Manpower AB

Klarabergsgatan 29, 111 21 Stockholm — Visa karta

Manpower är Sveriges största bemanningsföretag. Vi arbetar med bemanning och rekrytering.
Hemvärnsgatan 9, 17154, SOLNA
Anna-maria Å:
SCS är ett väldigt bra företag som bemöter sina kandidater och kunder på ett proffesionellt sätt. De är noggranna och är duktiga på att matc...

Bemanningsföretag nära Manpower AB:

Regeringsgatan 82, STOCKHOLM
Vi hjälper er med er rekrytering! Läs mer ›
Joel T:
Proffsiga, engagerade och drivna. Den bästa erfarenheten vi har haft av ett rekryteringsbolag Joel Törnqvist VD, Safe Dental Partner

Himlabacken 2, Solna
Top Team Serviceentreprenad AB erbjuder servicetjänster till både privatpersoner... Läs mer ›
Monica L:
Vi anlitar Top Team som städfirma i vår kombinerade konferenslokal och festvåning. Pålitliga, prisvärda och smidiga sammanfattar min uppfatt...

Hemvärnsgatan 9, SOLNA
Kontakta oss för kompetent personal inom vård och Life Science! Läs mer ›
Anna-maria Å:

Läs vad 6 kunder tycker om Manpower AB

• maria o
    maria o skrev om Manpower AB
    Jag kan INTE tyvärr rekommendera Manpower som företag, då de alltid sätter sina egna intressen framför den anställdas. Ivern att man ska tjäna pengar och gå i vinst gör att de är benägna att göra vad som helst för detta och det är fler än en gång som en anställd har hamnat i kläm, man vad gör det, alla resurskonsulter är ju utbytbara..
    Internt på kontoret har man en rätt flack attityd mot chefer som beter sig illa och man avfärdar oegentligheter med att det är "engångshändelser", bara att bita ihop och gå vidare: Eftersom dessa engångshändelser händer alltför ofta så signalerar man att det är OK att behandla de anställda illa. Man har otydlig policy och man bryr sig inte om att informera de anställda nödvändig information. Man lurar de anställda på sådant de är illa informerade om och råkar man ha fått bra information tjaa då kan det ju bero på att chefen gillar dig. Kul för dig men mindre kul för den som chefen inte gillar.Jag säger bara Manpower INTE är att REKOMMENDERA.
  • annika s
    annika s skrev om Manpower AB
    För att människor ska fungera bra på ett företag är det viktigt att man har en bra arbetspolicy som är tydlig, någon sådan finns inte på Manpower. För att må bra när man arbetar bör man belönas för det arbete man lägger ner - så är det inte på Manpower. För att utvecklas på ett företag är det viktigt med feedback och utbildning - så är det inte på Manpower.Vid problem som kan uppstå på arbetsplatsen bör man ha en empatisk ödmjuk chef som vet hur man ska handskas och bemöta sina anställda - så är det inte på Manpower. Manpower utnyttjar sina anställda, som ofta nöjer sig att vara underbetalda och som inte är så insatta i sina rättigheter.Det är riktigt USELT!!
  • jonas k
    jonas k skrev om Manpower AB
    Recomenderas inte, dåliga löner .
    Ingen bra utbildning och usla chefer det kanske är bra för en fattig student att arbeta för Manpower men allra bäst är det nog för Manpower att utnyttja studenter.
  • Anneli W
    Anneli W skrev om Manpower AB
    Jag rekommenderar INTE Manpower som arbetsgivare.
    Usla löner, man känner sig riktigt utnyttjad.Man får ingen vidareutbildning.
    Man blir behandlad som om man inte vore mer värd än skit och att man ska vara glad för den lilla lön man får.
    Det känns som man är en slav som jobbar gratis.
    Tillgjorda chefer som inte vet hur man
    ska hantera och bemöta sin personal.
  • Stina A
    Stina A skrev om Manpower AB
    Manpower som arbetsgivare tycker jag är bra. Jag har bara jobbat ett kort tag, på Manpower student, men jag tycker att min hittillsvarande erfarenhet av företaget har varit bra. Man får prova på väldigt olika jobb och träffa många olika människor som man kanske aldrig skulle träffat annars. Lönen tycker jag också är bra, även om man som anställd på Manpower student naturligtvis bara får lön när man har ett uppdrag.
  • John B
    John B skrev om Manpower AB
    Manpower kan hjälpa till när det är dags att fundera på vart pengarna till brödfödan kommer ifrån, duktiga på att hitta olika förslag på arbetsgivare och är väldigt individanpassad och proffsiga genom hela kedjan från tanke till handling.

Klarabergsgatan 29, 111 21 Stockholm