en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund

Björksundsslingan 1, 124 31 Bandhagen — Visa karta

4.6 / 5 i betyg — 79 rekommendationer
Ska du köpa eller sälja en bostad och söker mäklare i Farsta - Bandhagen - Sköndal - Trångsund? Då har du kommit rätt!

Vi har arbetat i området under längre tid med god lokalkännedom, bra kontaktnät och bred fackkunskap.

Vill du köpa en bostad hjälper vi dig gärna med bankkontakter, hantverkare, jurister, flyttfirmor och städbolag. Vi som arbetar på kontoret är själva boende i området sen många år och känner därför väl till alla smultronställen i området och kan svara på frågor som rör dagis, skolor och kommunikationer.

Läs vad 79 användare tycker om Vicky Sandström

• Niklas O
    Niklas O skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    En varm och trevlig mäklare med ett bra driv.
    2016-10-04 Vicky S svarar Niklas O
    Tack, kan bara skicka den fina kommentaren tillbaka. :)
  • Marianne R
    Jeg ble møtt på en veldig fin måte. Hun var hele tiden veldig hyggelig, i tillegg til at hun var flink til å fortelle hva som hendte og skulle hende, slik at vi hele tiden skjønte hva som hendte.
    2016-09-21 Vicky S svarar Marianne R
    Härligt att höra! Jag hoppas att du ska trivas i din alldeles egna lägenhet (och även din inneboende). Du är alltid välkommen att höra av dig om det dyker upp några frågor. Lycka till med studierna! :)
  • Emma S
    Emma S skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Vicky gav ett proffsigt intryck redan från start. Väldigt social, trevlig och påläst om just vår förening/område.
    Ständig kontakt med oss som säljare och mycket bra återkoppling efter alla olika moment i försäljningen.
    Vi är mycket nöjda med Vicky och skulle starkt rekommendera henne till någon som ska sälja.
    2016-09-21 Vicky S svarar Emma S
    Tack snälla Emma, det har varit roligt att hjälpa till. Jag hoppas att ni ska trivas i er nya fina lägenhet. :)
  • Kenneth L
    Väldigt trevlig och professionellt allt gick väldigt fort och så fick vi mer än vad vi trodde.
    2016-06-01 Vicky S svarar Kenneth L
    Vad roligt att ni tycker det! Lycka till med allt!
  • Konstantin P
    We are very pleased with how Vicky helped us through all the phases of purchasing our new apartment.
    She was very patient and understanding about us not knowing the language and the process of buying real estate in Sweden.
    It was a pleasure doing business with her!
    2016-05-30 Vicky S svarar Konstantin P
    Hi Konstantin and Daniela! Thank you so much for you comment. It´s been easy to have you as the buyer. I hope you going to like the apartment and the area with all the advantages.
  • Tomas L
    Tomas L skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Vicky Sandström var snabb och tillmötesegående. Svarade snabbt på mejl och löste problem som uppstod.
  • Santa S
    Santa S skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Hon var bästa mäklaren som jag träffat någonsin!Tack så mycket!
  • Kerstin B
    Jag har sålt en bostadsrätt(dödsbo) genom Vicky. Jag bor inte i Stockholm men min son och jag har fått mycket extrahjälp av Vicky, med utl av nycklar och kontakt med entreprenörer för renovering, städning och styling.
    2016-04-06 Vicky S svarar Kerstin B
    Hej, vad roligt att höra att ni är nöjda!
  • Jesper H
    Jesper H skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Oerhört proffsigt från start till mål.
    Fick snabbåterkoppling på alla frågor och stor hjälp med att ta in hantverkare, städbolag mm.
    2016-04-06 Vicky S svarar Jesper H
    Hej, vad roligt att höra att ni är nöjda!
  • Viktor V
    Viktor V skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Kanonmäklare! Fanns alltid tillgänglig under hela säljprocessen, och stöttade med kunniga svar oavsett vilka frågor eller funderingar jag hade.
