Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Bandhagen Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund

Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund

Björksundsslingan 1, 124 31 Bandhagen — Visa karta

Det är skillnad på mäklare och mäklare - vi tål att jämföras. Kontakta oss för ett kostnadsfritt möte om ni funderar på att förändra ert boende.

Vi har arbetat i området under längre tid med god lokalkännedom, bra kontaktnät och bred fackkunskap.

Vill du köpa en bostad hjälper vi dig gärna med bankkontakter, hantverkare, jurister, flyttfirmor och städbolag. Vi som arbetar på kontoret är själva boende i området sen många år och känner därför väl till alla smultronställen i området och kan svara på frågor som rör dagis, skolor och kommunikationer.

Läs vad 289 kunder tycker om Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund

• Ville M
    Ville M skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Jag är väldigt nöjd!
    Det gick smidigt och snabbt. Inga konstigheter!
    2017-03-08 Susanne K svarar Ville M
    Tack Ville för den fina rekommendationen!
  • Mia R
    Mia R skrev om Michael Schönning en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Trevligt bemötande.
    Lyssnar in på vad vi vill.
    Skulle anlita Michael igen.
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Michael Schönning en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Vi köpte en bostadsrätt utav Michael. Processen har hittills sköts på ett lugnt och bra sätt, informationen har varit tydlig och rak och vi har känt oss nöjda.
    2017-02-22 Michael S svarar Marcus A
    Hej Marcus, stort tack för rekommendationen.
  • Parviz P
    Parviz P skrev om Michael Schönning en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Mickael är trevlig, erfaren, noggrann och alltid tillgänglig när man behöver.
    2017-02-22 Michael S svarar Parviz P
    Hej Parviz, det var några turer fram och tillbaka där slutresultatet blev riktigt bra. Stort tack.
  • Helena W
    Helena W skrev om Michael Schönning en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Snabb, trevlig och bra service.
    2017-02-21 Michael S svarar Helena W
    Hej Helena,
    stort tack för den fina rekommendationen.
  • Putte P
    Putte P skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Duktig...............................................
  • Rolf S
    Rolf S skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Sakkunnigt och professionellt skött från början till slut.
    2017-02-02 Susanne K svarar Rolf S
    Tack för rekommendationen. Alltid roligt att sälja villor med en kunnig säljare.
  • Malin T
    Malin T skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Proffsigt bemötande, både under visning och även under budgivningen.
    Vi är nöjda med allt som köpare, och känner oss trygga.
    2017-02-02 Susanne K svarar Malin T
    Tack för er fina rekomendation! Att köpa en villa är en stor händelse i livet, jag önskar er all lycka i er nya bostad.
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Michael Schönning en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Allt var O.K.trevligt bemötande samt kunnig
    2017-01-17 Michael S svarar Ulf H
    Hej Ulf, det var årets första förmedling och den gick i rekordfart. Stort tack för den fina rekommendationen.
  • Inga B
    Inga B skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    All kontakt fungerade mycket bra från första samtalet jag ringde till Vicky. Vicky lyssnade på vad jag ville och arbetade efter det. Vicky hade en del intressenter som varit med i budgivning på liknande objekt och jag bad henne kontakta någon av dem vilket också gjordes. I och med detta slapp vi visningar mm.

