50 rekommendationer

Susanne Kylander
en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

Ska du köpa eller sälja en bostad och söker mäklare i Farsta - Bandhagen - Sköndal - Trångsund? Då har du kommit rätt!

Vi har arbetat i området under längre tid med god lokalkännedom, bra kontaktnät och bred fackkunskap.

Vill du köpa en bostad hjälper vi dig gärna med bankkontakter, hantverkare, jurister, flyttfirmor och städbolag. Vi som arbetar på kontoret är själva boende i området sen många år och känner därför väl till alla smultronställen i området och kan svara på frågor som rör dagis, skolor och kommunikationer.
Björksundsslingan 1
124 31 Bandhagen — Visa karta

Vad tror Susanne att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 50 kunder tycker om Susanne Kylander

• Helena B
    Helena B skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Lätt att ha att göra med. Vi blev nöjda. Läs mer
  • Ian h
    Ian h skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Susanne ställde upp för oss utanför ordinarie arbetstider och skötte kontrakt skrivning på ett professonellt sätt Läs mer
  • Yamah H
    Yamah H skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Sålde min bostad gick hur bra som hälst. Är nöjd, Susanne Kylander är duktigt. Stark rekommendera👍👍👍👍👍👍👍👍 Läs mer
    2018-06-30 Susanne K svarar Yamah H
    Tack för din fina rekommendation. Roligt att sälja din fina lägenhet!
  • Alexander P
    Alexander P skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Jag sålde min 3a och tyckte susanne var väldigt bra! Läs mer
    2018-05-25 Susanne K svarar Alexander P
    Tack för den jättefina rekommendationen! Tack för ditt lungna och fina sätt trots en något trög marknad. Önskar er allt gott i er nya bostad!
  • Britt-Inger Elisabet J
    Britt-Inger Elisabet J skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar på alla sätt. Trevlig, noggrann och lät mig påverka försäljningen i lagom omfattning. Har sålt och köpt flera hus och lägenheter tidigare och anser att Susanne Kylander är mycket duktig. Rekommenderas! Läs mer
    2018-05-04 Susanne K svarar Britt-Inger Elisabet J
    Tack för din fina rekommendation. Extra roligt att sälja ditt smakfulla och välskötta radhus!
  • Peter F
    Peter F skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Susanne var ansvarig för försäljningen av radhuset vi köpte och för försäljningen av vår lägenhet. Såväl vårt köp som försäljning fungerade mycket bra och överträffade våra förväntningar. Susanne är en mycket kompetent och kunnig mäklare som sätter objektet i fokus. Kan endast ge våra allra bästa rekommendationer. Läs mer
    2018-04-27 Susanne K svarar Peter F
    Tack för er fina rekommendation, ett rent nöje att ha er som kunder! Ni homestagade er lägenhet själva med ett superbra resultat!
  • David H
    David H skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Medans jag var och tittade på lägenheten var Susanne jätte hjälpsam och hjälpte till med vad jag borde kolla efter och gick igenom allting i detalj. Det har inte varit några konstigheter från början till slut. Läs mer
    2018-05-04 Susanne K svarar David H
    Tack för din utmärkta rekommendation!
  • Dmitri K
    Dmitri K skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Jag har köpt bostadsrätt. Mäklare gjorde en trevlig visning, fick svar på alla frågor, allt gick snabbt och enkelt. Läs mer
    Susanne K gillar detta
  • Tommy M
    Tommy M skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Sålt bostad blev mycket bra bemött av Susanne samt att hon har gjort ett mycket bra jobb Läs mer
    2018-03-17 Susanne K svarar Tommy M
    Tack! Tommy för din fina rekommendation!
  • Ewa Meldrum M
    Ewa Meldrum M skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Jag är väldigt nöjd med hur Susanne Kylander tog sig an uppgiften att sälja min lägenhet! Hon är och har varit väldigt lyhörd under processen vilket gjorde att jag kände mig trygg. Jag kände hela tiden att hon på ett ärligt sätt ville att det skulle bli så bra som möjligt för mig! Jag kan varmt rekommendera henne att ta hand om framtida kunder! Läs mer
    2018-02-22 Susanne K svarar Ewa Meldrum M
    Tack Eva för din fina rekommendation! Du har med ditt konstnärliga öga, homestagat själv.
