Alla kategorier Takläggare Stockholms län Solna Mälarvikens Tak & Bygg

Mälarvikens Tak & Bygg

Box 6088, 171 06 Solna — Visa karta

Vi på Mälarvikens Tak & Bygg har många års erfarenhet av takläggning. Idag utför vi ny- och omläggning på alla sorters tak och är noga med säkerheten. Alla våra hantverkare är utbildade och professionella och våra kunder består av allt från kommun, fastighetsägare och företag till privatpersoner.

Förutom själva tätskiktet utför vi även isolering, plåtarbeten och fasadrenoveringar för att kunna erbjuda dig en helhetslösning när det gäller ytterhöljet på ditt hus.

Vi följer en noggrann miljö- och kvalitetspolicy i allt vårt arbete och vi vill att ditt samarbete med oss ska vara enkelt, hålla hög kvalitet samt att du ska känna att kommunikationen är tydlig genom hela arbetet.

Hör gärna av dig för en kostnadsfri besiktning. Vi kommer ut och tittar senast 7 dagar efter din kontakt!

Läs vad 22 kunder tycker om Mälarvikens Tak & Bygg

• Camilla E
    Camilla E skrev om Mälarvikens Tak & Bygg
    Professionella, duktiga och snabba! Skulle anlita de igen om jag ska renovera framöver.
  • Benjamin K
    Benjamin K skrev om Mälarvikens Tak & Bygg
    Professionella o prisvärda, kan verkligen rekommendera Mälarvikens tak & bygg!
  • Fredrik W
    Fredrik W skrev om Mälarvikens Tak & Bygg
    Väldigt nöjd! Utförde ett bra jobb till ett bra pris!
  • Alexandra A
    Alexandra A skrev om Mälarvikens Tak & Bygg
    Jättefint jobb ordnat snabbt och smidigt. Rekommenderas!
  • Rami A
    Rami A skrev om Mälarvikens Tak & Bygg
    Utmärkt service från start. Väldigt proffsig personal som fixade mitt tak. Jobbet som utfördes var långt över förväntan.
  • Jan J
    Jan J skrev om Mälarvikens Tak & Bygg
    Snabba, håller vad de lovar, lätta att ha med att göra
  • Mustafa I
    Mustafa I skrev om Mälarvikens Tak & Bygg
    proffs jobb, proffs bemötande , 100% rekommenderas.
  • Frida M
    Frida M skrev om Mälarvikens Tak & Bygg
    Kan verkligen rekommendera :) Kom ut direkt och ordnade taket utan krångel. Supernöjda!
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Mälarvikens Tak & Bygg
    Väldigt engagerad bemötande och ett väl genomförd takläggning. Jag är väldigt nöjd med genomförandet och tidsplanen. Kan verkligen rekommendera denna firma.
  • Habtemariam M
    Habtemariam M skrev om Mälarvikens Tak & Bygg
    Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.
  • Anna-pia J
    Anna-pia J skrev om Mälarvikens Tak & Bygg
    Vänligt, proffsigt och bra service hela vägen.
  • Dan T
    Dan T skrev om Mälarvikens Tak & Bygg
    Anlitade Mälarvikens tak och bygg för att byta taket på min gamla mors hus i Järfälla. Bemötandet var utmärkt och pålitligt och när det tillstötte lite oväntade problem (som berodde på hur det gamla taket var gjort) så presenterades alternativ och professionella rekommendationer av Abbe som var väldigt bra att ha att göra med. Arbetet gick relativt fort, och kostnaden helt ok - inget över vad jag bedömer som rimligt och branschmässigt. Mälarvikens Tak & Bygg kan varmt rekommenderas och jag fick själv kontakt med dem via en rekommendation från en bekant.
  • Nikolas G
    Nikolas G skrev om Mälarvikens Tak & Bygg
    Bra och snabbt job. Trevliga arbetare.
    Rekomenderas varmt
  • Andreas G
    Andreas G skrev om Mälarvikens Tak & Bygg
    Mälarvikens tak och bygg hjälpte oss med ett takbyte samt även montering av en taklucka. Arbetet gick fort och smidigt, dom dök upp på meddelad tid och höll tidsplanen. När vi kom hem var det städat och snyggt och prydligt över allt. Bra priser och utmärkt utfört arbete. Vi kan rekomendera Mälarvikens tak och bygg varmt.
    / Andreas och Therese
  • Milorad S
    Milorad S skrev om Mälarvikens Tak & Bygg
    Proffsiga genom hela projektet, och viktigast av allt, dom håller tidsplanen.
  • Jonas Å
    Jonas Å skrev om Mälarvikens Tak & Bygg
    Mälarvikens tak och bygg gav en snabb och tydlig offert. Och levererade ett snabbt och snyggt resultat.
  • Gun F
    Gun F skrev om Mälarvikens Tak & Bygg
    Det var bra killar och bra servis och jobbet utfördes perfekt.
  • Robert B
    Robert B skrev om Mälarvikens Tak & Bygg
    Snabba och effektiva. Bra jobb
    Trevlig, lyhörd personal
  • Mortaza K
    Mortaza K skrev om Mälarvikens Tak & Bygg
    vi är inte nöjd. på grund av ibland man får en tid från de men kommer inte.
    2016-12-06 Mälarvikens Tak & Bygg svarar Mortaza K
    Absolut, vi missade tiden på att titta på ditt tak på kojan, det var för att jag vart tvungen att åka ner till Spanien och ta hand om mina föräldrars hus i Malaga där det regnat in på grund av ett långvarigt kraftigt oväder.

Men frågan är, det arbete vi gjorde åt dig och att vi gav dig en förlängning på din faktura, är du missnöjd med det med?
    Menar du ger oss betyget 1 av 5 och det förstår jag inte
  • Sibbe T
    Sibbe T skrev om Mälarvikens Tak & Bygg
    Ett seriöst företag som fokuserar på bra service och har utfört arbetet på bästa tänkbara sätt.
  • Johan R
    Johan R skrev om Mälarvikens Tak & Bygg
    Mycket snabbt och effektivt utfört arbete. Mycket bra offert som stämde helt utan anmärkningar. Rekommenderas.
  • Saman R
    Saman R skrev om Mälarvikens Tak & Bygg
    mycket kompetent och trevliga grabbar,
    tack för en grymt bra jobb.

Box 6088, 171 06 Solna