Mälardalenrent

• BadgeSixYears
4.4
Ligue 018-843 37 19 Compartilhar

About company

Samarbetsvilja, kompetens, punktlighet, tillgänglighet och flexibilitet. Dessa ord är ledord hos oss på Mälardalenrent. Hos oss får du en städfirma som utför allt mellan hemstäd, flyttstäd och butikstäd till byggstäd och storstäd med fönsterputs. Vi har 15 års erfarenhet i branschen och kan därför titulera oss som experter...

138 omdömen om Mälardalenrent

Sedan starten hos Reco 2017

Kerstin I
Escreveu sobre Mälardalenrent

Bra fönsterputs till bra pris. Var ganska pålitliga i tid.

Svar från Mälardalenrent

HeJ Kerstin! Tack för de fina orden du är varm välkommen till oss Mvh Zeiad Badewi

Anna F
Escreveu sobre Mälardalenrent

Dålig städning, städade inte rent och fick komma tillbaka två gånger. Men trevlig personal och trevlig kundtjänst som rättade till problemen.

HeJ Anna! Tack för de fina orden du är varm välkommen till oss Mvh Zeiad Badewi

Ebba W

Martin B
Escreveu sobre Mälardalenrent

Smidig och enkel kommunikation med ägaren. Arbetet utfördes professionellt.

Svar från Mälardalenrent

Hej Martin Tack så mycket för den fina recensioner och du är varmt välkommen tillbaks då du får rabatt ut av oss till nästa kommande städning. Med Vänlig Hälsning Zeiad B

Ingrid S
Escreveu sobre Mälardalenrent

Perfekt städat. Bra bemötande.

Svar från Mälardalenrent

Hej Ingrid! Tack så mycket för den fina recensioner och du är varmt välkommen tillbaks då du får rabatt ut av oss till nästa kommande städning. Med Vänlig Hälsning Zeiad B

Paula R
Escreveu sobre Mälardalenrent

Jag köpte en veckostädning. En mycket duktig städare kom. Skinande rent blev det. Jag är mycket nöjd. Det enda negativa var att det inte gick att få en eftermiddagstid, vilket hade passat mej bättre.

HeJ Paula! Tack för de fina orden du är varm välkommen till oss. VH: Abdi

Peter K
Escreveu sobre Mälardalenrent

Väldigt seriösa och professionella, lyhörda för våra önskemål, lätta att ha att göra med. De få gånger vi har haft synpunkter har de omedelbart tagit till sig dessa och åtgärdat. Duktig och trevlig städpersonal som städar hos oss (privat, i hemmet). Varm rekommendation!

Svar från Mälardalenrent

Hej Peter! Tack för de fina orderna vi är jättenöjda med ert samma arbete VH: Abdi

Martin E
Escreveu sobre Mälardalenrent

En snygg och prydlig flyttstädning. Bra kontakt med företaget och dom svarade snabbt i telefon och via Mail. Jag kan verkligen rekommendera Mälardalen Rent.

Svar från Mälardalenrent

Hej Martin! Tack för de fina komplimangen, du är varm välkommer åter. Med Vänlig Hälsning: Abdi

Maria W
Escreveu sobre Mälardalenrent

Mycket trevligt bemötande och flyttstädningen kunde inte varit bättre. Otroligt rent och fint överallt. Rekommenderas!

Svar från Mälardalenrent

Tack Maria W För de fina komplimangerna, du är varmt välkommer åter då du får rabbat av oss.

Marléne B
Escreveu sobre Mälardalenrent

Trevligt bemötande, otroligt rent. Snabba!

Svar från Mälardalenrent

Hej Marlene! Tack så mycket för den fina recensioner och du är varmt välkommen tillbaks då du får rabatt ut av oss till nästa kommande städning. Med Vänlig Hälsning: Abdi

Esther C
Escreveu sobre Mälardalenrent

De var väldigt tillmötesgående och lätta att kommunicera med. Jag hade problem att ta mig till dem för att lämna mina nycklar pga en snöstorm och de hjälpte mig att lösa det smidigt. Resultatet var bra, och den yta som fick anmärkning på besiktning kom de samma dag och fixade.

Svar från Mälardalenrent

Hej Esther! Tack för de fina orden. Du är varmt välkommen tillbaks.

Max N
Escreveu sobre Mälardalenrent

Mycket nöjd. Prisvärt, smidiga med nyckelhantering och köparen av min bostadsrätt som städades var belåten med städningen.

