Måleri i Harmoni

Måleri i Harmoni

www.maleriiharmoni.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till oss på Måleri i Harmoni! Vi hjälper dig inte bara med renoveringen, vårt mål är att processen kring din renovering dessutom ska kännas enkel och njutbar. Vi står till tjänst med alla typer av måleriarbeten inom- och utomhus, i ditt nya eller gamla hem, i Stockholm, Sverige och även utomlands när det önskas. ...

101 omdömen om Måleri i Harmoni

Sedan starten hos Reco 2013

Stefan T
Skrev om Måleri i Harmoni

Vi lät dem måla alla innerdörrar och alla dörrkarmar i vår 5-rummare (efter 25 år så behövs det) plus vår balkong (saknar tak, så utsatt för väder o vind). Trevliga. Kunniga. Noggranna. Helt OK pris efter RUT.

Isabella M
Skrev om Måleri i Harmoni

Supersnabba, noggranna och dessutom jättetrevliga allihop!

Patrik W
Skrev om Måleri i Harmoni

Vi hade superbra kontakt från början till slut och allt har funkat toppen med bra och proffsig personal !

Göran S
Skrev om Måleri i Harmoni

Bra och tillförlitligt bemötande. Bra jobb!

John B
Skrev om Måleri i Harmoni

Måleri i Harmoni hjälpte oss att måla om hela vår lägenhet. Tak, väggar, köksstommar och garderober. Lucas gav oss tydliga rekommendationer i frågor där vi var osäkra och det gav oss ett resultat långt över förväntan. Enkel och bra kommunikation under hela arbetet. Otroligt nöjda, vi kommer vända oss till Måleri i Harmoni igen och rekommendera de till andra. Stort tack Lucas med team!

First-Name L
Skrev om Måleri i Harmoni

Målning och tapetsering utfört superproffsigt och med våra önskemål i fokus. Kan verkligen rekommendera Måleri i Harmoni . Mycket trevligt bemötande också.

Caroline S

Superproffsiga och personligt bemötande

Camilla S
Skrev om Måleri i Harmoni

Proffsigt bemötande och fint utfört arbete i min lägenhet. Jag känner mig mycket nöjd med Måleri i Harmoni och skulle lätt kunna anlita dem igen. Välgjort målningsarbete som gick mycket snabbt och smidigt.

Vladimir P
Skrev om Måleri i Harmoni

Trevligt och professionellt bemötande, de lyssnade på våra önskemål och jobbet utfördes enligt överenskommelse , vi är mycket nöjda

Anna H
Skrev om Måleri i Harmoni

Proffesionellt bemötande och väldigt tillmötesgående och kunniga. Vi är mycket nöjda med utfört arbete med våra fönster. Renovering och måleri.

Robert L
Skrev om Måleri i Harmoni

Lätta att sammarveta med. Kom när dom skulle komma ich framför allt ett bra slutresultat. Har jobbat med många målarfirmor men aldrig haft denna kvaliteten på jobbet för dom priserna vi fick. Tack än en gång för grymt jobb Robert L

Irene E
Skrev om Måleri i Harmoni

De var noggranna och smidiga att ha att göra med.

Christian A
Skrev om Måleri i Harmoni

Fantastiska målare, lyhörda, noggranna, proffsiga, kommer när de skall och är dessutom trevliga 🙏

Lisa N
Skrev om Måleri i Harmoni

Jag är jättenöjd med målningen och tapetseringen av Måleri i Harmoni, både kontakten och utförandet var 10/10!

A-M N
Skrev om Måleri i Harmoni

Mycket proffsiga och trevliga målare och de blev klara på avtalad tid.

Marie B
Skrev om Måleri i Harmoni

Supernöjd med tak och väggmålning! Bra kommunikation och klart före tidsplanen! Bra pris dessutom!

Kristopher L
Skrev om Måleri i Harmoni

Prisvärt professionellt och leverans långt utöver det förväntade. Rekommenderas till 100 procent.

Marie K
Skrev om Måleri i Harmoni

Snyggt målat rum, höll sig till offerten och supertrevliga målare :)

Anne-Charlotte Christina E

Måleri i Harmoni hade uppdraget att måla om vårt sovrum. Det var åtskilliga lager av gammal tapet och färg att ta bort och de gjorde ett fantastiskt jobb. Perfekta ytor, ordentligt maskerat så inget kladd, snyggt målningsjobb av både väggar och snickerier. De kom förbi innan för att ta en titt, höll tidplanen, kommunicerade under tiden jobbet pågick, var snabba och städade snyggt efter sig efter avslutad arbetsdag/jobbet som helhet. Gav ett väldigt kompetent intryck. Dessutom var både Leffe och Claudio trevliga och lätta...

