Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Bandhagen Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund

Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund

Björksundsslingan 1, 124 31 Bandhagen — Visa karta

Det är skillnad på mäklare och mäklare - vi tål att jämföras. Kontakta oss för ett kostnadsfritt möte om ni funderar på att förändra ert boende.

Vi har arbetat i området under längre tid med god lokalkännedom, bra kontaktnät och bred fackkunskap.

Vill du köpa en bostad hjälper vi dig gärna med bankkontakter, hantverkare, jurister, flyttfirmor och städbolag. Vi som arbetar på kontoret är själva boende i området sen många år och känner därför väl till alla smultronställen i området och kan svara på frågor som rör dagis, skolor och kommunikationer.

Läs vad 296 kunder tycker om Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund

• Tobias L
    Tobias L skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Professional, keeping me updated all time, friendly Läs mer
    2017-12-13 Vicky S svarar Tobias L
    Roligt Tobias, hoppas att du trivs! God jul!
  • Reza S
    Reza S skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Jag upplevde henne som saklig, professionell, tillgänglig när jag behövde nå henne, kunnig inom sitt område och positivt envis i sitt åtagande. Läs mer
    2017-12-01 Susanne K svarar Reza S
    Tack Reza för din fina rekommendation!!
  • Timmy S
    Timmy S skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Vicky är social, proffsig och trevlig med fint bemötande på både kontor och vid prospekt. Hon är dessutom väldigt effektiv och snabb på att svara på all kommunikation, vilket underlättar oerhört när man befinner sig mitt i ett köpekaos. Vicky är en toppenmäklare! Läs mer
    2017-12-13 Vicky S svarar Timmy S
    Tack så mycket Timmy, roligt att höra!
  • Maria N
    Maria N skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Snabb, proffsig och väldigt trevlig! Läs mer
    2017-12-13 Vicky S svarar Maria N
    Tack Maria! Hoppas att ni trivs!
  • Barry L
    Barry L skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Mycket bra och väldigt hjälpsam! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2017-10-30 Vicky S svarar Barry L
    Tack Barry! Lycka till med renoveringen!
  • May P
    May P skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Proffsig o mycket trevlig mäklare.rekomenderas
    Guldstjärnor. Läs mer
    2017-10-30 Vicky S svarar May P
    Tack så mycket May, jag hoppas verkligen att du kommer att trivas! :)
  • Tony L
    Tony L skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Kundmedveten, trygg och engagerad. Vi är jättenöjda!!
    Tony Levis Läs mer
    2017-10-30 Vicky S svarar Tony L
    Tack så mycket Tony! Allt gott!
  • Bo G
    Bo G skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Susanne gjorde ett proffisionellt intryck vid första besöket och
    att inte måla upp en orealistisk bild av försäljningen Läs mer
    2017-10-26 Susanne K svarar Bo G
    Tack Bo för din fina rekommendation. Snyggt renoverad lägenhet.
  • Emilia Å
    Emilia Å skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Vicky är en bra och lyhörd mäklare som alltid finns tillgänglig. Läs mer
    2017-10-30 Vicky S svarar Emilia Å
    Tack Emilia! Hoppas att du trivs i din lilla pärla!
  • Charlott Q
    Charlott Q skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Positiv och enkel att ha att göra med. Läs mer
    2017-10-30 Vicky S svarar Charlott Q
    Tack Charlott! Det var trevligt att ha dig som kund, samarbetsvillig och lättsam. :)
  • Bennet B
    Bennet B skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    En suverän och klanderfri försäljning. Mycket trevligt och tillmötesgående bemötande. Rekommenderas!!!! Läs mer
    2017-09-15 Marcus K svarar Bennet B
    Hej Bennet, Tack för din rekommendation! kul att höra att du hade en fin upplevelse av affären.
  • Björn W
    Björn W skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Marcus var tydlig och pedagogisk under hela budgivningsprocessen. När vi vunnit budgivningen och skulle skriva kontrakt gick han igenom och förklarade alla dokument på ett tydligt och konkret sätt. I den perioden som är nu innan vi slutför vårt köp av bostadsrätten har Marcus varit väldigt pedagogisk och tillmötesgående under hela processen.