Svar från Mälardalenrent

Hej Max! Tack så mycket för den fina recensioner och du är varmt välkommen tillbaks då du får rabatt ut av oss till nästa kommande städning. Med Vänlig Hälsning: Abdi

Sophia F
Escreveu sobre Mälardalenrent

Mälardalen rent fixade på kort varning flyttstädning dagen efter att jag tog kontakt med dem. Städningen fick fullt godkännande från Studentstaden, hyresföretaget som äger lägenheten. Personalen var vänlig, hjälpsam och väldigt bra på att hålla kontakt och se till att allt gick smidigt, med snabb uppföljning på alla frågor jag hade. Priserna framgick tydligt och det var lätt att navigera och förstå deras webbsida. Kan starkt rekomendera!

Svar från Mälardalenrent

Hej Sophia F! Tack så mycket för den fina recensioner och du är varmt välkommen tillbaks då du får rabatt ut av oss till nästa kommande städning. Med Vänlig Hälsning: Abdi

Deepak J
Escreveu sobre Mälardalenrent

An affordable cleaning service. Professional and good customer service.

Svar från Mälardalenrent

Hi Deepak J! Thank you for the wonderful feedback.

Victoria I
Escreveu sobre Mälardalenrent

Otroligt tillmötesgående i tidsbokningen och överlag väldigt fint samarbete! Städningen blev superbra gjord och allting gick enligt plan utan krångel! Alltid fått ett så fint bemötande i telefon, sms och mejl också! Är väldigt nöjd och kan varmt rekommendera Mälardalenrent!

Svar från Mälardalenrent

Hej Victoria! Tack så mycket för den fina recensioner och du är varmt välkommen tillbaks då du får rabatt ut av oss till nästa kommande städning. Med Vänlig Hälsning: Abdi

Tayyaba M
Escreveu sobre Mälardalenrent

The staff was gentle and kind during communication. I took the cleaning service while moving out from the apartment. It was nice and would like to recommend their services. Their prices are also affordable. Thanks.

Svar från Mälardalenrent

Hi Tayyaba! Thank you for the kind feedback please do come back to us as we offer you a discount next time. Kind Regards: Abdi

First-Name L
Escreveu sobre Mälardalenrent

Jättefint flyttstäd, bra service och riktigt bra priser!

Svar från Mälardalenrent

Hej L! Tack så mycket för den fina recensioner och du är varmt välkommen tillbaks då du får rabatt ut av oss till nästa kommande städning. Med Vänlig Hälsning: Abdi

Liv B
Escreveu sobre Mälardalenrent

Kontaktade företaget en dag innan jag behövde fönsterputs vid flytt. Dem svarade vänligt och såg till att dyka upp dagen därpå. Såklart väldigt kort varsel från min sida men det sköttes bra och smidigt och bra pris och rimligt pris för två fönster som skulle putsas.

Svar från Mälardalenrent

Hej Liv B! Tack så mycket för den fina recensioner och du är varmt välkommen tillbaks då du får rabatt ut av oss till nästa kommande städning. Med Vänlig Hälsning: Abdi

Natasha K
Escreveu sobre Mälardalenrent

Snabb och trevlig kontakt. Jobbet utfört enligt förväntningar.

Svar från Mälardalenrent

Hej Natasha K! Tack så mycket för den fina recensioner och du är varmt välkommen tillbaks då du får rabatt ut av oss till nästa kommande städning. Med Vänlig Hälsning: Abdi

Olov L
Escreveu sobre Mälardalenrent

Bra städning, smidiga kontakter = Rekommenderas!

Svar från Mälardalenrent

Hej Olov! Tack så mycket för den fina recensioner och du är varmt välkommen tillbaks då du får rabatt ut av oss till nästa kommande städning. Med Vänlig Hälsning: Abdi

Julia O
Escreveu sobre Mälardalenrent

Skulle verkligen rekommendera Mälardalenrent! Otroligt fin service och bemötande samt en riktigt fin flyttstädning.

Svar från Mälardalenrent

Hej Julia! Tack så mycket för den fina recensioner och du är varmt välkommen tillbaks då du får rabatt ut av oss till nästa kommande städning. Med Vänlig Hälsning: Abdullah

Simon E
Escreveu sobre Mälardalenrent

Vi använde Mälardalen rent för att flyttstäda en lägenhet vi flyttade in i. Vi är mycket nöjda. Allting var rent och de hade lyckats få bort de flesta märken och fläckar på väggarna. Inget att klaga på. Ända som är var lite jobbigt var att lämna nycklarna i boländerna när man inte har egen bil.

