en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund

Björksundsslingan 1, 124 31 Bandhagen — Visa karta

4.6 / 5 i betyg — 106 rekommendationer
Ska du köpa eller sälja en bostad och söker mäklare i Farsta - Bandhagen - Sköndal - Trångsund? Då har du kommit rätt!

Vi har arbetat i området under längre tid med god lokalkännedom, bra kontaktnät och bred fackkunskap.

Vill du köpa en bostad hjälper vi dig gärna med bankkontakter, hantverkare, jurister, flyttfirmor och städbolag. Vi som arbetar på kontoret är själva boende i området sen många år och känner därför väl till alla smultronställen i området och kan svara på frågor som rör dagis, skolor och kommunikationer.

Läs vad 106 användare tycker om Marcus Klass

• Andreas T
    Mycket bra och förtroendeingivande
    2017-01-05 Marcus K svarar Andreas T
    Hej Andreas, tack för din rekommendation. Lycka till i er nya fina lägenhet!
  • Ulla N
    Bemötandet har varit bra, och det mesta har fungerat som det ska.
    2016-12-27 Marcus K svarar Ulla N
    Hej Ulla, tack för din rekommendation.
  • Roger A
    Vi valde Marcus Klass som mäklare för att han var driven, engagerad och lyhörd. Han gjorde verkligen allt han sagt och mer därtill. Vi vill hemskt gärna rekommendera Marcus om ni ska sälja er lägenhet.
    Mvh Roger Alsin
    2016-12-25 Marcus K svarar Roger A
    Hej Roger, tack för din rekommendation!
  • Claes B
    Tycker att Marcus var väldigt profisionell med ordning och reda. Blev bra bemött och fick bra hjälp av honom under processen.
    2016-12-25 Marcus K svarar Claes B
    Hej Claes, tack för din rekommendation. Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet.
  • Mattias F
    Hej Marcus gjorde ett 100 % uppdrag från första möte till slutaffär . Han månade om oss som uppdragsgivare men även om köparen som slutkund .
    Vi kan endast ge honom och hela kontoret de varmaste rekommendationerna
    2016-12-23 Marcus K svarar Mattias F
    Hej Mattias, tack för de fina orden. Ja både köpare och säljare är viktiga i försälningen, det ska vara en rolig och trygg process för båda parter. Du är alltid välkommen att höra av dig igen när så behövs.
  • Kristina B
    Mycket bra mäkare som kunde sin uppgift från start till avslut.
    Bra bemötande, snabb o kunnig! Ja..vad mer behövs? Jag som säljare är jättenöjd och rekommenderar verkligen Markus Klass
    2016-12-23 Marcus K svarar Kristina B
    Hej Tina, roligt att höra att du var nöjd med försäljningen och skönt också att allt löste dig så bra med tillträdet av den.
  • Toini L
    Redan från början fick vi ett mycket gott intryck av Marcus Klass - han verkade mycket kunnig och ambitiös. Det visade sig vara ett bestående intryck
    under den ganska långa tid tid det tog för oss att tömma huset (maj till sept.) Vi fick också många nyttiga tips om åtgärder och presentation av huset. Visningarna var en succe´och krävde mycket arbete, något som vi var tacksamma att slippa.
    Vi har genomgående varit mycket nöjda med hans insats. Utmärkt!
    2016-12-23 Marcus K svarar Toini L
    Hej Toini, tack för den fina rekommendationen. Det var roligt att få hjälpa er sälja ert fina sekelskifteshus. Hoppas ni trivs bra nu i er nya lägenhet.
  • Eric K
    Mycket trevligt och ett varmt mottagande. När jag var på visning blev jag "sedd" och han tog tid att förklara och berätta om lägenheten.
    2016-12-22 Marcus K svarar Eric K
    Hej Eric, tack det var roligt att höra att du var nöjd. Det är särskilt roligt när både säljare och köpare är nöjda. Grattis till din nya fina lägenhet!
  • Fredrik B
    Marcus Klass var kompetent, alltid tillgänglig, löste en situation som uppstod på ett mycket proffsigt sätt och sålde min lägenhet för mer än jag vågat hoppas på.
    2016-12-21 Marcus K svarar Fredrik B
    Tack Fredrik för de fina orden! Det var en delad glädje att allt gick så bra med din försäljning.
  • Nenad J
    Marcus Klass är en ambitiös och proffsig mäklare. Väldigt gott bemötande och stöd genom hela processen.
    2016-12-21 Marcus K svarar Nenad J
    Hej Nenad, tack för de fina orden. Det har varit ett nöje att hjälpa er med er försäljning och roligt att det blev så trevliga köpare. Jag önskar er all lycka med er nya bostad.
  • Conny H
    Mycket bra genomförd försäljning av min villa!
    Även en snabb återkoppling av alla händelser vid visningar mm.
    2016-12-21 Marcus K svarar Conny H
    Hej Conny, tack för rekommendationen! Det har varit roligt att hjälpa dig med din försäljning. Hoppas ni snart hittar er drömbostad på Södermalm.
  • Ida B
    Mycket nöjd! Tillgänglig, svarar snabbt, tillmötesgående och trevlig.
    2016-12-22 Marcus K svarar Ida B
    Hej Ida, tack för din rekommendation. Roligt att ni var nöjda med ert köp.
  • Hannes Ö
    Trevlig, professionell och tillgänglig
    2016-12-22 Marcus K svarar Hannes Ö
    Hej Hannes, roligt att ni var nöjda med ert köp och stort tack för din rekommendation.
  • Gitte K
    En kunnig, seriös mäklare. Allra helst i Stockholm sker budgivningar och försäljningar i rask takt, kunden kan lätt falla bort. Av dessa anledningar är det viktigt att fortfarande kunna uppleva ett bibehållet förtroende och respekt.
    Jag upplevde att Marcus Klass lyckades med detta.
    2016-12-21 Marcus K svarar Gitte K
    Hej Gitte, tack för din fina rekommendation. Jag håller med om att affärerna ofta sker i alltför rask takt i Stockholm och det är viktigt att hålla isär det som sker och försöka hjälpa alla inblandade parter på bästa sätt.
  • Ladan M
    Hej!
    Jag är väldigt nöjd med mitt köp och hur Marcus hanterade det. Han är väldigt engagerad, hjälpsam och positiv. Jag skulle gärna återkomma till honom ifall jag behöver hjälp med köp eller bostadförsäljning !
    Tack Marcus!
    2016-12-21 Marcus K svarar Ladan M
    Hej Ladan, tack för de fina orden och roligt att du är nöjd med ditt köp och mitt arbete. Hoppas du ska trivas bra i din nya fina bostad.
  • Jonas E
    Perfekt

