Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Bandhagen Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
Rekommenderat företag 2016 - Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
Rekommenderat företag 2015 - Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund

Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund

Björksundsslingan 1, 124 31 Bandhagen — Visa karta

Det är skillnad på mäklare och mäklare - vi tål att jämföras. Kontakta oss för ett kostnadsfritt möte om ni funderar på att förändra ert boende.

Vi har arbetat i området under längre tid med god lokalkännedom, bra kontaktnät och bred fackkunskap.

Vill du köpa en bostad hjälper vi dig gärna med bankkontakter, hantverkare, jurister, flyttfirmor och städbolag. Vi som arbetar på kontoret är själva boende i området sen många år och känner därför väl till alla smultronställen i området och kan svara på frågor som rör dagis, skolor och kommunikationer.

Läs vad 263 kunder tycker om Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund

• Mirko A
    Mirko A skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Proffsigt, trevligt och professionellt.
    Väldigt nöjd
    2016-11-07 Susanne K svarar Mirko A
    Tack Mirko för din rekommendation. Du har haft en posstiv inställning hela vägen, vilket har gjort det extra roligt att sköta försäljningen!
  • Tina Bessier B
    Tina Bessier B skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Seriös, trevlig och professionell mäklare/ Tina köpare
    2016-11-07 Susanne K svarar Tina Bessier B
    Tack Tina för rekommedationen. Glädjande att ha dig och din familj som kunder.
  • Niklas O
    Niklas O skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    En varm och trevlig mäklare med ett bra driv.
    2016-10-04 Vicky S svarar Niklas O
    Tack, kan bara skicka den fina kommentaren tillbaka. :)
  • Marianne R
    Marianne R skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Jeg ble møtt på en veldig fin måte. Hun var hele tiden veldig hyggelig, i tillegg til at hun var flink til å fortelle hva som hendte og skulle hende, slik at vi hele tiden skjønte hva som hendte.
    2016-09-21 Vicky S svarar Marianne R
    Härligt att höra! Jag hoppas att du ska trivas i din alldeles egna lägenhet (och även din inneboende). Du är alltid välkommen att höra av dig om det dyker upp några frågor. Lycka till med studierna! :)
  • Emma S
    Emma S skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Vicky gav ett proffsigt intryck redan från start. Väldigt social, trevlig och påläst om just vår förening/område.
    Ständig kontakt med oss som säljare och mycket bra återkoppling efter alla olika moment i försäljningen.
    Vi är mycket nöjda med Vicky och skulle starkt rekommendera henne till någon som ska sälja.
    2016-09-21 Vicky S svarar Emma S
    Tack snälla Emma, det har varit roligt att hjälpa till. Jag hoppas att ni ska trivas i er nya fina lägenhet. :)
  • Maria C
    Maria C skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Trevligt bemötande, informativ, snabb och effektiv i allt omkring bostadsköpet. Gav ett gott helhetsintryck!
    2016-11-07 Susanne K svarar Maria C
    Tack Maria för din fina rekommendation. Glädjande att se att du blev förtjust i lägenheten direkt!
  • Haris H
    Haris H skrev om Michael Schönning en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Jätte nöjd med allt som de gjorde tackar så mycket
    2016-09-01 Michael S svarar Haris H
    Hej Haris, stort tack för rekommendationen.
  • Charlotta F
    Charlotta F skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Han var ju inte min mäklare utan säljarens, lite förvirring ibland.
    2016-08-18 Marcus K svarar Charlotta F
    Hej Lotta, tack för din rekommendation. För mig är det en värdegrund att arbeta objektivt i att hjälpa både säljare och köpare i bostadsprocessen. Jag är noga med att säkerställa att allt är i sin ordning inför tillträde med bank och abonnemang av el, försäkring osv. Hoppas du ska trivas bra i din nya fina lägenhet!
  • Amed R
    Amed R skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Jag har fått mycket bra, vänligt och trevlig bemötande. Marcus har svarat på mina frågor på ett vänligt sätt.
    2016-08-17 Marcus K svarar Amed R
    Tack för din rekommendation! Vi ses strax i samband med tillträdet av din nya fina lägenhet.
  • Trokic D
    Trokic D skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Mäklaren var mycket proffesionell.,
    Mycket nöjd med honom.
    Tillmötesgående. Alltid tillämglig
    2016-08-17 Marcus K svarar Trokic D
    Tack för din rekommendation, ses snart vid tillträdet!
  • Jagoda P
    Jagoda P skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Jag kan rekommendera Marcus varmt. Bästa mäklare jag har träffat! Väldigt professionell, trevlig o lätt att kontakta med.
    Marcus gjorde ett fantastisk jobb med vår lägenhetsförsäljning. Vi fick detta pris vi ville.
    Funderar ni på att sälja/köpa boende tveka inte att anlita Marcus
    2016-08-17 Marcus K svarar Jagoda P
    Roligt att allt gick så bra med er försäljning och att allt föll på rätt plats för er i alla delar. Stort tack för den fina rekommendationen!
  • Ann-charlotte A
    Ann-charlotte A skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Stor kunskap om området och föreningen. Lätt att få tag på, mån om att återkoppla snabbt. Bra räckvidd på annonsering, både i tidningar, sociala media och nätet. Kaxig men levererar.
    2016-08-17 Marcus K svarar Ann-charlotte A