Vi kan varmt rekommendera Marcus som mäklare! Läs mer
    2017-09-15 Marcus K svarar Björn W
    Hej Björn, tack för den fina rekommendationen! Roligt att det blev ni som fick den fina lägenheten:)
  • Maria S
    Maria S skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Snabb försäljning med kvalitet Läs mer
    2017-09-14 Marcus K svarar Maria S
    Hej Maria, tack för din rekommendation! Hoppas ni ska trivas bra i ert nya ni flyttade till:)
  • Lena E
    Lena E skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
    2017-09-13 Marcus K svarar Lena E
    Hej Lena, tack för din rekommendation!
  • Viktor F
    Viktor F skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Marcus upplevdes som en ärlig och genuint vänlig mäklare. Det var för mig uppenbart att han strävade efter att göra både säljare och köpare så nöjda som möjligt. I sammanhanget var detta mitt första bostadsköp och i den kontexten var Marcus Klass perfekt: Han förklarade pedagogiskt varje steg och fanns alltid tillgänglig för enkla svar på frågor. Jag rekommenderar honom varmt till både säljare och köpare. Läs mer
    2017-09-13 Marcus K svarar Viktor F
    Tack Viktor för de värmande orden! Det är särskilt roligt när även mina köpare får en god upplevelse i affären. Grattis till den fina lägenheten, hoppas att ni ska trivas bra:)
  • Sara N
    Sara N skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Vi är otroligt nöjda med Marcus under hela processen i samband med försäljning av vår lägenhet. Vi har blivit professionellt bemötta och känt att vi varit i trygga händer under hela resan.
    Kan varmt rekommendera Marcus Klass till kommande säljare/köpare. Läs mer
    2017-09-13 Marcus K svarar Sara N
    Hej Sara & Max, tack för den fina rekommendationen:) Roligt att ni haft en bra upplevelse genom affären!
  • Gösta L
    Gösta L skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Det är en angenäm upplevelse att få hjälp av en mäklare som verkligen jobbar hårt och mycket professionellt med sina objekt.
    Jag har ju erfarenhet av att ha sett honom jobba i vår förening även med andra objekt.
    Gösta Lindström Läs mer
    2017-09-13 Marcus K svarar Gösta L
    Tack Gösta, det har varit roligt att hjälpa dig med din försäljning!
  • Ganesh N
    Ganesh N skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Marcus was really helpful throughout the process and very professional in his work.
    I will surely recommend him. Läs mer
    2017-09-12 Marcus K svarar Ganesh N
    Hi Ganesh, thank you for your kind Words. I am happy to hear that you are so saticfied with your new apartment. Kind regards Marcus
  • Mariana P
    Mariana P skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Proffesionellt , trevligt och tryggt samarbete. Bra jobbat. Rekommenderar varmt henne. Läs mer
    2017-08-07 Vicky S svarar Mariana P
    Tack Mariana! Hoppas att flytten gick bra i helgen!
  • Lena P
    Lena P skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Vicky är trevlig, proffesionell, hjälpsam och ordentlig. Hon har varit ett stort stöd för mig både vid köp och sälj. Läs mer
    2017-08-02 Vicky S svarar Lena P
    Tack Lena och lycka till med flytten så ses vi om 1 månad!
  • Kjelle H
    Kjelle H skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Saklig, kunnig och trevlig.
    Återkommer med snabba besked Läs mer
    2017-06-29 Susanne K svarar Kjelle H
    Tack för den fina rekommendationen! En bra lägenhet för familjemiddagar!
  • Erik R
    Erik R skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Jag upplevde Susanne som ärlig, tydlig och professionell. Hon bjöd på sig själv och var alltid kontaktbar när det behövdes. Jag har ingenting att klaga på och tycker att hon gjorde ett bra jobb och fick min lägenhet såld till ett högre pris än vad jag hade förväntat mig. Läs mer
    2017-06-29 Susanne K svarar Erik R
    Tack Erik för rekommendationen! Ni gjorde en toppenbra Homestaging av er lägenhet!
  • Katarina S
    Katarina S skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Proffsigt och trevligt bemötande, Vicky har varit hjälpsam och tillmötesgående från visning till avslutat köp. Läs mer
    2017-06-19 Vicky S svarar Katarina S
    Hej Katarina! Jag hoppas innerligt att ni ska trivas i er fina pärla, förvalta den väl!
  • Erik S
    Erik S skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Superbra!
    Vicky visade oss lägenheten med kort varsel och var mycket hjälpsam och trevlig från initial kontakt tills vi hade nycklarna i handen. Läs mer
    2017-06-19 Vicky S svarar Erik S
    Hej Erik! Roligt att träffa er! Det var i grevens tid att ni lyckades knipa lägenheten, jag är glad för er skull! Lycka till!
  • Tore S
    Tore S skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Kunnig. Lever väl upp till förväntan. Läs mer
    2017-05-12 Susanne K svarar Tore S
    Tack Tore för din fina rekommendation. Det var roligt att ha privat visning för din familj och se att ni direkt gillade lägenheten.
  • Jonna P
    Jonna P skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Hon är lyhörd och bra på att lyssna på kundens önskemål.
    Trevlig och lätt att prata med.
    Kan varmt rekomendera henne till andra! Läs mer
    2017-05-12 Susanne K svarar Jonna P
    Tack Jonna, för att ni både köpte och sålde med mig! Hoppas vi ses längre fram. MVH Susanne
  • B.O. A
    B.O. A skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Helt Ok! Läs mer
    2017-05-04 Susanne K svarar B.O. A
    Tack Björn för rekommendationen!
  • Ylva E
    Ylva E skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Susanne är trevlig, lyhörd och lätt att ha och göra med. Därför kan jag rekommendera henne till andra som behöver mäklare. Läs mer
    2017-05-02 Susanne K svarar Ylva E
    Tack för rekommendationen. Trevligt, allt gick snabbt och smidigt. Bra egen homestaging!
  • Gill N
    Gill N skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Tillmötesgående och lätt att få kontakt med vid div, frågor. Trevligt bemötande. Uppskattar extra mycket att jag fått löpande information ang försäljningen. Läs mer
    2017-03-31 Susanne K svarar Gill N
    Tack Gill för din utmärkta rekommendation. Hälsningar Susanne.
  • Kim I
    Kim I skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Vill inte skriva saker som syns på internet om en privat affär
    Marcus får gärna ringa om han vill ha rekommendation Läs mer
    2017-09-12 Marcus K svarar Kim I
    Hej Kim, jag ringde dig och det var roligt att höra att du var nöjd med ditt bostadsköp.
  • David A
    David A skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Bra bemötande, smidig affär.cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc Läs mer
    2017-03-30 Marcus K svarar David A
    Hej David, tack för din rekommendation!
  • Filip D
    Filip D skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Vi var väldigt nöjda med Marcus. Han var tydlig, snabb och mycket trevlig i sitt bemötande. Vid kontraktsskrivningen var han också mycket tydlig och enkel att ha att göra med.

