Mäklarringen Södermalm - Sjöstaden

4.1 i betyg av av 7 omdömen
Välkommen till din lokala bostadsexpert på Södermalm! Vill du sälja din bostad erbjuder vi ett heltäckande koncept. Från fri värdering av bostaden till annonsering och rådgivning vid budgivning och försäljning. Vi ställer höga krav på våra mäklare när det gäller kundkontakter, kompetens och etik. Alla har en gedigen mäklarutbildning och vi är självklart registrerade och ansvarsförsäkrade.

Vårt främsta mål är att överträffa våra kunders högt ställda förväntningar. En stor del av våra försäljningsuppdrag kommer därför från tidigare kunder och genom rekommendationer. Vi kan genom samarbetspartners erbjuda alla typer av kringtjänster såsom homestyling, städning, hantverkare, banker, försäkringsbolag, jurister, besiktningsmän, flyttfirmor m fl. Varje försäljning är unik och det är viktigt för oss att alla parter är nöjda när försäljningen är slutförd. Därför har vi tät kontakt med alla parter under hela försäljningen och har alltid insatt personal som kan hjälpa till.

Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.

Uppdatera ditt företag

7 omdömen om Mäklarringen Södermalm - Sjöstaden