Mäklarringen Solna - Sundbyberg

Mäklarringen Solna - Sundbyberg

Ring 08-29 88 80 www.maklarringen.se
4.5

Går du i säljtankar eller bara har frågor kring en bostadsförsäljning? Då har du kommit helt rätt! Vi har en bred kompetens, god lokalkännedom och lång erfarenhet av bostadsbranschen. Vi är ambitiösa och strävar efter att både köpare och säljare ska känna att de gjort en bra affär i slutändan, något som vi gör genom att bygga...

35 omdömen om Mäklarringen Solna - Sundbyberg

Paul R
Skrev om Mäklarringen Solna - Sundbyberg

Tidor Ablahad på Mäklarringen 2019 Jag måste tyvärr lämna ett sämre omdöme för Tidor. Han tog in min lägenhet med hänvisning till en köpare som redan hade sålt och stod i begrepp att köpa en lägenhet i närtid i just mitt område. Jag hade då en lägenhet som jag fått upp ögonen för och var intresserad av om jag kunde göra en smidig affär. Därefter hände ingenting och det blev en tystnad utan ett livstecken från Tidor under ca 3 månader. Så i princip när 3 månadersperioden med ensamrätt var slut återkom han och ville...

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1101 omdömen 4.8 av 1101 omdömen

Malin B

Dedikerad mäklare med verkligen hjärtat på rätta stället. Kände mig väl omhändertagen från första stund. Proffsig ut i fingerspetsarna. Har rekommenderat Nina Axelsson till alla vänner o bekanta då jag var en mycket nöjd kund.

Else-maj R

Nina Axelsson har varit jätte bra. Tillmötesgående, vänlig och hjälpsam.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 451 omdömen 4.9 av 451 omdömen

Johan är lugn, trygg och erfaren. Med andra ord en perfekt mäklare i stressiga tider.

Fransin M

Vår familj har såld 4 objekteter genom Nina Axelson . Vi är väldigt nöjda med hennes jobb och kommer att rekommendera henne till våra vänner i framtiden. Mvh Fransin Farzane Madani

Nader A

Seriöst och proffesionellt bemötande. Rekommenderar starkt!

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1108 omdömen 4.7 av 1108 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Madeleine J

Emma va jätte trevlig och väldigt informativ då det var mitt första lägenhetsköp.

Somar K

Hej, Vi fick jättebra service och hjälp med att sälja vår lägenhet. Mäklaren Emma Hanna på Mäklarringen gjorde ett fantastiskt jobb och vi fick jättebra råd i hur vi skulle gå tillväga vid försäljningen. Hon var alltid tillgänglig när helst vi hade frågor och hjälpte oss genom hela försäljningsprocessen. Vilket vi tycker var otroligt professionellt. Så vi är super nöjda och tacksamma.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 932 omdömen 4.9 av 932 omdömen

Britt-marie G

Tycker att Nina är en bra samarbetspartner. Har bara gott att säga om henne.

Peter R

Nina gav oss ett mycket bra bemötande och gav information hela tiden vad som hände i säljprocessen. Vi kan mer än gärna rekommendera Nina till andra. 5 stjärnor av 5. Peter O Mona Rydje

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Anna K

Vi är super nöjda med Nina dom mäklare. Punktlig,seriös och otroligt trevlig. Kan varmt rekommendera henne.

Fatima M

Nogrann, snabb och kunnig. Vi kopplade av och hon genomförde försäljningen.

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1646 omdömen 4.8 av 1646 omdömen

Jan T

Nina hjälpte mig att sälja min mors villa då hon flyttat till äldreboende. Jag fick ett gott intryck redan vi första telefonsamtalet med Nina och offerten på uppdraget kändes tydlig, seriös och lättförståelig. Försäljningen sköttes föredömligt vad gäller presentation på hemnet, i prospekt samt under visningarna. Jag kände att vi hade en trygg och bra kontakt under hela säljprocessen. Ninas agerande var alltigenom proffsigt och med en äkta känsla av att vilja det bästa för oss som säljare men även för köparens del. Jag kan varmt rekommendera Nina Axelsson som mäklare.

