Moussa El Masri
Registrerad mäklare sedan 2020-02-10
Aktiv på Reco.se sedan 2020-04-03
2019-07 - 2020-06

Läs vad 9 Läs vad Moussa El Masri

• Linnea H sålde sin lägenhet med hjälp av Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

2020-07-06

Bandhagen
    Mycket nöjda. Fick vår bostad såld till önskat pris utan öppen visning. En smidig affär som passade oss perfekt och var helt enligt våra önskemål. Läs mer
  • Oscar L sålde sin lägenhet med hjälp av Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

2020-07-06

Bandhagen
    Smidig affär.
    Nöjd med bemötande och utfall. Läs mer
  • Claus B köpte sin lägenhet med hjälp av Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

2020-06-26

Stureby
    Hej köpt en lägenhet till min dotter.
    Moussa var väldigt tillmötesgående och förklarade ingående allt om köpet.
    Han är tillgänglig även utanför kontorstid om det är några frågor som kommer upp vilket är positivt.
    Är mycket nöjd med samarbetet så här långt. Läs mer
    2020-07-05 Moussa E svarar Claus B
    Hej Claus, stort tack för den fina recensionen.
    Moussa E gillar detta
  • Lars B sålde sin lägenhet med hjälp av Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

2020-06-24

Stureby
    Moussa lyckades sälja min bostadsrätt till ett rimligt pris före den allmänna visningen. Han ordnade med tre stycken privatvisningar med kort varsel. Det kändes som att han alltid var tillgänglig och även mån om att det skulle bli bra. Läs mer
    2020-06-24 Moussa E svarar Lars B
    Hej Lars, stort tack för ditt förtroende och den fina recensionen.
    Moussa E gillar detta
  • Natasha A köpte sin lägenhet med hjälp av Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

2020-06-23

2:a
    Örby
    jag har köpt lägenhet genom fastighetsmäklaringen och Moussa arbetar som mäklare.Han hjälpte att ordna överlåtelse avtal.

Mäklare är snäll och arbetar effektivt. Han gjorde bra jobb att bedriva avtal process smidigt sätt. Han ordnade möte tillsammans med ägare , jag ,mäklare chef och andra assistant som var där på ställe.

Det var trevlig upplevesle eftersom mäklare förklarade avtal synpunkter och gjorde process lättare.

Hoppas att mäklare fortsätter att samarbeta och gör kunder nöjda. Lycka till för framtiden.

Tack
    / Natasha azam Läs mer
    2020-06-23 Moussa E svarar Natasha A
    Hej Natasha,
    Tack för dom fina orden! Du kommer att trivas bra i din mysiga bostad!
    Moussa E gillar detta
  • Lena P köpte sin lägenhet med hjälp av Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

2020-06-12

2:a
    Liljeholmen
    Moussa är tillmötesgående, lyhörd och mycket proffsig i sitt bemötande.
    Alltid tillgänglig vid frågor och lämnar inget åt slumpen.

Jag skulle varmt rekommendera honom till er som går i säljtankar! Läs mer
    2020-06-12 Moussa E svarar Lena P
    Hej Lena, tack för dom fina orden. Grattis till din mysiga bostad och hoppas att du trivs i den.
    Moussa E gillar detta
  • Peter Anders N köpte sin lägenhet med hjälp av Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

2020-06-11

Mycket bra bemötande, rekommenderar verkligen Mäklare Moussa El Masri! Läs mer
    2020-06-15 Moussa E svarar Peter Anders N
    Hej Peter, tack för din rekommendation. Du kommer garanterat trivas i nya bostaden!
    Moussa E gillar detta
  • Chinie H sålde sin lägenhet med hjälp av Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

2020-05-25

Hagsätra
    Professionellt bemötande och kommunikation. Jag sålde min lägenhet under covid våren och Moussa har hanterat den unika situationen väl. Vi hade en god kommunikation och Moussa kom med förslag under försäljningens gång. Jag är även mycket nöjd med styling av lägenheten.
    Bästa rekommendationer. Läs mer
    2020-05-25 Moussa E svarar Chinie H
    Hej Chinie, stort tack för ditt förtroende och den fina recensionen.
    / Moussa
    Moussa E gillar detta
  • Torbjörn L sålde sin lägenhet med hjälp av Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

2020-04-03

4:a
    Farsta Strand
    Vänlig och hjälpsam. Lätt att samarbeta med. Hjälpt till med både uppstädning före och efter visningen. Gör allt vad jag tycker en mäklare ska göra. Läs mer
    2020-04-03 Moussa E svarar Torbjörn L
    Stort tack Torbjörn för dina fina ord och för förtroendet! Det var en glädje att få hjälpa dig med försäljningen.

Senaste försäljningarna

Skönviksvägen