    Hon drog mycket folk till både visningarna och själva budgivningen vilket resulterade i ett toppenresultat; vad mer kan man begära?
    2016-02-16 Vicky S svarar Viktor V
    Tack för det! Hoppas du trivs i din nya lägenhet.
  • Ines B
    Ines B skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Vi har köpt och sålt här och är mycket nöjda med Vicky. Hon är trevligt och professionell!
    2016-01-21 Vicky S svarar Ines B
    Tack Ines, det var lika roligt att hjälpa er den här gången!
  • Louise P
    Louise P skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    När jag kontaktade Vicky var det min första gång jag någonsin varit i kontakt med en mäklare.
    Jag var nervös först men efter att ha träffat henne kännde jag mig lugn och omhändertagen.
    Vicky är väldigt tillmötesgående och hjälpsam.
    Mycket glad och trevlig person.
    Jag hade tur kände jag som fick uppleva en sån smidig visning och lägenhetsköp!
    2016-01-20 Vicky S svarar Louise P
    Det var så roligt att det blev du som köpte lägenheten, ibland händer det! Jag hoppas att du ska trivas, hör av dig om det finns något jag kan hjälpa dig med.
  • Sophie P
    Sophie P skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Mycket duktig och engagerad mäklare.
    2015-12-16 Vicky S svarar Sophie P
    Tack så mycket! Hoppas att ni ska trivas i er nya fina bostad. God jul!
  • John E
    John E skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Fantastisk service och otroligt tillmötesgående! En proffsig tjej som jag rekommenderar alla dagar i veckan!
    2015-12-15 Vicky S svarar John E
    Hej John och Sophie! Vad roligt att ni är nöjda, som sagt är ni varmt välkomna att höra av er i framtiden om det finns någonting som jag kan hjälpa till med! God jul!
  • Arturas S
    Vi är mycket nöjda!
    Vicky Sandström gjorde ett fantastisk job!
    Tack Vicky och lika till!
    A. och L. :)
    2015-12-10 Vicky S svarar Arturas S
    Tack snälla ni, hör av er om ni har några frågor! God jul och gott nytt år!
  • Hasse S
    Hasse S skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Vicky Sandström var väl förberedd vid vårt första möte och hade tagit reda på uppgifter om bostaden inför försäljningen och gjorde ett mycket professionellt intryck.
    Vi kan varmt rekommendera henne till andra kunder.
    2015-11-25 Vicky S svarar Hasse S
    Tack så mycket Hasse! Det har varit roligt att arbeta med dig, Kicki och Göran. God jul och gott nytt år!
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Otroligt proffsig och driven! Väldigt trygg att ha att göra med! Vicky som mäklare underlättade vår försäljning av bostadsrätten i Högdalen då jag och min sambo inte kund delta vid alla tillfällen. Fullmakter och information sköttes noggrant! Önskar all lycka i framtiden, vi är evigt tacksamma!
    2015-10-29 Vicky S svarar Joakim L
    Tack snälla Joakim och Linnea! Det har varit väldigt roligt att arbeta med er och er fina lägenhet. Aliaksandr trivs också väldigt bra. Hör av er om ni behöver någon annan hjälp.
  • Johanna L
    Mycket trevlig och professionell. Vi fick goda råd och tips om försäljning av lägenhet och samarbetet kändes bra hela under hela resan!
    2015-11-05 Vicky S svarar Johanna L
    Tack så mycket Johanna! Jag hoppas att ni trivs i er nya lägenhet. :)
  • Jennie M
    Jennie M skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Med anledning av köp av en bostadsrätt kom jag i kontakt med Vicky. Trevligt bemötande, snabb i sina åtaganden samt tydlig och enkel i kommunikation, både muntligt och via e-mail. Jag kände mig trygg som köpare och informerades kontinuerligt om uppdateringar etc i affären.