    Tack för den fina rekommendationen! Det var roligt att få hjälpa er i bostadsförsäljningen. Hoppas ni ska trivas bra i Nora:)
  • Kenneth L
    Kenneth L skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Väldigt trevlig och professionellt allt gick väldigt fort och så fick vi mer än vad vi trodde.
    2016-06-01 Vicky S svarar Kenneth L
    Vad roligt att ni tycker det! Lycka till med allt!
  • Konstantin P
    Konstantin P skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    We are very pleased with how Vicky helped us through all the phases of purchasing our new apartment.
    She was very patient and understanding about us not knowing the language and the process of buying real estate in Sweden.
    It was a pleasure doing business with her!
    2016-05-30 Vicky S svarar Konstantin P
    Hi Konstantin and Daniela! Thank you so much for you comment. It´s been easy to have you as the buyer. I hope you going to like the apartment and the area with all the advantages.
  • Tomas L
    Tomas L skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Vicky Sandström var snabb och tillmötesegående. Svarade snabbt på mejl och löste problem som uppstod.
  • Santa S
    Santa S skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Hon var bästa mäklaren som jag träffat någonsin!Tack så mycket!
  • Annika S
    Annika S skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Engagerad, bra service. Anträffbar när man ville fråga om något
    2016-04-14 Marcus K svarar Annika S
    Hej Annika, roligt att höra att du som köpare är nöjd med den service du fått av mig. Hoppas du ska trivas bra i din fina lägenhet.
  • Christoffer A
    Christoffer A skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Marcus Klass är Mkt proffsig!
    2016-04-26 Marcus K svarar Christoffer A
    Hej Christoffer, tack för din rekommendation! Vi ses igen vid tillträdet.
  • Balint L
    Balint L skrev om Michael Schönning en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Michael är proffsig trevlig pålitlig, jobbar effektivt och punktligt. han har hela tiden varit tillgänglig.
    diplomatisk och duktig psykolog :)
    2016-04-14 Michael S svarar Balint L
    Hej Balint,
    Det var en väldigt speciell affär somt efter mångt och mycket blev väldigt bra :) Stort tack för rekommendationen.
  • Arja M
    Arja M skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    ok bemötande . När kontraktet skulle skrivas under så bytte vi mäklare.
    2016-04-12 Marcus K svarar Arja M
    Hej Arja, tack för det fina omdömet jag fick från dig. Jag var dessvärre tvungen att be en kollega ta hand om kontraktsskrivningen då jag hade fått förhinder. Jag är ansvarig fastighetsmäklare och kommer att ta hand om det som kommer härefter och tillträdet. Ser fram emot att vi ses vid tillträdet!
  • Björn H
    Björn H skrev om Michael Schönning en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Michael Schönning levererade en tjänst som innehöll allt som en försäljning kan behöva för att kännas trygg och seriös på alla sätt.
    Trevligt bemötande och proffesionellt beteende genom hela affären bjöds det dessutom på.
    //Björn Hedin
    2016-04-07 Michael S svarar Björn H
    Hej Björn, stort tack för den fantastiska rekommendationen.
  • Kerstin B
    Kerstin B skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Jag har sålt en bostadsrätt(dödsbo) genom Vicky. Jag bor inte i Stockholm men min son och jag har fått mycket extrahjälp av Vicky, med utl av nycklar och kontakt med entreprenörer för renovering, städning och styling.
    2016-04-06 Vicky S svarar Kerstin B
    Hej, vad roligt att höra att ni är nöjda!
  • Jesper H
    Jesper H skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Oerhört proffsigt från start till mål.
    Fick snabbåterkoppling på alla frågor och stor hjälp med att ta in hantverkare, städbolag mm.
    2016-04-06 Vicky S svarar Jesper H
    Hej, vad roligt att höra att ni är nöjda!
  • Cecilia F
    Cecilia F skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Jag har genom Susanne Kylander, Mäklarringen, fått hjälp med att sälja min 2:a i Bandhagen. Susannes lugna, seriösa bemötande skapade en bra start för samarbetet. Med en skön distans gav hon mig som säljare möjlighet att tänka och känna själv hur jag ville ha det. Hennes säkra råd kring inredning vid fotograferingen medverkade till de fina bilderna i annons och broschyr. Sammantaget är jag en mycket nöjd kund.
    2016-03-16 Susanne K svarar Cecilia F
    Tack Cecilia för din jättefina rekommendation.
  • Jonathan R
    Jonathan R skrev om Michael Schönning en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Ärlig, öppen och hjälpande. Kunde inte blivit en smidigare affär. Kan absolut rekommendera andra att använda sig av Michael som mäklare!
    2016-02-22 Michael S svarar Jonathan R
    Stort tack för rekommendationen.
  • Martin S
    Martin S skrev om Michael Schönning en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Kontakten med Michael har varit toppen. Proffesionell och samtidigt personlig. Kände förtroende direkt och genom hela affären.
    2016-02-18 Michael S svarar Martin S
    Hej Martin, stort tack för den fantastiska rekommendationen.
  • Eva H
    Eva H skrev om Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Väldigt hjälpsam både före under och efter försäljning av min lägenhet. Kunde alltid ringa o fråga om hjälp ,råd och tips. Behövde mycket av det eftersom jag aldrig sålt en lägenhet förut. Jag är mycket nöjd
    2016-02-09 Lars B svarar Eva H
    Hej Eva,

