Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Södermalm Mariatorgets Pralinbutik

Mariatorgets Pralinbutik

Hornsgatan 29B, 118 49 Stockholm — Visa karta

Praliner, choklad, marmelad, kaffe, porslin, almedals, retro, burkar, kalastillbehör,
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 3 kunder tycker om Mariatorgets Pralinbutik

• Rosi N
    Rosi N skrev om Mariatorgets Pralinbutik
    Härligt goda praliner bl a ifrån Mälarchocolaterie. Nu finns det även lakrits i många olika varianter. Perfekt ställe för att unna sig en påse med eget lördagsmys eller för att köpa uppskattade presentaskar.
  • ida
    ida skrev om Mariatorgets Pralinbutik
    Mysig butik med gullig ägarinna. Mkt fina gamla prylar till vettiga priser. Helt klart värd ett besök!
  • Sofia
    Sofia skrev om Mariatorgets Pralinbutik
    Kunnig och jättetrevlig kvinna som driver butiken. Köpte praliner från mälarchocolaterie som var bland de godaste jag provat. Det går även att sitta ned och ta en kaffe med pralin. Trevlig butik med rolig inredning. Huvudsakligen säljs choklad men det går också att hitta vinylskivor, retroburkar, porslin och kakfat. Väl värt ett besök!

Hornsgatan 29B, 118 49 Stockholm