Maries Puts & Städ AB

Instrumentvägen 25, 126 53 Hägersten — Visa karta

Behöver du hjälp med städning?

Vi är 250 engagerade och kompetenta medarbetare som gärna tar hand om städningen åt dig, över 25 års erfarenhet. Vi kan hjälpa dig som företag, privatperson, BRF eller fastighetsägare med allt inom städ. Boka busenkelt på www.maries.se och eller be om en offert direkt här ovan så återkopplar vi.

Våra tjänster: Hemstädning, fönsterputs, storstädning, flyttstädning, visningsstädning, byggstädning, kökstvätt, badrumstvätt, mattvätt, möbeltvätt, luktsanering, trappstädning, kontorsstädning, stenpolering, golvvård, entrémattor med mera.

Välkommen till maries.se

Läs vad 267 kunder tycker om Maries Puts & Städ AB

• Bengt E

2020-01-13

Bengt E skrev om Maries Puts & Städ AB
    Sammanfattningsvis har städningen varit den klassen att bolaget kan rekommenderas.
    Trevligt bemötande Läs mer
  • 2020-01-11

Eva M skrev om Maries Puts & Städ AB
    städning bra och fönsterputs men besvär med fönsterlås. Läs mer
    2020-01-13 Maries Puts & Städ AB svarar Eva M
    Hej,

Tack för din feedback. Härligt att du är nöjd med städningen och fönsterputsen. Vad var det för besvär med fönsterlåset och har du upplevt att vi löste besväret? Återkoppla gärna till arbetsledare eller kundtjänst om du behöver hjälp så att det inte händer igen.
  • 2020-01-08

Maries Puts & Städ AB skrev om Maries Puts & Städ AB
    Supernöjd, gillar att ha återkommande städning på måndagar, då det skapar bra rutiner för mig och familjen. Läs mer
  • 2020-01-07

Henry K skrev om Maries Puts & Städ AB
    Lägenhetsstädning före julen.
    Alla kontakter sköttes digitalt utom själva städningen. Den som städade var mycket samvetsgrann och lade ner mer tid än planerat.
    Resultatet blev bättre än förväntat. Läs mer
  • 2020-01-04

Gunilla D skrev om Maries Puts & Städ AB
    Enkelt boka på nätet.
    Fönsterputsaren gjorde ett perfekt jobb! Läs mer
  • 2020-01-04

Marianne C skrev om Maries Puts & Städ AB
    Har månadsstädning och har vid några tillfällen köpt fönstertvätt. Allt har utförts mycket tillfredsställande. Kontakten med Maries, t.ex. angående avbokning eller extrabokning har också fungerat utan problem. Läs mer
  • 2020-01-02

Kurt T skrev om Maries Puts & Städ AB
    Plus: Den engelsktalande damen som städade.

Minus: Eftersom det var första besöket av Maries så hade jag uppfattat följande: En medföljande arbetsledare som var svenskspråkig och som diskuterade ett ev. abonnemang. Läs mer
    2020-01-07 Maries Puts & Städ AB svarar Kurt T
    Hej Kurt,

Har detta löst sig? Annars får du väldigt gärna ta kontakt med oss så ska vi hjälpa dig om du är intresserad av ett hemstädningsabonnemang. De ska medfölja en arbetsledare men kan varit svårare nu kring jul/nyår. Hör av dig så ska vi lösa allt på bästa sätt.
  • 2020-01-01

Evabritt A skrev om Maries Puts & Städ AB
    Tjänsten motsvarade mina förväntningar. Läs mer

Inger S skrev om Maries Puts & Städ AB
    städning 2 ggr/mån. Känner mig bra bemött av både företaget och städaren. Fått det jag förväntat mig, bra städning med vad allt det innebär.
    Återkommande problem som jag påtalat tidigare är att städ-
    personalen talar mycket dålig svenska vilket ibland kan vara problem. Läs mer

