Sebastian Berngarn är mäklare på Mäklarringen Helsingborg - Nordvästra Skåne

Sebastian Berngarn har varit registrerad mäklare sedan 2020-12. Sebastian Berngarn har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-06 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 4.7. Sebastian Berngarn har haft 7 försäljningar sen 2022-03 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-03 - 2022-06

Läs vad 7 Läs vad Sebastian Berngarn

• köpte sin bostad med hjälp av Sebastian Berngarn en del av Mäklarringen Helsingborg - Nordvästra Skåne
    • Ekeby
    2022-06-25 Verifierad kund
    Trevlig, hjälpsam, tillmötesgående
    Hej Annkatrin,
    Tack för omdömet. Jag hoppas ni kommer trivas på nya gården! :)
    • Ekeby
    2022-06-23 Verifierad kund
    Trevlig och proffsig. Väldigt hjälpsam.
    Hej Björn,
    Tack för omdömet. Jag hoppas ni kommer trivas på nya gården! :)
    Sebastian Berngarn
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Berngarn en del av Mäklarringen Helsingborg - Nordvästra Skåne
    2022-06-19 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande. Punktlighet . Snabb försäljning och att han hade kännedom om fastigheterna i området. Jättenöjd med presentationen av lägenheten på Hemnet.
    Tack för den varma rekomendationen. Det var enkelt och smidigt att arbeta med dig, lycka till på din nya familjegård. 😊 Sebastian Berngarn
    • Fredriksdal
    2022-06-19 Verifierad kund
    Allt har varit till belåtenhet.
    Hej, skönt att ni upplevde de till belåtenhet. Blev en smidig och bra affär! Sebastian Berngarn
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Berngarn en del av Mäklarringen Helsingborg - Nordvästra Skåne
    • Ättekulla
    2022-06-19 Verifierad kund
    Då det är första gången jag är gör ett lägenhetsköp så har inte så mycket att jämföra med. Men rekommenderar han då man får ett bra bemötande med stor kunnighet.
    Tack för ditt fina omdöme Calvin, kul att få vara behjälpig i ditt första vemhetsköo och jag är övertyggad att du får din nya lägenhet precis som du vill ha den efter genomförd renovering! Sebastian Berngarn
    • Ättekulla
    Bra bemött, snabb affär.
    Skötte allt med tillfredställelse
    Detsamma från min sida, enkelt att samarbeta och allt gick enligt plan från start till stopp. Dock gick de snabbare än räcknat vilket är positivt för alla parter! Sebastian Berngarn
  • köpte sitt hus med hjälp av Sebastian Berngarn en del av Mäklarringen Helsingborg - Nordvästra Skåne
    • Ljungbyhed
    2022-06-17 Verifierad kund
    Han var väldigt trevlig, hjälpsam, det gick alltid att ringa honom och få nödvändig information och presentera mitt erbjudande för säljaren. Han hjälpte mig med mina kontakter med banken för att få ett bolån. Jag är väldigt glad att han hjälpte mig.
    Tack Krzysztof för denna fina rekomendation! Skönt att allt ornda sig och jag kunde hjälpa till med såväl bankkontalt till köpa av ny bostad. Lycka till i nya villan! Sebastian Berngarn