en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund

Björksundsslingan 1, 124 31 Bandhagen — Visa karta

4.8 / 5 i betyg — 23 rekommendationer
Ska du köpa eller sälja en bostad och söker mäklare i Farsta - Bandhagen - Sköndal - Trångsund? Då har du kommit rätt!

Vi har arbetat i området under längre tid med god lokalkännedom, bra kontaktnät och bred fackkunskap.

Vill du köpa en bostad hjälper vi dig gärna med bankkontakter, hantverkare, jurister, flyttfirmor och städbolag. Vi som arbetar på kontoret är själva boende i området sen många år och känner därför väl till alla smultronställen i området och kan svara på frågor som rör dagis, skolor och kommunikationer.

Läs vad 23 användare tycker om Susanne Kylander

• Mirko A
    Mirko A skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Proffsigt, trevligt och professionellt.
    Väldigt nöjd
    2016-11-07 Susanne K svarar Mirko A
    Tack Mirko för din rekommendation. Du har haft en posstiv inställning hela vägen, vilket har gjort det extra roligt att sköta försäljningen!
  • Tina Bessier B
    Seriös, trevlig och professionell mäklare/ Tina köpare
    2016-11-07 Susanne K svarar Tina Bessier B
    Tack Tina för rekommedationen. Glädjande att ha dig och din familj som kunder.
  • Maria C
    Maria C skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Trevligt bemötande, informativ, snabb och effektiv i allt omkring bostadsköpet. Gav ett gott helhetsintryck!
    2016-11-07 Susanne K svarar Maria C
    Tack Maria för din fina rekommendation. Glädjande att se att du blev förtjust i lägenheten direkt!
  • Cecilia F
    Jag har genom Susanne Kylander, Mäklarringen, fått hjälp med att sälja min 2:a i Bandhagen. Susannes lugna, seriösa bemötande skapade en bra start för samarbetet. Med en skön distans gav hon mig som säljare möjlighet att tänka och känna själv hur jag ville ha det. Hennes säkra råd kring inredning vid fotograferingen medverkade till de fina bilderna i annons och broschyr. Sammantaget är jag en mycket nöjd kund.
    2016-03-16 Susanne K svarar Cecilia F
    Tack Cecilia för din jättefina rekommendation.
  • Björn L
    Björn L skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Lysande! Susanne var väldigt enkel att jobba med. Framförallt så var hon saklig och väldigt tydlig så att det aldrig var något som man inte förstod. Jag rekommenderar henne varmt
    2016-02-03 Susanne K svarar Björn L
    Tack Björn för den fina rekommendationen. Din possitiva inställning till allt, har gjort det extra roligt att hjälpa till.
  • Marianne Ö
    Mycket bra bemötande. Susanne Kylander var engagerad i uppdraget, gav goda råd och var hela tiden behjälplig med de frågar vi hade kring försäljningen av lägenheten i Bandhagen. Det kändes tryggt att ha henne som mäklare.
    2015-11-02 Susanne K svarar Marianne Ö
    Hej Marianne och Jerker!
    Tack för er fina rekommendation. Ett spännande uppdrag samt en lägenhet med fantastisk utsikt!
  • Ulla E
    Ulla E skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Susanne är anlitad för att sälja min Brf-lägenhet.
    Lättsam, glad, kunnig, hjälpsam, rak på sak, ärlig.
    Vid ev frågor& andra problem ställde hon upp helhjärtat,
    förklarade samt hjälpte till.
    En toppentjej som det borde finnas mer av.
    2015-11-02 Susanne K svarar Ulla E
    Tack Ulla för din utmäkta rekommedation. Ett stort nöje att få hjälpa till med försäljningen av din bostad.
  • Armando C
    Vi tycker att Susanne Kylande är mycket profesional och effektiv på sitt jobb. Vi rekommenderar henne som mäklare för alla som planerar köpa bostad i framtiden. Hon är en punktlig och pålitlig person som man kan göra affärer med utan att oroa sig för någonting. Vi köpte lägenheten för mindre en 2 veckor sedan och är jätte nöjda med köpet vi gjorde, som satt Susanne är en jättebra mäklare med många år erfarenhet och en excellent person.