Bra service hela vägen
    2016-12-21 Marcus K svarar Jonas E
    Tack för din rekommendation. Hoppas ni ska trivas bra i er nya fina bostad!
  • Charlotta F
    Han var ju inte min mäklare utan säljarens, lite förvirring ibland.
    2016-08-18 Marcus K svarar Charlotta F
    Hej Lotta, tack för din rekommendation. För mig är det en värdegrund att arbeta objektivt i att hjälpa både säljare och köpare i bostadsprocessen. Jag är noga med att säkerställa att allt är i sin ordning inför tillträde med bank och abonnemang av el, försäkring osv. Hoppas du ska trivas bra i din nya fina lägenhet!
  • Amed R
    Jag har fått mycket bra, vänligt och trevlig bemötande. Marcus har svarat på mina frågor på ett vänligt sätt.
    2016-08-17 Marcus K svarar Amed R
    Tack för din rekommendation! Vi ses strax i samband med tillträdet av din nya fina lägenhet.
  • Trokic D
    Mäklaren var mycket proffesionell.,
    Mycket nöjd med honom.
    Tillmötesgående. Alltid tillämglig
    2016-08-17 Marcus K svarar Trokic D
    Tack för din rekommendation, ses snart vid tillträdet!
  • Jagoda P
    Jag kan rekommendera Marcus varmt. Bästa mäklare jag har träffat! Väldigt professionell, trevlig o lätt att kontakta med.
    Marcus gjorde ett fantastisk jobb med vår lägenhetsförsäljning. Vi fick detta pris vi ville.
    Funderar ni på att sälja/köpa boende tveka inte att anlita Marcus
    2016-08-17 Marcus K svarar Jagoda P
    Roligt att allt gick så bra med er försäljning och att allt föll på rätt plats för er i alla delar. Stort tack för den fina rekommendationen!
  • Ann-charlotte A
    Stor kunskap om området och föreningen. Lätt att få tag på, mån om att återkoppla snabbt. Bra räckvidd på annonsering, både i tidningar, sociala media och nätet. Kaxig men levererar.
    2016-08-17 Marcus K svarar Ann-charlotte A
    Tack för den fina rekommendationen! Det var roligt att få hjälpa er i bostadsförsäljningen. Hoppas ni ska trivas bra i Nora:)
  • Annika S
    Engagerad, bra service. Anträffbar när man ville fråga om något
    2016-04-14 Marcus K svarar Annika S
    Hej Annika, roligt att höra att du som köpare är nöjd med den service du fått av mig. Hoppas du ska trivas bra i din fina lägenhet.
  • Christoffer A
    Marcus Klass är Mkt proffsig!
    2016-04-26 Marcus K svarar Christoffer A
    Hej Christoffer, tack för din rekommendation! Vi ses igen vid tillträdet.
  • Arja M
    ok bemötande . När kontraktet skulle skrivas under så bytte vi mäklare.
    2016-04-12 Marcus K svarar Arja M
    Hej Arja, tack för det fina omdömet jag fick från dig. Jag var dessvärre tvungen att be en kollega ta hand om kontraktsskrivningen då jag hade fått förhinder. Jag är ansvarig fastighetsmäklare och kommer att ta hand om det som kommer härefter och tillträdet. Ser fram emot att vi ses vid tillträdet!
  • Caroline G
    Jag fick tillfredsställande stöd och hjälp med mitt köp.
    2016-02-01 Marcus K svarar Caroline G
    Hej Caroline, hoppas du trivs bra i din fina lägenhet.
  • Madeléine F
