Marredo AB

Marredo AB

www.marredo.se
  • BadgeFiveYears

About company

Marredo är en auktoriserad redovisningsbyrå, genom att ta hjälp av oss vet du att du får kvalificerad hjälp och minimerar dina risker för att det blir fel. Du är inte ensam om att tycka det finns roligare saker att syssla med än bokföring. Papperna samlar sig på hög, ursäkterna för att slippa avlöser varandra. Men det finns...

312 omdömen om Marredo AB

Simone S
Escribió sobre Marredo AB

I am satisfied with Marredo AB, they were very helpful in the beginning and respond to my emails quickly.

Kthma M
Escribió sobre Marredo AB

Very good, affordable and always friendly accounting service in Sweden

Changeability A
Escribió sobre Marredo AB

Alla på Marredo är väldigt hjälpsamma och kloka rådgivare åt oss som småföretagare och det känns som att de verkligen bryr sig om att vi ska lyckas i vår verksamhet.

Olle W

Noggranna och snabba. Rimlig kostnad

Neoity A
Escribió sobre Marredo AB

Snabba och ordning och reda. Känns tryggt!

Mimi H
Escribió sobre Marredo AB

De var de enda som ville hjälpa mig när jag var i kris! Tacksam för det! Sedan har jag fått byta person Dingle den dagliga bokföringen flera ggr! Nu har jag någon som känns kompetent som jag hoppas behålla!

Jimmy T
Escribió sobre Marredo AB

Bästa redovisningsbyrån jag har haft. Drivit företag sedan 2015 och har testat olika byrå. Påbörjade samarbetet med dem ~ 2018 och har alltid varit nöjd.

Dogbone A
Escribió sobre Marredo AB

Anlitat dem i över tio år. De är professionella och kunniga, sköter allt kring bokföringen som jag själv vill slippa. Kan verkligen rekommendera Marredo.

Oibotsolutions A
Escribió sobre Marredo AB

They have been a great partner with great insights on helping me run my financial operations at Oibotsolutions. They also have gone far beyond other companies i had in the past to support you on some of the processes and have been able to provide very useful automation tools to manage the financials

B-g J
Escribió sobre Marredo AB

Allt snabba och korrekta svar . Bra tillgänglighet.

David W
Escribió sobre Marredo AB

Professionella! Inget krångel, bra service och extra hjälp när det behövs.

?
Escribió sobre Marredo AB

Alltid professionella och tjänstvilliga. Jag är mycket nöjd.

Ulf A
Escribió sobre Marredo AB

Jag har en bra dialog med Marredo.

Vietnamese A
Escribió sobre Marredo AB

Professionellt utförande samt snälla, hjälpsamma människor som arbetar där. Tack så mycket allihopa!

Föräldrakooperativet L
Escribió sobre Marredo AB

Oerhört kunniga och alltid proffsigt bemötande. Tillmötesgående och lösningsorienterade. Alltid i god tid. Vi önskade avlastning med vissa arbetsuppgifter. Vi önskade kunskap och stöttning i fakta och regler kring lönehantering, dataprogram och avtal.

Abor Finance Ab A
Escribió sobre Marredo AB

Marredo funkar mycket bra för oss och vi är nöjda med deras arbete och servicenivå.

Richard B
Escribió sobre Marredo AB

Bra och enkel redovisningbyrå som både ger tips & råd.

Håkan A
Escribió sobre Marredo AB

Mycket snabb och bra respons när jag behövde hjälp i Juli för deklaration. Också god vägledning och hjälp

Intrec A
Escribió sobre Marredo AB

Bemött av företaget: Dedikerat och ansvarsfullt. Vilka förväntningar hade ni och hur levde företaget upp till dem: Samarbetspartner som känner ansvar och motivation för vårt företag som gör det där lilla extra för att vi ska känna att vi blir omhändertagna och får den fokus och det engagemang som krävs. Marredo har levt upp till detta. Sammanfatta din upplevelse och beskriv gärna vad du köpte för vara eller tjänst: Endast positiv feedback att ge, vi är mkt nöjda med samarbetet redovisning & lön.

Markholm A
Escribió sobre Marredo AB

Mycket nöjd och bra service! Kan varmt rekommenderas!

Vybag A
Escribió sobre Marredo AB

Bra företag! Mycket nöjd med deras service!

Humanxplore A
Escribió sobre Marredo AB

Professionella med stor förståelse för entreprenörers utmaningar och tillkortakommanden. Ser till att man kan fokusera på rätt saker samtidigt som ekonomin är i perfekt ordning.

Nyvång Spel Ab N
Escribió sobre Marredo AB

Jag har Marredo Ab från 2015. Jag är jätte nöjd med deras jobb. Rekommenderar starkt

Irma B
Escribió sobre Marredo AB

Professionella, empatiska, kunniga, helt enkelt dom bästa❤️

Bohag A
Escribió sobre Marredo AB

Jag behövde med kort varsel hjälp med årsredovisning och deklaration för mitt bolag BOHAG HOLDING och fick snabb och bra service från Johan Markholm på Marredo.