/Filip och Lisa Durefelt Läs mer
    2017-03-30 Marcus K svarar Filip D
    Hej Filip och Lisa, tack för er rekommendation! Det är viktigt att möta både säljares och köpares behov för att skapa en trygg affär för båda parter och det är särskilt roligt att få höra från er som köpare att jag lyckats med det. Grattis till er nya fina lägenhet, vi ses snart vid tillträdet!
  • Anton H
    Anton H skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Fick ett bra bemötande av Marcus. Väldigt trevlig och påläst om lägenheten vilket gav bra trygghet när jag stod inför ett köp.

Träffade honom på en tidigare visning också. Där var han lika påläst och väldigt pigg på att visa fördelarna med bostadsrättsföreningen. Känns som att han tog en väldigt aktiv del i processen jämfört med andra mäklare jag träffat i samband med visningar, klara pluspoäng.

Intrycket jag fick var på det hela taget positivt. Uppskattar inte den traditionella "säljarstilen" där mäklaren har en räv bakom varje öra och fick inte heller den känslan av Marcus. Läs mer
    2017-03-28 Marcus K svarar Anton H
    Hej Anton, roligt att höra att du fått den hjälp och service du behövt och tack för den fina rekommendationen:) Det är en fin lägenhet du köpt. Jag hoppas du kommer att trivas bra i den.
  • Ingemar I
    Ingemar I skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Mycket bra bemötande - Marcus Klass är engagerad och har bra kommunikation med mig som säljare. Allt har fungerat mycket bra i försäljningsprocessen.
    Jag kan verkligen rekommendera Marcus Klass. Läs mer
    2017-03-29 Marcus K svarar Ingemar I
    Hej Ingmar, tack för din rekommendation:) Det har varit roligt att hjälpa dig med din försäljning och tack för så gott samarbete.
  • Kristina D
    Kristina D skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Susanne är utmärkt mäklare, kom med goda råd.och visade stor tålamod när jag blev hysterisk av oro.
    Lägenheten blev sålt, vi fixade det! Läs mer
    2017-03-28 Susanne K svarar Kristina D
    Tack Kristina för din utmärkta rekommendation. Ett utmärkt samarbete!
  • Ville M
    Ville M skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Jag är väldigt nöjd!
    Det gick smidigt och snabbt. Inga konstigheter! Läs mer
    2017-03-08 Susanne K svarar Ville M
    Tack Ville för den fina rekommendationen!
  • Parviz P
    Parviz P skrev om Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Mickael är trevlig, erfaren, noggrann och alltid tillgänglig när man behöver. Läs mer
    2017-02-22 Michael S svarar Parviz P
    Hej Parviz, det var några turer fram och tillbaka där slutresultatet blev riktigt bra. Stort tack.
  • Helena W
    Helena W skrev om Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Snabb, trevlig och bra service. Läs mer
    2017-02-21 Michael S svarar Helena W
    Hej Helena,
    stort tack för den fina rekommendationen.
  • Putte P
    Putte P skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Duktig............................................... Läs mer
    2017-06-19 Vicky S svarar Putte P
    Tack Putte, hoppas att du trivs!
  • Rolf S
    Rolf S skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Sakkunnigt och professionellt skött från början till slut. Läs mer
    2017-02-02 Susanne K svarar Rolf S
    Tack för rekommendationen. Alltid roligt att sälja villor med en kunnig säljare.
  • Malin T
    Malin T skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Proffsigt bemötande, både under visning och även under budgivningen.
    Vi är nöjda med allt som köpare, och känner oss trygga. Läs mer
    2017-02-02 Susanne K svarar Malin T
    Tack för er fina rekomendation! Att köpa en villa är en stor händelse i livet, jag önskar er all lycka i er nya bostad.
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Allt var O.K.trevligt bemötande samt kunnig Läs mer
    2017-01-17 Michael S svarar Ulf H
    Hej Ulf, det var årets första förmedling och den gick i rekordfart. Stort tack för den fina rekommendationen.
  • Inga B
    Inga B skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    All kontakt fungerade mycket bra från första samtalet jag ringde till Vicky. Vicky lyssnade på vad jag ville och arbetade efter det. Vicky hade en del intressenter som varit med i budgivning på liknande objekt och jag bad henne kontakta någon av dem vilket också gjordes. I och med detta slapp vi visningar mm.

