Alla kategorier Veterinär Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Fruängen Mälarhöjdens Veterinärpraktik
Rekommenderat företag 2016 - Mälarhöjdens Veterinärpraktik

Mälarhöjdens Veterinärpraktik

Fruängens Kyrkogata 14, 129 51 Hägersten — Visa karta

Vi på Mälarhöjdens veterinärpraktik är specialister på djurtandvård och och behandlar hundar och katters tandsjukdomar på vårt djursjukhus i Fruängen. Veterinärerna som jobbar hos oss är omtänksamma, kunniga och kan djurtandvård.

Vi är ett privatägt företag och ingår inte i någon stor, opersonlig koncern. När det gäller djurtandvård har vi högpresterande röntgenapparater och all utrustning som krävs för att laga, skydda och operera djurtänder.

Vi utför också vaccinationer, ultraljud, kastrering, medicinska behandlingar m.m.

Välkommen in till oss i Fruängens Centrum!
Mån-Tor: 08:00-18:00
Fre: 08:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 167 kunder tycker om Mälarhöjdens Veterinärpraktik

• Fanny K
    Fanny K skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    Trevlig personal och bra bemötande!
  • Christina H
    Christina H skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    Hej! Ja vad ska man säga? Nr 1. Ingen av oss heter Christina! Nr 2. Vi har ingen erfarenhet av er ännu. Endast via tfn. När det gäller utlåtande om en sådan här ktkt anser jag att man borde träffa klinikens veterinär innan man kan ha en uppfattning. Därför tycker vi inte att frågorna är relevanta i dagsläget. Möjligen dåligt då ägarnas namn är fel!
  • Per-ove N
    Per-ove N skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    Mycket professionella och trevliga.
    Behandlingen gick mycket bra.
    Hunden Ellie fick mycket bra omvårdnad och trivdes
  • Nina S
    Nina S skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    Är mer än nöjd med min praktik på MHVP!
    Trevlig personal som alla tog ansvaret att lära upp och informera om arbetet på djurkliniken som till mig som praktikant.
    Den bästa praktikplats man kan tänka sig!
  • Per-anders R
    Per-anders R skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    Bra mottagande. Lyhörda och respektfulla.
  • Susanne G
    Susanne G skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    Alltid fått ett positivt och glatt bemötande. Upplever att personalen har god kunskap om det man frågor om. Ringt för rådgivning när vår hund hade hosta; fått toppenbra hjälp vid kloklippning.
  • Tomas Ö
    Tomas Ö skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    Bokade tid för hunden som hade tandproblem. Kontaktade Mälarhöjdens Veterinärpraktik då de bl.a. har specialister på tänder. Fick ett väldigt trevligt och professionellt bemötande. Hunden fick tyvärr ta bort några dåliga tänder men mår nu mycket bra och luktar betydligt trevligare i munnen.
    Riktigt trevligt med personal som förklarar tydligt och mycket bra service.
    Rekommenderas varmt.
  • Ann-chatrine S
    Ann-chatrine S skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    Trevligt bemötande och mycket kunniga.
  • Janet L
    Janet L skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    Bra bemötande och engagerad personal
  • Elin J
    Elin J skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    Jätte snabb service vänlig personal
  • Anna-karin E
    Anna-karin E skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    Väldigt trevlig personal! Tyvärr är dom lite dyra (särskilt på tandvård), även om dom också är duktiga och ger bra vård.
  • Dogan S
    Dogan S skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    Väldigt bra. Gott intryck. Kändes tryggt och seriöst!
  • Mia K
    Mia K skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    Mycket professionellt och sakkunnigt omhändertagande. Vänliģt bemötande och bra kommunikation. Fin hantering av min hund!
  • Tobias M
    Tobias M skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    Bra bemötande. Kunnig personal.
    de tog bra hand om min katt.
  • Carina B
    Carina B skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    Jättenöjd på alla sätt!!! Blev särskilt imponerad över att ni ringde tillbaka dagen efter för att kolla hur det var med vår katt!
  • Susanne P
    Susanne P skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    Underbar personal. Trevligt bemötande
  • Annika N
    Annika N skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    Välbemött vid bokning och ankomst.
    Trevlig personal som gav bra information både före och efter ingreppet.
    Uppskattade uppföljningssamtalet per tfn veckan efter.
  • Sirkka N
    Sirkka N skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    Vår katt fick några tänder bortopererade. Katten togs väl omhand och vi fick ett proffesionellt bemötande av engagerad personal. Kändes tryggt.
  • Lucille Lussan W
    Lucille Lussan W skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    Efter tips att ni var tandspecialister så bokade jag tid jag. Trevlig och personlig veterinärklinik med vänligt bemötande och hög kompetens. Fick prisförslag för standardbehandling och för ev tillkommande kostnader om ytterligare ingrepp behövdes vilket jag uppskattade mycket. Supernöjd med en utförlig genomgång av tandstatus och utförda åtgärder när jag hämtade min hund efter behandlingen.
    Jag rekommenderar varmt Mälarhöjdens Veterinärpraktik :-)
  • Eva P
    Eva P skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    Har fått bra bemötande.
