Mantema Bygg

Mantema Bygg

Välkommen till Mantema - Vi hjälper er med ert byggprojekt! Vi gör främst badrumsrenoveringar för privatpersoner i Göteborgsområdet, men kan hjälpa till med de flesta bygg- och renoveringsprojekt. Kontakta oss för offert när ni ska lägga om taket, måla om eller tapetsera ett rum, lägga nytt golv, renovera köket eller om ni...

5 omdömen om Mantema Bygg

Lars S
Skrev om Mantema Bygg

Mantema hjälpte mig att renovera ett badrum. De gjorde det proffsigt och höll tidsramen trots att vi 'stördes' av både jul och nyårsfirande, En liten nackdel var att arbetarna talade uteslutande polska; ej heller engelska. Men det var eg. inga problem ty jag hade utmärkt kommunikation med arbetsledningen (svensk). Ett rejält företag!

Målerispectrum
4.7/5 i betyg av 131 omdömen 4.7 av 131 omdömen
BadgeFourYears

Carolina S Carolina S
Lars H
Skrev om Mantema Bygg

Bra. inget att anmärka på. Håller utlovade tider och offerter.

Bengt
Skrev om Mantema Bygg

Mantema har hjälpt mig med flera renoveringar av bl.a badrum, kök, samt fuktsanering av en suterängvåning.

Jurek B
Skrev om Mantema Bygg

Mycket bra och effektivt arbetet utfördes proffsigt utan Något tidspill

Michael L
Skrev om Mantema Bygg

Väldigt nöjd. Bra pris, högklassigt jobb, alla avtal uppfyllda, kommer till utlovat tid, alltid anträfbar, alla intyg påskrivna från totalentrenad av badrum (el, vvs, våtrum). Kan varmt rekommendera utifrån min kontakt med mantema