Tack för ett gott samarbete!
    2015-09-21 Vicky S svarar Jennie M
    Tack så mycket Jennie, jag hoppas att du ska trivas i lägenheten och mysiga Gubbängen!
  • Aliaksandr T
    Jag var glad att samarbete med Vicky Sandström!Hon hjälpte på på varje steg med min lgh försäljning.Jag samarbetar med henne den andra gång och planerar fortsätta vidare!
    2015-08-26 Vicky S svarar Aliaksandr T
    Tack så mycket, jag hoppas att du ska trivas!
  • Caroline G
    Vicky har varit mycket hjälpsam, tillgänglig, kompetent och trygg genom hela processen det inneburit att sälja min lägenhet. Jag kan absolut rekommendera att anlita henne och mäklarringen.
    2015-08-05 Vicky S svarar Caroline G
    Tack så mycket Caroline! Hör av dig om det finns något jag kan hjälpa till med i framtiden.
  • Karl H
    Karl H skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Det var ett nöje att ha vicky som mäklare, allt har gått smidigt från första kontakt till klart köp
    Mycket nöjd Köpare
    Karl Huss
    2015-08-05 Vicky S svarar Karl H
    Tack så mycket Karl, roligt att höra! Jag hoppas verkligen att ni ska trivas i er fantastiska lägenhet! Hälsa så gott!
  • Henri M
    Henri M skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Vicky Sandström, en mäklare i Världsklass! Alltid glad, positiv och engagerad. Gör de där lilla extra man vill åt.
    2015-06-22 Vicky S svarar Henri M
    Tack för det Henri! Ha en fantastisk sommar i nya huset!
  • Victor N
    Victor N skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Bra bemötande och lätttillgänglighet, tydlig information bra hjälp om det behövdes. Även råd som som gick utanför just denna bostadsaffär.
    2015-06-22 Vicky S svarar Victor N
    Hej Victor, du är alltid välkommen hit i framtiden om du behöver hjälp!
  • Maria S
    Maria S skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Vi är mycket nöjda med försäljningen och Vickys arbete. Hon tar sig tid och är tydlig och behjälplig i alla lägen. Alltid positiv och tillmötesgående. Hon har tagit väl hand om affären, oss säljare och köparen.
    2015-06-22 Vicky S svarar Maria S
    Hej Maria, det har varit väldigt roligt att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet. Ha en skön sommar nu!
  • Selma F
    Selma F skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    God bemötande. Trevlig. Kunde svara på frågor så att man förstod svaret. Lättillgänglig.
    2015-06-22 Vicky S svarar Selma F
    Hej Selma, skönt att höra. Snart får ni tillträde till er gemensamma bostad! :)
  • Elin L
    Elin L skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Vicky är supertrevlig, hjälpsam och duktig! Rekommenderar henne starkt.
    2015-06-22 Vicky S svarar Elin L
    Tack så mycket Elin, det är roligt att veta att ni trivs. Ha en härlig sommar!
  • Michael P
    Bra utfört arbete. Informativt och hjälpsamt med gott slutresultat.
    2015-06-22 Vicky S svarar Michael P
    Roligt att höra, Elin och Magnus trivs jättebra i er lägenhet!
  • Love M
    Love M skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Mycket bra service, hängiven personal!
  • Frida W
    Frida W skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Grymt bra bemötande och service! Vicky Sandström hjälpte snabbt till med allt vi behövde och allt gick så bra med vår försäljning! känner mig riktigt nöjd!
    2015-06-22 Vicky S svarar Frida W
    Roligt att höra Frida! Hoppas att ni ska trivas i er nya bostad.
  • Beata R
    Beata R skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Vicky Sandström är mycket snäll, fyndiga, när som helst på dygnet kan hjälpa.
    Mycket bra samarbetar med henne, Jag rekommenderar Vicky Sandström som mycket bra mäklarre
    2015-06-22 Vicky S svarar Beata R
    Tack så mycket! Trevlig sommar!
  • Kjell B
    Kjell B skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Vi är mycket nöjda med Mäklarringen och dess representant Vicky Sandström, som skött försäljningen av vår lägenhet.
    2015-06-22 Vicky S svarar Kjell B
    Tack Kjell, snart ses vi för tillträde! :)
  • Andrej B
    Andrej B skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Väldigt nöjd med all hjälp jag har fått och hur fort allting gick, rekomenderar starkt tusen tack Vicky Sandström hör av mig när jag behöver din hjälp igen. Med vänlig hälsning Andrej
    2015-04-27 Vicky S svarar Andrej B
    Tack så mycket Andrej! Du är alltid välkommen i framtiden!
  • Laila F
    Laila F skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Vicky är mäklaren jag köpte min lägenhet av.
    Hon ver professionell, tydlig, organiserad och hjälpsam.