    Väldigt påstridig mäklare som försökte vända på mail för att få oss att vi kommit överens om övenskomelsen som vi inte hade.
    2016-01-31 Marcus K svarar Madeléine F
    Hej Madeleine, tack för din rekommendation. Det är såklart tråkigt när det uppstår frågetecken i saker som kommer upp efter en kontraktsskrivning. Min roll är att försöka hjälpa båda parter att hitta överenskommelser innan ett tillträde för att inte riskera att köpare och säljare sitter i en rättslig tvist i efterhand. När jag frågade er hur ni upplevt mitt arbete vid tillträdet så sa ni då att ni tyckte det var bra att jag var så noggrann med att allt skulle vara utrett och skrivet i tilläggsavtal innan tillträdet genomfördes. Om du vill får du väldigt gärna komma in till vårt kontor så sätter vi oss och reder ut hur du upplevt detta. Om inte så hoppas jag ni ska trivas bra i ert nya fina hus.
  • Ove B
    Marcus har varit professionell, engagerad och bidragit till en smidig hantering genom hela processen.
    2016-01-31 Marcus K svarar Ove B
    Hej Ove, tack för den fina rekommendationen. Hoppas vi hörs framöver om ni har fler bostadsplaner.
  • Adela T
    Vi fick jättebra service och råd vid köpet av vår första bostadsrätt i Stureby. Rekommenderar Marcus varmt!
    2016-01-31 Marcus K svarar Adela T
    Hej Adela, tack för den fina rekommendationen det värmer. Hoppas ni ska trivas bra i er fina lägenhet och ni är alltid välkomna att höra av er igen till mig.
  • Tore L
    Han var kroekt och kunnig noggrann med redovisningen av budgivning och övrga papper Helt nöjd
    2016-01-29 Marcus K svarar Tore L
    Hej Tore, noggrannhet brukar vara bäst i längden. Tack för rekommendationen!
  • Jessica T
    Proffsigt bemötande och personligt engagemang, kändes tryggt och så fick vi både ett bra pris och trevliga köpare också.
    2016-01-29 Marcus K svarar Jessica T
    Hej Jessica, tack för din rekommendation! Kul att ni hittade ert fina drömhus:)
  • Erik N
    Noggrann och pålitlig. Skulle definitivt kunna tänka mig att anlita honom igen
    2016-01-29 Marcus K svarar Erik N
    Hej Erik, tack! Du är varmt välkommen att kontakta mig när du har bostadsfrågor eller bara komma in på en kopp kaffe om du har vägarna förbi.
  • Hedvig A
    Kunnig, noggrann och förtroendeingivande - tack för all proffsigt stöd kring försäljningen av mitt radhus!
    2016-01-29 Marcus K svarar Hedvig A
    Hej Hedvig, tack! Hoppas du ska trivas bra i din nya lägenhet:)
  • Tony G
    Förstklassig mäklare som med kompetens och erfarenhet hanterade vår försäljning på ett lysande sätt. Lämnade alltid god och uttömlig information och fanns alltid tillgänglig. Samt att de alltid höll det de lovade.
    2016-01-29 Marcus K svarar Tony G
    Hej Tony, tack för de fina orden. Det har bara varit ett roligt nöje att få hjälpa er med er försäljning och er köpprocess.
  • Amir C
    Super nöjd! Fick hjälp med allt ifrån köp av bostadsrätt till svar på frågor kring köpet. Eftersom vi aldrig hade köpt egen bostad tidigare så fick vi svar och hjälp ifrån Marcus så fort vi behövde det.

