Alla kategorier Flyttstäd Skåne Malmö Malmö Flyttjänst AB

Malmö Flyttjänst AB

Företagsvägen 30, 232 37 Arlöv — Visa karta

Är det dags att flytta? Vi på Malmö Flyttjänst AB hjälper dig att frakta ditt bohag, tryggt och säkert. Vi flyttar i hela Skåne, är punktliga och arbetar helt efter dina behov. Dessutom ger vi dig det absolut bästa priset.

Oavsett om du behöver hjälp med att packa flyttlådor, transportera eller magasinera kan vi hjälpa till. Vi har en larmad lokal på hela 1000 kvadrat där vi kan förvara dina möbler och saker. Självklart erbjuder vi flyttstädning om du önskar.

Varmt välkommen att kontakta oss eller gör en offertförfrågan online!

Läs vad 126 kunder tycker om Malmö Flyttjänst AB

• 2019-05-20

Ulf H skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Jag är mycket nöjd med flytten! De killarna var mycket varsamma och proffsiga! Kan verkligen rekommendera detta företag!
    //nöjd kund Läs mer
  • 2019-05-13

Oliver S skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Vi köpte 3 timmars flytt med 3 män o 1 bil . Blev bra o trevligt bemött.
    Vi förväntade oss att alla dessa 3 män skulle arbeta, men 1 var slö o 1 var gammal. Vilket resulterade i att vi själva fick bära mycket. Läs mer
    2019-05-13 Malmö Flyttjänst AB svarar Oliver S
    Hej Oliver. Jag uppskattar din ärlighet trots den lilla näsbrännan vi fick med att vår personal hade en sämre dag.
    Vi kommer givetvis ta och reda ut begreppen med den behöriga personal som var på plats och se efter vad som hänt. Men flytten verkar ha gått bra överlag och det är det viktigaste:)

Med soliga hälsningar: Malmö Flyttjänst.
  • 2019-05-02

Björn C skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Anlitade Malmö Flyttjänst för en lägenhetsflytt inom Malmö. Två killar kom ut, hade ett fantastiskt trevligt bemötande, jobbade effektivt och lösningsfokuserat. De tog hand om allt med ett leende på läpparna. Vi är fantastiskt nöjda. Tack! Läs mer
    2019-05-03 Malmö Flyttjänst AB svarar Björn C
    Alltid lika roligt att höra lovord från kunderna sina:) Malmö Flyttjänst önskar dig en Trevlig Helg
  • Lisa B

2019-05-02

Lisa B skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Supertrevliga och hjälpsamma från början till slut! Rekommenderar verkligen andra att anlita dem. Tydliga och ärliga om priser och tjänster från första kontakt, och mycket villiga att anpassa sig när de dök upp och jag plötsligt behövde köra ett varv till tippen. Dessutom både snabba och varsamma. Inga klagomål alls från mig, endast positiva erfarenheter! Läs mer
    2019-05-02 Malmö Flyttjänst AB svarar Lisa B
    Alltid lika trevligt med goda recensioner på morgonen. Tackar för detta Lisa. Mvh. Michael
  • Saeed P

2019-04-29

Verifierad kundrelation
    Saeed P skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Redan från första samtalet fick jag en bra känsla för detta företag. Flytt med lastbil och två killar gick smidigt och snabbt. Ska flytta igen om en månad, kommer definitivt att anlita Malmö flyttjänst igen. Läs mer
    2019-04-29 Malmö Flyttjänst AB svarar Saeed P
    Glädjande att du fick så bra respons Saeed. Jza vi står alltid redo för kunder som behöver flytthjälp. Hälsningar Michael Malmö Flyttjänst
  • 2019-04-26

Felix F skrev om Malmö Flyttjänst AB
    trevliga och duktiga flyttkillar!! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-04-17

Joakim O skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Anlitade Malmö flyttjänst för flytt inom Malmö. Punktiga, väldigt trevligt bemötande och tog väl hand om alla saker. Kan verkligen rekommendera! Läs mer
  • Erik N