Vera N
Escribió sobre Marredo AB

Dana är oerhört snabb, vänlig och tillmötesgående. Alltid tålmodig och lösningsorienterat. Har varit ett stort stöd för mig i min process att lära mig bokföring mm

Cpj B
Escribió sobre Marredo AB

Förekommer fel på överlämnad redovisning lite då och då.

Poow A
Escribió sobre Marredo AB

Alltid tillgängliga för frågor. Jag får vänliga påminnelser vid behov. Under åren har jag av naturliga skäl någon gång fått byta kontaktpersoner, och växlande har gått utmärkt. Jag har rekommenderat Marredo till ett antal kolleger, 5-10 bolag under åren, som alla delar min åsikt om utmärkt service.

Mathias A
Escribió sobre Marredo AB

Trevligt bemötande. Dyrare tjänster än förväntat.

Bostadsrättsföreningen 1

Bra bemötande med noggrannhet och konsekvens. Begrepp som skapar trygghet och tillförlitlighet hos föreningen som kund. Den tjänst som köptes var revision av föreningens årsredovisning. Företaget levde upp till föreningens ställda förväntningar och gav riktlinjer för det fortsatta arbetet. Sammantaget en positiv upplevelse.

Elaine D

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Lars J
Escribió sobre Marredo AB

Fungerar jättebra, bokföring, bokslut och årsredovisning. Inga problem. Trevligt bemötande.

Christer S
Escribió sobre Marredo AB

Ett familjeföretag som man kan lita på. Vänligt och trevligt bemötande. Ställer alltid upp.

Cecilia B
Escribió sobre Marredo AB

Bra bemötande av min kontaktperson. Redovisning och deklaration. Att det inte blev högsta betyg beror på priset.

Optimal A
Escribió sobre Marredo AB

Trevlig, smidig och hjälpsam personal. Förenklat mycket av administrationen i mitt företagande!

Peter M
Escribió sobre Marredo AB

Har väldigt lite kontakt och har svårt att svara på frågan.

Grc K
Escribió sobre Marredo AB

Snabbt vänligt bemötande. Bra rutiner som gör att bokföringen bara fungerar.

Pherlin A
Escribió sobre Marredo AB

Trevligt och korrekt bemötande. Kunniga och serviceinriktade. Lättillgängliga. Anlitat för löpande bokföring och bokslut för mitt nystartade bolag.

Mac D
Escribió sobre Marredo AB

Jag har samarbetat med Marredo (tidigare Markholm Redovisning, innan de blev stora) sedan 1992, det säger en del. Marredo är proffsiga, vänliga och sakliga. Man får hjälp snabbt om det behövs och integreringen med Fortnox fungerar jättebra.

Cumlaude A
Escribió sobre Marredo AB

Bra personlig service God kommunikation Bar digitala verktyg Professionell rådgivning

Only D
Escribió sobre Marredo AB

Vi trivs väldigt bra med Marredo. Vi kan varmt rekommendera dom.

Lars N
Escribió sobre Marredo AB

Bra bemötande med vilja att göra ett bra arbete och lösa problem.

Jan-olof L
Escribió sobre Marredo AB

Snabbgross och korrekt respons Personligt bemötande Bra prismodell för små kunder

Psykolog N
Escribió sobre Marredo AB

Har bra kommunikation om löpande frågor med min personliga kontakt. Saknar stöd, tips eller rekommendationer om hur jag kan förbättra rutiner eller sköta ekonomin bättre. Jag antar att någon med kompetens inom området ser saker som kunde påpekas. Förstår att det inte omfattande konsultation i vad jag betalar för, men vore tacksam för hintar om saker att följa upp och eventuellt köpa till konsultation kring.

Daniel H
Escribió sobre Marredo AB

Marredo är ett företag som håller exceptionellt hög nivå. Flexibelt och trevligt bemötande, alltid villiga att hitta lösningar. En rimlig och bra prismodell för sina tjänster och mycket avlastning i arbetet med att driva företag. Jag kan varmt rekommendera deras tjänster baserat på flera års fint samarbete

Revixela A
Escribió sobre Marredo AB

Bra bemötande och olika specialister inom skatt och ekonomi. Jag använder dem för skatt, deklaration och lön samt årsredovisning.

Kivtam A
Escribió sobre Marredo AB

Mycket bra. Bra lokaler, bra läge och mycket kunnig och trevlig personal.

Aisling Z
Escribió sobre Marredo AB

Alltid väldigt hjälpsam , kunnig och tillgänglig

Ptn Consulting Ab P
Escribió sobre Marredo AB

Enkla att ha att göra med, ordning och reda som det skall vara. Jag har ett AB med väldigt enkel redovisning som hanteras professionellt.

Martin Å
Escribió sobre Marredo AB

Jag fick ett bekymmersfritt företagande!