Människans Resurser AB

Människans Resurser AB

Ring 073-719 22 27 mr-ab.se
4.4

Vi har många års erfarenhet av friskvård och alternativmedicin, och våra metoder är beprövade och ger resultat. Dessutom är övningarna enkla att göra till rutin och passar i den moderna människans vardag. Vi hjälper kroppen på traven i läkningen, men framförallt stärker metoderna hela kroppen för att förebygga skador eller...

174 omdömen om Människans Resurser AB

Gunni S
Skrev om Människans Resurser AB

Mycket intressanta produkter och ett bra företag för alternativt tänkande Och tips om hur vi kan leva våra liv på ett bättre sätt, för att uppnå bättre hälsa! Har tidigare gått en del kurser och lyssnat på mycket givande föredrag av Boris! Kan varmt rekommenderas!

Anette L
Skrev om Människans Resurser AB

Ett vänligt och trevlig företag tyvärr saknas det organisation och pedagogik. De säljer produkter som de inte har riktig kompetens om, eftersom det handlar om människors hälsa är det viktigt att ha rätt information vid behandlingar. Kursen som hölls i helgen kändes inte tillräckligt planerad, ingen mikrofon, inget kompendium. Man hade kunnat beställa mat till konferensen istället för att alla skulle gå ut och köpa mat vilket gjorde att lunchen to väldigt mycket längre tid än planerat. Mitt betyg på tre grundar sig mycket...

Mattias B
Skrev om Människans Resurser AB

Människans resurser är mycket kompetenta och använder ett holistiskt hälsokoncept. MR förenar österländsk syn på människan som en energivarelse med moderna metoder, som frevensbehandling, på ett naturligt och effektivt sätt.

Birgitta P
Skrev om Människans Resurser AB

Jag har köpt Aquatone, Triomed, Jonisator och Monicor. Jag är väldigt nöjd med kunskapen som de står för.Har fått bra hjälp när jag behövt av både Boris, Iwona och Jan. Väldigt viktigt och bra att de hela tiden har vidareutbildning och att de har Webinar för oss som inte bor i Sthlm. Ibland blir det dock lite otydligt pga språket. Ett toppen företag som jag gärna rekommenderar för andra. Toppen att de delar med sig info via sociala medier. Boris är otroligt bra på att svara. Utvecklingsbart är pedagogiken i handhavandet...

Björn O
Skrev om Människans Resurser AB

Det är vad man kan begära av ett litet företag. Jag har en känsla av att de gör vad man orkar och kan.

Andrej S
Skrev om Människans Resurser AB

Bästa produkter som verkligen fungerar. Och att alltid ha en service eller återkoppling om du fastnar eller har några frågor rörande behandlingar eller produkter.

Ingrid E
Skrev om Människans Resurser AB

Mycket vänligt och proffsigt bemötande.Hade fått ischias och kunde knappt ta mig fram. Gick utan besvär åter och åkte 50 mil och klarade allt på bussen hem. har köpt Aqvatone som jag andvänder regelbundet främst atros i knän . har gått på Tankens kraft , anmält mig till Tibitansk healing, Förra året 3 personliga besök på kliniken. rekommenderar dem varmt. Boris är en klippa. Vill man ansvara för sin hälsa, så är det kanon.

Thomas B
Skrev om Människans Resurser AB

Mrab kan som få aktörer inom området Hälsa hjälpa dig att hitta just dina behov av rätt hälsofokus. Här finns både bästa kompetens och riktigt bra produkter för att uppnå god hälsa.

Thor C
Skrev om Människans Resurser AB

Jeg er distributør i Danmark og jeg har virkelig gode resultater hos de kunder jeg har solgt til.

Thomas C
Skrev om Människans Resurser AB

Bra bemötande och hög kompetens, kunniga och trevliga.

Ulruka L
Skrev om Människans Resurser AB

Bra bemötande. Bra föreläsningar. Inte bra uppföljning av besök då jag är sjuk - jag får mer veta att det är upp till mig om jag ska komma tillbaka snarare än att det finns en "behandlingsplan". Hade önskat mer engagemang i hur jag kan hantera sjukdom på sikt och ta olika steg för att bli frisk.

Annalisa K
Skrev om Människans Resurser AB

Jag har inte haft mer än tre kontakter med dem men min erfarenhet beträffande deras arbetssätt har varit mycket positiv. Vänligt och generöst bemötande med en mycket positiv vilja att hjälpa människor på bästa sätt. Tålamod och respekt för elevernas frågor. Villiga att ge noggranna instruktioner över material de har sålt.

Julia L
Skrev om Människans Resurser AB

Mycket njutit information och undersökningar! Tack!@

Elisabeth L
Skrev om Människans Resurser AB

Jättebra och intressant vill gärna göra om testet betr mina värden. Trevligt bemötande. Har rekommenderat detta till andra

Jeanette J
Skrev om Människans Resurser AB

Haft kontakt för att vi hade tankar om att kunna samarbeta på något sätt. Trevligt bemötande. Svårt att hitta fram till hur ett samarbete skulle kunna se ut.