    Det blev jättefint!
  • Oscar L
    Oscar L skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Mycket bra erfarenhet överlag, flexibel och fokuserad på att få till en så bra lösning som möjligt. Läs mer
    2018-02-12 Susanne K svarar Oscar L
    Tack Oscar, för din fina rekommendation!
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Mycket bra. Hon bryr sig både om köpare och säljare! Högsta betyg :) :) :) :) :) :) av 5 möjliga! Läs mer
    2018-02-12 Susanne K svarar Mikael E
    Tack Mickael, din rekommendation gör mig extra glad!
  • Jan T
    Jan T skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Susanne har gjort ett professionellt och på alla sett ett utmärkt jobb med försäljningen av vår bostadsrätt. Jag kan varmt rekommendera Susannes mäklartjänster. Läs mer
    2018-01-25 Susanne K svarar Jan T
    Tack Jan och Elisabet för den fina rekommendationen. Extra roligt med denna fantastiska etagelägenhet!
  • Christoffer Söderstjerna S
    Jag har haft löpande kontakt med Susanne som köpare och är genomgående väldigt nöjd. Både personligt bemötande, proffsighet och kontakt har fungerat kanon. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-01-25 Susanne K svarar Christoffer Söderstjerna S
    Tack Christoffer för den fina rekommendationen!
  • Reza S
    Reza S skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Jag upplevde henne som saklig, professionell, tillgänglig när jag behövde nå henne, kunnig inom sitt område och positivt envis i sitt åtagande. Läs mer
    2017-12-01 Susanne K svarar Reza S
    Tack Reza för din fina rekommendation!!
  • Bo G
    Bo G skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Susanne gjorde ett proffisionellt intryck vid första besöket och
    att inte måla upp en orealistisk bild av försäljningen Läs mer
    2017-10-26 Susanne K svarar Bo G
    Tack Bo för din fina rekommendation. Snyggt renoverad lägenhet.
  • Kjelle H
    Kjelle H skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Saklig, kunnig och trevlig.
    Återkommer med snabba besked Läs mer
    2017-06-29 Susanne K svarar Kjelle H
    Tack för den fina rekommendationen! En bra lägenhet för familjemiddagar!
  • Erik R
    Erik R skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Jag upplevde Susanne som ärlig, tydlig och professionell. Hon bjöd på sig själv och var alltid kontaktbar när det behövdes. Jag har ingenting att klaga på och tycker att hon gjorde ett bra jobb och fick min lägenhet såld till ett högre pris än vad jag hade förväntat mig. Läs mer
    2017-06-29 Susanne K svarar Erik R
    Tack Erik för rekommendationen! Ni gjorde en toppenbra Homestaging av er lägenhet!
  • Tore S
    Tore S skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Kunnig. Lever väl upp till förväntan. Läs mer
    2017-05-12 Susanne K svarar Tore S
    Tack Tore för din fina rekommendation. Det var roligt att ha privat visning för din familj och se att ni direkt gillade lägenheten.
  • Jonna P
    Jonna P skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Hon är lyhörd och bra på att lyssna på kundens önskemål.
    Trevlig och lätt att prata med.
    Kan varmt rekomendera henne till andra! Läs mer
    2017-05-12 Susanne K svarar Jonna P
    Tack Jonna, för att ni både köpte och sålde med mig! Hoppas vi ses längre fram. MVH Susanne
  • B.O. A
    B.O. A skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Helt Ok! Läs mer
    2017-05-04 Susanne K svarar B.O. A
    Tack Björn för rekommendationen!
  • Ylva E
    Ylva E skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Susanne är trevlig, lyhörd och lätt att ha och göra med. Därför kan jag rekommendera henne till andra som behöver mäklare. Läs mer
    2017-05-02 Susanne K svarar Ylva E
    Tack för rekommendationen. Trevligt, allt gick snabbt och smidigt. Bra egen homestaging!
  • Gill N
    Gill N skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Tillmötesgående och lätt att få kontakt med vid div, frågor. Trevligt bemötande. Uppskattar extra mycket att jag fått löpande information ang försäljningen. Läs mer
    2017-03-31 Susanne K svarar Gill N
    Tack Gill för din utmärkta rekommendation. Hälsningar Susanne.
