Mäklarringen Sundbyberg & Solna

Mäklarringen Sundbyberg & Solna

4.4 / 5 i betyg — 24 rekommendationer
Går du i säljtankar eller bara har frågor kring en bostadsförsäljning har du kommit helt rätt! Vi har en bred kompetens, god lokalkännedom och lång erfarenhet av bostadsbranschen. Vi arbetar dessutom med att söka nya bostäder till våra kunder. Hos oss får ni även hjälp när gäller inredning, renovering, försäkringar, flytthjälp och goda bankkontakter. Vi jobbar gärna med helhetslösningar åt våra kunder.
Hemsida
Adress
Tulegatan 12
17278 SUNDBYBERG

Läs vad 24 användare tycker om Mäklarringen Sundbyberg & Solna

• Jan T
    Jan T skrev om Nina Axelsson en del av Mäklarringen Sundbyberg & Solna
    Nina hjälpte mig att sälja min mors villa då hon flyttat till äldreboende. Jag fick ett gott intryck redan vi första telefonsamtalet med Nina och offerten på uppdraget kändes tydlig, seriös och lättförståelig. Försäljningen sköttes föredömligt vad gäller presentation på hemnet, i prospekt samt under visningarna. Jag kände att vi hade en trygg och bra kontakt under hela säljprocessen.

Ninas agerande var alltigenom proffsigt och med en äkta känsla av att vilja det bästa för oss som säljare men även för köparens del. Jag kan varmt rekommendera Nina Axelsson som mäklare.
  • Lotta P
    Lotta P skrev om Mäklarringen Sundbyberg & Solna
    Nina Axelsson har varit engagerad i vår försäljning av lägenhet i Sundbyberg i ca 1,5 år, den tid det tog för oss att hitta ny lägenhet. Hon har tagit sig tid att svara på frågor när jag kontaktat henne gällande köpet av nuvarande lägenhet.
    Nina har hela tiden bemött oss professionellt men ändå med personlighet. En person som vi känner förtroende för och varmt kan rekommendera för andra säljare.

Lotta P
  • Linn F
    Linn F skrev om Nina Axelsson en del av Mäklarringen Sundbyberg & Solna
    Både jag och min sambo känner oss mycket nöjda med Nina!
  • Jerome M
    Jerome M skrev om Nina Axelsson en del av Mäklarringen Sundbyberg & Solna
    Really good - delivered on what she said she would. Efficient
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Nina Axelsson en del av Mäklarringen Sundbyberg & Solna
    OK mäklare som var tjänstvillig efter köp med att få tag i nycklar etc, men ganska långsam i kontakt och med budgivning. Dock efter budgivning var det mycket bråttom med signering och besiktning trots närhet till jul.
  • Marie B
    Marie B skrev om Nina Axelsson en del av Mäklarringen Sundbyberg & Solna
    Jag kan verkligen rekommendera Nina
    Mycket proffsig och ett personligt bemötande
  • Tina S
    Tina S skrev om Nina Axelsson en del av Mäklarringen Sundbyberg & Solna
    Trevlig person som gav ett professionellt intryck.
  • Ulf L
    Ulf L skrev om Nina Axelsson en del av Mäklarringen Sundbyberg & Solna
    Nina var enkel att prata med kände till solna väl
    Avslutet med kontrakt säkert och enkelt
    Hälsar Ulf
  • Mattias K
    Mattias K skrev om Nina Axelsson en del av Mäklarringen Sundbyberg & Solna
    Vi är super nöjda med Nina. Redan vid första mötet så kände vi oss omhändertagna och hela affären gick väldigt smidigt.
  • Elinor J
    Elinor J skrev om Nina Axelsson en del av Mäklarringen Sundbyberg & Solna
    Ninas bemötande kändes väldigt bra. Hon gav ett seriöst intryck från första början. Inget kändes påtvingat, allt kändes öppet och ärligt. Valde Nina framför två andra mäklarfirmor av ovan nämnda anledningar. Kan med värme rekommendera henne för andra som står inför en försäljning av sitt hem.

Nedan följer några tips och tankar jag fick under resans gång;

Vid kontraktsskrivningen, alltså inte sista mötet för reglering av slutlikvid och överlämnandet av nycklar var Nina Axelsson ej närvarande. En kollega till henne var närvarande vilket jag inte tyckte kändes helt rätt.
    Dessutom gav den personen inget bra intryck enligt min uppfattning. Jag fick säga hur en del av signeringen skulle gå till för han visade prov på att han inte visste hur det går till. Han gav ett nervöst och oerfaret intryck och då han skulle läsa igenom kontraktet högt för mig och säljarna hoppade han över vissa punkter.

Att Nina skulle närvara vid varje steg genom min försäljning trodde jag var något jag kunde förutsätta. Så ett tips från mig är att det kan vara av värde för er att tänka på, var med och där för kunden i alla lägen!

Den objektbeskrivning som togs fram, lite tråkigt att en och samma bild fanns med på två olika sidor i broschyren. Påpekade detta men fick ingen reflektion om detta. Kanske påpekade jag detta för sent? Bilderna blev reviderade innan visning men ingen ny genomgång gjordes av hur den nya objektbeskrivningen skulle se ut. Kanske var tiden knapp men ibland tog det några dagar innan mina frågor via sms blev besvarade. Fick vid något tillfälle skicka frågor på nytt för att få svar.

Om jag hade tänkt till bättre hade jag velat ändra på visningstid den torsdag som första av två visningar ägde rum. Klockan 17.30 hölls visningen, som sagt en torsdag. Känner att det är en tid som inte många hinner komma på av de som har en arbetsdag den dagen. Så med facit i handen kändes det inte så rätt.