Rekommenderas starkt!
    2016-01-29 Marcus K svarar Amir C
    Hej Amir, tack för den fina rekommendationen! Då det är viktigt för mig att vara opartisk och hjälpa både köpare och säljare så är det särskilt roligt när jag köpare som är så nöjda med min hjälp. Hoppas ni nu trivs bra i er fina lägenhet.
  • Therése L
    Super bra mäklare
    Alltid tillmötesgående och löste situationer snabbt!
    Mycket god erfarenhet, bra företag de samarbetar med och bra planering!
    En riktigt smidig försäljning!
    2016-01-29 Marcus K svarar Therése L
    Tack Therése för din rekommendation. Det har varit roligt att få hjälpa er med er försäljning. Hoppas ni trivs bra i er nya bostad. Hör gärna av er igen om ni behöver min hjälp.
  • Nicklas D
    Trevlig och professionell mäklare. Jag kände mig trygg och bra bemött i mitt samarbete med mäklarringen och Markus.
    2015-06-30 Marcus K svarar Nicklas D
    Hej Nicklas, tack för den fina rekommendationen. Hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet:)
  • Stefan O
    duktigt och ambitiös. Styrde upp allt på ett bra sätt
    2015-05-31 Marcus K svarar Stefan O
    Hej Stefan, det var en fin lägenhet du köpte med ett bra läge i gavel. Hoppas du ska trivas riktigt bra.
  • Helene F
    Trevlig och ser båda parter. Han ringde mig efter försäljning av annan lgh i samma fastighet och tipsade om den lgh jag nu köpt.
    2015-05-31 Marcus K svarar Helene F
    Hej Helene, tack för din rekommendation. Kul att det löste sig så bra för dig med ditt köp och att det även passade säljarna så bra. Vi ses vid tillträdet.
  • Elin A
    Bra bemötande, seriös och hjälpsam.
    2015-05-29 Marcus K svarar Elin A
    Hej Elin, tack för din rekommendation. Hoppas ni ska trivas bra nu i er nya fina bostad.
  • Margareta S
    Vi var mycket nöjda med Markus Klass hjälp vi en lägenhetsförsäljning. Han var kunnig, mycket hjälpsam och professionell i sitt uppdrag.
    2015-05-27 Marcus K svarar Margareta S
    Hej Margareta, tack för de fina orden. Det har varit ett nöje att hjälpa er med er försäljning. Jag talade med köparen igår och han är väldigt nöjd med sin nya bostad.
  • Pauline L
    Klockren. Såg till mitt behov som säljare samt köparens behov, vilket är sällsynt i branschen!
    2015-05-27 Marcus K svarar Pauline L
    Hej Pauline, tack för rekommendationen och det är verkligen roligt att allt föll så bra på plats för er och likaså för köparen.
  • Eva-lena K
    Marcus är en utmärkt mäklare som alltid fanns tillgänglig. Otroligt engagerad i hela processen.
    2015-05-26 Marcus K svarar Eva-lena K
    Hej Eva-Lena, tack för din rekommendation.
  • Munther C
    Jag och min fru fick ett fint och trevligt bemötande av mäklaren Marcus Klass, dessutom gick affären mellan oss och säljaren väldigt smidigt med hjälp av honom.
    Jag rekommenderar Markus Klass för andra som tänker köpa eller sälja en bostad.