Tusen tack för ditt fina omdöme! Det var ett sant nöje att få ha dig som kund och att få äran att förmedla din fina lägenhet.

Med bästa hälsningar
    Lars Björklund
  • Sara L
    Sara L skrev om Michael Schönning en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Trevlig,
    Hör av sig när han sagt han ska höra av sig.
    Kunnig
    Hjälper gärna till med rekommendationer och kontakter med hantverkare om något behöver fixas
    Fick förtroende direkt
    2016-02-04 Michael S svarar Sara L
    Hej Sara, roligt att du är nöjd, som sagt så har jag ett extremt stort kontaktnät som jag gärna förmedlar. Stort tack...
  • Johan E
    Johan E skrev om Michael Schönning en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Michael är den trevligaste, tydligaste och mest noggranna mäklaren vi mött. Vi kände oss trygga med honom genom hela försäljningen. Vi kan absolut rekomendera Michael.
    2016-02-04 Michael S svarar Johan E
    Hej Johan, Stort tack, jag blir väldigt glad att höra att ni är så nöjda :) Såg även ditt mail, återkommer till dig under dagen...
  • Mahmoud M
    Mahmoud M skrev om Michael Schönning en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Jag är yette nöjd med Michael och kommer att rekomendera till alla som jag känner .
    2016-02-04 Michael S svarar Mahmoud M
    Hej, vad trevligt med bra rekommendationer. Stort tack.
  • Ulf N
    Ulf N skrev om Michael Schönning en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Möte Michael i egenskap av köpare. Fick ett bra, korrekt och trevligt bemötande.
    2016-02-04 Michael S svarar Ulf N
    Hej Ulf, det blev några turer fram och tillbaka som trots allt löste sig på ett bra sätt. Tack för den fina rekommendationen.
  • Björn L
    Björn L skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Lysande! Susanne var väldigt enkel att jobba med. Framförallt så var hon saklig och väldigt tydlig så att det aldrig var något som man inte förstod. Jag rekommenderar henne varmt
    2016-02-03 Susanne K svarar Björn L
    Tack Björn för den fina rekommendationen. Din possitiva inställning till allt, har gjort det extra roligt att hjälpa till.
  • Charlotte G
    Charlotte G skrev om Michael Schönning en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Michael var väldigt tillmötesgående och tillgänglig. Svarade snabbt på telefon och mail vilket jag tycker är viktigt. Som helhet är jag mycket nöjd med allt från visning till försäljningen gick i lås.
    2016-02-03 Michael S svarar Charlotte G
    Hej Charlotte, stort tack för den fina rekommendationen. Hoppas även att din renovering har gått bra och att du trivs i din nya lägenhet.
  • Maxmilliam E
    Maxmilliam E skrev om Michael Schönning en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Otroligt proffesionell mäklare som är flexibel och hör av sig snabbt om man ställer frågor. Kan verkligen rekommendera honom!
    2016-02-02 Michael S svarar Maxmilliam E
    Hej Maxmilliam, det var en speciell försäljning på många sätt och ett snabbt tillträde. Stort tack för din rekommendation. Syns imorgon för tillträde.
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Michael Schönning en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Bra information och uppdatering. Höll kontakt. Fungerade bra.
  • Caroline G
    Caroline G skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Jag fick tillfredsställande stöd och hjälp med mitt köp.
    2016-02-01 Marcus K svarar Caroline G
    Hej Caroline, hoppas du trivs bra i din fina lägenhet.
  • Madeléine F