Monica E skrev om Maries Puts & Städ AB
    Fönsterputs, bra bemötande vid beställning, bra men inte perfekt utförd fönsterputsning.
    Kommer sannolikt att anlita Marie också fortsättningsvis. Läs mer

Anders E skrev om Maries Puts & Städ AB
    Stor variation på service hos kundtjänst beroende på vem som hanterar ärendet. Ofta låg förståelse för kundens synpunkter och problem.
    Stor variation på vikarier när ordinarie städerska har förhinder.
    Känslan är att företaget inte hanterar instruktioner och kvalitetsarbetet hos de vikarier de har anställda.
    Vi har "tur" som har en fantastisk ordinarie person hos oss. Läs mer
    2020-01-07 Maries Puts & Städ AB svarar Anders E
    Hej Anders,
    Tack för dina synpunkter! Tråkigt, för att vi ska ta in era synpunkter med förståelse. Du får gärna höra av dig så att vi kan förbättra oss. Vikarier har samma utbildning men det kan ju bli så om man har någon som man trivs med. Vi tar till oss dina åsikter. Underbart att ni känner att personen gör ett fantastiskt jobb och som sagt hör av dig till oss om du har fler funderingar.

Edward D skrev om Maries Puts & Städ AB
    Haft Maries Puts & Städ i fem år med städning var fjärde vecka, vilket passar bra för min etta. Är mycket nöjd med städningen och gillar att man inte höjt priserna eller åkt på några andra oförutsedda kostnader. Har alltid haft ett proffsigt bemötande i kontakten. Skulle inte klara mig utan :) Läs mer

Lena F skrev om Maries Puts & Städ AB
    Fönsterputs.
    Bra och trevligt bemötande.
    Bra utfört arbete. Läs mer

Birgitta E skrev om Maries Puts & Städ AB
    Fönsterputs.
    Senaste gången ett utmärkt jobb. Läs mer

Kersti M skrev om Maries Puts & Städ AB
    Fönsterputsning. Jag är nöjd med detta, men kan inte uttala mig om något annat. Läs mer
    2020-01-07 Maries Puts & Städ AB svarar Kersti M
    Hej Kersti,
    Kul att höra att du är nöjd med fönsterputsningen! Du är självklart välkommen om behovet finns av att testa våra andra tjänster som till exempel hemstädning eller storstädning.

M-b skrev om Maries Puts & Städ AB
    Effektivt och snabbt utförd fönsterputs.
    Enkelt att boka. Läs mer

Ann L skrev om Maries Puts & Städ AB
    Städning av kök och badrum utfördes av mycket kunnig personal som gjorde jobbet på ett utmärkt sätt och var vänliga och trevliga

Info jag fick innan både på telefon och via mail var tydliga och bra och välkomnande och alla mina förväntningar hur det skulle gå till blev mer än super bra.

jag är väldigt nöjd och kan varmt rekommendera Marie Puts & städ AB Läs mer

Anneli O skrev om Maries Puts & Städ AB
    Storstädning
    Trevligt bemötande
    Är nöjd / ett par fönsterbleck missade
    Proffsigt - återkommer gärna Läs mer

Beatriz B skrev om Maries Puts & Städ AB
    Jag har städning var fjärde vecka och är väldigt nöjd.
    Det är aldrig några problem om man behöver byta vecka.
    Andra problem har också lösts smidigt. Läs mer

Christina J skrev om Maries Puts & Städ AB
    Mitt köp av städning och fönsterputs har varit tillfredsställande till 90%. De övriga 10% som inte varit bra är då en annan person kommit utan att jag informerats, undermålig och slarvig städning och mobilprat under städningen.
    Bemötandet från företaget är trevligt och hjälpsamt.
    Ett krav från företaget bör vara att samtlig personal kan prata svenska. Både för deras egen del och för kundernas del. Läs mer

Åke N skrev om Maries Puts & Städ AB
    Slutresultatet blev bra
    /Åke Läs mer
    2020-01-07 Maries Puts & Städ AB svarar Åke N
    Hej Åke,
    Vi beklagar att du upplevde strul och fick vänta. Men är väldigt glada att höra att det till slut blev bra. Du är såklart varmt välkommen åter!