Munther Mahdi
    2015-05-26 Marcus K svarar Munther C
    Hej Munther, Tack för den fina rekommendationen. Det betyder särskilt mycket när också mina köpare är nöjda med sin bostadsaffär.
  • Mary B
    Markus är ambitiös och kan sin sak. Kände mig trygg att anlita honom som mäklare. Dessutom är han charmig och trevlig att ha och göra med som person.
    2015-05-26 Marcus K svarar Mary B
    Hej Mary, tack så mycket:) Det har varit ett sant nöje att få hjälpa dig med din försäljning. Önskar dig och familjen all lycka framöver!
  • Marita B
    En mycket seriös mäklare med god kunskap och bra beteende i såväl visning, budgivningsprocess som vid kontraktsskrivning
    2015-05-26 Marcus K svarar Marita B
    Hej Marita, tack för de fina orden och det är särskilt roligt att få det från köpare då det är viktigt för mig att ge både säljare och köpare den hjälp de behöver i sin viktiga affär.
  • Robin E
    Vi har blivit mycket väl omhändertagna av samtliga på Mäklarringen Farsta/Bandhagen. Mycket detaljerat vad gällde budgivning bra redovisning. Marcus Klass var ju den som var ansvarig vid vår försäljning mycket proffsig bra
    på läst vi kände oss trygga i hans händer, en stor affär för oss.
    2015-05-26 Marcus K svarar Robin E
    Hej Robin, tack för den fina rekommendationen och verkligen kul att ni både fick ett bra slutpris och en trygg affär med nöjda köpare. Hoppas ni nu även ska trivas bra i ert nya hem som ni flyttar till.
  • Kjell L
    Marcus Klass från Mäklarringen är en mäklare som vill kundens bästa och det har vi märkt i vår förening BRF Sjösavägen 11-19. Vi rekommenderar denna mäklare vart till Alla.
    2015-05-25 Marcus K svarar Kjell L
    Tack för det Kjell, det bästa resultatet är när både säljare och köpare är nöjda med sin affär.
  • Petra P
    Utmärkt, snabbt och enkelt att hålla kontakten. Perfekt bemötande och tillgänglighet. Snabb tillgänglighet till visningen och fortsatt bra kontakt och bemötande genom hela affären
    2015-02-12 Marcus K svarar Petra P
    Hej Petra, tack för den fina rekommendationen. Hoppas nu att du ska trivas riktigt bra i din fina lägenhet. Hoppas vi hörs igen!
  • Josefine A
    Jag är väldigt nöjd med bemötandet jag fick när jag var intresserad av att köpa en lägenhet Marcus Klass visade. Jag missade tyvärr den öppna visningen men ringde senare på kvällen och fick komma och se lägenheten direkt ändå. Jag fick hjälp och svar på alla frågor jag hade, och mäklaren var alltid anträffbar och höll mig underrättad om vad som pågick hela tiden, vilket gjorde att man kände sig trygg både under budgivningen och under köpet.
    2014-11-28 Marcus K svarar Josefine A
    Hej Josefine, det är roligt att höra att din upplevelse varit bra vid ditt köp. För mig är det viktigt att både köpare och säljare känner sig trygga i affären. Det är verkligen en fin lägenhet du köpt och jag hoppas du ska komma att trivas i den.
  • Svante E
    Ja tyckte det va väldigt dyrt annars ok
    2014-11-28 Marcus K svarar Svante E
    Hej Svante
    Detta var en speciell försäljning med ett stort prisrekord i föreningen. Vi har ett väl valt koncept som vi arbetar efter för att på många sätt försöka maximera försäljningspriset. Detta innebär att vi även har en del merkostnader för att lyckas, vilket vi i detta fall gjort med råge. Hoppas att du är nöjd i helhet då du fått väldigt bra betalt för bostaden. Ringer dig lite senare idag för att diskutera saken och hitta någon lösning. För mig betyder det mycket att du blir nöjd.
Vicky Sandström
Michael Schönning