Som kund var jag väldigt nöjd med Vickys arbetsinsatser!
    2017-01-19 Vicky S svarar Inga B
    Tack så mycket Inga! Hör av er om det skulle vara något ytterligare jag kan hjälpa till med!
  • Andreas T
    Andreas T skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Mycket bra och förtroendeingivande
    2017-01-05 Marcus K svarar Andreas T
    Hej Andreas, tack för din rekommendation. Lycka till i er nya fina lägenhet!
  • Ulla N
    Ulla N skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Bemötandet har varit bra, och det mesta har fungerat som det ska.
    2016-12-27 Marcus K svarar Ulla N
    Hej Ulla, tack för din rekommendation.
  • Roger A
    Roger A skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Vi valde Marcus Klass som mäklare för att han var driven, engagerad och lyhörd. Han gjorde verkligen allt han sagt och mer därtill. Vi vill hemskt gärna rekommendera Marcus om ni ska sälja er lägenhet.
    Mvh Roger Alsin
    2016-12-25 Marcus K svarar Roger A
    Hej Roger, tack för din rekommendation!
  • Claes B
    Claes B skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Tycker att Marcus var väldigt profisionell med ordning och reda. Blev bra bemött och fick bra hjälp av honom under processen.
    2016-12-25 Marcus K svarar Claes B
    Hej Claes, tack för din rekommendation. Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet.
  • Mattias F
    Mattias F skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Hej Marcus gjorde ett 100 % uppdrag från första möte till slutaffär . Han månade om oss som uppdragsgivare men även om köparen som slutkund .
    Vi kan endast ge honom och hela kontoret de varmaste rekommendationerna
    2016-12-23 Marcus K svarar Mattias F
    Hej Mattias, tack för de fina orden. Ja både köpare och säljare är viktiga i försälningen, det ska vara en rolig och trygg process för båda parter. Du är alltid välkommen att höra av dig igen när så behövs.
  • Kristina B
    Kristina B skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Mycket bra mäkare som kunde sin uppgift från start till avslut.
    Bra bemötande, snabb o kunnig! Ja..vad mer behövs? Jag som säljare är jättenöjd och rekommenderar verkligen Markus Klass
    2016-12-23 Marcus K svarar Kristina B
    Hej Tina, roligt att höra att du var nöjd med försäljningen och skönt också att allt löste dig så bra med tillträdet av den.
  • Toini L
    Toini L skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Redan från början fick vi ett mycket gott intryck av Marcus Klass - han verkade mycket kunnig och ambitiös. Det visade sig vara ett bestående intryck
    under den ganska långa tid tid det tog för oss att tömma huset (maj till sept.) Vi fick också många nyttiga tips om åtgärder och presentation av huset. Visningarna var en succe´och krävde mycket arbete, något som vi var tacksamma att slippa.
    Vi har genomgående varit mycket nöjda med hans insats. Utmärkt!
    2016-12-23 Marcus K svarar Toini L
    Hej Toini, tack för den fina rekommendationen. Det var roligt att få hjälpa er sälja ert fina sekelskifteshus. Hoppas ni trivs bra nu i er nya lägenhet.
  • Eric K
    Eric K skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Mycket trevligt och ett varmt mottagande. När jag var på visning blev jag "sedd" och han tog tid att förklara och berätta om lägenheten.
    2016-12-22 Marcus K svarar Eric K
    Hej Eric, tack det var roligt att höra att du var nöjd. Det är särskilt roligt när både säljare och köpare är nöjda. Grattis till din nya fina lägenhet!
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Marcus Klass var kompetent, alltid tillgänglig, löste en situation som uppstod på ett mycket proffsigt sätt och sålde min lägenhet för mer än jag vågat hoppas på.
    2016-12-21 Marcus K svarar Fredrik B
    Tack Fredrik för de fina orden! Det var en delad glädje att allt gick så bra med din försäljning.
  • Nenad J
    Nenad J skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Marcus Klass är en ambitiös och proffsig mäklare. Väldigt gott bemötande och stöd genom hela processen.
    2016-12-21 Marcus K svarar Nenad J
    Hej Nenad, tack för de fina orden. Det har varit ett nöje att hjälpa er med er försäljning och roligt att det blev så trevliga köpare. Jag önskar er all lycka med er nya bostad.
  • Conny H
    Conny H skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Mycket bra genomförd försäljning av min villa!
    Även en snabb återkoppling av alla händelser vid visningar mm.
    2016-12-21 Marcus K svarar Conny H
    Hej Conny, tack för rekommendationen! Det har varit roligt att hjälpa dig med din försäljning. Hoppas ni snart hittar er drömbostad på Södermalm.
  • Ida B
    Ida B skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Mycket nöjd! Tillgänglig, svarar snabbt, tillmötesgående och trevlig.
    2016-12-22 Marcus K svarar Ida B
    Hej Ida, tack för din rekommendation. Roligt att ni var nöjda med ert köp.
  • Hannes Ö
    Hannes Ö skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Trevlig, professionell och tillgänglig
    2016-12-22 Marcus K svarar Hannes Ö
    Hej Hannes, roligt att ni var nöjda med ert köp och stort tack för din rekommendation.
  • Gitte K
    Gitte K skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    En kunnig, seriös mäklare. Allra helst i Stockholm sker budgivningar och försäljningar i rask takt, kunden kan lätt falla bort. Av dessa anledningar är det viktigt att fortfarande kunna uppleva ett bibehållet förtroende och respekt.
    Jag upplevde att Marcus Klass lyckades med detta.
    2016-12-21 Marcus K svarar Gitte K
    Hej Gitte, tack för din fina rekommendation. Jag håller med om att affärerna ofta sker i alltför rask takt i Stockholm och det är viktigt att hålla isär det som sker och försöka hjälpa alla inblandade parter på bästa sätt.
  • Ladan M
    Ladan M skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Hej!
    Jag är väldigt nöjd med mitt köp och hur Marcus hanterade det. Han är väldigt engagerad, hjälpsam och positiv. Jag skulle gärna återkomma till honom ifall jag behöver hjälp med köp eller bostadförsäljning !
    Tack Marcus!
    2016-12-21 Marcus K svarar Ladan M
    Hej Ladan, tack för de fina orden och roligt att du är nöjd med ditt köp och mitt arbete. Hoppas du ska trivas bra i din nya fina bostad.
  • Jonas E
    Jonas E skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Perfekt