Christina S
Skrev om Måleri i Harmoni

Efter fuktskada i brf-lägenhet skulle vardagsrum återställas och kostnaden delas mellan förening och lgh-ägare, och i samband med detta skulle även badrum målas om. Allt fungerade utmärkt, inget krångel med fakturor pga delad kostnad för viss del av arbetet. Målaren kom på avtalad tid, har varit tillgänglig på mejl och telefon. Vi är mycket nöjda.

Nils  O
Skrev om Måleri i Harmoni

Måleri i Harmoni fick uppdraget att renovera (målning och tapetsering) en lägenhet på 44 kvm. Som helhet är vi mycket nöjda med renoveringen. Det gäller både resultatet och bemötandet.

Ebba Rebecca R
Skrev om Måleri i Harmoni

Anlitade Måleri i harmoni för att ta ner vävtapet och måla i ett vardagsrum. Vi har tidigare fått hjälp av dem med att måla och tapetsera och precis som förra gången levde de upp till precis alla förväntningar som vi hade. Effektiva, blev klara helt enligt tidsplan och såklart supertrevliga och enkla att ha att göra med!

Suzanne C
Skrev om Måleri i Harmoni

Härligt med en sjungande målare

Alex G
Skrev om Måleri i Harmoni

Mina förväntningar på utförandet var höga när Måleri i Harmoni bistod mig i att måla om min lägenhet. Jag tycker att bolaget levde upp till förväntningarna med råge med tanke på hur illa behandlade ytskikten var innan. De är väldigt tillgängliga och lätta att få tag på vilket jag uppskattar. Jag har inte heller någonting att klaga på vad gäller utförandet, finishen är väldigt fin och verkar också hålla sig i samma skick över tid. Bolaget agerar proffsigt och det kändes tryggt att låta dem arbeta hemma hos mig.

Hanna S
Skrev om Måleri i Harmoni

Målade om både väggar och tak i hela lägenheten. Dem är professionella och otroligt duktiga. Vi är supernöjda!

Marie B gillar detta
Andreas C
Skrev om Måleri i Harmoni

Väldigt professionellt skött från offert till färdigt arbete. Tillmötesgående, nogranna och lyhörda. Jobbet var två fönsterpartier inkl. balkongdörr och det färdiga resultatet är precis på den höga nivå förväntade mig att det skulle vara utfört. Rekommenderad målare!

ANDERS T
Skrev om Måleri i Harmoni

Lätta att ha att göra med, duktiga yrkespersoner. Vi hade tight med tid - måla om och riva tapeter på stora delar av en bostad på 72 timmar - men det löste sig fint. Ordning och reda med dessa personer.

Anna T
Skrev om Måleri i Harmoni

Trevligt och flexibelt bemötande och snyggt resultat! Jag beställde målning och golvslipning, smidig synkning av båda tjänsterna.

Ulla B
Skrev om Måleri i Harmoni

Snyggt och proffsigt genomfört måleriarbete i tre väldigt slitna rum. Resultatet kändes som en ny lägenhet och jag är otroligt nöjd med deras arbete.

Anders J
Skrev om Måleri i Harmoni

Trevliga och proffsiga. Anlitar gärna igen nästa gång jag behöver målerihjälp.

Peter K
Skrev om Måleri i Harmoni

Jag köpte målartjänster för vägg/tak och snickeri. Leverans enligt övk på datum och budget. Utöver detta ett mycket trevligt bemötande. För en gångs skull blev jag riktigt nöjd.

Varuna D
Skrev om Måleri i Harmoni

Jag fick hjälp av Måleri i Harmoni att måla om mitt sovrum. Jag är väldigt nöjd med hela processen från första kontakt till slut resultat, väldigt proffesionella, flexibla och trevliga. Kommer absolut att vända mig till de när det blir dags för nästa projekt. Rekommenderas starkt.

Fredrik L
Skrev om Måleri i Harmoni

Harmoni måleri tog hand om all målning från grundmålning till snickerier när vi gjorde en total renovering av ett radhus om 130 kvm. Vill man ha absolut toppresultat ska man anlita Harmoni måleri. Extremt seriösa och får en att känna sig hörd och trygg genom hela processen. Vi blev mycket nöjda! Tack Harmoni Måleri för ert engagemang!

Jöns Rasmus N
Skrev om Måleri i Harmoni

Målning i samband med renovering. Både utvändigt och invändigt.

Mårten C
Skrev om Måleri i Harmoni

Total ommålning och spackling av lägenhet, både vanlig färg och linolja. Lucas målaren gjorde med sin kollega ett superjobb. Noggrant och med känsla. Marie på kontoret samordnade och skötte logistiken perfekt. Kort sagt: måleri i harmoni kan varmt rekommenderas och vem bryr sig om det blir några kronor dyrare, när resultatet lär vara fint i minst 10 år. Mårten Castenfors.