    2015-11-02 Susanne K svarar Armando C
    Hej Armando och Malgorzata
    Tack för er jättefina rekommendation. Jag hoppas att ni ska trivas mycket bra i ert nya hem.
  • Lilian B
    Lilian B skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Mycket bra bemötande. försäljning av bostadsrätt.
    Susanne ger ett lugnt och korrekt uppträdande.
    Vi är mycket nöjda med tjänsten.
    2015-10-27 Susanne K svarar Lilian B
    Hej Lilian och Kurt
    Tack för er fina rekommendation. Bästa Hälsningar Susanne
  • Anders B
    Anders B skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Susanne har på ett mycket vänlig och professionellt sätt utövat sitt uppdrag som mäklare. Det är hennes förtjänst att jag över huvud taget kom igång med att byta bostad.
    2015-06-30 Susanne K svarar Anders B
    Tack Anders för dina vänliga ord. Jag är övertygad om att du kommer att trivas i din nya bostad!
    Ha en trevlig sommar!
  • Per E
    Per E skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Mycket, trevligt, kunnigt och seriöst bemötande från Susanne.
    Mäklartjänst försäljning bostadsrättslägenhet.
    Tycker också man har de produkter och tjänster som behövs.
    Annonsering hemsida, Blocket, lokaltidning, Hemnet, eget prospekt,
    bra fotograf.
    Känner mig väl omhändertagen fått bra löpande information om processen vid försäljningen.
    Har känt mig trygg och i goda händer med Mäklarringen Bandhagen.
    Tryggt för både säljare och köpare.
    2015-05-26 Susanne K svarar Per E
    Tack Per för din utmärkta rekommendation! Jag är tacksam och glad för den! Bra beskrivning av vår mäklartjänst.
  • Maria G
    Maria G skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Susanne var väldigt noga med att förklara hela händelseförloppet vid en försäljning, vi visste vad vi hade att förvänta oss. Hon såg till att vårt objekt blev fotograferat snabbt efter att vi anlitat en "stylist" på hennes rekommendation. Det var nyttigt, man fick tänka på vad som ska framhävas inför en visning. Vi upplevde Susanne som en väldigt engagerad mäklare som jobbade hårt för att sälja vårt objekt till ett så bra pris som möjligt. Vi är mycket nöjda med resultatet som blev.
    2015-04-20 Susanne K svarar Maria G
    Tack för er fina rekommendation. Ni var har själva bidragit till resultatet, genom er egna arbete och positiva hållning till hela affären.
  • Ville K
    Ville K skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    En proffsig nogran mäklare som sätter kunderna först.Jobbar lugnt och metodisk.
    2015-04-20 Susanne K svarar Ville K
    Tack för Ville. Två meningar räcker långt. Roligt att du som köpare känner dig trygg.
  • Patrik H
    Patrik H skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Vi har sålt ett radhus (bostadsrätt) och använt oss av Susanne som mäklare. Hon har varit väldigt tillmötesgående genom hela processen och vi är väldigt nöjda med henne.
    Hon har tagit hand om allt som behövts och tagit kontakt med oss så vi varit med hela tiden. Det känns som att hon verkligen vill det bästa både för köpare och säljare.
    2015-04-09 Susanne K svarar Patrik H
    Hej, Patrik och Hedvig Tack för ert utmärkta ömdöme!! Vi ses på tillträdet.
  • Tom M
    Tom M skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Susanne anländer förberedd, är duktig och vältalig. Har ett öga för kvalité. Anlitade Susanne som mäklare för att sälja min lägenhet. Hon gjorde ett gediget jobb, som sträckte sig långt utöver vanliga arbetstimmar och för det är jag tacksam. Tummen upp!
    2015-02-12 Susanne K svarar Tom M
    Tack Tom för din rekommendation. Det var ett rent nöje, att hjälpa dig med din mycket fina bostadsrätt.
    Bästa hälsningar Susanne
  • Christer B
    Susanne har varit mycket proffsig och förtroendeingivande .
    Mycket bra hjälp med allt runt försäljningen.
    Rekommenderas med det varmaste