  • Kristina D
    Kristina D skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Susanne är utmärkt mäklare, kom med goda råd.och visade stor tålamod när jag blev hysterisk av oro.
    Lägenheten blev sålt, vi fixade det! Läs mer
    2017-03-28 Susanne K svarar Kristina D
    Tack Kristina för din utmärkta rekommendation. Ett utmärkt samarbete!
  • Ville M
    Ville M skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Jag är väldigt nöjd!
    Det gick smidigt och snabbt. Inga konstigheter! Läs mer
    2017-03-08 Susanne K svarar Ville M
    Tack Ville för den fina rekommendationen!
  • Rolf S
    Rolf S skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Sakkunnigt och professionellt skött från början till slut. Läs mer
    2017-02-02 Susanne K svarar Rolf S
    Tack för rekommendationen. Alltid roligt att sälja villor med en kunnig säljare.
  • Malin T
    Malin T skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Proffsigt bemötande, både under visning och även under budgivningen.
    Vi är nöjda med allt som köpare, och känner oss trygga. Läs mer
    2017-02-02 Susanne K svarar Malin T
    Tack för er fina rekomendation! Att köpa en villa är en stor händelse i livet, jag önskar er all lycka i er nya bostad.
  • Mirko A
    Mirko A skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Proffsigt, trevligt och professionellt.
    Väldigt nöjd Läs mer
    2016-11-07 Susanne K svarar Mirko A
    Tack Mirko för din rekommendation. Du har haft en posstiv inställning hela vägen, vilket har gjort det extra roligt att sköta försäljningen!
  • Tina Bessier B
    Tina Bessier B skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Seriös, trevlig och professionell mäklare/ Tina köpare Läs mer
    2016-11-07 Susanne K svarar Tina Bessier B
    Tack Tina för rekommedationen. Glädjande att ha dig och din familj som kunder.
  • Maria C
    Maria C skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Trevligt bemötande, informativ, snabb och effektiv i allt omkring bostadsköpet. Gav ett gott helhetsintryck! Läs mer
    2016-11-07 Susanne K svarar Maria C
    Tack Maria för din fina rekommendation. Glädjande att se att du blev förtjust i lägenheten direkt!
  • Cecilia F
    Cecilia F skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Jag har genom Susanne Kylander, Mäklarringen, fått hjälp med att sälja min 2:a i Bandhagen. Susannes lugna, seriösa bemötande skapade en bra start för samarbetet. Med en skön distans gav hon mig som säljare möjlighet att tänka och känna själv hur jag ville ha det. Hennes säkra råd kring inredning vid fotograferingen medverkade till de fina bilderna i annons och broschyr. Sammantaget är jag en mycket nöjd kund. Läs mer
    2016-03-16 Susanne K svarar Cecilia F
    Tack Cecilia för din jättefina rekommendation.
  • Björn L
    Björn L skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Lysande! Susanne var väldigt enkel att jobba med. Framförallt så var hon saklig och väldigt tydlig så att det aldrig var något som man inte förstod. Jag rekommenderar henne varmt Läs mer
    2016-02-03 Susanne K svarar Björn L
    Tack Björn för den fina rekommendationen. Din possitiva inställning till allt, har gjort det extra roligt att hjälpa till.
  • Marianne Ö
    Marianne Ö skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Mycket bra bemötande. Susanne Kylander var engagerad i uppdraget, gav goda råd och var hela tiden behjälplig med de frågar vi hade kring försäljningen av lägenheten i Bandhagen. Det kändes tryggt att ha henne som mäklare. Läs mer
    2015-11-02 Susanne K svarar Marianne Ö
    Hej Marianne och Jerker!
    Tack för er fina rekommendation. Ett spännande uppdrag samt en lägenhet med fantastisk utsikt!
  • Ulla E
    Ulla E skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Susanne är anlitad för att sälja min Brf-lägenhet.
    Lättsam, glad, kunnig, hjälpsam, rak på sak, ärlig.
    Vid ev frågor& andra problem ställde hon upp helhjärtat,
    förklarade samt hjälpte till.
    En toppentjej som det borde finnas mer av. Läs mer
    2015-11-02 Susanne K svarar Ulla E
    Tack Ulla för din utmäkta rekommedation. Ett stort nöje att få hjälpa till med försäljningen av din bostad.