Lotta P
Skrev om Mäklarringen Solna - Sundbyberg

Nina Axelsson har varit engagerad i vår försäljning av lägenhet i Sundbyberg i ca 1,5 år, den tid det tog för oss att hitta ny lägenhet. Hon har tagit sig tid att svara på frågor när jag kontaktat henne gällande köpet av nuvarande lägenhet. Nina har hela tiden bemött oss professionellt men ändå med personlighet. En person som vi känner förtroende för och varmt kan rekommendera för andra säljare. Lotta P

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2915 omdömen 4.8 av 2915 omdömen

Linn F

Både jag och min sambo känner oss mycket nöjda med Nina!

Jerome M

Really good - delivered on what she said she would. Efficient

Mattias S

OK mäklare som var tjänstvillig efter köp med att få tag i nycklar etc, men ganska långsam i kontakt och med budgivning. Dock efter budgivning var det mycket bråttom med signering och besiktning trots närhet till jul.

Marie B

Jag kan verkligen rekommendera Nina Mycket proffsig och ett personligt bemötande

Tina S

Trevlig person som gav ett professionellt intryck.

Ulf L

Nina var enkel att prata med kände till solna väl Avslutet med kontrakt säkert och enkelt Hälsar Ulf

Mattias K

Vi är super nöjda med Nina. Redan vid första mötet så kände vi oss omhändertagna och hela affären gick väldigt smidigt.

Elinor J

Ninas bemötande kändes väldigt bra. Hon gav ett seriöst intryck från första början. Inget kändes påtvingat, allt kändes öppet och ärligt. Valde Nina framför två andra mäklarfirmor av ovan nämnda anledningar. Kan med värme rekommendera henne för andra som står inför en försäljning av sitt hem. Nedan följer några tips och tankar jag fick under resans gång; Vid kontraktsskrivningen, alltså inte sista mötet för reglering av slutlikvid och överlämnandet av nycklar var Nina Axelsson ej närvarande. En kollega till henne var...

Roy F

Jag är super nöjd med presentation och bemötandet! Rekommenderar verkligen Nina Axelsson Mäklarringen

Alexander F

Trevlig och förtroendeingivande mäklare

Maria H

Jag köpte min lägenhet genom Mäklarringen där Nina var mäklare. Nina kändes väldigt trovärdig och ärlig och visade tydligt intresse för att både jag och säljaren skulle vara nöjda. Inte så hal och pushig som jag upplevt de flesta mäklare att vara. Nu sitter jag i den sötaste lägenheten i hela Sundbyberg :O) !

Bahman t

jag tycker Nina har varit väldigt bemötande och professionell på alla sätt, hon har alltid följ alla frågor så att man alltid kommer till rätta. hon har även efter genomförd köp haft väldigt bra uppföljning, detta skapar en trygghet inför framtiden.

Kerstin H

Nina Axelsson är en mycket vänlig och tillmötesgående person som varit ett stort stöd för oss vid försäljningen av vår lägenhet. Hon har varit engagerad i sin uppgift och visat stor kunnighet i sitt uppdrag. Vi kan verkligen rekommendera henne och hennes företag.

Tomas G

mkt trevlig och hjälpsam,kan rekomendera henne till alla som vill köpa eller sälja sin fastighet

Hanna E

Ett fantastiskt bemötande och gott samarbete. Kunde inte varit mer nöjd med Nina Axelsson! Stort tack igen :)

Hanna E
Skrev om Mäklarringen Solna - Sundbyberg

Ett fantastiskt bemötande och mycket gott samarbete. Kunde inte ha varit mer nöjd med Nina Axelsson! Stort tack igen!

Benny J
Skrev om Mäklarringen Solna - Sundbyberg

Utmärkt service med brett utbud.

Jasmina D

Duktig, lugn, trevlig och professionell! Rekommenderas varmt!

Petter H

Trevlig, lugn och noggrann. Dessutom gör hon det lilla extra, det är tackvare hennes samtal till oss som vi fått lägenheten eftersom hon visste våra behovoch tänkte på oss i rätt stund :-)

Lisa T

Nina är flexibel, professionell och lättillgänglig. Vi fick våran lägenhet såld snabbt (innan visning) till ett bra pris och är mycket nöjda med Nina!

Kjell H

Seriös, nogrann samt lätt och trevlig att samarbeta med

Nancy F

bra förhandlare.