Moussa El Masri

Moussa El Masri

Moussa El Masri är mäklare på Fastighetsbyrån Huddinge

Moussa El Masri har varit registrerad mäklare sedan 2020-02. Moussa El Masri har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-10 och har fått 8 omdömen med ett betyg på 5.0. Moussa El Masri har haft 3 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-08 - 2024-03

8 omdömen om Moussa El Masri

Sebastian F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Moussa El Masri en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Centrala Huddinge

Mycket bra, jobbar hårt & för att du ska bli nöjd!

David H
Centrala Huddinge

Moussa är en professionell och realistisk mäklare som skiljer sig från andra genom sitt transparenta och engagerade tillvägagångssätt. Han värderade min lägenhet korrekt, gav insikter om området och guidade mig genom hela försäljningsprocessen. Jag uppskattade verkligen hans utmärkta service och engagemang. Rekommenderas starkt!

Ali H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Moussa El Masri en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Centrala Huddinge

Mäklaren var väldigt påläst och besvarade alla frågor. Ordnade snabbt en privatvisning som ledde till ett köpbeslut. Fantastisk mäklare

Adam S
Visättra

Jag är mycket nöjd med tjänsterna från honom. Han var professionella, vänliga och hjälpsamma under hela processen. Jag rekommenderar starkt denna mäklare till alla. Tack så mycket!

Fritiof A
Köpte sitt hus med hjälp av Moussa El Masri en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Stuvsta

Bra bemötande och enkel att ha att göra med!

Mariia Y
Visättra

Kommer stark rekommendera Moussa till alla mina kompisar vid köp eller försäljning av bostad . Upplevde et smart och problem fri köp . Kommer använda honom som mäklare i framtiden Mvh Mariia Yatsiv

Magdalena S
Visättra

Självsäker och pålitlig med en exceptionell förmåga att förstå och tillgodose kundernas behov. Utmärkt kommunikation och förhandlingsförmåga. En pålitlig partner för alla fastighetsaffärer.

Svar från Moussa El Masri

Tack Magdalena för dom fantastiska orden! Det var en ära att hjälpa er med förmedlingen av er bostad! Lycka till i nya huset! /Moussa

Michael T
Centrala Huddinge

Superbra bemötande redan från första mötet. Tydlig i allt som hade med försäljningen att göra. Fick uppdatering under hela processen. Rekommenderas!

Svar från Moussa El Masri

Hej Michael, tack för dom fina orden! Önskar dig lycka till i framtiden med ditt nya boende! /Moussa