Rolf N
Skrev om Människans Resurser AB

Bra, lätt att läsa, intressant och framåtskridande

Kerstin S
Skrev om Människans Resurser AB

Jag har köpt Triomed för ca 6 år sedan o varit mycket nöjd med den.Den gick sönder o då fick jag till ett rabatterat pris köpa aqvatone o en liten frekvensapparatCGI. Aqvatone är jag mycket nöjd med o även via nät o broschyrer fått användarhjälp. CGI har jag inte riktigt kommit underfund med inte samma bra hjälp som Triomed.svårt översätta mitt användande till denna o sämre inf på nätet Skrev ett mail o frågade men det kom nog bort. Annars bra bemötande från mr Kan inte tänka mig att vara utan dessa apparater. De ger mig...

Lena T
Skrev om Människans Resurser AB

Fantastiskt företag som är före sin tid, med metoder som botar grundbehoven i en helhetsmänniska. Kan vi uppdatera hårdvaran så kan vi också uppdatera människokroppen men alla har inte kommit dit i tanken men det har människans resurser😇

Louise S
Skrev om Människans Resurser AB

Jag ville skänka en gåva till cancerfonden och skicka ett gåvobrev till en avliden bekant.

Tuula S
Skrev om Människans Resurser AB

Ett vänligt bemötande. Kunnig personal.

Harry L
Skrev om Människans Resurser AB

We purchased some software from them, but they were not able to provide much support as they are only resellers. They should be better prepared to support what they sell. Otherwise, even thought it took a while to get some answers, they did locate and provided the information.

Helene O
Skrev om Människans Resurser AB

Proffsigt, intressant, viktigt men tyvärr lite okänt för de som inte ännu förstått att inte allt (och för många inte alls) finns att hämta inom den traditionella vården. Fram för mer info om detta i sociala medier!! Gärna fler som förmedlar/håller föredrag mm från företaget som är lite lättare att förstå för de som har lite problem med rysk/svensk dialekt (tyvärr sant att det kan vara svårt att ta till sig informationen).

Ann-catrin O
Skrev om Människans Resurser AB

Ett företag med goda kunskaper kring det man säljer. Mycket bra och proffsigt bemötande, snabba återkopplingar och kunden bästa i centrum. Snabb och bra leverans av varor, håller det man lovar. Har rekommenderat detta företag vidare till vänner.

Inga L
Skrev om Människans Resurser AB

Jag har bara eloge att lämna om företaget. proffsigt och kunnigt bemötande , trevlig ton, mycket bra kontakt och klar upplysning av både tjänster och varor. Jag har fått hjälp både i praktiken samt som svar på mina frågor. Har köpt nästan alla varor ur deras sortiment och är mycket nöjd. Kan varmt rekommendera företaget!

Ulla L
Skrev om Människans Resurser AB

Jag har lyssnat på ett föredrag "Kroppen är bästa läkaren". Köpt Triomed och Aquatoner. Fick bra service när jag blivit bestulen på Triomed och fick köpa en ny till samma, lägre pris. Ska gå en kurs "Tibetansk healing" men den har inte varit ännu.

Leni J
Skrev om Människans Resurser AB

Är mycket tacksam över videos som tipsar om hur man kan använda Aquatone. Började direkt att behandla en stel och ond axel. Under 1 års tid har smärtan bara tilltagit och jag vaknade av värken flera gånger per natt. Till slut blev det svårt att klä sig. Efter en långbehandling ( mycket mer än det broschyren rekommenderade) av nacke, hela ryggraden och skuldra så började det liksom bubbla och spritta till under huden på den dåliga sidan. Detta fortsatte även flera timmar efter behandlingen. Dagen efter var jag något bättre....

Birgitta E
Skrev om Människans Resurser AB

Jag har köpt en Triomed Vital och är nöjd med köpet. Köpte den över disk på Bysistorget. När jag har haft problem med att somna så har apparaten varit väldigt bra. Bemötandet har varit bra. Däremot var den entimmes information jag fick av Aranovich långt ifrån tillräcklig. Jag har en känsla av att jag bara använder en bråkdel av apparatens kapacitet och skulle behöva mycket mer information. Den skriftliga informationen jag fick var också otillräcklig och dessutom full av grammatiska fel som gjorde den svår att förstå....

Barbara J
Skrev om Människans Resurser AB

Alla vill hålla sig friska,fyllda med energi,vitala. Människans Resurser har genom sitt kunskap och fantastisk förmåga att förmedla det, har hjälpt mig att förstå hur viktigt det är att ta fullt ansvar för sin kropp. Värdesätter och använder dagligen Aquatone och Triomed. Boris vet vad han talar om, tack Boris!

Ann K
Skrev om Människans Resurser AB

mycket väl bemött hjälp med magen tunn tarmen bukspott körtel och köpte triomed comp och aquatone kände sig respekterad

Agneta A
Skrev om Människans Resurser AB

Jag har dels varit på en hälsoundersökning. Bemötandet var helt fantastiskt. Mycket engagerad och kunnig person. Sedan har jag ganska nyligen köpt Aquatone och Triomed. Håller på för fullt med dessa. Har antagligen så stora obalanser så det kommer att ta ett tag innan effekt kommer. Just nu inne i obalanser/utrensning?!!! Mer trött och exemet blomstrar…men jag ger inte upp…Bemötande vid detta köp var även här fantastiskt. Bra information och engagemanget lyste igenom i all konversation/information.