Som kund var jag väldigt nöjd med Vickys arbetsinsatser! Läs mer
    2017-01-19 Vicky S svarar Inga B
    Tack så mycket Inga! Hör av er om det skulle vara något ytterligare jag kan hjälpa till med!
  • Andreas T
    Andreas T skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Mycket bra och förtroendeingivande Läs mer
    2017-01-05 Marcus K svarar Andreas T
    Hej Andreas, tack för din rekommendation. Lycka till i er nya fina lägenhet!
  • Ulla N
    Ulla N skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Bemötandet har varit bra, och det mesta har fungerat som det ska. Läs mer
    2016-12-27 Marcus K svarar Ulla N
    Hej Ulla, tack för din rekommendation.
  • Roger A
    Roger A skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Vi valde Marcus Klass som mäklare för att han var driven, engagerad och lyhörd. Han gjorde verkligen allt han sagt och mer därtill. Vi vill hemskt gärna rekommendera Marcus om ni ska sälja er lägenhet.
    Mvh Roger Alsin Läs mer
    2016-12-25 Marcus K svarar Roger A
    Hej Roger, tack för din rekommendation!
  • Claes B
    Claes B skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Tycker att Marcus var väldigt profisionell med ordning och reda. Blev bra bemött och fick bra hjälp av honom under processen. Läs mer
    2016-12-25 Marcus K svarar Claes B
    Hej Claes, tack för din rekommendation. Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet.
  • Mattias F
    Mattias F skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Hej Marcus gjorde ett 100 % uppdrag från första möte till slutaffär . Han månade om oss som uppdragsgivare men även om köparen som slutkund .
    Vi kan endast ge honom och hela kontoret de varmaste rekommendationerna Läs mer
    2016-12-23 Marcus K svarar Mattias F
    Hej Mattias, tack för de fina orden. Ja både köpare och säljare är viktiga i försälningen, det ska vara en rolig och trygg process för båda parter. Du är alltid välkommen att höra av dig igen när så behövs.
  • Kristina B
    Kristina B skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Mycket bra mäkare som kunde sin uppgift från start till avslut.
    Bra bemötande, snabb o kunnig! Ja..vad mer behövs? Jag som säljare är jättenöjd och rekommenderar verkligen Markus Klass Läs mer
    2016-12-23 Marcus K svarar Kristina B
    Hej Tina, roligt att höra att du var nöjd med försäljningen och skönt också att allt löste dig så bra med tillträdet av den.
  • Toini L
    Toini L skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Redan från början fick vi ett mycket gott intryck av Marcus Klass - han verkade mycket kunnig och ambitiös. Det visade sig vara ett bestående intryck
    under den ganska långa tid tid det tog för oss att tömma huset (maj till sept.) Vi fick också många nyttiga tips om åtgärder och presentation av huset. Visningarna var en succe´och krävde mycket arbete, något som vi var tacksamma att slippa.
    Vi har genomgående varit mycket nöjda med hans insats. Utmärkt! Läs mer
    2016-12-23 Marcus K svarar Toini L
    Hej Toini, tack för den fina rekommendationen. Det var roligt att få hjälpa er sälja ert fina sekelskifteshus. Hoppas ni trivs bra nu i er nya lägenhet.
Marcus Klass
Vicky Sandström