Marma Gård

Marma Gård

About company

Välkommen till Marma Gård Företagsby, som ligger i Sveriges hetaste region mellan Stockholm och Uppsala. I en lugn och härlig miljö erbjuder vi företag att hyra nybyggda, fräscha lokaler av hög kvalitet och med låg energiförbrukning till fördelaktiga priser. Hos Marma Gård Företagsby hittar ni lokaler som är bestående av kontor,...

34 omdömen om Marma Gård

Nicole W

Världens finaste lokal och helt fantastiskt bemötande av ägarna som hjälpte oss med vad vi än behövde hjälp med. Svarade alltid snabbt, vi fick komma och titta på lokalen så många gånger som behövdes och vi fick även ett personligt bemötande. Vi kunde sitta och prata en stund och umgås, fantastiskt fina människor Curt och Ann-Stin. Så fort vi får ett tillfälle att boka lokal igen så är det marmasalen vi kommer att återvända till.

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Kristian W

Bra bemötande, rimligt pris och fräscha lokaler. Vi hyrde lokalen från fredag till söndag för att hålla bröllopsfest. Väldigt nöjda med bemötandet från Curt och hans fru.

Oliver F

Vi hyrde från fredag till söndag för bröllop. Lokal + ljud och mic 5 av 5. Lokalen i sig kändes väldig exklusiv och vi möblerade bara om, blåste upp ballonger och dukade. AC var ett stort PLUS! Curt och Ann-stin (ägarna) var jätteflexibla och de var ingen stress :) Dem var så trevliga och tog sig tid att svara på frågor som vi hade. Enkla att få kontakt med. Vi hade jättebra med bord samt andra bord som också fanns tillgängliga tack vare ägarnas sevicemind! Trots det höga/spettsiga taket så var akustiken UTMÄRKT!...

Daniel P

Jätte trevlig lokal. Inget som saknades och ägarna är jätte trevliga! Har bara gott att säga om Marma gård

Anita E
Escreveu sobre

Marma gård har ett väl fungerande koncept som är utmärkt att ha konferenser på. Fina stora ljusa lokaler, hypermodernt med senaste teknik och hänförande utsikt över upplands gamla vikingaled. Jag rekommenderar verkligen Marma Gård! Här finns allt och lite till!

Roland F

Helt nöjd med bemötandet och en perfekt lokal för fest, trevligt och fräscht.

Karin F
Escreveu sobre

Jobb och praktikmässa 180420 förlagt på Marma Gård. Bra lokaler, omgivning, välkomnande.

Ruth K
Escreveu sobre

Det finns många plus med Marma Gård: -> Curt & Ann-Stin, de är otroligt varma personer som är lätta att samarbeta med, inget är omöjligt för dem. -> Lokalerna är fina och fräscha. Allt som man behöver finns där. -> Miljön runt omkring är fantastisk. Skulle gärna önska att jag hade min arbetsplats där.

Anna B
Escreveu sobre

En fantastiskt lokal utrustad med det mesta man kan behöva till en bröllopsfest. Ägarna är supergulliga och var väldigt hjälpsamma under hela planeringen av vår bröllopsfest.

Sonia L
Escreveu sobre

Vi är oerhört nöjda med hela konceptet, Marma gård. Så fin festlokal, Marmasalen, stor och ljus ned högt i tak. Mycket bra att kunna hyra ljudanläggning med projektor och filmduk. Köket fungerade utmärkt på alla sätt till stor fest. Lätt att frakta det man behöver till festen genom hissen. Bra med toaletter i trapphuset. Dialogen med Curt och Ann-Stin har fungerat på bästa sätt hela vägen från första titten på lokalen. Vi har känt oss trygga, ompysslade och nöjda raktigenom och rekommenderar gladeligen Marma! Katarina och Sonia

Krzysztof L
Escreveu sobre Marma Gård

Trevligt bemötande från första början. Väldigt serviceinriktade och snabba på att svara på alla våra frågor. Rekommenderas varmt.

Yvette S

Vi fick ett fantastiskt bemötande. Fest & Bröllop på Marma Gård levde upp till alla våra förväntningar. Alla våra frågeställningar blev besvarade och vi fick mycket hjälp av Fest & Btöllop på Marma Gård.

Hanna B
Escreveu sobre

Mycket bra! Trevligt, frächt och serviceinriktat.

Sven-bertil O

Jag tog över ett redan upphandlat kontrakt med företaget. Men min upplevelse gällande bemötandet m.m. är 100% positiv. Jag får den hjälp jag behöver för att kunna bedriva verksamhet här. Min sammanfattning av upplevelsen som kund är att den är väldigt bra. Vi har en öppen dialog, och flexibiliteten som vi behöver finns. Det är väldigt viktigt i den bransch som vi verkar i.

Mikael R

Välkomnande och proffsigt bemötande av Curt och Ann-Stin på Marma gård. Lokalerna var fräscha med modern utrustning. Många fler än väntat kom och deltog i informationsmötet. Knivsta.Nu kommer gärna tillbaka igen.

Anders J

Prydligt o ändamålsenligt. Stora ljusa konferenslokaler

Kristien P

Toppen ! helt Professional , fresh , bra plats !!

Robert S

Tippen människor! Och trevliga lokaler *****

Mojgan K
Escreveu sobre Marma Gård

Fräsch och fin lokal samt mycket trevliga ägare.

Johan E
Escreveu sobre Marma Gård

Personligt och engagerat med geografiskt bra läge.

Honia I
Escreveu sobre

Väldigt fin lokal och jättegott bemötande av lokalens ägare!

Jonathan H

Marmasalen är väldigt trevlig för fest och bröllop. Modern utrustat men framför allt så är uthyraren Curt trevlig och tillmötesgående. Starkt rekommenderad ställe för alla möjliga events!!

Anna S
Escreveu sobre

Vackra lokaler, vacker omgivning. Serviceinriktade och oerhört trevliga ägare.

Patrik F

Bra läge för företag med bra miljöval och väldigt bra hyresvärdar

Anders P

bra och snabb hantering som passade för oss när lokalerna tillfälligt inte räckte till

Otso N
Escreveu sobre

Vi är mycket nöjda med den service som vi fått av Marma företagsby. Lokalerna är fräscha och utrustade med den utrustning som behövs för mindre och större möten. Tekniken har fungerat klanderfritt.

Lena F
Escreveu sobre

Mycket bra bemötande. Vi fick det som vi var lovade och lite till

Gunilla L

Jättebra bemötande, jättebra teknik, jättebra lokaler och jättebra mat. Allt fungerade perfekt och man kände hur stor betydelse lokalerna har för mötets kreativitet, stämning och resultat.

Bill P
Escreveu sobre

Allt har varit jättebra! Bra lokal, och hjälpsamma ägare!

Helen H
Escreveu sobre

Med ett underbart, och naturligt bemötande så kan jag varmt rekommendera Marma Gård! Här är ingenting omöjligt!

Anders R

Marma gård är jätte bra lantlig miljö och fina lokaler god sammanhållning mellan företagen och man kan hjälpa varann med små saker kanon bra tycker jag Med vänlig hälsning Anders Rydqvist

Rikard N

Moderna lokaler i en trevlig och lantlig miljö med närhet till Uppsala och Arlanda.

Haffi G

tillmötesgående, serviceinriktning

Maria H
Escreveu sobre

Mycket trevligt och professionellt bemötande. Hjälpsamma och tillmötesgående. Hyrde en lokal hos dem för att ha bröllop. Levde upp till mina förväntningar till fullo.