Marek's Coffeshop KB

2.9

16 omdömen om Marek's Coffeshop KB

Tomas S
Skrev om Marek's Coffeshop KB

Skitställe otrevlig personal o inte tala om ägaren.

Josefine J
Skrev om Marek's Coffeshop KB

Usch. Skabbig mat. Dålig service. Äckligt kaffe. Tar en evighet att få mat och sjukt otrevlig personal. Skrota stället!!

Maya Ö
Skrev om Marek's Coffeshop KB

Vad är det med personalen på detta ställe? Alltid smått otrevliga.

Maria R
Skrev om Marek's Coffeshop KB

Älskade detta fik när jag var yngre, men nu har jag antingen smakat bättre eller bara vuxit upp. Oftast smakar kaffet okej, men är lite småljummet. Synd, eftersom det måste vara en lätt sak att fixa. Dock är steves potatis med dipp ett klart måste när man bara är lite småsugen.

parastou n
Skrev om Marek's Coffeshop KB

steves coffee är fiket på ågatan-. dit går folk i alla åldrar för att avnjuta en kopp kaffe eller varm choklad en kall vinterdag. på steves meny kan man hitta mycket gott. bland annat deras kända klyftpotatis för ynka 45 kronor. kanonbra ställe om man vill chilla o träffa folk!

Karin S
Skrev om Marek's Coffeshop KB

Trevligt fikaställe där man även kan få en mättande måltid!

Martina H
Skrev om Marek's Coffeshop KB

Steves är ett trevligt ställe för en eftermiddags fika eller en lunch. Utbudet är blandat, men här saknas inget. Kaffet är mycket gott och finns i många olika varianter. Personalen är trevlig och det är nästan alltid öppet. Att rekommendera är deras kycklingspett med tsatziki.

Thomas Ö
Skrev om Marek's Coffeshop KB

Goda pastasallader och en del annan mat, men annars inte så speciellt.

Maria c
Skrev om Marek's Coffeshop KB

Ett helt okej fik där ljudnivån lätt blir hög i den öppna lokalen och det är inte heller speciellt mysigt. Men det är väl värt ett besök, maten är kanon god och alltid fräsch. Här kan man sitta länge, och de har öppet sent. Ett hett tips är att testa på kycklingflién med klyftpotatis, en favorit hos oss.

Rebecca A
Skrev om Marek's Coffeshop KB

Det finns flera bra saker med Steve´s coffee. De har öppet sent om man gillar att fika på kvällen. De har en uteservering på Ågatan där man kan sitta och mysa och kolla på folk. De har även alkoholtillstånd vilket jag inte sett på många fik. Sedan har de grymma kaffedrinkar, jag rekommenderar "Hasse". Dessutom har de trevlig serviceinriktad personal.

Eva L
Skrev om Marek's Coffeshop KB

Café på Ågatan med standardutbud, som tyvärr inte har något speciellt. Undantaget är kaffedrinkarna som åtminstone ger variation! Lokal i två våningar med ett sorts loft som övervåning. Tyvärr känns stället lite kalt och blir lätt stökigt, inget mysigt söndagscafé med andra ord. Måste säga att jag varje gång jag fortfarande går dit blir jag besviken och lovar mig själv att inte komma tillbaka.

Tove H
Skrev om Marek's Coffeshop KB

Det här är gymnasiehaket nummer ett! Trots detta är det ett ganska skönt ställe att sitta på. De har god mat med tydlig amerikansk prägel som skiljer sig lite från det övriga utbudet på Ågatan. De har utskänkningstillstånd, men det är inget ställe man går till för att dricka.

Gustaf W
Skrev om Marek's Coffeshop KB

Riktigt bra ställe att antingen fika på eller faktiskt äta ett mål mat. Det är stort och rymmligt vilket är skönt eftersom många cafér lätt blir små och trånga. Modern inredning och bakverk... det är faktiskt t.om. ett skönt ställe att plugga på.

maria n
Skrev om Marek's Coffeshop KB

Steves ligger mycket centralt på Ågatan i Linköping. Här är det under sommaren mysigt att kunna sitta ute och avnjuta en enklare lunch. Här finns en del att välja på exempelvis smörgåsar, bakadpotatis, sallader, pajer med mera.

Caroline K
Skrev om Marek's Coffeshop KB

Ligger mitt i centrala Linköping och på sommaren är det faktiskt ganska mysigt att kunna sitta ute och dricka sin kaffe mitt på Ågatan, men vore det inte för deras kycklingspett så har de inte så mycket mer att komma med... helt okej fik, me ninte mer.

Fredrik G
Skrev om Marek's Coffeshop KB

Steves är ett ganska mainstream-aktigt café som inte känns så personligt. Dessutom är personalen väldigt snabb med att börja städa undan, väldigt långt innan de egentligen stänger. Detta gör att man inte känner sig speciellt välkommen tyvärr. Mysigt läge dock!! Och gott kaffe.