Christer Bergström
    2015-02-12 Susanne K svarar Christer B
    Tack Christer för ditt vänliga och fina omdömme. Bästa Hälsningar Susanne
  • Fabian S
    Fabian S skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Susanne skötte allting väldigt bra. Från visning till avslut. Vi är väldigt nöjda med hur vi blev bemötta och hur allt gick till väga. Snabbt och smidigt!
    2015-02-11 Susanne K svarar Fabian S
    Tack Fabian och Rojda för ert fina omdöme! Önskar er allt gott. Mvh Susanne
  • Eva J
    Eva J skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Försäljning av bostadsrätt.
    Susanne kylander gjorde ett proffsigt och seriöst intryck redan från början av försäljningsprocessen.
    Då hon sköter allt själv var det lätt att komma i kontakt och få svar på frågor.
    Fotografering, annonsering och visning av lägenheten fungerade utan problem.
    Budgivningen samt kontraktsskrivningen slutfördes dagen efter den andra visningen.
    Jag upplevde försäljningen av min lägenhet som smidig och bra genomförd.
    2015-02-11 Susanne K svarar Eva J
    Tack Eva för din utmärkta rekommendation! Vi ses på tillträdet. Bästa Hälsningar Susanne
  • Tommy E
    Tommy E skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Susanne har varit väldigt trevlig och hjälpsam. Att köpa ny bostad är en stor affär i ens liv men Susanne har fått mig att känna mig trygg i det hela. Rekomenderar henne gärna.
    2015-01-07 Susanne K svarar Tommy E
    Tack Tommy för din fina rekommendation. Bästa Hälsningar Susanne
  • Peter M
    Peter M skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Vi anlitade Susanne för att sälja vår lägenhet och vi upplever att allt gått enligt vår förväntan. Vi har fått bra stöd i de olika besluten vi ställts inför och är nöjda med all löpande information vi fått under processens gång.
    2014-11-19 Susanne K svarar Peter M
    Stort tack för er fina rekommendation! Bästa Hälsningar Susanne
  • Anneli J
    Anneli J skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Hej!
    Har anlitat mäklare Susanne Kylander vid försäljning av vår bostadsrätt i Trångsund. Som kund har jag fått ett professionellt och ytterst kompetent bemötande i allt från första möte till avslutad affär. Har fått information om allt jag undrat och kunnat ringa och fråga om det mesta och hon har hela tiden varit väldigt serviceinriktad i allt. En känsla av stort engagemang, är mycket nöjd med allt. Kan verkligen rekommendera Susanne Kylander och Mäklarringen.
    2015-10-28 Susanne K svarar Anneli J
    Hej Anneli
    Tack för din jättefina rekommendation. Det var ett stort nöje att kunna hjälpa till. Ha det så bra i ert nya fina boende!
    Susanne K gillar detta
  • Anton L
    Anton L skrev om Susanne Kylander en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Susanne var utmärkt att möta som mäklare när vi köpte vår första bostadsrätt. Vi hade lånat en bok på biblioteket så vi hade otroligt många enkla och krångliga frågor. Susanne tog alla på allvar och skrev upp dem, kändes bra. Det bästa var sedan när vi skulle skrev kontraktet, Susanne var OTROLIGT noggrann och ordentlig vilket var helt perfekt för oss dödliga kunder som inte kan alla termer i ett överlåtelse kontrakt. Super bra tyckte vi!
    2014-10-07 Susanne K svarar Anton L
    Tack Anton och Mira för er utmärkta rekommendation, det är mycket gläjande att ni trivs i er bostadsaffär. Bästa Hälsningar Susanne
  • Torbjörn A
    Trevlig
    nogrann
    gjorde sitt jobb bra
    2014-10-06 Susanne K svarar Torbjörn A
    Hej Torbjörn
    Stort tack för din rekommendation!
    Bästa hälsningar/Susanne
Marcus Klass