Målerispectrum

Parte de Nordisk Yta www.malerispectrum.se
  • BadgeFourYears
Llama 021-580 27 85 Compartir

About company

Vi på Målerispectrum har utfört byggnadsmåleri i Västeråsområdet sedan 1987 och genom åren har vi samlat på oss en bred kunskapsbas, många duktiga och yrkesutbildade målare samt ett stort nätverk inom Västerås byggbransch. Oavsett om det gäller nyproduktion, om- eller tillbyggnad eller reparationsmåleri kan vi på Målerispectrum...

131 omdömen om Målerispectrum

Silva P
Escribió sobre Målerispectrum

Mitt bemötande från Målerispecktrum har varit enbart positivt. Mina förväntningar på uppdraget har verkligen varit till stor belåtenhet. Från första mötet med Stefan Allvin och målare Mattias har allt fungerat väl. Uppdraget var att laga ett gammalt papptak med olika slags lagningsdelar och till sist målning av hela taket. Vänligen' Silva Pettersson

Ekenberg Bengt E
Escribió sobre Målerispectrum

Bästa målerifirman. 3 ggn vi anlitat dem. Lika nöjda varje gång. Professionella utförare. Rekommenderas varmt. ☺️

Svar från Målerispectrum

Tack! Lika kul att hjälpa er varje gång.

Ulla H
Escribió sobre Målerispectrum

Mycket bra bemötande från första kontakt. Gick mycket snabbare än vad jag förväntat mig från beställning till färdigt arbete Smidigare än jag trodde att få två väggar tapetserade, ” knappt dammigt ” Nöjd

Emil T
Escribió sobre Målerispectrum

Jag känner ju killarna på Målerispectrum sedan tidigare och vet att dom alltid gör ett topp jobb så för mig var det en självklarhet att välja dom när vi skulle måla om inne i huset. Servicen dom hjälpte till med var toppen och det var så skönt att få komma hem till ett ny målat hus efter en veckas semester. /Emil Thilja

Gunilla V
Escribió sobre Målerispectrum

Vi beställde tapetsering samt målning av tak och snickerier i två rum. Mycket nöjda med ett bra utfört arbete av två trevliga målare. Bra kontakt med företaget från början till slut.

Ari K
Escribió sobre Målerispectrum

De gjorde vad de lovade, höll tidplanen och personalen var trevlig

Niklas L
Escribió sobre Målerispectrum

De var intresserade att hjälpa mig och uppskattade att jag fick träffa den som skulle utföra det i lägenheten för att ta beslut kring en del detaljer som jag annars hade svårt att besluta. Väl städat och fint utfört arbete.

Clas A
Escribió sobre Målerispectrum

Mycket duktig hantverkare. Noggrann och mycket trevlig. Rekommenderas starkt.

Elin S
Escribió sobre Målerispectrum

Väldigt smidiga att ha att göra med. Snabb återkoppling med offert. Bra dialog om ändringar i beställningen och ingen överraskning när fakturan kom.

Monica W
Escribió sobre Målerispectrum

Vi är jätte nöjda. Vi fick tak och väggar målade.

Johan S
Escribió sobre Målerispectrum

Professionellt bemötande och arbetet utfört i enlighet med överenskommelsen. Ytrenovering av tak och vägg i två rum med underlagsarbete och nya tapeter.

Roland B
Escribió sobre Målerispectrum

Vi lät Målericentrum måla och tapetsera Vi fick bra råd och synpunkter av "Henke " som gjorde ett perfekt jobb!

Magnus B
Escribió sobre Målerispectrum

Trevligt bemötande, tydlig och bra offert som gjorde att det inte blev några diskussioner om arbetets omfattning eller extrakostnader. Vi beställde målning av tak och tapetsering av ett sovrum. Tapetseringen blev först inte helt bra i hela rummet, men Målerispectrum åtgärdade det och satte utan diskussion ny tapet där så krävdes. Slutresultatet blev mycket bra!

Anna B
Escribió sobre Målerispectrum

Väldigt bra och proffsigt bemötande från första kontakt, offert, genomförande och uppföljning. Hos oss renoverade de ett innertak i en sekelskiftsvåning och kvaliteten på det utförda arbetet är väldigt bra och utfördes inom utsatt tid och budget. Vi är verkligen nöjda och rekomenderar dem varmt. Har de mycket att göra skulle jag gärna vänta några extra veckor för att anlita dem igen.