    Lite oklart sist med AGRIA kortet och betalningsvillkor som Ni inte visste.
    Har ännu inte fått räkning från dom.
    Våfflan (hunden) har fått bra behandling med tandproblem och verkar må bra nu.
  • Agneta L
    Agneta L skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    Bemötandet är alltid mycket bra och proffesionellt. Vi har varit kunder under många år och alltid varit nöjda med hur våra husdjur har behandlats.
  • Jörgen O
    Jörgen O skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    Vår hund hade spräckt en tand som vi behövde åtgärda snabbt. Det fanns ingen tid på 2 veckor, men vi bad att bli kontaktade vid återbud. Efter 3 dagar fick vi ett återbud. Vår hund togs snabbt och smidigt om hand fick tänder åtgärdade och hämtade en glad hund. Nästa dag tillstötte blödningar i munnen, vi åkte in fick snabb hjälp till bara kostnaden för smärtstillande tabletter och nu mår vi alla bra!
  • Catharina M
    Catharina M skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    Mycket bra bemötande, personal och vård !! Så glad att vår Missy fick hjälp så snabbt !!
  • Sofia B
    Sofia B skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    Helt fantastiskt bemötande! Kommer starkt rekommendera dem vidare!
  • Elin L
    Elin L skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    Bra, seriösa och trevligt bemötande.
  • Åsa A
    Åsa A skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    Mkt nöjd. Så proffsigt och samtidigt väldigt personligt. Omtänksamt och lugnt. Känns helt tryggt att lämna min hund till dem.
  • Alper G
    Alper G skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    min hund vaccinerades.Allt var perfect bemötande,service...
  • Anna J
    Anna J skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    Jag och min beagle Greta blev mycket bra bemötta då vi var hos er. Hon sövdes och opererade bort tandrötter.
  • Maria S
    Maria S skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    Fantastiskt bemötande och kompetens.
    Miljön är ren och lugn.
    De behandlade både mig och min hund med stor respekt.
    De ringde och kollade hur min hund mådde dagen efter operationen.
    De svarar alltid i telefonen när man ringer. Kan personen i receptionen inte svara på frågan har det kollat med veterinärerna och gett mig svar direkt.
    Min hund viftade på svansen och ville in och hälsa när vi skulle på återbesök. Det har aldrig hänt någon annan stans.
  • Josefin L
    Josefin L skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    Jag är mycket nöjd med båda besöken jag gjort hos er, trevlig och hjälpsam personal och man känner sig välkommen. Veterinärerna är så duktiga och tar hand om djuren på ett fint sätt, kommer fortsätta gå med mina katter där.
  • Christina K
    Christina K skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    Fantastiskt trevlig och kunnig personal då jag var där med min hund för att få hjälp med tandstatus, sövning, dra ut tänder etc. Lugn fin och sakkunnig personal som tog hand om min hund på bästa sätt, samt hade en bra genomgång om skötsel och råd när vi sedan skulle hem därifrån, även en uppföljning på telefon där de hörde hur det gick. Mycket mycket nöjd.
  • Gunilla O
    Gunilla O skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    Mycket personligt o fint omhändertagande samt proffessionell vård. Bra uppföljning av besöket gn att ringa upp oss.
  • Malin E
    Malin E skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    Jag är mycket nöjd med Mälarhöjdens vet klinik. Bra service, bra tillgänglighet, mycket bra omvårdnad av våra katter. De tom ringde dagen efter en kastrering för att fråga hur vår katt mådde. Jag känner mig så trygg med dem.
  • Sif B
    Sif B skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    Vi blev väl emottagna och det kändes som personalen var kunniga och ombryende om vår älskade hund och oss (husse o matte) Mycket bra info före operationen, vad exakt de skulle göra dessutom fanns tid för oss att ställa frågor.
    Mycket bra genomgång efter operationen, medicinering och viktig info angående mat till Zorro så att operationssåren i munnen ska läka på bästa sätt.
    Vi är mycket nöjda som "kunder" på Mälarhöjdens Vet.praktik.
  • Zarah H
    Zarah H skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    Jättebra! Väldigt ödmjuka och proffesionella.
  • Annica R
    Annica R skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    Trevligt och kompetent bemötande av personalen. Senast sökte jag för bortoperation av tand på min hund. Operationen gick mycket bra. Bra information från veterinärer både innan och efter.
  • Susanne E
    Susanne E skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    Verkar vara en riktigt kompetent veterinär och är jättenöjd med behandlingen. 5 poäng för det.
    Hade önskat mer info om när min hud skulle lämnas kontra när hon skulle sövas ner. Nu fick hon gå utan mat lite väl länge. 8h före sa de på telefon, 12h i mailet och sedan fick hon fixat tänderna klockan 14. Som vanligt hos veterinären väldigt dyrt. Det gäller dock alla veterinärer. Det känns inte rimligt.
  • Tony L
    Tony L skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    Var god och skriv minst 30 Tekken 7
  • Marit H
    Marit H skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    Jag upplevde personalen som kompetent och att de hade ett genuint engagemang för min katts välbefinnande.