    Madeléine F skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Väldigt påstridig mäklare som försökte vända på mail för att få oss att vi kommit överens om övenskomelsen som vi inte hade.
    2016-01-31 Marcus K svarar Madeléine F
    Hej Madeleine, tack för din rekommendation. Det är såklart tråkigt när det uppstår frågetecken i saker som kommer upp efter en kontraktsskrivning. Min roll är att försöka hjälpa båda parter att hitta överenskommelser innan ett tillträde för att inte riskera att köpare och säljare sitter i en rättslig tvist i efterhand. När jag frågade er hur ni upplevt mitt arbete vid tillträdet så sa ni då att ni tyckte det var bra att jag var så noggrann med att allt skulle vara utrett och skrivet i tilläggsavtal innan tillträdet genomfördes. Om du vill får du väldigt gärna komma in till vårt kontor så sätter vi oss och reder ut hur du upplevt detta. Om inte så hoppas jag ni ska trivas bra i ert nya fina hus.
  • Ove B
    Ove B skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Marcus har varit professionell, engagerad och bidragit till en smidig hantering genom hela processen.
    2016-01-31 Marcus K svarar Ove B
    Hej Ove, tack för den fina rekommendationen. Hoppas vi hörs framöver om ni har fler bostadsplaner.
  • Adela T
    Adela T skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Vi fick jättebra service och råd vid köpet av vår första bostadsrätt i Stureby. Rekommenderar Marcus varmt!
    2016-01-31 Marcus K svarar Adela T
    Hej Adela, tack för den fina rekommendationen det värmer. Hoppas ni ska trivas bra i er fina lägenhet och ni är alltid välkomna att höra av er igen till mig.
  • Tore L
    Tore L skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Han var kroekt och kunnig noggrann med redovisningen av budgivning och övrga papper Helt nöjd
    2016-01-29 Marcus K svarar Tore L
    Hej Tore, noggrannhet brukar vara bäst i längden. Tack för rekommendationen!
  • Jessica T
    Jessica T skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Proffsigt bemötande och personligt engagemang, kändes tryggt och så fick vi både ett bra pris och trevliga köpare också.
    2016-01-29 Marcus K svarar Jessica T
    Hej Jessica, tack för din rekommendation! Kul att ni hittade ert fina drömhus:)
  • Erik N
    Erik N skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Noggrann och pålitlig. Skulle definitivt kunna tänka mig att anlita honom igen
    2016-01-29 Marcus K svarar Erik N
    Hej Erik, tack! Du är varmt välkommen att kontakta mig när du har bostadsfrågor eller bara komma in på en kopp kaffe om du har vägarna förbi.
  • Hedvig A
    Hedvig A skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Kunnig, noggrann och förtroendeingivande - tack för all proffsigt stöd kring försäljningen av mitt radhus!
    2016-01-29 Marcus K svarar Hedvig A
    Hej Hedvig, tack! Hoppas du ska trivas bra i din nya lägenhet:)
  • Tony G
    Tony G skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Förstklassig mäklare som med kompetens och erfarenhet hanterade vår försäljning på ett lysande sätt. Lämnade alltid god och uttömlig information och fanns alltid tillgänglig. Samt att de alltid höll det de lovade.
    2016-01-29 Marcus K svarar Tony G
    Hej Tony, tack för de fina orden. Det har bara varit ett roligt nöje att få hjälpa er med er försäljning och er köpprocess.
  • Amir C
    Amir C skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Super nöjd! Fick hjälp med allt ifrån köp av bostadsrätt till svar på frågor kring köpet. Eftersom vi aldrig hade köpt egen bostad tidigare så fick vi svar och hjälp ifrån Marcus så fort vi behövde det.