Bra service hela vägen
    2016-12-21 Marcus K svarar Jonas E
    Tack för din rekommendation. Hoppas ni ska trivas bra i er nya fina bostad!
  • Mirko A
    Mirko A skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Proffsigt, trevligt och professionellt.
    Väldigt nöjd
    2016-11-07 Susanne K svarar Mirko A
    Tack Mirko för din rekommendation. Du har haft en posstiv inställning hela vägen, vilket har gjort det extra roligt att sköta försäljningen!
  • Tina Bessier B
    Tina Bessier B skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Seriös, trevlig och professionell mäklare/ Tina köpare
    2016-11-07 Susanne K svarar Tina Bessier B
    Tack Tina för rekommedationen. Glädjande att ha dig och din familj som kunder.
  • Niklas O
    Niklas O skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    En varm och trevlig mäklare med ett bra driv.
    2016-10-04 Vicky S svarar Niklas O
    Tack, kan bara skicka den fina kommentaren tillbaka. :)
  • Marianne R
    Marianne R skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Jeg ble møtt på en veldig fin måte. Hun var hele tiden veldig hyggelig, i tillegg til at hun var flink til å fortelle hva som hendte og skulle hende, slik at vi hele tiden skjønte hva som hendte.
    2016-09-21 Vicky S svarar Marianne R
    Härligt att höra! Jag hoppas att du ska trivas i din alldeles egna lägenhet (och även din inneboende). Du är alltid välkommen att höra av dig om det dyker upp några frågor. Lycka till med studierna! :)
  • Emma S
    Emma S skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Vicky gav ett proffsigt intryck redan från start. Väldigt social, trevlig och påläst om just vår förening/område.
    Ständig kontakt med oss som säljare och mycket bra återkoppling efter alla olika moment i försäljningen.
    Vi är mycket nöjda med Vicky och skulle starkt rekommendera henne till någon som ska sälja.
    2016-09-21 Vicky S svarar Emma S
    Tack snälla Emma, det har varit roligt att hjälpa till. Jag hoppas att ni ska trivas i er nya fina lägenhet. :)
  • Maria C
    Maria C skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Trevligt bemötande, informativ, snabb och effektiv i allt omkring bostadsköpet. Gav ett gott helhetsintryck!
    2016-11-07 Susanne K svarar Maria C
    Tack Maria för din fina rekommendation. Glädjande att se att du blev förtjust i lägenheten direkt!
  • Haris H
    Haris H skrev om Michael Schönning en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Jätte nöjd med allt som de gjorde tackar så mycket
    2016-09-01 Michael S svarar Haris H
    Hej Haris, stort tack för rekommendationen.
  • Charlotta F
    Charlotta F skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Han var ju inte min mäklare utan säljarens, lite förvirring ibland.
    2016-08-18 Marcus K svarar Charlotta F
    Hej Lotta, tack för din rekommendation. För mig är det en värdegrund att arbeta objektivt i att hjälpa både säljare och köpare i bostadsprocessen. Jag är noga med att säkerställa att allt är i sin ordning inför tillträde med bank och abonnemang av el, försäkring osv. Hoppas du ska trivas bra i din nya fina lägenhet!
  • Amed R
    Amed R skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Jag har fått mycket bra, vänligt och trevlig bemötande. Marcus har svarat på mina frågor på ett vänligt sätt.
    2016-08-17 Marcus K svarar Amed R
    Tack för din rekommendation! Vi ses strax i samband med tillträdet av din nya fina lägenhet.
  • Trokic D
    Trokic D skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Mäklaren var mycket proffesionell.,
    Mycket nöjd med honom.
    Tillmötesgående. Alltid tillämglig
    2016-08-17 Marcus K svarar Trokic D
    Tack för din rekommendation, ses snart vid tillträdet!
  • Jagoda P
    Jagoda P skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Jag kan rekommendera Marcus varmt. Bästa mäklare jag har träffat! Väldigt professionell, trevlig o lätt att kontakta med.
    Marcus gjorde ett fantastisk jobb med vår lägenhetsförsäljning. Vi fick detta pris vi ville.
    Funderar ni på att sälja/köpa boende tveka inte att anlita Marcus
    2016-08-17 Marcus K svarar Jagoda P
    Roligt att allt gick så bra med er försäljning och att allt föll på rätt plats för er i alla delar. Stort tack för den fina rekommendationen!
  • Ann-charlotte A
    Ann-charlotte A skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Stor kunskap om området och föreningen. Lätt att få tag på, mån om att återkoppla snabbt. Bra räckvidd på annonsering, både i tidningar, sociala media och nätet. Kaxig men levererar.
