Mälaröarnas Hemstäd AB

Mälaröarnas Hemstäd AB

Ligue 08-560 366 00 www.mhstad.se

About company

Välkommen till Mälaröarnas Hemstäd! Behöver du städhjälp i Ekerö kommun med omnejd. Då är Mälaröarnas Hemstäd något du borde överväga. Vi är ett professionellt företag med huvudet på kvastskaftet. Vi är en renodlad hemstädfirma och den enda i vårt slag. Vi är specialiserade på just hemstäd och kan därför se till att du få ut...

4 omdömen om Mälaröarnas Hemstäd AB

Christian E
Escreveu sobre Mälaröarnas Hemstäd AB

Fantastisk service och ett underbart rent hem.

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 200 omdömen 4.5 av 200 omdömen

Johanna L
Escreveu sobre Mälaröarnas Hemstäd AB

Mycket nöjda med tjänsten. Noggrant städat och trevligt personligt bemötande. De få gånger vi haft något att anmärka på har vi fått jättesnabb respons och åtgärd. Flexibla och proffsiga!

Katarina A
Escreveu sobre Mälaröarnas Hemstäd AB

Vi är mycket nöjda kunder till Mälaröarnas hemstäd sedan många år tillbaka. Vi ger dem våra bästa rekommendationer! / familjen Ahlquist

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 138 omdömen 4.4 av 138 omdömen

Christian E
Escreveu sobre Mälaröarnas Hemstäd AB

Min upplevelse var utmärkt. Professionella, pålitliga och utomordentligt kompetenta. Rekommenderar varmt denna firma till alla!

Niklas E gillar detta