Mandy Medical

Mandy Medical

www.mandymedical.se
  • BadgeSevenYears

Mandana Gohary är legitimerad sjuksköterska, certifierad av estetisk injektionsrådet auktoriserad operationssjuksköterska, med mer än tre årtionden av erfarenhet sedan sin legitimation år 1994. Som VD, grundare och injektionssjuksköterska vid Mandy Medical, är Mandana dedikerad till att ta hand om dig genom hela behandlingsprocessen....

283 omdömen om Mandy Medical

Sedan starten hos Reco 2017

Lena S
Skrev om Mandy Medical

Alltid kunden i fokus. Professionell, och dessutom varm och omtänksam.

Tonbaep P
Skrev om Mandy Medical

Det är bara 100 meter bort från Häggvik station. Hon lyssnar på sina kunder och hon är vänlig hjälpsam.

Anneli T
Skrev om Mandy Medical

Har behandlads med fillers vid två tillfällen! Är mycket nöjd med behandlingen ! Känner mig trygg under behandlingen ! Fantastisk bemötande! ! Har hittat mitt ställe dit jag kommer att återvända !

Anna G
Skrev om Mandy Medical

Sofie - alltid proffsig, skicklig och flexibel samtidigt som hon är en varm person som gör att man som kund känner sig speciell.

Sanna L
Skrev om Mandy Medical

Proffesonell och vänlig! Vet vad hon gör. Du kommer bli nöjd!

Sagar A
Skrev om Mandy Medical

Hej, Behandling hos Masi var noggrant och med bra rutin och sked i 3 steg , 1 konsult och kännedom av sjukdomar, medicin och senaste behandling. Madi är lyhörd och proffs .. andra steg var själva behandling (botox på pannan) 2 området). Uppföljning var smidig och jag behövde ingen korrigering. Jag nöjd med behandling .

Malin K
Skrev om Mandy Medical

Alltid ett proffsigt och hjärtligt bemötande. Mandy är lyhörd för just dina specifika behov som kund 👍 Så kan verkligen rekommendera salongen.

Mari E
Skrev om Mandy Medical

Professionell personal som alltid gör sitt yttersta för sina kunder

Kia V
Skrev om Mandy Medical

Helt okej klinik som man kan gå till

Marie-Therese K
Skrev om Mandy Medical

Mycket bra service. Professionellt bemötande och trevlig miljö. Behandlingar har varit perfekta. Rekommenderas varmt.

Marianne M
Skrev om Mandy Medical

Alltid ett proffsigt och trevligt bemötande samt att behandlingarna utförs med stor yrkeskunskap. Kan verkligen rekommendera !

Marie-louice V
Skrev om Mandy Medical

Proffesionellt o h trevligt bemötande varje gång.jag kommer dit. En salong som man verkligen kan lita på. Alltid nöjd och glad efter behandling.

Sandra Y
Skrev om Mandy Medical

Du blir bemött på ett personligt möte och professionellt sätt av Mandana. Min förväntning var att jag skulle få hjälp med det jag ville ha behandling för och företaget levde upp till det. Jag hade laser behandling och blev av med min oönskade hårväxt i ansiktet. Tack Mandana !

Derya Y
Skrev om Mandy Medical

Fantastik personal och nöjd med resultatet av mina behandlingar, rek starkt!

Tack Derya för din rekommendation. Du är varmt välkommen åter./Mandana

Lili Ö
Skrev om Mandy Medical

Mandana är professionell, inger trygghet och jag har alltid blivit nöjd med hennes filler arbeten.

Svar från Mandy Medical

Tack Lili för din rekommendation, det gläder oss du är nöjd med fillerbehandlingen:) Du är varmt välkommen åter./Mandana

Mitra S
Skrev om Mandy Medical

Jag är nöjd och hoppas att de ska vara lyckliga

Svar från Mandy Medical

Tack bästa Mitra för din rekommendation. Du är varmt välkommen åter./Mandana

Joanna R
Skrev om Mandy Medical

Bra bemötande och trevlig stämning ☺️

Svar från Mandy Medical

Tack för ditt förtroende o välkommen åter J.

Barbro S
Skrev om Mandy Medical

Tryggt, säkert och proffsigt!!!

tack bästa för förtroendet 🌸

Coinmaster S
Skrev om Mandy Medical

Bästa botoxen någonsin! Och väldigt professionellt bemötande samt utförande. Kommer definitivt återkomma.

Tack för förtroendet Rebecka. Du är varmt välkommen tillbaks

Amira S
Skrev om Mandy Medical

Mycket trevligt bemötande, hon hade det kunskap som krävdes 👍rekommendationer henne gott.

Josefine J

Alltid ett trevligt bemötande🌟

Carina A
Skrev om Mandy Medical

Alltid ett fint bemötande! Ett företag som inte gör behandlingar bara för vinst! Man blir väl omhändertagen ! Skickliga i sitt utövande! Så 5 stjärnor av 5

Tatjana L
Skrev om Mandy Medical

Proffsig Mandana och massa olika behandlingar som man kan välja mellan. Nöjd!

Anneli E
Skrev om Mandy Medical

Jag är mycket nöjd med resultatet. Känner mig fräsch efter senaste behandlingen. Mandana kan verkligen sitt jobb.

Jamileh S
Skrev om Mandy Medical

Tack för att du frågar min åsikt. Jag gjorde Botox. Jag har en bra känsla. Tack. Lycka till

Malin K
Skrev om Mandy Medical

Super proffsigt och trevlig bemötande. Super nöjd med mina behandlingar ser otroliga resultat och kan bara varmt rekommendera kliniken och deras EM power slim 👍👏

Tajan S
Skrev om Mandy Medical

Mandy Medical är bästa kliniken som jag har besökt. Mandana är jätte duktig och väl bemöter sina kunder. Är jätte nöjd båda med besöket och själva resultatet efter behandlingen

Nadin D
Skrev om Mandy Medical

Tar väl hand om sina kunder, kunnig i sitt yrke och otroligt snäll som person

Nakisa H
Skrev om Mandy Medical

Professionella, ärliga, vänliga. Rekommenderar starkt denna salong.

Christina E
Skrev om Mandy Medical

Jättenöjd och så proffsiga! Kan varmt rekommendera!

Anna J
Skrev om Mandy Medical

Jag har varit flera gånger hos Therese och jag har alltid blivit suveränt bemött och omhändertagen. Therese är en varm o go människa. Resultatet har alltid varit toppen 👍kommer fortsätta att gå dit och tipsa vänner och bekanta.

Jihan M
Skrev om Mandy Medical

Professionell, Mandy lever upp till mina förväntningar och jag är alltid nöjd med den behandling jag fått.

Henrik E
Skrev om Mandy Medical

Mandy är professionell och får en att känna sig trygg i vad man än ska göra hos henne. Hon är uppriktig i sina behandlingar vilket uppskattas. Hon är flexibel med tider. Jag är återkommande kund sedan flera år.

Sonja L
Skrev om Mandy Medical

De är alltid så underbara när man kommer man känner sig så välkommen. Jag blir alltid nöjd med det jag har bokat. Har gått hos Sofie i ca 8 år och gjort fransar, nu gör jag bryn och det är alltid fint resultat, så jag är supernöjd. Alla tjej är så trevliga som sagt, så därför är jag kvar som kund och kommer förbli så. Mvh Sonja

Åsa D
Skrev om Mandy Medical

Therese är fantastisk! Lyhörd, trevlig och kunnig.

Svar från Mandy Medical

Tack för ditt förtroende och välkommen åter.

Hoda G
Skrev om Mandy Medical

I went to Mandy Medical for 3 zones Botox. I asked her for forehead, around the eye and lifting my eyebrows. Not only it didn't lift my eyebrows but one of my eyebrows dropped. I came back and she wanted to do something in other eyebrow to drop too! which I didn't allow her. Besides, she didn't tell me the botox she is using might cause headaches and I had a very weird headache for two weeks which I didn't know what is the root cause. If she would tell me about it at first, I would choose to not take the Botox. I paid...

Svar från Mandy Medical

Thank you Hoda for your feedback. We always have a routine check-up / a touch up on botox treatment 2 weeks after the treatment. This because sometimes you do not get complete results on the first treatment, so you book a touch up time to correct the result after 2 weeks. When you came to me I could see one eyebrow had a little more lift than the other and I want to correct the result but you did not want it and I respected that. Sometimes you get side effects from botox and I'm sorry you got a headache from botox but it...

Titti A
Skrev om Mandy Medical

Alltid professionell bemötande och service , Super trevlig och älskar hennes behandlingar. Hos Mandy kan man hitta allt som tillhör skönhet. Kör botox och fillers med fin fina resultat. Det ser väldigt naturligt ut 🥰

Svar från Mandy Medical

Tack bästa Titti för ditt förtroende och det ar alltid lika trevligt att få träffa dig. välkommet åter!

Jessica O
Skrev om Mandy Medical

Alltid lika mysigt att få behandling och en trevlig pratstund! Produkterna är de bästa jag använt någonsin! Alltid lika bra resultat!

Svar från Mandy Medical

Tack Jessica för ditt förtroende och välkommen åter.

Kathrin E
Skrev om Mandy Medical

Kunnig och professionellt Mandana som tar hand om sina kunder på bästa sätt

Svar från Mandy Medical

Tack bästa Kathrin för ditt förtroende och välkommen åter.

Linda K
Skrev om Mandy Medical

Hej! Har gjort lashlift hos Sofie flera gånger och lashlift och ansiktsbehandling. hos Therese och är supernöjd. Kommer att göra flera behandlingar. Vänliga hälsningar Linda Karlsson

Svar från Mandy Medical

Tack Linda för ditt förtroende och välkommen åter.

Anja L
Skrev om Mandy Medical

Varmt, trevligt och samtidigt professionellt bemötande av Therese. Jag är mycket nöjd!

Svar från Mandy Medical

Tack Anja för ditt förtroende och välkommen åter.

Parvin A
Skrev om Mandy Medical

Allt be mötandet o behandling för mig är perfekt 🤩

Svar från Mandy Medical

Tack bästa Parvin för ditt förtroende och välkommen åter.

Marie-louice V
Skrev om Mandy Medical

Sofie är toppen! Fixar alltid mina fransar så fint.

Svar från Mandy Medical

Tack fina Marie-Louice för ditt förtroende och välkommen åter.

Korina V
Skrev om Mandy Medical

Alltid nöjd med behandling och behandlare :)

Svar från Mandy Medical

Tack Korina för att du väljer oss för dina behandlingar!

Mikaela L
Skrev om Mandy Medical

Trevlig och mysig salong. Man känner sig alltid välkommen och blir ordentligt omhändertagen där. Kan varmt rekommendera denna salong.

Svar från Mandy Medical

Tack bästa Mikaela för rekommendationen och det värmer hjärtat att du är så nöjd med oss.

Tina W
Skrev om Mandy Medical

Kändes jättebra! Hon förklarade bra, jag gjorde filler och botox.

Svar från Mandy Medical

Tack Tina för att du valde oss och kände dig nöjd med dina behandlingar.

Malin J
Skrev om Mandy Medical

Kommer göra alla mina skönhetsfix där i fortsättnongen

Svar från Mandy Medical

Bästa Malin, det är en ära att få ha dig hos oss.

Josefine A
Skrev om Mandy Medical

Fint bemötande vid konsultationen. Mycket lyhörd och hjälpsam inför en behandling jag tänkt göra längre fram :)

Svar från Mandy Medical

Jag tar gärna hand om dig när du är redo för att gå vidare 😍

Jan Rikard P
Skrev om Mandy Medical

Vi var där för ta hål i örat. Ett blev satt så snett så vi valde ta ut stiftet när vi kom hem. Sånt lämnar tyvärr dåliga minnen hos en liten tjej. Kanske inte det som är hennes huvudsakliga inkomstkälla, hon är säkert bra annat men här blev det fel. Tips om du läser det här är att köpa en ny märkpenna, öva på att träffa ”pricken” och inte ha så långa naglar så du har svårt fippla med de här små tingen.

Svar från Mandy Medical

Tack Rickard för din feedback. Jag önskar att du hade hört av dig till oss när du kom hem och insåg att det uppkom svårigheter. Återkom gärna till oss för att göra om piercingen kostnadsfritt. Hoppas dottern mår bra nu. Du kan alltid nå oss på telefon eller boka en tid för återbesök helt kostnadsfri för att undersöka hennes öra. Vänliga hälsningar / Mandy Medical

Monica O
Skrev om Mandy Medical

Varmt och välkomnande bemötande. Professionell och bra kunskap om produkter och behandling.

Svar från Mandy Medical

Tack Monica för att du väljer komma till oss :)