Svar från Mälardalenrent

Hej Simon! Tack så mycket för den fina recensioner och du är varmt välkommen tillbaks då du får rabatt ut av oss till nästa kommande städning. Med Vänlig Hälsning: Abdullah

ELISABET M
Escreveu sobre Mälardalenrent

Bokade visningsstäd. Informationen på hemsidan om vad som ingick stämde inte överens med checklistan som skickades efter bokningen. Jag mailade om detta för att få reda på vad som gällde men fick aldrig något svar vilket kändes sådär men det var för sent för att avboka. Under städet hade man knutit alla gardiner och lämnat dom så vilket ledde till stora fula veck i dom vilket inte hann åtgärdas innan visningen. Massa grejer hade blivit flyttade på och inte ställts tillbaka eller ställts tillbaka jätteslarvigt, tex böcker...

Svar från Mälardalenrent

Hej Elisabet Det stämde inte verkligen de uppgifterna du har lämnat och vi beklagar verkligen att du kände på det viset. Dialogen är öppen, du är alltid välkommen att diskutera vad som gick fel. MVH: Abdi

Jonas E
Escreveu sobre Mälardalenrent

Proffesionellt bemötande och superbra städ.

Svar från Mälardalenrent

Hej Jonas! Tack så mycket för den fina recensioner och du är varmt välkommen tillbaks då du får rabatt ut av oss till nästa kommande städning. Med Vänlig Hälsning: Abdullah

Maria G
Escreveu sobre Mälardalenrent

Beställde storstädning samt golvvård. Vi blev mycket nöjda! Bra och effektiv utförd städning! Trevlig personal och tillmötesgående VD. Rekommenderas! /Maria

Svar från Mälardalenrent

Hej Maria! Tack så mycket för den fina recensioner och du är varmt välkommen tillbaks då du får rabatt ut av oss till nästa kommande städning. Med Vänlig Hälsning: Abdullah

Anna Elisabet E
Escreveu sobre Mälardalenrent

Flyttstäd. Inte perfekt resultat, blev ej godkänd i besiktningen. Men bra pris och missarna var ej omfattande.

Svar från Mälardalenrent

Hej Anna! Tack så mycket för den fina recensioner och du är varmt välkommen tillbaks då du får rabatt ut av oss till nästa kommande städning. Med Vänlig Hälsning: Abdullah

Adriana S
Escreveu sobre Mälardalenrent

Väldigt nöjd med flyttstädningen från Mälardalenrent. Rekommenderas!

Svar från Mälardalenrent

Hej Adriana S! Tack så mycket för den fina recensioner och du är varmt välkommen tillbaks då du får rabatt ut av oss till nästa kommande städning. Med Vänlig Hälsning: Abdullahi

Pontus B
Escreveu sobre Mälardalenrent

Vänlig och hjälpsam personal. Jag blev väl bemött och allt gick smort. Flyttstädningen var grundlig och utan anmärkningar!

Svar från Mälardalenrent

Hej Pontus B! Tack så mycket för den fina recensioner och du är varmt välkommen tillbaks då du får rabatt ut av oss till nästa kommande städning. Med Vänlig Hälsning: Abdullahi

Fredrik A
Escreveu sobre Mälardalenrent

Vi är nöjda med vår flyttstädning vi beställde av Mälardalenrent. Smidigt, rimligt pris och ett bra utfört jobb.

Svar från Mälardalenrent

Hej Fredrik A! Tack så mycket för den fina recensioner och du är varmt välkommen tillbaks då du får rabatt ut av oss till nästa kommande städning. Med Vänlig Hälsning: Abdullahi

Carina J
Escreveu sobre Mälardalenrent

Mycket trevligt personal duktiga Men glömde rengöra duschdraperi

Svar från Mälardalenrent

Hej Carina J! Tack så mycket för den fina recensioner och du är varmt välkommen tillbaks då du får rabatt ut av oss till nästa kommande städning. Med Vänlig Hälsning: Abdullahi

Jim A
Escreveu sobre Mälardalenrent

Trevligt bemötande säljare/ordemottagare. Bokade flyttstädning 3 st pigga och glada städare Krigade med städningen från 07.30-17-30 Allt så bra ut

Svar från Mälardalenrent

Hej Jim A! Tack så mycket för den fina recensioner och du är varmt välkommen tillbaks då du får rabatt ut av oss till nästa kommande städning. Med Vänlig Hälsning: Abdullahi

Andrew R
Escreveu sobre Mälardalenrent

Allt var bra. Tog ungefär 6 timmar så jag antar att städarna gjorde allting ordentligt. Det såg ut så där i alla fall. Och jag har hört ingenting från bostadsföreningen, så antar också att allt såg bra ut bra för dem!

