Markun i Sverige AB

Välkommen till Markun i Sverige AB!

Förenkla din vardag - välj oss på Markun. Genom våra prisvärda byggnadstjänster, mark och hushåll gör vi din vardag smidigare. Vi blandar hög kvalitet med kompetent personal och trygg service.

Vi kan hjälpa dig oavsett om det handlar om bygg och entreprenad, mark och skötsel eller flytt och städ. Vi vänder oss till såväl kommuner och företag som privatpersoner och bostadsrättsföreningar. Varmt välkommen till oss på Markun!

Läs vad 35 kunder tycker om Markun i Sverige AB 2

2021-10-23
    Professionell flyttstädning.
    2021-10-09
    Great service and good attitude. Would use them again and recommend.
  • Zolle B
    skrev om Markun i Sverige AB
    2021-09-27
    Mkt nöjd! Professionellt skött från början till slut. Tillgängliga för samtal och uppföljning hela tiden. Tack!
    2021-09-17
    Smidigt och bra kontakt - bokade flytthjälp och flyttstädningen
    2021-09-09
    Anlitade Markun för flytthjälp.
    Allt fungerade bra.
    Snabba svar, trevliga och utförde ett bra jobb.
    2021-09-05
    Jag köpte flyttstäd. Väldigt trevlig personal och jag har under hela tiden blivit väldigt bra bemött. Efter städer var jag inte riktigt nöjd så ringde in och då fick jag ett supertrevligt bemötande och dem kom och städa det som inte var helt bra dagen efter. Kan absolut rekommendera tjänsten till andra
    2021-08-25
    Utförde arbetet på bästa sätt. Trevlig och professionell personal!
    2021-08-23
    Flytthjälp:
    Bra bemötande och lyhörd personal. Utförde uppgiften prickfritt. Mycket hjälpsamma och trevliga. Men uppskattar framförallt lyhördheten.
    Kunde ha kommit i tid.
    Kunde ha lagt något för att skydda vita soffan.
    2021-08-23
    Dåligt städ. Köket var smutsig och matrester vid induktionsplattan. Dammigt på dörrlister och bredvid kylskåp.
    2021-08-16
    Bra service och allt skedde enligt plan. Skulle varmt rekommendera för både flytt och städ!
    2021-08-16
    snabb och försiktig flytthjälp, noggrann flyttstädning. prisvärt.
    mycket nöjd
    2021-08-14
    Trevlig och hjälpsam personal.
    Gör sitt jobb!
    Jag hade beställt städ tjänst. Min lägenhet skulle städas i samband med flytt och Markun gjorde ett bra jobb!
    2021-08-12
    Vi köpte både städ och flytthjälp.

Killarna som hjälpte oss med flytten var riktigt hjälpsamma! Vi skulle tömma på lokaler och åkte mellan. Allt flöt på otroligt bra.
    Snabba, smidiga och jättegulliga killar.

Jag är dock lite orolig för killarnas ryggar. Inga bärselen eller dylikt. Hoppas verkligen ägarna till bolaget tar hand om sina anställda.

Ni ringde flera gånger och stämde av vilket uppskattades mycket.

Alla förväntningar uppfyllda!!
    2021-08-12
    Gjorde ett bra städjobb, rent o fint. Kom dock 40 min för tidigt utan att kommunicera detta innan.
    2021-08-12
    All colleagues who worked with us were enthusiastic and hardworking. They were determined to get the job done despite setbacks.

More communication expected before visiting to complete move. This meant that the colleagues who thought it was an easy job at first had more to do than they had planned. We had to unpack boxes so that the movers had enough boxes to pack other things and my wife’s most expensive dresses were thrown into a packing box alongside non clothing items.

One colleague from Markun was not available with pre packing work. This then created more work on move day and put time pressure on the colleagues working and they rushed some work, leaving us with more work to do than expected.

The invoice for work included the cost for the person who did not work due to a dentist appointment and also over counted the materials used.
    2021-08-05
    Använd mig av Markun sen början på året och supernöjd. Städningen blir perfekt, kommer alltid i tid, har inte behövt byta tider vilket jag har upplevt med andra städbolag, svarar snabbt på SMS o mejl samt hjälper till med andra projekt vid behov (t.ex vårstädade vår altan).

Kan varmt rekommendera Markun!
    2021-08-03
    Väldigt nöjd med flytthjälpen och flyttstädningen. Vänligt bemötande. Effektiv personal.
    2021-07-31
    Underbart flytthjälp
    Snälla och snabba killar med tålamod
    Stor tack gör allt!
    2021-07-31
    Markun i Sverige AB har bemött oss med både professionell service och ödmjukhet både innan, under och efter utförd tjänst. Vi är otroligt nöjda med Markun som leverantör. Markun är ett företag att räkna med.
    2021-07-23
    Väldigt trevligt och hjälpsamma personal… det blev några förhinder fast de fixade grejer snabbt 😊
    2021-07-23
    Skulle inte rekommendera till en vän. Personerna som utförde själva flytt och städning gjorde när de var på plats ett bra jobb, men företaget var svårt att komma i kontakt med, personal hade blivit sjuk och dök därför sonika vara inte upp när städningen skulle utföras mm. Slutresultatet är vi nöjda med men krävdes en del samtal och tjafs med de ansvariga på företaget som inte heller då gav någon rabatt som plåster på såren för strulet de skapat, vilket vi tycker hade vart rimligt.
    2021-07-21
    Flyttstäd till fast pris.
    Trevligt bemötande och bra samarbete när det gäller att hitta en dag som funkade för alla.
    Bra städat både vi och nya ägaren var nöjda.
    2021-07-13
    Beställt bärhjälp vid 2 tillfällen! Försenade med 2 timmar efter utsatt tid på första tillfället! Vi själva hade gjort allt innan bärhjälpen var på plats!
    Flyttstädningen var helt OK, men detta var ett utomstående företag vad vi förstod. Inte Markun!
    Otydlig prissättning!
    Bärhjälpen för dyr för arbetet som utfördes!
    2021-06-14
    Trevligt bemött vid bokning och tillkommande frågor. Punktliga på flyttdagen och proffsiga med packning. Inget var något problem!
    2021-06-11
    Mitt hus vart klar i tid och allt gick felfritt
    2021-06-02
    Flytt och städning! Sköttes elegant!
    2021-06-02
    Allt fungerade smidigt och bra
    2021-05-10
    The company was very professional and responsible. I’m very pleased by their service.
    2021-04-07
    Great service at a good price with very good communication at all times - went out of their way to take care of the items being moved. I can highly recommend them for moving services.
    2021-04-04
    Otroligt proffsiga och effektiva! Bara gott att säga om detta bolag!
    2021-04-01
    Snabba, proffsiga och pålitliga.
    2021-04-01
    Väldigt proffsiga och duktiga byggare på plats som löst våra grejer på bästa möjliga sätt. Bra support hela vägen, Stort tack!
    2021-03-30
    Beställde flytt och städ. Alla var mycket hjälpsamma och trevliga. Fick fin service och mycket bra städning och flytthjälp.
    2021-03-11
    Flyttkillarna var punkliga, raska och lätta att ha göra med.
    2021-03-09
    Vi har anlitat Markun för städning. De är professionella och dyker upp i tid. Städningen som sådan var fläckfri, rent överallt och inget att klaga på. Företaget levde upp till förväntningarna och lite till. Kan definitivt rekommendera Markun i städ!