  • Armando C
    Armando C skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Vi tycker att Susanne Kylande är mycket profesional och effektiv på sitt jobb. Vi rekommenderar henne som mäklare för alla som planerar köpa bostad i framtiden. Hon är en punktlig och pålitlig person som man kan göra affärer med utan att oroa sig för någonting. Vi köpte lägenheten för mindre en 2 veckor sedan och är jätte nöjda med köpet vi gjorde, som satt Susanne är en jättebra mäklare med många år erfarenhet och en excellent person. Läs mer
    2015-11-02 Susanne K svarar Armando C
    Hej Armando och Malgorzata
    Tack för er jättefina rekommendation. Jag hoppas att ni ska trivas mycket bra i ert nya hem.
  • Lilian B
    Lilian B skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Mycket bra bemötande. försäljning av bostadsrätt.
    Susanne ger ett lugnt och korrekt uppträdande.
    Vi är mycket nöjda med tjänsten. Läs mer
    2015-10-27 Susanne K svarar Lilian B
    Hej Lilian och Kurt
    Tack för er fina rekommendation. Bästa Hälsningar Susanne
  • Anders B
    Anders B skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Susanne har på ett mycket vänlig och professionellt sätt utövat sitt uppdrag som mäklare. Det är hennes förtjänst att jag över huvud taget kom igång med att byta bostad. Läs mer
    2015-06-30 Susanne K svarar Anders B
    Tack Anders för dina vänliga ord. Jag är övertygad om att du kommer att trivas i din nya bostad!
    Ha en trevlig sommar!
  • Per E
    Per E skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Mycket, trevligt, kunnigt och seriöst bemötande från Susanne.
    Mäklartjänst försäljning bostadsrättslägenhet.
    Tycker också man har de produkter och tjänster som behövs.
    Annonsering hemsida, Blocket, lokaltidning, Hemnet, eget prospekt,
    bra fotograf.
    Känner mig väl omhändertagen fått bra löpande information om processen vid försäljningen.
    Har känt mig trygg och i goda händer med Mäklarringen Bandhagen.
    Tryggt för både säljare och köpare. Läs mer
    2015-05-26 Susanne K svarar Per E
    Tack Per för din utmärkta rekommendation! Jag är tacksam och glad för den! Bra beskrivning av vår mäklartjänst.
  • Maria G
    Maria G skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Susanne var väldigt noga med att förklara hela händelseförloppet vid en försäljning, vi visste vad vi hade att förvänta oss. Hon såg till att vårt objekt blev fotograferat snabbt efter att vi anlitat en "stylist" på hennes rekommendation. Det var nyttigt, man fick tänka på vad som ska framhävas inför en visning. Vi upplevde Susanne som en väldigt engagerad mäklare som jobbade hårt för att sälja vårt objekt till ett så bra pris som möjligt. Vi är mycket nöjda med resultatet som blev. Läs mer
    2015-04-20 Susanne K svarar Maria G
    Tack för er fina rekommendation. Ni var har själva bidragit till resultatet, genom er egna arbete och positiva hållning till hela affären.
  • Ville K
    Ville K skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    En proffsig nogran mäklare som sätter kunderna först.Jobbar lugnt och metodisk. Läs mer
    2015-04-20 Susanne K svarar Ville K
    Tack för Ville. Två meningar räcker långt. Roligt att du som köpare känner dig trygg.
  • Patrik H
    Patrik H skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Vi har sålt ett radhus (bostadsrätt) och använt oss av Susanne som mäklare. Hon har varit väldigt tillmötesgående genom hela processen och vi är väldigt nöjda med henne.
    Hon har tagit hand om allt som behövts och tagit kontakt med oss så vi varit med hela tiden. Det känns som att hon verkligen vill det bästa både för köpare och säljare. Läs mer
    2015-04-09 Susanne K svarar Patrik H
    Hej, Patrik och Hedvig Tack för ert utmärkta ömdöme!! Vi ses på tillträdet.
  • Tom M
    Tom M skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Susanne anländer förberedd, är duktig och vältalig. Har ett öga för kvalité. Anlitade Susanne som mäklare för att sälja min lägenhet. Hon gjorde ett gediget jobb, som sträckte sig långt utöver vanliga arbetstimmar och för det är jag tacksam. Tummen upp! Läs mer
    2015-02-12 Susanne K svarar Tom M
    Tack Tom för din rekommendation. Det var ett rent nöje, att hjälpa dig med din mycket fina bostadsrätt.