Min katt var inte det minsta rädd för veterinären när vi var på återbesök, jag tolkar det som att hon också var nöjd med bemötandet. :)
  • Frida L
    Frida L skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    Dyrt men ganska trevligt. De flesta som arbetar där är också trevliga. Priserna drar dock ner helheten.
  • Monika A
    Monika A skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    Bra bemötande. Jag blev glatt överraskad när jag blev uppringd dagen efter och blev tillfrågad hur katten mådde!
  • Mikael P
    Mikael P skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    Bra service. Vänlig personal. Min katt fick den bästa behandlingen.
  • Camilla E
    Camilla E skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    Underbar kunnig personal där man alltid känner sig väl omhändertagen!
    Har BARA gott att säga och rekommenderar Mälarhöjden varmt..
  • Jill E
    Jill E skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    Mycket bra bemötande och proffsig hjälp. Var där med min hund som hade utsag.
  • Eva M
    Eva M skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    Fått hjälp vid vaccination samt kastrering av katt.
    Mycket trevligt och bra bemötande av såväl receptionspersonal som veterinärer.
  • Marie-loiuse S
    Marie-loiuse S skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    Mycket bra bemötande och hög kompetens hos personalen/veterinärer. Jag var där med min katt som fått två framtänder avslagna, vilka rotfylldes perfekt. Jag uppskattade både förberedande åtgärder såsom undersökning och provtagning inför rotfyllningen som efterföljande åtgärder. De ringde upp mig vid flera tillfällen för att höra hur det hade gått. Kompetens och omvårdnad om katten är viktigt för mig och jag upplever att jag får det här hos dem. Marie-Louise
  • Ragnar A
    Ragnar A skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    Trevlig och proffsig personal. Telefonkontakten dagen efter var värmande
  • Eva T
    Eva T skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    Har enbart haft telefonkontakt med praktiken. Bemötandet var vänligt och korrekt.
  • Stig B
    Stig B skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    Jag har fått ett bra mottagande. Veterinären var noggran. Har ingenting att klaga på.
  • Stig S
    Stig S skrev om Mälarhöjdens Veterinärpraktik
    Bra men dyrt trevlig och kunnig personal snabb hjälp

Fruängens Kyrkogata 14, 129 51 Hägersten