Svar från Mälardalenrent

Hej Andrew! Tack så mycket för den fina recensioner och du är varmt välkommen tillbaks då du får rabatt ut av oss till nästa kommande städning. Med Vänlig Hälsning: Abdullahi

Anna J
Escreveu sobre Mälardalenrent

Snabb och smidig kommunikation samt väl genomförd (och godkänd) flyttstädning

Svar från Mälardalenrent

Hej Anna J! Tack så mycket för den fina recensioner och du är varmt välkommen tillbaks då du får rabatt ut av oss till nästa kommande städning. Med Vänlig Hälsning: Abdullahi

Johannes K
Escreveu sobre Mälardalenrent

Anlitade företaget för flyttstädning och är mycket nöjda med resultatet. De två som kom enligt utsagd tid höll på i cirka 3 timmar och köket är vi extra nöjda med. De lyckades ta bort fläckar som vi tidigare inte hade lyckats med. Vänligt och trevligt bemötande. Lite utmaning med svenska språket för den ena när jag behövde förklara att ena fönstret inte gick att putsa utvändigt, men funkade bra på engelska! Smidigt med faktura via mejl. Kan rekommendera företaget för flyttstädning.

Svar från Mälardalenrent

Hej Johannes! Tack så mycket för den fina recensioner och du är varmt välkommen tillbaks då du får rabatt ut av oss till nästa kommande städning. Med Vänlig Hälsning: Abdullahi

Anton J
Escreveu sobre Mälardalenrent

Flyttstädningen var spotless! Proffsigt bemötande! Blev rekommenderad av en kollega och dem levde upp till alla förväntningar!

Svar från Mälardalenrent

Hej Anton! Tack så mycket för den fina recensioner och du är varmt välkommen tillbaks då du får rabatt ut av oss till nästa kommande städning. Med Vänlig Hälsning: Abdullahi

Bosse E
Escreveu sobre Mälardalenrent

Allt var bra, inget att jlaga på

Svar från Mälardalenrent

Hej Bosse! Tack så mycket för den fina recensioner och du är varmt välkommen tillbaks då du får rabatt ut av oss till nästa kommande städning. Med Vänlig Hälsning: Abdullahi

Jesper H
Escreveu sobre Mälardalenrent

Flyttstäd. Gick smidigt och var rent i stort. Spisen dock inte helt ren och de tar inte grov smuts på ugnsplåtar

Salar M
Escreveu sobre Mälardalenrent

Var i behov av flyttstäd. Skickade offert och fick svar direkt, bra pris. När det var dags så kom dem dessvärre lite sent men de gjorde jobbet mer än väl. Enkelt, bra och smidigt skulle jag säga.

Svar från Mälardalenrent

Hej Salar! Tack så mycket för den fina recensioner och du är varmt välkommen tillbaks då du får rabatt ut av oss till nästa kommande städning. Med Vänlig Hälsning: Abdullahi

Staffan H
Escreveu sobre Mälardalenrent

Svarade snabbt och genomförde städningen helt ok den tid och dag vi kommit överens.

Svar från Mälardalenrent

Hej Staffan! Tack för den fina recensioner och du är varmt välkommen tillbaks då du får rabatt ut av oss till nästa kommande städning. Med Vänlig Hälsning: Abdullahi

Gulsen B
Escreveu sobre Mälardalenrent

Jag beställde byggstäd efter en renovering. Processen från att boka till utförandet har gått smidigt och alla iblandade har varit tillmötesgående. Toppen service och vi fick alltid återkoppling på våra frågor. Städningen var bra utfört och personalen lyssnade på våra önskemål.

Svar från Mälardalenrent

Hej Gulsen! Tack för den fina recensioner och du är varmt välkommen tillbaks då du får rabatt ut av oss till nästa kommande städning. Med Vänlig Hälsning: Abdullahi

Jenny S
Escreveu sobre Mälardalenrent

På ett bra sätt. Snabba. Men kunde ha väntat på att jag kom och tittade med dom, inte bara lämna nyckeln i postlådan.

