp av en mäklare som verkligen jobbar hårt och mycket professionellt med sina objekt.
    Jag har ju erfarenhet av att ha sett honom jobba i vår förening även med andra objekt.
    Gösta Lindström Läs mer
    2017-09-13 Marcus K svarar Gösta L
    Tack Gösta, det har varit roligt att hjälpa dig med din försäljning!
  • Ganesh N
    Ganesh N skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Marcus was really helpful throughout the process and very professional in his work.
    I will surely recommend him. Läs mer
    2017-09-12 Marcus K svarar Ganesh N
    Hi Ganesh, thank you for your kind Words. I am happy to hear that you are so saticfied with your new apartment. Kind regards Marcus
  • Kim I
    Kim I skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Vill inte skriva saker som syns på internet om en privat affär
    Marcus får gärna ringa om han vill ha rekommendation Läs mer
    2017-09-12 Marcus K svarar Kim I
    Hej Kim, jag ringde dig och det var roligt att höra att du var nöjd med ditt bostadsköp.
  • David A
    David A skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Bra bemötande, smidig affär.cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc Läs mer
    2017-03-30 Marcus K svarar David A
    Hej David, tack för din rekommendation!
  • Filip D
    Filip D skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Vi var väldigt nöjda med Marcus. Han var tydlig, snabb och mycket trevlig i sitt bemötande. Vid kontraktsskrivningen var han också mycket tydlig och enkel att ha att göra med.

/Filip och Lisa Durefelt Läs mer
    2017-03-30 Marcus K svarar Filip D
    Hej Filip och Lisa, tack för er rekommendation! Det är viktigt att möta både säljares och köpares behov för att skapa en trygg affär för båda parter och det är särskilt roligt att få höra från er som köpare att jag lyckats med det. Grattis till er nya fina lägenhet, vi ses snart vid tillträdet!
  • Ingemar I
    Ingemar I skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Mycket bra bemötande - Marcus Klass är engagerad och har bra kommunikation med mig som säljare. Allt har fungerat mycket bra i försäljningsprocessen.
    Jag kan verkligen rekommendera Marcus Klass. Läs mer
    2017-03-29 Marcus K svarar Ingemar I
    Hej Ingmar, tack för din rekommendation:) Det har varit roligt att hjälpa dig med din försäljning och tack för så gott samarbete.
  • Andreas T
    Andreas T skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Mycket bra och förtroendeingivande Läs mer
    2017-01-05 Marcus K svarar Andreas T
    Hej Andreas, tack för din rekommendation. Lycka till i er nya fina lägenhet!
  • Ulla N
    Ulla N skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Bemötandet har varit bra, och det mesta har fungerat som det ska. Läs mer
    2016-12-27 Marcus K svarar Ulla N
    Hej Ulla, tack för din rekommendation.
  • Roger A
    Roger A skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Vi valde Marcus Klass som mäklare för att han var driven, engagerad och lyhörd. Han gjorde verkligen allt han sagt och mer därtill. Vi vill hemskt gärna rekommendera Marcus om ni ska sälja er lägenhet.
    Mvh Roger Alsin Läs mer
    2016-12-25 Marcus K svarar Roger A
    Hej Roger, tack för din rekommendation!
  • Claes B
    Claes B skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Tycker att Marcus var väldigt profisionell med ordning och reda. Blev bra bemött och fick bra hjälp av honom under processen. Läs mer
    2016-12-25 Marcus K svarar Claes B
    Hej Claes, tack för din rekommendation. Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet.
  • Mattias F
    Mattias F skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Hej Marcus gjorde ett 100 % uppdrag från första möte till slutaffär . Han månade om oss som uppdragsgivare men även om köparen som slutkund .
    Vi kan endast ge honom och hela kontoret de varmaste rekommendationerna Läs mer
    2016-12-23 Marcus K svarar Mattias F
    Hej Mattias, tack för de fina orden. Ja både köpare och säljare är viktiga i försälningen, det ska vara en rolig och trygg process för båda parter. Du är alltid välkommen att höra av dig igen när så behövs.
  • Kristina B
    Kristina B skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Mycket bra mäkare som kunde sin uppgift från start till avslut.
    Bra bemötande, snabb o kunnig! Ja..vad mer behövs? Jag som säljare är jättenöjd och rekommenderar verkligen Markus Klass Läs mer
    2016-12-23 Marcus K svarar Kristina B
    Hej Tina, roligt att höra att du var nöjd med försäljningen och skönt också att allt löste dig så bra med tillträdet av den.