Hon förstår att det är en stor affär och tar jobbet seriöst, vilket är viktigt för mig som köpare.
    2015-04-27 Vicky S svarar Laila F
    Tack så mycket Laila! Vi ses på tillträdet i sommar, behöver ni mäta igen innan dess löser vi givetvis det.
  • Catarina H
    Har anlitat Vicky på mäklarringen för försäljning av en lägenhet. Hon har från första stund varit mycket serviceinriktad, trevlig att ha och göra med (personlig och humoristisk) och samtidigt professionell (kunnig, noggrann och givit ett seriöst intryck. Hon har överträffat min förväntan bl.a. genom att hjälpa till med lite praktiska saker utöver det vanliga. Hon är mycket prestigelös, flexibel och lyhörd. Hon har bjudit in till valfri delaktighet i försäljningsprocessen och haft stort tålamod avseende frågor, synpunkter mm då jag engagerat mig i annonseringen. Den lokalkännedom Vicky och Mäklarringen har i området har bidragit till att försäljningen gått smidigt. Nu är kontraktet påskrivet. Affären är inte avslutad, men jag känner stort förtroende för Vicky som mäklare och är därför övertygad om att jag kommer att vara nöjd in i det sista.
    2015-04-16 Vicky S svarar Catarina H
    Det har varit roligt att hjälpa er med försäljningen. Det är extra roligt med engagerade säljare som bryr sig och gör allt för bästa resultat. VI har gjort ett bra arbete tillsammans!
  • Inger L
    Inger L skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Fantastisk service och bemötande i samband med försäljning av lägenhet!
    2015-04-27 Vicky S svarar Inger L
    Tack så mycket Inger! Det har varit roligt att hjälpa till!
  • Elis E
    Elis E skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Köpet hanterades bra och professionellt.
    De svårigheter som uppstod löstes på ett mycket bra sätt, och alla involverade parter var nöjda!
    Hon hjälpte till och ansträngde sig där det behövdes.
    2015-04-16 Vicky S svarar Elis E
    Roligt att höra att ni är nöjda! Kontakta mig om ni behöver hjälp med någonting.
  • Marie B
    Marie B skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Vicky är en kompetent mäklare som är engagerad och otroligt informativ i alla steg som sker så man känner sig helt trygg i affärens alla skeden. Vicky är även en underbar person och sprider positivitet och glädje.
    Varma Hälsningar från säljare på Skebokvarnsvägen
    2015-04-16 Vicky S svarar Marie B
    Hej Marie! Tack snälla för dina fina ord. Det har varit roligt att hjälpa till med försäljningen. Jag hoppas att pappa är nöjd. :)
  • Roger J
    Roger J skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Vicky genomförde uppdraget på mycket bra och profisionellt sätt. Informationen under hela processen
    sköttes mycket bra.
    Kan rekommendera Vicky som en kompetent och trevlig mäklare i sitt arbetsutövande.
    Roger Johansson
    2015-04-16 Vicky S svarar Roger J
    Hej Roger!
    Tack så mycket för förtroendet att förmedla ert barndomshem. Hör av er om ni behöver hjälp med något!
  • Gunilla H
    Jag längtar till Stureby jättemycket.
    2015-04-16 Vicky S svarar Gunilla H
    Hej Gunilla, jag hoppas att du ska trivas bra i din nya lägenhet. :)
  • Annette S
    Jag är mycket nöjd med samarbetet med Vicky då jag sålde min lägenhet så jag kan rekomendera Mäklarringen vid försäljning av lägenhet.
    M v h
    Annette
    2015-04-27 Vicky S svarar Annette S
    Tack så mycket Annette! Hoppas att du trivs i din nya.
  • Marit L
    Marit L skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Engagerad och mycket lätt att samarbeta med. Inlyssnande och fokus på mig som kund och uppnå det bästa med mina önskningar . Återkopplade snabbt mellan mig och intressenter av lgh.