Kenth J
Skrev om Människans Resurser AB

Jag har alltid blivit bra bemöt när jag varit i kontakt med Boris och Människans Resurser AB. Jag har gått kurser och även handlat produkter från företaget. De har alltid uppfyllt mina förväntningar.

Jeanette C
Skrev om Människans Resurser AB

Jag tycker att de har en gedigen kunskap med sin apparatur och analys. Jag möttes väl och har märkt stora förändringar i min kropp. Jag är jättetacksam!

Anton K
Skrev om Människans Resurser AB

Bra och kunnig bemötande.Har köpt aquatone,triomed,chemtec.Mycket bra produkter som gör nytta.man far alltid goda råd om man har problem.Jag känner mig säkert som kund.

Kristina F
Skrev om Människans Resurser AB

Bra och enkel förklaring på ett lättförstårligt sätt.

Thomas E
Skrev om Människans Resurser AB

Efter en del sömnproblem deltog jag i ett par möten, som behandlade andningstekniker och annat. Jag inköpte även diverse skrifter i ämnet som jag haft nytta av. "Människans resurser AB" lever upp till namnet och förmedlar resurser för ökat välmående.

?
Skrev om Människans Resurser AB

Hög kompetens inom energimedicinen - ett medicinskt ovanligt och brett område

Henrik B
Skrev om Människans Resurser AB

Super bra på alla sätt. Proffsiga

Inger A
Skrev om Människans Resurser AB

Tyvärr har jag inte engagerat mig i Människans Resurser AB. De har säkert en fint företag. Ni kan gärna ta bort mig från deras sida. Tack! Inger

Karin S
Skrev om Människans Resurser AB

Seriöst företag med mycket kompetens vad gäller hälsa.

Seija K
Skrev om Människans Resurser AB

köpt andningsnappen, bra ide, gått på seminarier, intressanta, lyssnat på radio - mycket bra

Ulla B
Skrev om Människans Resurser AB

Det var länge sedan jag handlade något men då jag gjorde det var det god service o leverans

Viktoria A
Skrev om Människans Resurser AB

Trevligt bemötande, personal. Mycket intressant!

Marie-louise F
Skrev om Människans Resurser AB

Jag kan varmt rekommendera Människans resurser för bra utbildningar och kurser. Proffsiga och bra kunskapsförmedlare.

Lajla O
Skrev om Människans Resurser AB

intressant, välkommet med ny metodik för egenvård

Monica K
Skrev om Människans Resurser AB

Har varit på några föreläsningar ang andningsapparaten och triomeden, som varit mycket bra. Tyvärr har jag tappt bort den svenska översättningen till triomeden, därför har jag inte använt den på ett tag. Undrar hur jag kan få en ny översättning? Använder mig av andningsövningarna med andningsuppehåll, som jag tycker är bra. Tycker det är ett intressant företag med mycket ny tänk och hjälpmedel för att påverka hälsan, som jag gärna följer.

Kerstin A
Skrev om Människans Resurser AB

Har tyvärr inte utnyttjat som jag tänkt. Men det jag har sett är det jätte bra

Malgorzata O
Skrev om Människans Resurser AB

Jag kan bara säga, att Boris är en gudagåva för alla människor med öppet sinne. Han och hans medarbetare är alltid vänliga och hjälpsamma. Under årets lopp har jag köpt Cem Tech, Triomed Compact, Denas, andningsapparat och är mycket nöjd med de. Cem Tech hjälpte mig att bota nagelsvamp, som är så svårt att bli av med. För två veckor se köpte jag en ny apparat, som jag älskar. Den heter Aquatone. Med rent samvete kan jag säga, att det är mirakel-apparat. I beskrivning står det, att det är framtidens sjukgimnastik och...

Ingmarie B
Skrev om Människans Resurser AB

Gick en kurs i Göteborg för kanske 7-8 år sen, Rensning av kroppen, har varit på analys i Stockholm, och även varit på flera föredrag i Stockholm. Jag vill gärna följa Boris, har andningsapparaten och zappern. Som jag använder då och då. Tack för alla nya tankar om hälsan.

Arne J
Skrev om Människans Resurser AB

Bra upplevelse vid varje tillfälle. Och information vid kontakt med och meddelande.

Ingemar E
Skrev om Människans Resurser AB

Jag köpte en MMvågs apparat som jag senare fick erbjudande att byta in och få en Triomed för halva priset.Det var en bra affär,jag har haft mycket hjälp av dessa apparater.Jag fick problem med brytaren på Triomeden och jag fick en ny apparat .Det har aldrig varit frågan om krångliga garantiregler.Jag har tyvärr inte kunnat gå dom kurser jag velat på grund av avståndet.Men jag läser alltid månadsbreven och bloggen mm.