    2016-08-17 Marcus K svarar Ann-charlotte A
    Tack för den fina rekommendationen! Det var roligt att få hjälpa er i bostadsförsäljningen. Hoppas ni ska trivas bra i Nora:)
  • Kenneth L
    Kenneth L skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Väldigt trevlig och professionellt allt gick väldigt fort och så fick vi mer än vad vi trodde.
    2016-06-01 Vicky S svarar Kenneth L
    Vad roligt att ni tycker det! Lycka till med allt!
  • Konstantin P
    Konstantin P skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    We are very pleased with how Vicky helped us through all the phases of purchasing our new apartment.
    She was very patient and understanding about us not knowing the language and the process of buying real estate in Sweden.
    It was a pleasure doing business with her!
    2016-05-30 Vicky S svarar Konstantin P
    Hi Konstantin and Daniela! Thank you so much for you comment. It´s been easy to have you as the buyer. I hope you going to like the apartment and the area with all the advantages.
  • Tomas L
    Tomas L skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Vicky Sandström var snabb och tillmötesegående. Svarade snabbt på mejl och löste problem som uppstod.
  • Santa S
    Santa S skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Hon var bästa mäklaren som jag träffat någonsin!Tack så mycket!
  • Annika S
    Annika S skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Engagerad, bra service. Anträffbar när man ville fråga om något
    2016-04-14 Marcus K svarar Annika S
    Hej Annika, roligt att höra att du som köpare är nöjd med den service du fått av mig. Hoppas du ska trivas bra i din fina lägenhet.
  • Christoffer A
    Christoffer A skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Marcus Klass är Mkt proffsig!
    2016-04-26 Marcus K svarar Christoffer A
    Hej Christoffer, tack för din rekommendation! Vi ses igen vid tillträdet.
  • Balint L
    Balint L skrev om Michael Schönning en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Michael är proffsig trevlig pålitlig, jobbar effektivt och punktligt. han har hela tiden varit tillgänglig.
    diplomatisk och duktig psykolog :)
    2016-04-14 Michael S svarar Balint L
    Hej Balint,
    Det var en väldigt speciell affär somt efter mångt och mycket blev väldigt bra :) Stort tack för rekommendationen.
  • Arja M
    Arja M skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    ok bemötande . När kontraktet skulle skrivas under så bytte vi mäklare.
    2016-04-12 Marcus K svarar Arja M
    Hej Arja, tack för det fina omdömet jag fick från dig. Jag var dessvärre tvungen att be en kollega ta hand om kontraktsskrivningen då jag hade fått förhinder. Jag är ansvarig fastighetsmäklare och kommer att ta hand om det som kommer härefter och tillträdet. Ser fram emot att vi ses vid tillträdet!
  • Björn H
    Björn H skrev om Michael Schönning en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Michael Schönning levererade en tjänst som innehöll allt som en försäljning kan behöva för att kännas trygg och seriös på alla sätt.
    Trevligt bemötande och proffesionellt beteende genom hela affären bjöds det dessutom på.
    //Björn Hedin
    2016-04-07 Michael S svarar Björn H
    Hej Björn, stort tack för den fantastiska rekommendationen.
  • Kerstin B
    Kerstin B skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Jag har sålt en bostadsrätt(dödsbo) genom Vicky. Jag bor inte i Stockholm men min son och jag har fått mycket extrahjälp av Vicky, med utl av nycklar och kontakt med entreprenörer för renovering, städning och styling.
    2016-04-06 Vicky S svarar Kerstin B
    Hej, vad roligt att höra att ni är nöjda!
  • Jesper H
    Jesper H skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Oerhört proffsigt från start till mål.
    Fick snabbåterkoppling på alla frågor och stor hjälp med att ta in hantverkare, städbolag mm.
    2016-04-06 Vicky S svarar Jesper H
    Hej, vad roligt att höra att ni är nöjda!
  • Cecilia F
    Cecilia F skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Jag har genom Susanne Kylander, Mäklarringen, fått hjälp med att sälja min 2:a i Bandhagen. Susannes lugna, seriösa bemötande skapade en bra start för samarbetet. Med en skön distans gav hon mig som säljare möjlighet att tänka och känna själv hur jag ville ha det. Hennes säkra råd kring inredning vid fotograferingen medverkade till de fina bilderna i annons och broschyr. Sammantaget är jag en mycket nöjd kund.
    2016-03-16 Susanne K svarar Cecilia F
    Tack Cecilia för din jättefina rekommendation.
Marcus Klass
Vicky Sandström