Svar från Mälardalenrent

Hej Jenny Tack för den fina recensioner och du är varmt välkommen tillbaks då du får rabatt ut av oss till nästa kommande städning och självklart så lyssnar vi på kunden för att göra en förbättring. Med Vänlig Hälsning: Abdullahi

Helena B
Escreveu sobre Mälardalenrent

Jag har köpt en flyttstädning och har varit mycket nöjd med resultatet.

Svar från Mälardalenrent

Hej Helena! Tack för den fina recensioner och du är varmt välkommen tillbaks då du får rabatt ut av oss till nästa kommande städning. Med Vänlig Hälsning: Abdullahi

Anna Edvardsson R
Escreveu sobre Mälardalenrent

Blev lite miss i kommunikationen i övrigt var allt superbra gjort.

Svar från Mälardalenrent

Hej Anna! Tack för den fina recensioner och du är varmt välkommen tillbaks då du får rabatt ut av oss till nästa kommande städning. Med Vänlig Hälsning: Abdullahi

Jerry A
Escreveu sobre Mälardalenrent

Ja använde dom på min avflytt och det fungerade bra. Lägenheten var ju nästan ny renoverad. Men har inte fått någon klagomål av dom nya hyresrätten som flyttade in och då är det bra...

Svar från Mälardalenrent

Hej Jerry A! Tack för den fina recensioner och du är varmt välkommen tillbaks då du får rabatt ut av oss till nästa kommande städning. Med Vänlig Hälsning: Abdullahi

Malin L
Escreveu sobre Mälardalenrent

Vi skulle lämna nyckel på kontoret men något sådant var svårt att hitta, enbart en brevlåda .. Själva flyttstädningen var dock klart godkänd.

Svar från Mälardalenrent

Tack Malin! För recensionen och du är välkommen tillbaks då du får rabatt ut av oss till nästa kommande städning och självklart är det vårt uppgift att förbättra servicen till nästa gång.

Erik H
Escreveu sobre Mälardalenrent

Riktigt bra städat, skulle utan tvekan anlita dem igen.

Svar från Mälardalenrent

Hej Erik! Tack för den fina recensioner och du är varmt välkommen tillbaks då du får rabatt ut av oss till nästa kommande städning. Med Vänlig Hälsning: Abdullahi

MARIA E
Escreveu sobre Mälardalenrent

Mycket trevliga och snabba att ge svar vid frågor. En liten miss gjorde att dem kom tillbaka och rättade till utan problem. Mycket nöjda.

Svar från Mälardalenrent

Tack Maria för recensionen och du är välkommen tillbaks då du får rabatt ut av oss till nästa kommande städning.

Marcus L
Escreveu sobre Mälardalenrent

Beställde Flyttstäd. Dom kom i tid, koncentrerade sig på att arbeta direkt. Allt blev noggrant utfört. Skickade sms så fort dom var klara. Mindre prat och mera koncentration på jobb sammanfattar jag deras tjänst. Är mycket nöjd. Med vänlig hälsning, Marcus L

Svar från Mälardalenrent

Hej Marcus Tack för recensionen och du är välkommen tillbaks då du får rabatt ut av oss till nästa kommande städning. Med Vänliga Hälsningar: Abdullahi

Anita W
Escreveu sobre Mälardalenrent

Två timmar efter beställningen om flyttstädning blev lagd, var företaget på plats i lägenheten. Städningen utfördes raskt och professionellt. Slutresultatet blev utan anmärkning godkännt av hyresvärdens besiktningsman. Företaget kommunicerade med mig, uppdragsgivaren hela tiden, så jag kände mig trygg med att allt flöt på bra trots att det var en kort dead line. Jag kommer att anlita företaget även i samband med nästa flytt.

Svar från Mälardalenrent

Hej Anita Tack för stödet. Vi var också nöjda med din samarbete och ser fram emot till nästa städning. Med Vänliga Hälsningar: Abdullahi

Paul D
Escreveu sobre Mälardalenrent

Snabb kontakt och väl genomförd golvpolering. Trevligt bemötande.

Svar från Mälardalenrent

Hej Paul Tack för recensionen och du är välkommen tillbaks då du får rabatt ut av oss till nästa kommande städning. Med Vänliga Hälsningar: Abdullahi