Carin S skrev om Maries Puts & Städ AB
    Fin storstädning av duktig och trevlig personal. Läs mer

Ylva R skrev om Maries Puts & Städ AB
    Hemstädning.
    Väl bemött på kundtjänst. Fungerar bra med städerskan.
    Bra att få lämna omdöme efter varje städning. Om något inte varit tillfredsställande försöker man ,ordna till det. Läs mer

Anita C skrev om Maries Puts & Städ AB
    'Fönsterputs som var toppen. Punktlig, snabb och trevlig kille och allt till full belåtenhet.. Läs mer

Yvonne D skrev om Maries Puts & Städ AB
    Köper alltid fönsterputs som sköts noggrant och effektivt av Andrej hos Maries städ. Återkommer varje år och rekommenderar alltid Maries städ till vänner och bekanta.
    Alltid trevligt bemött vid beställning via telefon. Läs mer
  • Britt-Inger H

2019-12-29

Britt-Inger H skrev om Maries Puts & Städ AB
    Vi har anlitat Maries Städ i många år för månadsstädning och storstädning och vi har aldrig haft något att klaga på!
    Alltid lika trevliga och noggranna. Det har ALDRIG hänt att vi fått en städning avbokad, inträffar något får vi genast en förfrågan om vi vill ha en vikarie eller senarelägga städtillfället.vi har valt en vikarie då vi vet att alla håller samma höga standard! Läs mer

Ulla H skrev om Maries Puts & Städ AB
    Allt är alltid bra , både städningen och Kontakter Läs mer

Elisabeth Å skrev om Maries Puts & Städ AB
    Fönsterputs. Mycket nöjd. Snabbt utfört och rena fönster. Läs mer

Karin J skrev om Maries Puts & Städ AB
    Bemöttes väl
    Mina förväntningar uppfylldes väl.
    Arbetet utfördes väl av en duktig fönsterputsare. Läs mer

Anna S skrev om Maries Puts & Städ AB
    Punktlig och fantastiskt fint resultat. Rekommenderas varmt. Läs mer

Willy J skrev om Maries Puts & Städ AB
    Fönsterputsning, som utfördes till belåtenhet. Läs mer

Annica E skrev om Maries Puts & Städ AB
    Hemstäd, ett nöje varje gång vi kommer hem och Maries städ har varit hos oss!
    Det är rent, fräscht och doftar gott! Läs mer

Rune L skrev om Maries Puts & Städ AB
    Jag hade fönstertvätt. Jag blev bemött på ett bra sätt- Jag tycker det är tråkigt att det är olika personer varje gång. MVH Rune Läs mer

Anders J skrev om Maries Puts & Städ AB
    Det funkar bra. Arbetet utförs snabbt. Tider passas. Läs mer

Irene L skrev om Maries Puts & Städ AB
    Fönsterputs. Otroligt proffsigt utfört av mycket trevlig personal Läs mer

Leif A skrev om Maries Puts & Städ AB
    Jag har städning var 14 dag. Jag hade tidigare 1 ggr per månad.
    Och det mesta har fungerat bra. Jag är som helhet nöjd.

