Mälarvikens Tak & Bygg

Box 6088, 171 06 Solna — Visa karta

4.8 i betyg av av 23 omdömen
Vi på Mälarvikens Tak & Bygg har många års erfarenhet av takläggning. Idag utför vi ny- och omläggning på alla sorters tak och är noga med säkerheten. Alla våra hantverkare är utbildade och professionella och våra kunder består av allt från kommun, fastighetsägare och företag till privatpersoner.

Förutom själva tätskiktet utför vi även isolering, plåtarbeten och fasadrenoveringar för att kunna erbjuda dig en helhetslösning när det gäller ytterhöljet på ditt hus.

Vi följer en noggrann miljö- och kvalitetspolicy i allt vårt arbete och vi vill att ditt samarbete med oss ska vara enkelt, hålla hög kvalitet samt att du ska känna att kommunikationen är tydlig genom hela arbetet.

Hör gärna av dig för en kostnadsfri besiktning. Vi kommer ut och tittar senast 7 dagar efter din kontakt!

Läs vad 23 kunder tycker om Mälarvikens Tak & Bygg

• RUTH K

2020-10-22

RUTH K skrev om Mälarvikens Tak & Bygg
    Snabba och professionella. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    Tio-Tak AB
    4.7 / 5 i betyg — 54 omdömen
    Badge2019
    "Snabbt, proffsigt och snyggt. Genomtrevliga grabbar!"
  • Camilla E

2017-06-30

Camilla E skrev om Mälarvikens Tak & Bygg
    Professionella, duktiga och snabba! Skulle anlita de igen om jag ska renovera framöver. Läs mer
  • 2017-04-05

Benjamin K skrev om Mälarvikens Tak & Bygg
    Professionella o prisvärda, kan verkligen rekommendera Mälarvikens tak & bygg! Läs mer
  • Sponsor
    DM TAK
    4.6 / 5 i betyg — 79 omdömen
    Badge2017
    "Mycket professionell service och välutfört arbete vid genomgången av vårt tak. Kan varmt rekommendera detta företag. Mvh Ronny"
  • Fredrik W

2017-04-05

Fredrik W skrev om Mälarvikens Tak & Bygg
    Väldigt nöjd! Utförde ett bra jobb till ett bra pris! Läs mer
  • Alexandra A

2017-03-18

Alexandra A skrev om Mälarvikens Tak & Bygg
    Jättefint jobb ordnat snabbt och smidigt. Rekommenderas! Läs mer
    Erikas Tak & Bygg AB
    4.8 / 5 i betyg — 119 omdömen
    Badge2020
    "Omläggning av tak. Blev bra bemött och fick en tydlig offert. Efter vad jag kan berömma så gjorde de ett bra jobb och hittade och åtgärdade"
  • 2017-03-15

Rami A skrev om Mälarvikens Tak & Bygg
    Utmärkt service från start. Väldigt proffsig personal som fixade mitt tak. Jobbet som utfördes var långt över förväntan. Läs mer
  • 2017-03-15

Jan J skrev om Mälarvikens Tak & Bygg
    Snabba, håller vad de lovar, lätta att ha med att göra Läs mer
    BM VillaTak
    5.0 / 5 i betyg — 157 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Vårt projekt: ca 250 kvm valmat tak. Byte av en takstol, råspont, tegel, hängrännor och stuprör. Eftersom det är valmat så innebar det att v"
  • 2017-03-13

Mustafa I skrev om Mälarvikens Tak & Bygg
    proffs jobb, proffs bemötande , 100% rekommenderas. Läs mer
  • 2016-12-27

Frida M skrev om Mälarvikens Tak & Bygg
    Kan verkligen rekommendera :) Kom ut direkt och ordnade taket utan krångel. Supernöjda! Läs mer
    Takrenoverarna i Stockholm
    4.5 / 5 i betyg — 184 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Beställde målning av plåttak på äldre villafastighet. Fick omgående god information om inplanerat arbetssätt och tidsplan samt mottog offert"
  • 2016-12-07

Mikael J skrev om Mälarvikens Tak & Bygg
    Väldigt engagerad bemötande och ett väl genomförd takläggning. Jag är väldigt nöjd med genomförandet och tidsplanen. Kan verkligen rekommendera denna firma. Läs mer
  • 2016-12-03

Habtemariam M skrev om Mälarvikens Tak & Bygg
    Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra. Läs mer
    Vesivek Sverige AB
    4.8 / 5 i betyg — 346 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Efter att ha granskat offerter från olika företag så föll vårt val på Takexpress. Orsaken var att de lovade att göra arbetet på mindre än e"
    Patrick S

Anna-pia J skrev om Mälarvikens Tak & Bygg
    Vänligt, proffsigt och bra service hela vägen. Läs mer
  • Dan Hilding T

