Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Södermalm Mäklarringen Södermalm - Sjöstaden

Mäklarringen Södermalm - Sjöstaden

Renstiernas Gata 14, 116 28 Stockholm — Visa karta

Välkommen till din lokala bostadsexpert på Södermalm! Vill du sälja din bostad erbjuder vi ett heltäckande koncept. Från fri värdering av bostaden till annonsering och rådgivning vid budgivning och försäljning. Vi ställer höga krav på våra mäklare när det gäller kundkontakter, kompetens och etik. Alla har en gedigen mäklarutbildning och vi är självklart registrerade och ansvarsförsäkrade.

Vårt främsta mål är att överträffa våra kunders högt ställda förväntningar. En stor del av våra försäljningsuppdrag kommer därför från tidigare kunder och genom rekommendationer. Vi kan genom samarbetspartners erbjuda alla typer av kringtjänster såsom homestyling, städning, hantverkare, banker, försäkringsbolag, jurister, besiktningsmän, flyttfirmor m fl. Varje försäljning är unik och det är viktigt för oss att alla parter är nöjda när försäljningen är slutförd. Därför har vi tät kontakt med alla parter under hela försäljningen och har alltid insatt personal som kan hjälpa till.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 2 kunder tycker om Mäklarringen Södermalm - Sjöstaden

• Anna A
    Anna A skrev om Mäklarringen Södermalm - Sjöstaden
    Vi känner oss tyvärr grundlurade av den mäklare som vi köpte av hos Mäklarringen. Han fick oss att tro att vi fick lägenheten till ett bra pris när det tyvärr sedan visade sig vara ett kraftigt överpris. Kan även tillägga att denna mäklarbyrå använder sig av väl tilltagna lockpriser.
    Mycket tråkig och dyr historia.
  • Ida A
    Ida A skrev om Mäklarringen Södermalm - Sjöstaden
    Köpte min första lägenhet av Richard.
    Förtroendeingivande och seriös mäklare!

Renstiernas Gata 14, 116 28 Stockholm