Dock, det jag för tillfället är missnöjd med är att det kommer nya människor med eller mindre varje gång. Jag har inte fått något besked om att min tidigare städerska Franca har slutat eller ? Läs mer
  • Kerstin inger margareta G

Kerstin inger margareta G skrev om Maries Puts & Städ AB
    Punktlig och städningen var utmärkt utförd! Läs mer

Jekaterina K skrev om Maries Puts & Städ AB
    I was moving and booked Moving Cleaning from Maries Puts & Städ AB. I read the description of the service and it fit my needs, the price was also very good. Everything went well, except some communication issues - lovely cleaning lady did not speak English and I do not speak Swedish so it was a little bit challenging but I was able to resolve it by calling the company and asking them to make sure everything is ok. Apartment was well cleaned, however the ceiling lamps / fixtures and oven trays that were not in the oven (but instead below the oven) were not cleaned, but those are minor complaints. Generally very happy with the service! Läs mer

Linda K skrev om Maries Puts & Städ AB
    Har städning varannan vecka. Kommer hem till ett välstädat hem och är alltid väldigt nöjd. Kontakten med Maries har alltid fungerat bra och de har ett trevligt och professionellt kundbemötande. Mycket nöjd helt enkelt! Läs mer

Birgitta W skrev om Maries Puts & Städ AB
    Bra bemötande vid bokning. Trevliga lokalvårdare som utför tjänster och viktigast av allt, ett utmärkt resultat.
    Jag är mycket nöjd med att anlita Maries. Läs mer
  • Madeleine B

Madeleine B skrev om Maries Puts & Städ AB
    Hemstädning var 4/vecka.
    Jag är nöjd med den tjänsten jag betalar för och kan rekommendera denna. Läs mer

Ulf N skrev om Maries Puts & Städ AB
    Duktig personal som städar bra.
    Lätt att få kontakt med administrationen som har ett trevligt bemötande.
    Företaget har levt upp till de förväntningar jag hade. Läs mer
  • Eva H

Eva H skrev om Maries Puts & Städ AB
    Har under många år köpt fönsterputs - alltid med gott resultat. Och en gång flyttstädning. Väl godkänt. Läs mer

Margaretha W skrev om Maries Puts & Städ AB
    Har anlitat Maries puts & städ för veckostädning av min lägenhet i över 6 år. Pålitliga, serviceinriktade och trevliga! Läs mer

Bengt J skrev om Maries Puts & Städ AB
    Vi har månadsstädning. Med ett undantagstillfälle har städningen fungerat mer än utmärkt. Vår Irina är kunnig,glad, arbetsam. Kan inte vara bättre. Läs mer

Biljana S skrev om Maries Puts & Städ AB
    Fönsterputs som verkligen utfördes proffsigt och skickligt!
    Jättefint bemötande - allt som allt är vi jättenöjda och kommer att anlita Maries igen! Läs mer

Magnus L skrev om Maries Puts & Städ AB
    Har städat hos oss i flera år nu och vi är väldigt nöjda. Väldigt bra bemötande och väldigt flexibla. Kan varmt rekommendera deras tjänster. Läs mer

Ulla S skrev om Maries Puts & Städ AB
    Jag köper städning var fjortonde dag och arbetet blir alltid väl utfört, smidigt och grundligt. Vid alla e-mailkontakter med företaget får jag snabba och bra svar. Jag blev rekommenderad Maries Puts & Städ av en arbetskamrat till min dotter. Någon enstaka gång har fakturan kommit sent, men annars fungerar det hela mycket bra. Jag är så nöjd. Läs mer

Marianne S skrev om Maries Puts & Städ AB
    Jag blev mött på ett mycket trevligt sätt men han som putsade fönsterna gjorde det helt ok men långt ifrån toppen så om jag anlitar er igen vill jag att nån annan kommer Läs mer
    2020-01-07 Maries Puts & Städ AB svarar Marianne S
    Hej Marianne,
    Underbart att du kände dig väl bemött. Du är varmt välkommen. Kontakta oss på kundtjänst så hjälper vi dig. Berätta gärna då vad som kan göras bättre. Fönsterputs är ju vår specialite och självklart vill vi att du ska känna att det är toppen.
    Hälsningar Maries Puts & Städ

Emma B skrev om Maries Puts & Städ AB
    Vår varannanvecka städ fungerar utmärkt Läs mer

Instrumentvägen 25, 126 53 Hägersten