2019-04-17

Erik N skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Flytten gick otroligt snabbt och smidigt. Trevliga och professionella killar med ett gott bemötande. Kan varmt rekommendera dem. Läs mer
  • 2019-04-17

Jo P skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Jättetrevliga flytthjälpare! Gick supersmidigt! Läs mer
  • Cecilia N

2019-04-17

Cecilia N skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Vårt företag behövde hjälp med flytt och kassering av ett gammalt kassaskåp och vi tog kontakt med en firma som är experter på tunga lyft innan vi kontaktade Malmö Flyttjänst AB. De skulle ha 600 % (!) mer betalt än det pris jag fick av Malmö Flyttjänst.
    Hos Malmö Flyttjänst gick det snabbt att boka dag, jag fick prisuppgift direkt, det var billigt och han jag pratade med var jättetrevlig och tillmötesgående. När de kom och skulle hämta skåpet dök det upp 3 st. supertrevliga killar som tog i hand och presenterade sig med namn. Efter det dröjde det 10 minuter tills kassaskåpet stod i deras bil och allt var klart.
    Vi är supernöjda, smidigare och mer prisvärt kan det inte bli! Läs mer
  • 2019-04-16

Johanna L skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Supertrevliga och hjälpsamma flyttkillar som jag rekommenderar varmt. Glada, effektiva och hjälpsamma. Allt gick så smidigt och bra. Läs mer
    2019-04-16 Malmö Flyttjänst AB svarar Johanna L
    Tack för härlig respons Johanna. Kul att du blev nöjd:) Mvh/ Michael
  • 2019-04-15

Marcus H skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Blev först kontaktad per telefon av en Mikael. Väldigt glad och trevlig!
    Sen utförde Isam, Montana och Uffe ett bra flyttjobb och de var trevligs och tillmötesgående.
    De tog väl hand om godset. Läs mer
    2019-04-16 Malmö Flyttjänst AB svarar Marcus H
    Strålande Marcus. Kul att du blev nöjd med Malmö Flyttjänst. Mvh/ Michael
  • 2019-04-12

Jimmie O skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Trevliga och effektiva. Jag har inget att klaga på. Läs mer
    2019-04-12 Malmö Flyttjänst AB svarar Jimmie O
    Tackar för din respons Jimmie. Trevlig Helg önskar vi på Malmö Flyttjänst
  • 2019-04-12

Ingela R skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Malmö Flyttjänst flyttade mitt piano snabbt och smidigt, utan en skråma på vare sig pianot eller flyttkillarna. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-04-12 Malmö Flyttjänst AB svarar Ingela R
    Vi tackar för dom fina orden Ingela och önskar er en Trevlig Helg.
  • Bertil O

2019-04-11

Bertil O skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Jag hyrde en 10m3 trälåda för externlagring av vårt bohag. Snabb respons gällande tillgänglighet och kostnad. Företaget fantastiskt flexibelt vid min snabba begäran om utkörning av godset tidigare än planerat👍
    Björn och Peter fixade in allt bohag till stor belåtenhet från vår sida. Kanonkillar👍
    Sammantaget en flyttfirma i topp😀 Läs mer
    2019-04-12 Malmö Flyttjänst AB svarar Bertil O
    Vi bugar och bockar för fina recensioner Bertil:)
  • Shabnam H

2019-04-11

Shabnam H skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Vi flyttade inom Malmö. Vi fick mycket bra bemötande när vi bokade. Flytthjälpen kom på avtalad tid. Tre trevliga och effektiva killar tog hand om godset. Vi köpte 4-timmarspaket. Fick lägga till en timma. Flyttade från en tvåa på andra våningen till fjärde våningen in på gården med hiss. Mycket nöjda med företaget. Tack! Läs mer
    2019-04-12 Malmö Flyttjänst AB svarar Shabnam H
    Härligt med positiv responsen Fredagmorgon när man kommer till jobbet. Mvh/ Malmö Flyttjänst
  • 2019-04-11