Martin Anton L
Skrev om Måleri i Harmoni

Effektiva målare. Mycket bra resultat. Tillmötesgående. Väldigt nöjd!

Nathalie N
Skrev om Måleri i Harmoni

Från första kontakt till att vår lägenhet var klar har det vart så smidigt att anlita dem. Trevliga, proffsiga och väldigt kunniga. Hela processen var enkel och de möte alla min önskemål och ändringar i sista sekund. Ett STORT PLUS var att de blev klara tidigare än förväntat.

Frans F
Skrev om Måleri i Harmoni

Måleri i Harmoni höll pris, tidsbudget och lämnade ett fantastiskt fint resultat. Mycket duktiga målare som vi varmt rekommenderar.

Lars N
Skrev om Måleri i Harmoni

Beställde målning av fasad.Killarna som utförde målningen var proffsiga och väldigt trevliga. Övrig personal på firman som jag haft kontakt med var också proffsiga och tillmötesgående. Sammanfattningsvis tycker jag att Måleri i Harmoni är ett seriöst företag som man kan lita på och som jag verkligen rekommenderar. Lars Nyqvist, Huddinge.

Eva K
Skrev om Måleri i Harmoni

Renovering vardagsrum, hall och sovrum, målning (Inkl riv av tapet ) och hall tapetsering. Otroligt professionella, trevliga och kunniga från första kontakt till slutförande av jobbet! Toppen jobb med perfekt finish. Väldigt nöjd.

Maria A
Skrev om Måleri i Harmoni

Vi fick hela lägenheten ommålad inklusive snickerier och fönster och vi är jättenöjda med resultatet. Vi fick även ett trevligt bemötande och fick jobbet gjort när vi önskade trots att vi var ute i sista sekund. Vi kan verkligen rekommendera Måleri i Harmoni.

ELLEN H
Skrev om Måleri i Harmoni

Ommålning av trähus. Allt funkade fint och på utsatt tid. Trevlig bemötande och pålitliga. Kan rekommendera.

Viktor F
Skrev om Måleri i Harmoni

Vår bostadsrättsförening använde Måleri Harmoni till att måla om vår tvättstuga. Effektiv service, bra bemötande, snabba åtgärder. Ett litet missförstånd (som var lika mycket vårt fel) fixades till kvickt. Generellt mycket nöjd.

Eva B
Skrev om Måleri i Harmoni

Måleri och tapetsering av innerväggar + snickerier i lägenhet. Allt har varit proffsigt från början till slut- vi är supernöjda med allt från offert, kommunikation och bemötande till utförande och slutresultat. Skulle definitivt rekommendera dem till andra! /Eva

Monika P
Skrev om Måleri i Harmoni

Trevliga killar som gjorde bra jobb och kom på utsatt tid. Målare som man kan lita på. Rekommenderar dem.

Anna L
Skrev om Måleri i Harmoni

Vi är jättenöjda med arbetsinsatsen och bemötandet från Måleri i Harmoni och kommer absolut använda dem igen.

Niklas E
Skrev om Måleri i Harmoni

Lever både upp till sitt namn och levererade ett snyggt och proffsigt jobb med att måla om hela lägenheten. Uppskattade den hjälpsamma och lättillgängliga kommunikationen från start med både förslag på olika typer av genomförande och färgval. Fick också en klar och tydlig offert som stämde väl överens med genomförandet som gick som smort genom hela projektet. Kan varmt rekommendera och skulle själv gärna anlita firman igen vid ett framtida projekt.

Anders M
Skrev om Måleri i Harmoni

Jag hade några fönster som behövde målas och kittas om. Fick kontakt med Måleri i Harmoni och de har skött det hela bra från start till slut. Trevliga killar som gjorde jobbet, med utmärkt resultat.

Jan Anders D
Skrev om Måleri i Harmoni

Vår brf målade om våra trapphus, och vi valde Måleri i Harmoni. De var professionella under upphandlingen, och lätt att ha att göra med under hela processen fram till färdigt arbete och slutbesiktning. Gjorde ett snyggt jobb, till ett konkurrenskraftigt pris och höll tidplanen väl. Kan rekommenderas.

Liisa A
Skrev om Måleri i Harmoni

Måleriarbeten i lägenhet ca 85 kvm. väggar, tak, fönster och dörrar. Trevligt bemötande och bra dialog inför beställning . Effektivt utförande enligt avtalad tidplan. Snyggt slutresultat. Rekommenderas.