Rekommenderas starkt!
    2016-01-29 Marcus K svarar Amir C
    Hej Amir, tack för den fina rekommendationen! Då det är viktigt för mig att vara opartisk och hjälpa både köpare och säljare så är det särskilt roligt när jag köpare som är så nöjda med min hjälp. Hoppas ni nu trivs bra i er fina lägenhet.
  • Therése L
    Therése L skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Super bra mäklare
    Alltid tillmötesgående och löste situationer snabbt!
    Mycket god erfarenhet, bra företag de samarbetar med och bra planering!
    En riktigt smidig försäljning!
    2016-01-29 Marcus K svarar Therése L
    Tack Therése för din rekommendation. Det har varit roligt att få hjälpa er med er försäljning. Hoppas ni trivs bra i er nya bostad. Hör gärna av er igen om ni behöver min hjälp.
  • Viktor V
    Viktor V skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Kanonmäklare! Fanns alltid tillgänglig under hela säljprocessen, och stöttade med kunniga svar oavsett vilka frågor eller funderingar jag hade.
    Hon drog mycket folk till både visningarna och själva budgivningen vilket resulterade i ett toppenresultat; vad mer kan man begära?
    2016-02-16 Vicky S svarar Viktor V
    Tack för det! Hoppas du trivs i din nya lägenhet.
  • Ines B
    Ines B skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Vi har köpt och sålt här och är mycket nöjda med Vicky. Hon är trevligt och professionell!
    2016-01-21 Vicky S svarar Ines B
    Tack Ines, det var lika roligt att hjälpa er den här gången!
  • Louise P
    Louise P skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    När jag kontaktade Vicky var det min första gång jag någonsin varit i kontakt med en mäklare.
    Jag var nervös först men efter att ha träffat henne kännde jag mig lugn och omhändertagen.
    Vicky är väldigt tillmötesgående och hjälpsam.
    Mycket glad och trevlig person.
    Jag hade tur kände jag som fick uppleva en sån smidig visning och lägenhetsköp!
    2016-01-20 Vicky S svarar Louise P
    Det var så roligt att det blev du som köpte lägenheten, ibland händer det! Jag hoppas att du ska trivas, hör av dig om det finns något jag kan hjälpa dig med.
  • Sophie P
    Sophie P skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Mycket duktig och engagerad mäklare.
    2015-12-16 Vicky S svarar Sophie P
    Tack så mycket! Hoppas att ni ska trivas i er nya fina bostad. God jul!
Marcus Klass
Vicky Sandström