    Bästa hälsningar Susanne
  • Christer B
    Christer B skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Susanne har varit mycket proffsig och förtroendeingivande .
    Mycket bra hjälp med allt runt försäljningen.
    Rekommenderas med det varmaste

Christer Bergström Läs mer
    2015-02-12 Susanne K svarar Christer B
    Tack Christer för ditt vänliga och fina omdömme. Bästa Hälsningar Susanne
  • Fabian S
    Fabian S skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Susanne skötte allting väldigt bra. Från visning till avslut. Vi är väldigt nöjda med hur vi blev bemötta och hur allt gick till väga. Snabbt och smidigt! Läs mer
    2015-02-11 Susanne K svarar Fabian S
    Tack Fabian och Rojda för ert fina omdöme! Önskar er allt gott. Mvh Susanne
  • Eva J
    Eva J skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Försäljning av bostadsrätt.
    Susanne kylander gjorde ett proffsigt och seriöst intryck redan från början av försäljningsprocessen.
    Då hon sköter allt själv var det lätt att komma i kontakt och få svar på frågor.
    Fotografering, annonsering och visning av lägenheten fungerade utan problem.
    Budgivningen samt kontraktsskrivningen slutfördes dagen efter den andra visningen.
    Jag upplevde försäljningen av min lägenhet som smidig och bra genomförd. Läs mer
    2015-02-11 Susanne K svarar Eva J
    Tack Eva för din utmärkta rekommendation! Vi ses på tillträdet. Bästa Hälsningar Susanne
  • Tommy E
    Tommy E skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Susanne har varit väldigt trevlig och hjälpsam. Att köpa ny bostad är en stor affär i ens liv men Susanne har fått mig att känna mig trygg i det hela. Rekomenderar henne gärna. Läs mer
    2015-01-07 Susanne K svarar Tommy E
    Tack Tommy för din fina rekommendation. Bästa Hälsningar Susanne
  • Peter M
    Peter M skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Vi anlitade Susanne för att sälja vår lägenhet och vi upplever att allt gått enligt vår förväntan. Vi har fått bra stöd i de olika besluten vi ställts inför och är nöjda med all löpande information vi fått under processens gång. Läs mer
    2014-11-19 Susanne K svarar Peter M
    Stort tack för er fina rekommendation! Bästa Hälsningar Susanne
  • Anneli J
    Anneli J skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Hej!
    Har anlitat mäklare Susanne Kylander vid försäljning av vår bostadsrätt i Trångsund. Som kund har jag fått ett professionellt och ytterst kompetent bemötande i allt från första möte till avslutad affär. Har fått information om allt jag undrat och kunnat ringa och fråga om det mesta och hon har hela tiden varit väldigt serviceinriktad i allt. En känsla av stort engagemang, är mycket nöjd med allt. Kan verkligen rekommendera Susanne Kylander och Mäklarringen. Läs mer
    2015-10-28 Susanne K svarar Anneli J
    Hej Anneli
    Tack för din jättefina rekommendation. Det var ett stort nöje att kunna hjälpa till. Ha det så bra i ert nya fina boende!
    Susanne K gillar detta
  • Anton L
    Anton L skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Susanne var utmärkt att möta som mäklare när vi köpte vår första bostadsrätt. Vi hade lånat en bok på biblioteket så vi hade otroligt många enkla och krångliga frågor. Susanne tog alla på allvar och skrev upp dem, kändes bra. Det bästa var sedan när vi skulle skrev kontraktet, Susanne var OTROLIGT noggrann och ordentlig vilket var helt perfekt för oss dödliga kunder som inte kan alla termer i ett överlåtelse kontrakt. Super bra tyckte vi! Läs mer
    2014-10-07 Susanne K svarar Anton L
    Tack Anton och Mira för er utmärkta rekommendation, det är mycket gläjande att ni trivs i er bostadsaffär. Bästa Hälsningar Susanne
  • Torbjörn A
    Torbjörn A skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    Trevlig
    nogrann
    gjorde sitt jobb bra Läs mer
    2014-10-06 Susanne K svarar Torbjörn A
    Hej Torbjörn
    Stort tack för din rekommendation!
    Bästa hälsningar/Susanne
Marcus Klass