Vill tacka för mig och tack för att ni hjälpte mig att sälja min lägenhet.

Med vänlig hälsning,
    Elinor Johansson
    0707-312610
  • Roy F
    Roy F skrev om Nina Axelsson en del av Mäklarringen Sundbyberg & Solna
    Jag är super nöjd med presentation och bemötandet!
    Rekommenderar verkligen Nina Axelsson Mäklarringen
  • Alexander F
    Alexander F skrev om Nina Axelsson en del av Mäklarringen Sundbyberg & Solna
    Trevlig och förtroendeingivande mäklare
  • Maria H
    Maria H skrev om Nina Axelsson en del av Mäklarringen Sundbyberg & Solna
    Jag köpte min lägenhet genom Mäklarringen där Nina var mäklare. Nina kändes väldigt trovärdig och ärlig och visade tydligt intresse för att både jag och säljaren skulle vara nöjda. Inte så hal och pushig som jag upplevt de flesta mäklare att vara. Nu sitter jag i den sötaste lägenheten i hela Sundbyberg :O) !
    2014-05-12 Nina A svarar Maria H
    Tack Maria! Kan tänka mig att du har den finaste lägenheten i Sundbyberg nu efter allt du skulle ordna med!
  • Bahman t
    Bahman t skrev om Nina Axelsson en del av Mäklarringen Sundbyberg & Solna
    jag tycker Nina har varit väldigt bemötande och professionell på alla sätt, hon har alltid följ alla frågor så att man alltid kommer till rätta.

hon har även efter genomförd köp haft väldigt bra uppföljning, detta skapar en trygghet inför framtiden.
    2014-05-12 Nina A svarar Bahman t
    Tack, va roligt att höra Bahman! du är alltid välkommen tillbaka!
  • Kerstin H
    Kerstin H skrev om Nina Axelsson en del av Mäklarringen Sundbyberg & Solna
    Nina Axelsson är en mycket vänlig och tillmötesgående person som varit ett stort stöd för oss vid försäljningen av vår lägenhet. Hon har varit engagerad i sin uppgift och visat stor kunnighet i sitt uppdrag. Vi kan verkligen rekommendera henne och hennes företag.
    2014-05-12 Nina A svarar Kerstin H
    Tack snälla Kerstin och Lilian för fin rekommendation. Hoppas ni ska trivas riktigt bra i ert nya fina boende!
  • Tomas G
    Tomas G skrev om Nina Axelsson en del av Mäklarringen Sundbyberg & Solna
    mkt trevlig och hjälpsam,kan rekomendera henne till alla som vill köpa eller sälja sin fastighet
    2014-05-12 Nina A svarar Tomas G
    Tack Tomas! roligt att ni är nöjda, då är jag nöjd:)
  • Hanna E
    Hanna E skrev om Nina Axelsson en del av Mäklarringen Sundbyberg & Solna
    Ett fantastiskt bemötande och gott samarbete. Kunde inte varit mer nöjd med Nina Axelsson! Stort tack igen :)
  • Hanna E
    Hanna E skrev om Mäklarringen Sundbyberg & Solna
    Ett fantastiskt bemötande och mycket gott samarbete. Kunde inte ha varit mer nöjd med Nina Axelsson! Stort tack igen!
    2014-05-14 Nina A svarar Hanna E
    Tack för fina ord! Kul att försäljningen gick så bra!
  • Benny J
    Benny J skrev om Mäklarringen Sundbyberg & Solna
    Utmärkt service med brett utbud.
  • Jasmina D
    Jasmina D skrev om Nina Axelsson en del av Mäklarringen Sundbyberg & Solna
    Duktig, lugn, trevlig och professionell! Rekommenderas varmt!
    2013-01-15 Nina A svarar Jasmina D
    Tack fina Jassmina! Kul att vi fick lägenheten såld till ett mycket bra pris!Må så gott!
  • Petter H
    Petter H skrev om Nina Axelsson en del av Mäklarringen Sundbyberg & Solna
    Trevlig, lugn och noggrann. Dessutom gör hon det lilla extra, det är tackvare hennes samtal till oss som vi fått lägenheten eftersom hon visste våra behovoch tänkte på oss i rätt stund :-)
    2013-01-15 Nina A svarar Petter H
    Hej Petter! Kul att ni blev så nöjda Petter! Va roligt att få hjälpa er att hitta den "rätta" bostaden. Snart är det dags att flytta, ses inom kort:)
  • Lisa T
    Lisa T skrev om Nina Axelsson en del av Mäklarringen Sundbyberg & Solna
    Nina är flexibel, professionell och lättillgänglig. Vi fick våran lägenhet såld snabbt (innan visning) till ett bra pris och är mycket nöjda med Nina!
    2013-01-15 Nina A svarar Lisa T
    Hej Lisa! ja, det blev en mycket smidig försäljning och kul att ni blev så nöjda! Vi ses snart igen:)
  • Kjell H
    Kjell H skrev om Nina Axelsson en del av Mäklarringen Sundbyberg & Solna
    Seriös, nogrann samt lätt och trevlig att samarbeta med
    2013-01-15 Nina A svarar Kjell H
    Hej Kjell! tack för fina referenser, va kul att få hjälpa er med bostadsförsäljningen och lätt att samarbeta med dig också!!
  • Nancy F
    Nancy F skrev om Nina Axelsson en del av Mäklarringen Sundbyberg & Solna