Håkan S
Escribió sobre Målerispectrum

Snabb offert. Bra leveranstid, bra utfört arbete

Bo V
Escribió sobre Målerispectrum

Fredrik var en kille på 22 år, oerhört duktig, i den åldern brukar man ta livet med en klackspark men F tog verkligen sitt jobb på allvar

Lisa E
Escribió sobre Målerispectrum

Professionellt och mycket trevligt bemötande. Ganska lång väntetid innan arbetet kunde påbörjas men sedan gick det snabbt och effektivt och smidigare än vi förväntat och med utmärkt resultat. Målning av träfasad på villa. Duktiga, trevliga, glada och positiva målare. Rekommenderas varmt.

Stefan H
Escribió sobre Målerispectrum

De hade trevliga hantverkare. De gjorde Extra hall som vi önskade. Vi är jätte nöjda

Johan A
Escribió sobre Målerispectrum

Det var andra gången de målade om vårt hus Mycket nöjda med resultatet och deras kompetens

Mikko B
Escribió sobre Målerispectrum

Trevligt och professionellt bemötande. Resultatet över förväntningarna Smidigt från dag ett med vår tapetsering

Agneta L
Escribió sobre Målerispectrum

Som tidigare har kontakten varit jättebra och arbetet har utförts till vår fulla belåtenhet.

Sara A
Escribió sobre Målerispectrum

Jättefint och proffsigt bemötande och resultat vid målning av vårt barnrum. Rekommenderar varmt!

Helena G
Escribió sobre Målerispectrum

Bra bemötande. Offerten stämde med det pris jag fick betala. Väldigt fint målat. Anlitar gärna dem igen.

CARINA R
Escribió sobre Målerispectrum

Vi är mycket nöjda med allt från första kontakt till det färdiga resultatet. Vi beställde helmålning av 2 rum och Mattias och Henrik gjorde ett riktigt bra jobb!

Arez K
Escribió sobre Målerispectrum

Mycket proffsigt bemötande och arbete.

Patrik N
Escribió sobre Målerispectrum

Kompetenta målare och effektivt utfört arbete

Johan S
Escribió sobre Målerispectrum

Trevligt och bra bemötande från första samtal, genomförande och fakturering. Inga konstigheter och allt blev som vi kommit överens om och som vi förväntade oss att resultatet skulle bli.

Clas T
Escribió sobre Målerispectrum

Perfekt och proffsigt bemötande!

Peter J

dsdsdsdsfsfsfdgfhghjsfsfsfsfssfsfsfsfsfsfsf

Agneta M
Escribió sobre Målerispectrum

Vi fick en bra kontakt vid första mötet, som gjorde att vi kände det var rätt företag att anlita. Som första användare av tjänsterna vi behövde ha så visste vi inte vilka förväntningar skulle komma bli. Kontakten med alla berörda parter fungerade utmärkt. Vi anlitade en totalentreprenad inom måleri bla. i en lägenheten som det gjordes totalrenoveringen i. Mvh Agneta Mossberg

Stefan R
Escribió sobre Målerispectrum

Professionell aktör, effektiv, pålitlig o noggrann. Målning väggar o tak inomhus villa.

Markus E
Escribió sobre Målerispectrum

Anlitade Målerispektrum för ommålning av tak och väggar i lägenheten (4 rum). Uppdraget omfattade nedslipning av tak, utspackling av betongskarvar, bredspackling väggar, målning. Jag är mycket nöjd med bemötande, genomförande, resultat till ett konkurrenskraftigt pris. Har inget att anmärka på. Allt proffessionellt och smidigt. Henrik målare gjorde utmärkt jobb. Mina varmaste rekommendationer. Skulle anlita igen.

Curt G
Escribió sobre Målerispectrum

Snabbt och bra bemötande. Tydlighet kring tider samt återkoppling både före och under utförandet!!

Karolina J
Escribió sobre Målerispectrum

Trevligt bemötande och snabb hantering.

Linda L
Escribió sobre Målerispectrum

Bra bemötande, snabb och enkel dialog. Bra utfört jobb.

