Marknadsbyrån

Marknadsbyrån grundades 2011 och levererar produktmedia ur perspektivet hållbarare profilering där Hållbarhet, Kvalitet och Resultat samverkar för att skapa stark kommunikation.
Marknadsbyråns vision är en " Hållbar värld där kommunikation skapar positiv förändring" och med hög service och engagemang levererar vi hållbar profilering som stärker varumärken.

Genom vårt hållbarhetsarbete leder och driver vi arbetet mot en mer hållbar bransch och påverkar våra kunder att göra bättre val för en hållbare värld.

Läs vad 25 kunder tycker om Marknadsbyrån 2

2022-06-13 Verifierad kund
    Fick snabb och bra kontakt med en säljare.
    Som hjälpte oss med det vi behövde, och även bra idéer och lösningar.
    Och kom även med ett bra och marknadsmässigt pris, på företagsflaggor mm.
    Så vi är väldigt nöjda med vårt samarbete!
    2022-06-10 Verifierad kund
    Trevliga, snabba på att svara!
    2022-06-08 Verifierad kund
    Personligt bemötande och proffsig service. Rekommenderar starkt Johan och gänget!
    2022-06-02 Verifierad kund
    Bra tydlig leverans och fantastiskt hållbarhetsfokus!
    2022-06-01 Verifierad kund
    Snabb handläggning
    Korrekt hantering av förfrågan och leverans.
    Inköp av en Beachflagga.

/Per Moberg
    2022-05-30 Verifierad kund
    Det är framförallt tre saker jag gillar med marknadsbyrån.

1. Jag vet att jag ibland kommit med konstiga och udda förfrågningar med kort deadline och upplever att ni är väldigt lösningsorienterade och alltid lyckas hjälpa mig, betydligt mycket bättre än era konkurrenter när det kommer till lösningsorientering!
    2. Kvalitén, ni rekommenderar bra produkter och bra tryck som håller länge.
    3. Hållbarhet, det är skönt att ha en leverantör som själva utmanar oss och har detta tänk så att man "slipper" fråga om det och säkerställa detta själv hela tiden.
    2022-05-27 Verifierad kund
    Hög service, snabb respons och ett bra klimattänk i botten.
    2022-05-25 Verifierad kund
    Marknadsbyrån är alltid trevliga och svarar snabbt när man har frågor. Uppskattas framförallt att de kan förklara saker så att man förstår om det är någon del av en offert eller liknande som är oklar.
    2022-05-20 Verifierad kund
    Bra service, snabba svar och skräddarsydda lösningar för oss.
    2022-05-19 Verifierad kund
    Jag har ju redan givit högsta betyg så varför måste jag skriva 30 tecken, sluta spamma mig:)
    2022-05-19 Verifierad kund
    Vi har jobbat med Marknadsbyrån under flera år och är jättenöjda. Alltid snabb, professionell och personlig service! Ett plus för företagets hållbarhetsarbete och deras kunskap inom området.
    2022-05-19 Verifierad kund
    Jag tycker att marknads föringen är bra.
  • Lithe K
    skrev om Marknadsbyrån
    2022-05-18 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, snabba svar, bra kvalitet, och väldigt flexibla lösningar för de flesta förfrågningar.
    Nöjd.
    Lite kommunikationsmiss när det gällde frakten.
    2022-05-18 Verifierad kund
    Fantastisk service från hela teamet. Bra produkter till vettiga priser. Tack
    2022-05-18 Verifierad kund
    Marknadsbyrån gjorde ett snabbt, kreativt och bra jobb.
    2022-05-18 Verifierad kund
    Säljaren var jättetrevlig. Men det hjälper inte alltid när resterande avdelningar inte riktigt håller upp till det måttet. Tryckmaterial med design behövs korras innan det går till tryck, särskilt om kunden har beställt just den tjänsten.
    Tack för din feedback. Detta tar vi till oss och tar det vidare i organisationen och jag hoppas att dialogen du haft med oss efter detta har varit bra och lösningen varit ok för dig. Marknadsbyrån
    2022-05-17 Verifierad kund
    Otroligt smidiga att jobba med. Bra service och hög kvalitet på kläderna. Allt har funkat perfekt!
    2022-05-17 Verifierad kund
    Hög kreativitet och fokus på ekonomiskt resultat
    2022-05-16 Verifierad kund
    Levererar alltid snabbt och billigt!
  • Yogavana O
    skrev om Marknadsbyrån
    2022-05-16 Verifierad kund
    Mycket trevliga och tillmötesgående, hjälpte mig med alternativ och korr. Snabb leverans.
    2022-05-16 Verifierad kund
    Mkt bra bemötande och inställning. Fokus på kvalitet med mycket uppskattad merch hos vår personal.
    Tack för din feedback Marknadsbyrån
    2022-05-16 Verifierad kund
    Alltid trevliga, snabba och bra priser!
    2022-05-16 Verifierad kund
    Allt som oftast bra bemötande.
    Ibland blir saker fel, vilket gör att man inte riktigt vågar lita på dem som leverantör - de jobbar dock i princip alltid för att återställa sina misstag (eller deras leverantörer).
    Det är smidigt för de vet vad vi har gjort och kan hjälpa oss med nya saker.
    Tack för din feedback och ja ibland går saker fel och vi jobbar hårt för att hitta lösningar när det sker och vi hoppas att våra åtgärder vi diskuterat varit en bra lösning. Vi tar åt oss och jobbar internt för att göra det bättre. Marknadsbyrån
    2022-05-16 Verifierad kund
    Toppen leverantör som alltid ger det lilla extra.