2016-12-02

Dan Hilding T skrev om Mälarvikens Tak & Bygg
    Anlitade Mälarvikens tak och bygg för att byta taket på min gamla mors hus i Järfälla. Bemötandet var utmärkt och pålitligt och när det tillstötte lite oväntade problem (som berodde på hur det gamla taket var gjort) så presenterades alternativ och professionella rekommendationer av Abbe som var väldigt bra att ha att göra med. Arbetet gick relativt fort, och kostnaden helt ok - inget över vad jag bedömer som rimligt och branschmässigt. Mälarvikens Tak & Bygg kan varmt rekommenderas och jag fick själv kontakt med dem via en rekommendation från en bekant. Läs mer
    RAO Tak och Bygg AB
    4.8 / 5 i betyg — 57 omdömen
    Badge2020
    "Blev mycket nöjd med arbetet. Trevligt bemötande😊💐 Bra genomgång av uppdraget innan det började. De höll tidsschemat. 👍"
    Elisabeth B
  • Nikolas G

2016-12-02

Nikolas G skrev om Mälarvikens Tak & Bygg
    Bra och snabbt job. Trevliga arbetare.
    Rekomenderas varmt Läs mer

Andreas G skrev om Mälarvikens Tak & Bygg
    Mälarvikens tak och bygg hjälpte oss med ett takbyte samt även montering av en taklucka. Arbetet gick fort och smidigt, dom dök upp på meddelad tid och höll tidsplanen. När vi kom hem var det städat och snyggt och prydligt över allt. Bra priser och utmärkt utfört arbete. Vi kan rekomendera Mälarvikens tak och bygg varmt.
    / Andreas och Therese Läs mer
    Stadstak Sthlm AB
    4.3 / 5 i betyg — 43 omdömen
    Badge2020
    "Väl genomfört arbete, proffsigt bemötande, bra projektledning och arbetet genomfördes inom avsatt tid."

Milorad S skrev om Mälarvikens Tak & Bygg
    Proffsiga genom hela projektet, och viktigast av allt, dom håller tidsplanen. Läs mer
  • 2016-12-01

Jonas Å skrev om Mälarvikens Tak & Bygg
    Mälarvikens tak och bygg gav en snabb och tydlig offert. Och levererade ett snabbt och snyggt resultat. Läs mer
  • Sponsor
    Litabygg.se/Eriell AB
    4.8 / 5 i betyg — 77 omdömen
    Badge2018
    "Jag har använt dem till flera projekt, varje gång med utmärkt resultat: Stengång, gjutning och skifferbeklädnad av mur, stensatt uteplats, k"
  • 2016-12-01

Gun F skrev om Mälarvikens Tak & Bygg
    Det var bra killar och bra servis och jobbet utfördes perfekt. Läs mer
  • 2016-11-30

Robert B skrev om Mälarvikens Tak & Bygg
    Snabba och effektiva. Bra jobb
    Trevlig, lyhörd personal Läs mer
    Villatakexperten
    4.9 / 5 i betyg — 167 omdömen
    Badge2020
    "Om du letar efter en takläggare så behöver du inte leta längre . Jag kan varmt rekommendera Villatakexperten. Ni kommer få trevligt och prof"
    MATTIAS S

Mortaza K skrev om Mälarvikens Tak & Bygg
    vi är inte nöjd. på grund av ibland man får en tid från de men kommer inte. Läs mer
    2016-12-06 Mälarvikens Tak & Bygg svarar Mortaza K
    Absolut, vi missade tiden på att titta på ditt tak på kojan, det var för att jag vart tvungen att åka ner till Spanien och ta hand om mina föräldrars hus i Malaga där det regnat in på grund av ett långvarigt kraftigt oväder.

Men frågan är, det arbete vi gjorde åt dig och att vi gav dig en förlängning på din faktura, är du missnöjd med det med?
    Menar du ger oss betyget 1 av 5 och det förstår jag inte

Sibbe T skrev om Mälarvikens Tak & Bygg
    Ett seriöst företag som fokuserar på bra service och har utfört arbetet på bästa tänkbara sätt. Läs mer
    Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
    4.8 / 5 i betyg — 57 omdömen
    Badge2020
    "Vi begärde in offerter för byte av takbeläggning. Vi fick snabb respons från Briljant Bygg. Trevligt bemötande och genomarbetad offert. Eft"
  • Johan R

2016-11-29

Johan R skrev om Mälarvikens Tak & Bygg
    Mycket snabbt och effektivt utfört arbete. Mycket bra offert som stämde helt utan anmärkningar. Rekommenderas. Läs mer

Saman R skrev om Mälarvikens Tak & Bygg
    mycket kompetent och trevliga grabbar,
    tack för en grymt bra jobb. Läs mer
    Villatakspecialisten
    4.7 / 5 i betyg — 169 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Vi besökte Stockholmsmässan i oktober 2016. När vi fick kontakt med Villatakspecialisten (VTS) fick vi direkt en bra kontakt med en av sälja"

Bästa takläggarna i Solna:

MATTIAS S MATTIAS S tycker:
“Om du letar efter en takläggar...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte