Alla kategorier Vårdcentral Stockholms län Stockholm Södermalm Människans Resurser AB

Människans Resurser AB, sid 2

Bysistorget 4, 118 21 Stockholm — Visa karta

Vi har många års erfarenhet av friskvård och alternativmedicin, och våra metoder är beprövade och ger resultat.

Dessutom är övningarna enkla att göra till rutin och passar i den moderna människans vardag. Vi hjälper kroppen på traven i läkningen, men framförallt stärker metoderna hela kroppen för att förebygga skador eller sjukdom.

Vi gör hälsokontroller där vi får en övergripande bild av kroppens status och vilka behandlingar som skulle kunna hjälpa dig att må bättre. Målet är att alla kroppens system ska fungera normalt och effektivt, då mår du bättre och kan hålla dig frisk!

Välkommen till Människans Resurser!

Läs vad 166 kunder tycker om Människans Resurser AB

• Anette L
    Anette L skrev om Människans Resurser AB
    De flesta är mycket trevliga och hjälpsamma!
  • Eva L
    Eva L skrev om Människans Resurser AB
    De levde upp till mina förväntningar
  • Charlotte J
    Charlotte J skrev om Människans Resurser AB
    Intressant kunskap att få ta del av!
  • Britt G
    Britt G skrev om Människans Resurser AB
    Jag gick tidigare regelbundet till Människans resurser, använde den där millimetervågapparaten, gjorde andningsövningar, men tyvärr inget resultat. Idag söker jag mig till andra metoder
  • Carola L
    Carola L skrev om Människans Resurser AB
    Rekommenderar Varmt! MR AB!
    De har ett helhetstänkande för hälsan! Och arbetar fram nya metoder. Jag har själv gått Bioenergihealing för Boris på Axelssons gymnastiska institut. Jag har nu startat ett eget företag där jag ger behandling i denna unika metod med fina resultat!
  • Zaida G
    Zaida G skrev om Människans Resurser AB
    Jag har gått på flera föreläsningar och utbildningar hos Boris Aranovich. Han är mycket kunnig och inspirerande, och jag har fått god hjälp med mina hälsoproblem.
    Jan A gillar detta
  • Sören E
    Sören E skrev om Människans Resurser AB
    Alternativa hälsometoder som fungerar
  • Carina S
    Carina S skrev om Människans Resurser AB
    alltid fått väldigt trevligt bemötande, mycket bra service. Jag har köpt Vodolej, Triomed, varit på några bra möten.
  • Nils A
    Nils A skrev om Människans Resurser AB
    CEM TECH apparaten jag köpte för 10 000 kr får jag nog beteckna som helt värdelös. Inte ens för ett par tusenlappar finns det någon som är så dum att de köper en (begagnad) sådan. Jag får naturligtvis skylla mig själv. Dumbommar skall man lura!
    2015-12-05 Boris A svarar Nils A
    Säkert att du förväntade dig att ta bort symptomen med den här apparaten, precis som med en tablett. Klart att man kan ta bort symtomen, men det gör kroppen efter att vi hjälper den och det är ett process speciellt hos äldre personer. Tyvärr, finns sådana människor i samhället som du som inte förstå det ... Hur kan man förklara att tusentals människor fått stor hjälp av millimetrvågsterapi ( en av de bästa terapier), men inte du ? Boris
  • Ulla F
    Ulla F skrev om Människans Resurser AB
    Jag har lärt så otroligt mycket av Boris och hans medarbetare. Är för evigt tacksam mot mig själv som började gå på kurser och köpa produkter av Människans resurser. Tack och lycka till i era nya lokaler.
  • Ulf D
    Ulf D skrev om Människans Resurser AB
    Hjälp med andningsmotstånd och test för att påvisa hur mkt 15 min andning med motstånd gör för kroppen och sinnet. Jag har även köpt Triomed som jag använder flitigt
  • Mona H
    Mona H skrev om Människans Resurser AB
    Köpte en Triomed apparat av er för ungefär ett år sedan!
  • Mona H
    Mona H skrev om Människans Resurser AB
    Jag har bara bra erfarenheter av kontakterna med Människans resurser. Jag har gått kurser, köpt produkter. De har ett koncept som är helt rätt och tilltalar mig.
    Boris är bra på att förklara det svåra, på ett enkelt och begripligt sätt. Jag är ödmjukt tacksam till, att få möjlighet att deltaga i webinarerna. Människans resurser bjuder på och delar med sig av sig själva. De månar om hela människan.
  • Maria W
    Maria W skrev om Människans Resurser AB
    Jag har både gått utbildningar och köpt analysutrustning hos Människans Resurser AB och har alltid fått ett bra och professionellt bemötande samt teknisk support när jag behövt det. Det märks att man är mån om att hjälpa sina kunder och jag har enbart positiva erfarenheter av företaget.
  • Maud H
    Maud H skrev om Människans Resurser AB
    Har ingen kontakt .. Svårt att svara
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Människans Resurser AB
    vattenfilter, tilskott, breather, mycket nöjd med produkterna och bra med information :)
  • Dan F
    Dan F skrev om Människans Resurser AB
    Försöker hiotta inviduella lösningar för individen/patienten.
    Letar efter alternativa lösningar och man får testa dessa.
  • Irja M
    Irja M skrev om Människans Resurser AB
    Hej!
    Mitt bemötande då jag varit i Stockholm har varit gott!
    En tid hade jag god hjälp av andningsmunstycket. I dag ÄR JAG min andning. Hela Universum andas. VI ÄR!
    mvh irja malmgren Landskrona
  • Mats A
    Mats A skrev om Människans Resurser AB
    Är snabba på att svara och hjälpa till.
  • Margit N
    Margit N skrev om Människans Resurser AB
    De kontakter jag haft med företaget har varit alldeles utmärkta. Det är ett tag sedan, men det som jag använder hela tiden är andningsapparaterna. Med jämna mellanrum läser jag också om de böcker jag köpt. De hjälper mig att ta nya tag när jag kommit av mig lite. Om jag bodde i Stockholm skulle jag delta i många av föredragen och kurserna.

Hälsn/Margit
  • Carita R
    Carita R skrev om Människans Resurser AB
    Har genomgått två kurser med Människans resurser och jag tycker att dessa kurstillfällen har varit utmärkta.
  • Anna-lena S
    Anna-lena S skrev om Människans Resurser AB
    Har köpt en Smart breath. Har även varit i Stockholm på behandling. Är nöjd med utskicken jag får. Skulle önska att det vore föreläsningar i södra Sverige då jag bor i Varberg.
    Vänligen Anna-Lena
  • Ulrika L
    Ulrika L skrev om Människans Resurser AB
    Jag hade läst böcker av Boris Aranovich och gick på ett föredrag han höll i Helsingborg. Det var mycket givande.
    Jag tar med stort intresse del av nyhetsbreven men har inte ännu haft möjlighet att besöka Stockholm dit mycket av aktiviteterna är koncentrerade. Jag hoppas på att kunna göra det snart.
  • Lotta S
    Lotta S skrev om Människans Resurser AB
    Triomed och diverse kvällsföredrag.

Lite stressig personal men vänlig och det brukar ordna till sig.
  • Ann-charlotte J
    Ann-charlotte J skrev om Människans Resurser AB
    Jag har bra positiva erfarenheter av Människans resurser.
  • Liv P
    Liv P skrev om Människans Resurser AB
    Jag tycker Människans resurscenter är ett bra företag.
    Intressanta produkter.
  • Mari-anne L
    Mari-anne L skrev om Människans Resurser AB
    Jag har bara gott att säga om mina behandlingar som jag gjort med min Millimetersvågterapiapparat.
    Bemötandet som jag fått när jag besök kliniken har varit utmärkt.
  • Ann-christin F
    Ann-christin F skrev om Människans Resurser AB
    Människans resurser har med energi o oförminskad entusiasm kämpat för att ge oss människor resurser till ett friskare liv. Det är med stor ödmjukhet jag bugar mig för f.f.a. Boris kunskaper och hans iver att hitta det senaste inom innovativa lösningar för att hjälpa mänskligheten.
  • Maj-lis U
    Maj-lis U skrev om Människans Resurser AB
    Duktig lärare. Nyttigt och lärorikt. Hatt mycket nytta av det jag lärt där!
  • Per W
    Per W skrev om Människans Resurser AB
    När en tredjedel av oss vuxna i välfärdslandet Sverige mår så pass dåligt att vi regelbundet äter psykofarmaka och/eller sömnmedel, så är det uppenbart för mig att något inte är i balans.

Hos Människans resurser har jag lärt mig att ta vara mer på min hälsopotential via tester och utbildningar. Tankens kraft är t ex en fantastisk kurs!
  • Torie S
    Torie S skrev om Människans Resurser AB
    Snabbt och Bra att beställa varor på internet. Synd att kursutbudet är så lite i Göteborg!
  • Margareta E
    Margareta E skrev om Människans Resurser AB
    Med ökande livslängd och stigande sjukvårdskostnader åligger det varje person att ta ett allt större ansvar för sin egen hälsa.Det handlar inte i första hand om att bota sjukdom, utan om möjligt förhindra att sjukdom uppkommer, att lindra eventuella sjukdomssymtom och att må så bra som möjligt.Att må så bra man kan för att leva ett aktivt liv enligt önskan.Att ta detta ansvar för den egna hälsan är något som människor önskar att göra. Vi önskar alla leva ett långt hälsosamt liv! För att kunna göra det krävs information, kunskap och lämliga "redskap" - och en vilja att använda detta. (Vilket givetvis inte utesluter traditionell sjukvård vid behov.)
    Människans Resurser har i ett antal år tillhandahållit just detta. Där finns kunskap - som ständigt uppdateras - inspiration och olika hjälpmedel. Hjälpmedel för att förstå eventuella brister och hjälpmedel för att behandla dessa brister. Information om hur våra tankar påverkar oss, hur det basala som andning, vatten, kost och rörelse kan optimeras.
    Där finns också moderna högteknologiska hjälpmedel för att analysera, förstå och förändra våra inre processer.
    Människans Resurser är ett ställe som står för nya spännande tankegångar, beprövad gammal kunskap och innovativ teknologi till stor glädje för många människor./Margareta E
  • Mila K
    Mila K skrev om Människans Resurser AB
    Hej! Jag känner till Människans resurser ab sedan lång tid tillbaka och jag kan varmt rekommendera dem utifrån egna erfarenheter! Dem har mycket bra kunskap och jobbar väldigt professionellt, allt för människans bästa och för att inte glömma det trevliga bemötande man får! 5/5 stjärnor för Människans resurser ab.
    / Milan Koljanin
  • Siv Å
    Siv Å skrev om Människans Resurser AB
    Fantastiskt företag med innovativt produkter för hälsan! Allt från egenvård till produkter att användas för hälsoterapeuter. Hjälpsam anda där Boris kan fantastiskt mycket och man får alltid den hjälp man behöver för att kunna nyttja allt på bästa sätt.
  • Anita P
    Anita P skrev om Människans Resurser AB
    Inga som helst problem att handla via webbshoppen där jag köpt Smart Breathe. Snabb och korrekt leverans.
    En Smart Breathe borde alla ha för att förbättra sin andning och hälsa, vare sig det är förebyggande eller återuppbyggande.
    Det är smart!
  • Annelie K
    Annelie K skrev om Människans Resurser AB
    Ingen som helst aning vet inte om det här har kommit rätt.
  • Annelie M
    Annelie M skrev om Människans Resurser AB
    Bra vänligt bemötande"."........."...............!
  • Juan Carlos C
    Juan Carlos C skrev om Människans Resurser AB
    HEJ NI GÖR EN VITALT INSATS SJÄLV SPRIDER ALLTID DENNA GRUNDLÄGGANDE INFORMATION TILL ALLA TACKAR SEND INFO HA DET FINT :-)
  • Lena W
    Lena W skrev om Människans Resurser AB
    ALLTID bra bemötande och supertrevlig personal.
  • Inger F
    Inger F skrev om Människans Resurser AB
    MR är ett mycket seriöst och professionellt företag. Jag har genom deltagande i Boris Aranovics kurser och föreläsningar lärt mig så otroligt mycket som jag har stor nytta av för att främja min hälsa. Hans sätt att presentera sina kunskaper på gör att jag själv fortsätter att vara nyfiken och jag utvecklas och mår bättre. Jag känner att det är så sant det han lär ut och att man lär sig att själv ta ansvar och jobba vidare med sin hälsa. Det är ofta så enkla metoder. Man måste själv jobba med t ex andningsövningar och med tankens kraft. Det jag lärt mig genom Boris ger mig så mycket. Det är inte som det ofta är inom den traditionella vården - att man tar sin medicin och se´n nöjer sig med det. Jag använder Smart Breathe och min Triomed dagligen, dricker strukturerat eller joniserat vatten och tar även Kyänidroppar och jag mår så mycket bättre. Därtill gör jag anaeroba övningar dagligen vilka jag också lärt mig av Boris A. All den kloka kunskap som MR står för och förmedlar för att vi ska stärka vår egen hälsa och må bra vill jag rekommendera alla att ta del av! Lycka till! Tack till all personal som alltid ställer upp med ett vänligt bemötande och sina kunskaper!
  • Eric M
    Eric M skrev om Människans Resurser AB
    Efter första mötet med MR och en test jag gjorde, fick jag ett stort förtroende för MR. Jag gjorde en test med Smart breath, vilket gjorde att jag köpte en direkt.Jag led av sömnapne, men med användandet av Smart Brath upphörde dessa problem. Har därefter köpt, Osteosil kristall, vilken hjälpte mig till snabb rehabilitering, vid mitt tandimplatat. Har också köpt Triomed, för millimetervågsterapi,för olika funktioner på kroppen.

För många är det här svårt att förstå, men efter en riktig test, där man ser svart på vitt,är det inte svårt att bestämma sig för vad man vill. Förebygga sjukdommar,eller använda kemiska preparat, för att dämpa, då det redan slagit rot.Här tror jag på MR och deras alternativa system och produkter

Har mycket stort förtroende för MR, deras personal och ledning
    De är alltid vänliga och tillmötesgående. Man kan alltid komma dit om man har något att fråga om.

Mycke tack till Boris med personal
  • Bozena G
    Bozena G skrev om Människans Resurser AB
    Hej Jag tycker om de. När jag hade problem med hälsan tog hand om mig ....M.V.H Bozena Gustavsson
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Människans Resurser AB
    Bra företag som hjälper människan till bättre hälsa!
  • Tiiu E
    Tiiu E skrev om Människans Resurser AB
    Jag har köpt en terapi-apparat"TRIOMED", olika sorters vitaminer, kurser, böcker osv. Personalen är alltid trevliga och hjälpsamma, man är alltid välkommen! Jag är så nöjd ja tacksam den hjälp som jag har fått! Med vänlig hälsning Tiiu Ekdal
  • Elena D
    Elena D skrev om Människans Resurser AB
    Jag köpte ett preparat för stärkande av immunförsvaret som baseras på kolostrum ur komjölken. Glömde vad preparatet heter - någonting i stil med 4LifeFactor.
    Året jag åt preparatet var jag knappt förkyld!
  • Annica M
    Annica M skrev om Människans Resurser AB
    Mycket nöjda, bra bemötande, nytänkande och intressanta föreläsningar. Önskar lie tydligare genomgångar vid scanning med frekvensapparaten Eis Tech.
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Människans Resurser AB
    Av kvinnan som svarar i telefon har vi inte något gott intryck.
    Men "chefen" fungerar det med, när man får prata med honom.
    Vi använder Triomed och är nöjda med dom. Men företaget ger dålig vägledning o info om man inte åker till Sthlm o går kurs.
  • Andrea M
    Andrea M skrev om Människans Resurser AB
    Har hyrt en tromedapparat.Den fungerade när inget annat hjälpte.Jättebra bemötande rekommendera både produkter och personal
  • Almir K
    Almir K skrev om Människans Resurser AB
    Jättebra alternativ medicin. Seriösa med forskning bakom sina metoder. Inhämtar kunskap från äldre och beprövade läkekonsttraditioner. Går hellre dit än till vanlig (västerländsk) läkare som enbart behandlar symptomen och är sponsrad av stora läkemedelsbolag.
  • Annika L
    Annika L skrev om Människans Resurser AB
    Har fått mycket bra support när jag behövt det!

Bysistorget 4, 118 21 Stockholm