Fotografering och förarbete inför utannonseringen av lgh funkade mycket bra. Fina bilder och snyggt prospekt. Visning av lgh sköttes fint och engagerad av att göra extra visningar.
    2015-02-02 Vicky S svarar Marit L
    Tack för allt gott! Jag återkommer med allt inför tillträdet.
  • Elisabeth S
    Jag kontaktade Vicky för jag behövde min 3:a i Hagsätra såld. Att jag skulle få en sån super mäklare trodde jag aldrig, Haft några under mina år.
    Man fattar förtroende för Vicky på en gång, otroligt kunnig inom sitt jobb, lättsam, drivig på rätt sätt, man får snabbt information om vad som händer. Man känner att man är i trygga händer.
    Jag har stor bekantskapskrets i Stockholm, och är det någon av mina vänner som ska sälja, kommer jag med stort förtroende att be dom kontakta Vicky.
    2015-02-02 Vicky S svarar Elisabeth S
    Det är så roligt att kunna hjälpa till! Vi hörs och ses snart!
  • Tapio M
    Tapio M skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Jag sålde min lgh och var mäklare. Jätte bra bemötande, kunde sin sak, var under processen tillgänglig hela tiden. Rekomenderar varmt
    2015-02-02 Vicky S svarar Tapio M
    Tack så mycket Tapio! Jag hoppas att ni får det fint och ska trivas i er nya lägenhet på Trollesundsvägen!
  • Alexia I
    Alexia I skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Vicky har varit närvarande och tillgänglig hela vägen. Alltid trevlig och proffessionel. Hon ger intrycket av en person som gillar sitt jobb och gör sitt bästa för sina kunder. Hon är bara i början av sin karrier och jag är säker på att flera års erfarenhet kommer att göra henne till en utmärkt mäklare.
    2014-12-19 Vicky S svarar Alexia I
    Hej Alexia! Roligt att höra, det har varit en fröjd att jobba med dig! Hoppas att ni trivs i er nya lägenhet och att David tar hand om Hovstagränd. God jul!
  • Caroline C
    Bra mäklare som lyssnar på vad man vill och kommer med förslag för att göra de till bästa försäljning.
    2014-12-12 Vicky S svarar Caroline C
    Tack så mycket Caroline! Det har varit roligt att arbeta med er!
  • Mobarak A
    Bra mäklare. Hjälpsamma väldigt tydliga med sin information.
    Rekommenderas.
    2014-12-12 Vicky S svarar Mobarak A
    Tack så mycket Mobarak! Ta hand om er fram tills tillträdet!
  • Sebastian M
    Allt fungerade perfekt, inga konstigheter.
    Vi möttes halvvägs och kom alltid överens.
    Helt klart en bra mäklare.
    2014-12-12 Vicky S svarar Sebastian M
    Härligt att höra! Hoppas att ni hittar någon fin lägenhet snart!
  • Elie H
    Elie H skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Jag kan varmt rekomndera Vicky. Hon har varit mycket tillgänglig, återkopplat snabbt vid frågor och var dessutom behjälplig från första kontakt till sista kontraktsskrivning.
    2014-12-12 Vicky S svarar Elie H
    Tack så mycket Elie! Lycka till med alla renoveringar nu så hörs vi längre fram!
  • Raod A
    Raod A skrev om Vicky Sandström en del av Mäklarringen Farsta/Bandhagen/Sköndal/Trångsund
    Vicky är väldigt trevlig, snäll och tålmodig person. Hon tog tand om oss på ett väldigt bra sätt, vi rekommenderar henne??
    Bästa mäklaren någonsin??
    2014-12-09 Vicky S svarar Raod A
    Tack snälla Raod för ditt fina omdöme! Jag hoppas verkligen att ni och er blivande ska trivas i lägenheten! Vi ses i april- tiden går fort!
Marcus Klass
Michael Schönning