  • Toini L
    Toini L skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Redan från början fick vi ett mycket gott intryck av Marcus Klass - han verkade mycket kunnig och ambitiös. Det visade sig vara ett bestående intryck
    under den ganska långa tid tid det tog för oss att tömma huset (maj till sept.) Vi fick också många nyttiga tips om åtgärder och presentation av huset. Visningarna var en succe´och krävde mycket arbete, något som vi var tacksamma att slippa.
    Vi har genomgående varit mycket nöjda med hans insats. Utmärkt! Läs mer
    2016-12-23 Marcus K svarar Toini L
    Hej Toini, tack för den fina rekommendationen. Det var roligt att få hjälpa er sälja ert fina sekelskifteshus. Hoppas ni trivs bra nu i er nya lägenhet.
  • Eric K
    Eric K skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Mycket trevligt och ett varmt mottagande. När jag var på visning blev jag "sedd" och han tog tid att förklara och berätta om lägenheten. Läs mer
    2016-12-22 Marcus K svarar Eric K
    Hej Eric, tack det var roligt att höra att du var nöjd. Det är särskilt roligt när både säljare och köpare är nöjda. Grattis till din nya fina lägenhet!
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Marcus Klass var kompetent, alltid tillgänglig, löste en situation som uppstod på ett mycket proffsigt sätt och sålde min lägenhet för mer än jag vågat hoppas på. Läs mer
    2016-12-21 Marcus K svarar Fredrik B
    Tack Fredrik för de fina orden! Det var en delad glädje att allt gick så bra med din försäljning.
  • Nenad J
    Nenad J skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Marcus Klass är en ambitiös och proffsig mäklare. Väldigt gott bemötande och stöd genom hela processen. Läs mer
    2016-12-21 Marcus K svarar Nenad J
    Hej Nenad, tack för de fina orden. Det har varit ett nöje att hjälpa er med er försäljning och roligt att det blev så trevliga köpare. Jag önskar er all lycka med er nya bostad.
  • Conny H
    Conny H skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Mycket bra genomförd försäljning av min villa!
    Även en snabb återkoppling av alla händelser vid visningar mm. Läs mer
    2016-12-21 Marcus K svarar Conny H
    Hej Conny, tack för rekommendationen! Det har varit roligt att hjälpa dig med din försäljning. Hoppas ni snart hittar er drömbostad på Södermalm.
  • Ida B
    Ida B skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Mycket nöjd! Tillgänglig, svarar snabbt, tillmötesgående och trevlig. Läs mer
    2016-12-22 Marcus K svarar Ida B
    Hej Ida, tack för din rekommendation. Roligt att ni var nöjda med ert köp.
  • Hannes Ö
    Hannes Ö skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Trevlig, professionell och tillgänglig Läs mer
    2016-12-22 Marcus K svarar Hannes Ö
    Hej Hannes, roligt att ni var nöjda med ert köp och stort tack för din rekommendation.
  • Gitte K
    Gitte K skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    En kunnig, seriös mäklare. Allra helst i Stockholm sker budgivningar och försäljningar i rask takt, kunden kan lätt falla bort. Av dessa anledningar är det viktigt att fortfarande kunna uppleva ett bibehållet förtroende och respekt.
    Jag upplevde att Marcus Klass lyckades med detta. Läs mer
    2016-12-21 Marcus K svarar Gitte K
    Hej Gitte, tack för din fina rekommendation. Jag håller med om att affärerna ofta sker i alltför rask takt i Stockholm och det är viktigt att hålla isär det som sker och försöka hjälpa alla inblandade parter på bästa sätt.
  • Ladan M
    Ladan M skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Hej!
    Jag är väldigt nöjd med mitt köp och hur Marcus hanterade det. Han är väldigt engagerad, hjälpsam och positiv. Jag skulle gärna återkomma till honom ifall jag behöver hjälp med köp eller bostadförsäljning !
    Tack Marcus! Läs mer
    2016-12-21 Marcus K svarar Ladan M
    Hej Ladan, tack för de fina orden och roligt att du är nöjd med ditt köp och mitt arbete. Hoppas du ska trivas bra i din nya fina bostad.
Marcus Klass
Michel Citgez