Darija S skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Flyt mycket bra bemötande företag levde upp till mina förväntningar .fina killar snabba och hjälpsamma jag är nöjd Tack MVH Darija Nada Sankovic ❤️ Läs mer
    2019-04-12 Malmö Flyttjänst AB svarar Darija S
    Vad kul att du blev nöjd Darija. Mvh/ Micke på kontoret
  • INGELA R

2019-04-10

INGELA R skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Flyttade mitt piano snabbt och smidigt, utan en skråma på vare sig pianot eller flyttkillarna. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-04-10 Malmö Flyttjänst AB svarar INGELA R
    Vi tackar ödmjukast för er positiva respons Ingela:)
  • 2019-03-26

Tommy J skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Mycket nöjda med flyttkillarna. Rekommenderar starkt :-) Läs mer
  • Line A

2019-03-26

Line A skrev om Malmö Flyttjänst AB
    "Vad har jag gjort?" var min första tanke när jag såg flyttkarlarna, men jag hade fel. De 3 killar var mycket försiktiga så att inte möbler, väggar eller trappor blev skadade. Utrustningen var professionell och allting gjordes effektivt och snabbt. Korrespondensen med administrationen var också noggrann och effektiv. Tack för en bra service. Läs mer
  • Margareta A

2019-03-26

Margareta A skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Jättefina killar som kom och hjälpte till med flytten. Fin service från beställning till utförandet. Vi är sååå nöjda Läs mer
  • 2019-03-22

sabina k skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Trevligt bemötande och professionellt. Läs mer
  • 2019-03-19

rebecca b skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Vi anlitade Malmö Flyttjänst AB för att flytta mellan två lägenheter och vi blev väldigt nöjda med deras service! Dem tre killarna som kom med lastbilen var punktliga, trevliga och effektiva. Läs mer
  • Anne Birgitta M

2019-03-16

Anne Birgitta M skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Fantastiskt gäng som flyttade åt mig, glada raska och lyhörda. Tog hand om allt, allt kom med och inget skadat. Kan verkligen rekommendera er, och gör det! Tack så mycket för allt 😀 Läs mer
  • 2019-03-03

Stefan L skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Bra service, bra känsla av gänget! Kul att jobba ihop med er!🙌 Läs mer
  • 2019-02-27

Mikael B skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Ett trevligt gäng som gör sitt jobb snabbt och effektivt men också säkert då omåttliga möbler och andra objekt skyddas på ett sätt så de inte kan ta skada under flytt. Rekommenderas starkt Läs mer
  • 2019-02-18

Per N skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Bärhjälp med ett massagebadkar. Enkel bokning, kom på utsatt tid, proffessionella, försiktiga och mycket trevliga killar, fixade det snabbt. Betalning på plats med kort.
    Mycket nöjd, finns inget att anmärka på Läs mer
  • 2019-02-09

Karin H skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Flytt tjänst och flytt städning. Svarade på alla frågor innan och efter jag anlitade dom. Underbara i alla aspekter! Läs mer
  • Amanda H

2019-02-07

Amanda H skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Vi bokade flytthjälp från vår villa i Malmö till vårt nya hus i Trelleborg. Killarna som kom var både trevliga, effektiva och superduktiga! Det fanns hela tiden en dialog mellan oss där det stämdes av saker kring flytten. Vi är mycket nöjda med upplevelsen, tack! Läs mer
  • Greger J

2019-02-05

Greger J skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Effektiva, snabba och ett trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-01-31

Alexander J skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Fantastisk personal som tar hand om ens saker och håller högt tempo och energi Läs mer

Monika Ö skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Tyvärr missades en hel del av städningen, avtorkning av badrumsgolv, avtorkning av diskbänk, diskmaskin, avtorkning av fönsterbrädor. Läs mer
    2019-02-05 Malmö Flyttjänst AB svarar Monika Ö
    Vi beklagar den dåligt utförda flyttstädningen. Våran partner har vidtagit åtgärder för att det inte ska hända igen.