Svar från Målerispectrum

Tack för att vi fick måla erat hus! Den gröna kulören på huset blev riktig snygg tycker jag. Vänligen / Stefan Allvin

Jimmy N
Escribió sobre Målerispectrum

Mycket trevlig, duktig och tillmötesgående målare (Henrik). Fick ett uppföljningssamtal innan faktura på överenskommet pris skickades. Professionellt. Rekommenderas starkt.

Svar från Målerispectrum

Tack för ditt svar! Ja Henrik är ett säkert kort för privatpersoner. Levererar alltid bra jobb! Vänligen / Stefan Allvin

Jens K
Escribió sobre Målerispectrum

Bad om offert (tillsammans med två andra företag). Uppdraget var att måla om alla innerväggar i mitt hus (150m2). Uppmätning, bra diskussion. Offert kom efter ett par dagar. Bra pris. (Bäst) Genomförandet blev mycket bra. En tjej o en kille kom. Inga problem som vi inte kunde lösa tillsammans. (Bl.a. väldigt hög hall, omflyttning av möbler inför nästa steg osv... Trevliga, duktiga och sociala. Mina varmaste rekommendationer! /Jens Kåregren

Eva E
Escribió sobre Målerispectrum

Det var väldigt bra bemötande från första frågan om offert till slutresultatet av renoveringen. Våra förväntningar uppfylldes helt med hela arbetet, lätt att kommunicera med alla personer vi var i kontakt med. Väldig trevlig och duktig hantverkare som renoverade sovrummet. Bra bollplank för idéer och hur det skulle kunna göras.i rummet. Vi köpte grundarbete, målning och tapetsering. Vi kommer att anlita dem igen när det är dax för nästa renovering. Mvh Eva

Anna K
Escribió sobre Målerispectrum

Målning av sovrum o dörrar. Mycket väl bemött av alla! Kan varmt rekommendera Målerispectrum!

Tobias U
Escribió sobre Målerispectrum

Renoverade hall med tapetserade och målade ytor. De har snabb inställelsetid och utförde även arbetet på uppskattad tid. De lyssnade och åtgärdade snabbt synpunkter vi hade. Enkla att få tag på och duktiga på sitt område!

Julia M
Escribió sobre Målerispectrum

Proffsigt bemötande från början till slut & väl utfört jobb.

Mikael H
Escribió sobre Målerispectrum

Trevliga att ha och göra med. Mycket bra resultat så kan bara rekommendera.

Svar från Målerispectrum

Hej Mikael! Tack för din positiva bedömning! Vi (Proffshjälpen) kommer gärna tillbaka och målar mer hos er!

Joel L
Escribió sobre Målerispectrum

Fantastiskt duktig och trevlig målare! Topp!

Svar från Målerispectrum

Hej Joel! Tack för att du bedömde oss på Reco! Kul att få göra ett sovrum med alla ytor i samma kulör. Ni får gärna skicka en "färdig bild" som vi kan lägga ut på instagram. Vänligen /Stefan

Lotta N
Escribió sobre Målerispectrum

Väl utfört målningsarbete, trevlig och respektfull personal. Målaren höll tider och informerade om närvaron.

Viktoria G
Escribió sobre Målerispectrum

Mycket proffsigt utfört arbete. Har anlitat dem flera gånger.

Jessica L
Escribió sobre Målerispectrum

Professionella genom hela kontakten och smidiga att ha att göra med! Det gick snabbt att boka tid och fick offert snabbt. Jag anlitade dem för tapetsering av två rum. Bra underarbete och mycket noggrann tapetsering. Är väldigt nöjd och rekommenderar dem varmt! De blir mitt självklara val nästa gång!

Anders H
Escribió sobre Målerispectrum

Små och stora måleribeställningar. Blev bemött på ett mycket bra sätt. Våra förväntningar uppfylldes till fullo. Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda.

Vicktoria A
Escribió sobre Målerispectrum

Arbetet utfördes effektivt och noggrant, vi är mkt nöjda!

Anna Ö
Escribió sobre Målerispectrum

Vi beställde tapetsering och fick bästa möjliga service av trevlig och kunnig personal, som kändes trygga att släppa in i hemmet. Vi har anlitat Målerispectrum flera gånger tidigare och kommer att anlita dem igen.

Jan H
Escribió sobre Målerispectrum

Ommålning av fasad, vindskivor, fönster. Bemötandet var proffsigt, inga oklarheter. Resultatet blev suveränt. Det var värt varenda krona det kostade. Vi är supernöjda med ALLT.