Mikael O skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Flytt lägenhet till lägenhet inom Malmö. 2.200 kronor blev min kostnad. 2 trevliga och varsamma ”flyttgubbar” som arbetade effektivt och ändå med respekt för godset.
    Mycket nöjd!
    Mikael Ohlsson, Limhamn Läs mer

Kaj F skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Flytt... Smidigt o bra... snabbt o trevlig personal... Läs mer
  • 2019-01-28

Emmy K skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Anlitat dem flera ggr både för flytt och magasinering. Superbra som vanligt; snabba, trevliga, seriösa, rädda om mina saker. Rekommenderat varmt till alla! Läs mer
  • Therése A

2019-01-25

Therése A skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Flytthjälp Lund - Malmö. Trevliga, snabba och effektiva grabbar. Allt gick hur smidigt som helst! Läs mer
  • Ellen S

2019-01-04

Ellen S skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Superbra, snabba och trevliga! Bara bra upplevelse! Läs mer
  • 2018-12-28

Karin F skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Flytt av bokhylla och kassaskåp från företag till privat adress. Läs mer
  • 2018-12-27

Bengt M skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Mycket duktiga flyttkarlar och trevliga Läs mer
  • 2018-12-27

Mojgan S skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Super trevliga och duktiga grabbar.
    Allt gick mycket snabbt och smidigt
    Super nöjd
    Rekommenderas starkt
    👍👍👍👌👌👌 Läs mer
  • Carin R

2018-12-26

Carin R skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Flyttade mellan Helsingborg och Malmö och allt gick väldigt smidigt och lätt. Kan tilläggas att jag bokade med väldigt kort varsel och det var absolut inga problem, positivt överraskad över hur enkelt allting var!
    Alla i teamet var riktigt professionella och väldigt trevliga att ha att göra med. Kommer definitivt att rekommendera till andra och använda vid kommande flyttar. Läs mer
  • 2018-12-17

Margaretha B skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Flytttjänst frånMalmö till Höllviken

Arbetsledaren Björn var fantastisk
    Noggrann o trevlig

Supernöjda Läs mer
  • 2018-12-15

René S skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Jag tyckte de var varsamma om mina möbler. Arbetade som ett team. Nu var det några månader sen jag flyttade dock,, 25 september.
    Vänligen Martina Läs mer
  • 2018-12-12

Annika S skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Jag delade min flytt inom Malmö i två omgångar med en månads mellanrum. Alltså har jag erfarenhet av två olika flyttlag.
    Samtliga pojkar var glada, tillmötesgående, noggranna, omtänksamma, effektiva och starka. De löste stora och små problem med samma goda humör. Inte en pryl skadades. Synd att jag inte ska flytta igen, nu när jag har fått tag i världens bästa flyttfirma! 😊 Läs mer
  • 2018-12-11

Love S skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Trevliga, serviceminded och väldigt bra på sitt jobb. Läs mer
  • 2018-12-03

Ulf P skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Excellent service och bemötande. Ulf Malmö Läs mer
  • 2018-11-08

Jasmine L skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Killarna var jätte professionella. Allt gick jätte smidigt.

Jätte nöjd! Läs mer
  • 2018-11-07

Per-Olof L skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Ni kom när vi hade bestämt,personalen var mycket trevliga. Ska berätta för andra om er tjänst👍 Läs mer
  • 2018-11-07

John K skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Jag flyttade och behövde flytthjälp. Malmö Flyttjänst gjorde ett bra jobb, var smidiga och flexibla. Dessutom var de väldigt trevliga att ha att göra med. Läs mer
  • 2018-11-05

Patrik R skrev om Malmö Flyttjänst AB
    SnBbt effektivt positivt attetyd Läs mer

Företagsvägen 30, 232 37 Arlöv